بدنیا آمدن نوزاد ناقص الخلقه عجیب (کلیپ)

مجموعه : کلیپ و فیلم
بدنیا آمدن نوزاد ناقص الخلقه عجیب (کلیپ)

بدنیا آمدن نوزاد ناقص الخلقه عجیب

تولد نوزاد عجیب همه ی را حيرت زده کرده است ، یکی از دلایل اصلی به دنیا آمدن نوزاد ناقص و عجیب الخلقه ازدواج هاي‌ فامیلی می‌باشد. تا به حال خبر های زیادی از به دنیا آمدن نوزادان عجیب الخلقه در کشور هند شنیده شده و ما نیز در مطالبی ان ها رابه اطلاع شما رسانده ایم. به رغم آنکه تمامی ان ها به شکلی عجیب و باورنکردنی بوده اند، اما موردی که قصد داریم به ان بپردازیم از موارد قبلی شگفت انگیز تر است.

 

به گزارش تالاب بتازگی نوزادی در کشور هند متولد شده که روی شکم خود یک سر اضافی دارد. در این سر عجیب‌ و غریب اثری از گوش و چشم ها نیست و بنظر می‌رسد نتوانسته بطور کامل رشد نماید. این نوزاد دارای یک دست اضافه نیز هست. پزشکان قرار است بزودی طی یک عمل جراحی تمام قسمت هاي‌ اضافی را بردارند.

 

ظاهراً یک زن ۲۱ ساله پس از احساس درد در دوران بارداری خود به بیمارستان مراجعه میکند و مورد سونوگرافی قرار می‌گیرد تا از سلامت فرزند خود آگاهی پیدا نماید.

بدنیا آمدن نوزاد ناقص الخلقه عجیب (کلیپ)

نوزاد ناقص الخلقه عجیب

 

آزمایش ها نشان دادند که نوزاد با چند عضو اضافه به دنیا خواهد آمد؛ احتمالا دوقلویی ناقص. پزشک ویجیتا گارج متخصص بیماری هاي‌ زنان که مراقب این زن بوده، به خانواده وی خاطرجمعی داده که هم مادر و هم نوزاد می‌توانند نجات داده شوند.

 

پس از انجام یک عمل سزارین موفق، هردو نفر در سلامت کامل به سر می بردند. این اولین فرزند زن یاد شده و همسر ۲۴ ساله اش بوده است. ان ها ظاهراً با مشکل عجیب فرزند خود کنار آمده و از داشتن ان خوشحال هستند.

 

دوقلوهای انگلی طبق معمول بعلت تاخیر در جدا شدن جنین هنگام حاملگی پدیدار میشوند. هنگامیکه یکی از جنین ها بیشتر از دیگری مواد را مصرف کرده و رشد می‌کند، چنین اتفاقی رخ میدهد.

 

به دنیا آمدن نوزادی عجیب الخلقه با یک سر عجیب

جدیدترین مطالب سایت