تجاوز و کودک آزاری در یکی از مدارس اصفهان (فیلم)

مجموعه : کلیپ و فیلم
تجاوز و کودک آزاری در یکی از مدارس اصفهان (فیلم)

تجاوز جنسی در یکی از مدارس اصفهان

خبری تکان دهنده که باعث شد سریعا در رسانه های مختلف منتشر شود و شوکی بزرگ بود برای والدینی که دانش آموز دارند . خبر تجاوز در مدرسه ناحیه 4 اصفهان همه را متعجب کرد و باعث شده مدیر آموزش و پرورش اصفهان در اینباره واکنش نشان دهد.

واکنش دادستان و آموزش و پرورش اصفهان به تجاوز

 

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در مورد موضوع کودک آزاری که در یکی از مدارس شهر اصفهان گزارش شده است، گفت: حسب شکایت چهار نفر از اولیای دانش آموزان یکی از مدارس شهر اصفهان فردی که یکی از اولیای همان مدرسه و عضو انجمن اولیا و مربیان بوده است تعدادی از دانش آموزان را مورد اذيت و اذیت جنسی قرار داده و بلافاصله پس از وصول گزارش به دستگاه قضایی، تحقیقات مقدماتی و اقدامات خوبی انجام شد.

 

بچه‌هایي که ادعای تعرض جنسی در مورد آن ها اعلام شده بود به دکتری قانونی معرفی شدند. متهم بلافاصله دستگیر شد و تحقیقات مقدماتی ادامه دارد و متهم فعلا موضوع را انکار کرده است و خبر های تکمیلی را انشا الله اعلام خواهیم کرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در گفتگو با اصفهان امروز با بیان این که این موضوع فعلا در حد کودک آزاری بوده و هنوز جرم تجاوز به اثبات نرسیده است اعلام کرد: تحقیقات تکمیلی در مورد ابعاد این ماجرا در حال پیگیری است و نتایج ان متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

اصفهانی در ادامه افزود: این موضوع 10 آذرماه به دستگاه قضایی اطلاع داده‌شده و پس از تکمیل تحقیقات اولیه متهم دستگیرشده است. اکنون متهم توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر و بازداشت‌شده است.

 

او همچنین از خانواده‌هاي‌ ارجمند درگیر دراین ماجرا تقاضای کرد که موضوع را فقط از دستگاه قضایی پیگیری کنند و مطمئن باشند که دستگاه قضایی بادقت و سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد کرد و اگر جرمی توسط این شخص که ارتباطی با مدرسه نداشته و یکی از اولیای بچه‌هاي‌ ان مدرسه بوده با قاطعیت رسیدگی می شود ودر صورت اثبات جرم متهم مجازات خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت