روش های ایجاد تنوع در رابطه زناشویی (تنوع در حالات جنسی)

روش های ایجاد تنوع در رابطه زناشویی (تنوع در حالات جنسی)

روش های ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

برای داشتن یک رابطه سالم زناشویی باید تنوع و هیجان در آن داشته باشید تا رابطه برای شما یکنواخت و تکراری نشود و لذت بیشتری از رابطه جنسی با همسر خود ببرید.

 

تنوع و هیجان در رابطه زناشویی , مطالب بسیاری مبنی بر یکنواخت شدن رابطه با همسر مطرح می شود ، گاها ممکن است به علت برخی اختلالات جنسی ،فردی تنها از یک روش خاص ارضاء شود و همسر خودرا نیز مجبور سازد تا صرفا از این طریق با یک دیگر رابطه داشته باشند اما در 80 درصد از موارد دلیل یکنواخت شدن انجام حرکاتی تکراری و قابل حدس در رابطه زوجین میباشد، همیشه یک نقطه آغاز و یک نقطه پایان که مسلما بعد از مدت کوتاهی از جذابیت و کیفیت رابطه میکاهد. بر آن شدیم تا مقاله اي جهت ایجاد تنوع و افزایش کیفیت رابطه جنسی زوجین درج نمائیم.

 

تنوع در رابطه زناشویی با بازی های جنسی

گرچه مردان اهل حاشیه نیستند و ترجیح می دهند سریع به اصل بپردازند اما در زمینه مسائل جنسی حاشیه و بازی هاي جنسی مورد پسند است ، همچنین خانمها نیز نسبت به آن نظر مثبتی دارند ، در روایات نیز به این مهم پرداخته شده است که شایسته نیست مرد و زن به یک باره باهم نزدیکی کنند.

 

تنوع در حالات جنسی

متاسفانه درصد قابل توجهی از زوجین در نهایت به 3 الی 4 حالت جنسی بسنده می کنند ، روالی تکراری نقطه آغاز تکرای و نقطه پایان تکراری ، همه ی حرکات قابل حدس هیچ غافلگیری در کار نیست ، ساعات و مکانی تکراری و حتی حرفهای تکراری ، چند مرتبه می‌توانید از یک روش بهره بگیرید ؟ خسته نشدید ؟ فکر نمی کنید رابطه مثل قبل نیست ؟

 

نیازی نیست برای آشنا شدن با حالات جنسی جدید ، اینترنت را زیرو رو کنید عکس ، فیلم و … بیابید ، ذهن خلاق خودتان را به کار بگیرید ، برای رابطه جنسی باید برنامه ریزی داشت ، ایده هاي جدید به کار بگیرید فکر کنید امشب که قرار است با همسرتان رابطه داشته باشید چه حرکت جدیدی را تجربه کنید.

 

بهتر نیست بجای این که همیشه یک جا رابطه داشته باشید در جاهای مختلف منزل با حالات جدید تجربه کنید ، هر حالتی که می‌تواند بوسیدن – دخول – معاشقه – رابطه جنسی دهانی و سایر رفتارهای جنسی را شامل بشود و انجام آن را میسر مطمئنا خوب که فکر کنید حالات متفاوتی به ذهنت ان می رسد ، به عنوان مثال اگر از این که شوهرتان بدن شما را بوبسد – نوازش کند و یا بلیسد لذت می‌برید می توانید مزه شیرینی رابه شوهرتان تققدیم کنید : کمی خامه به سینه هایتان بزنید و از همسرتان بخواهید ازروی سینه هایتان خامه ها را میل کند و امثالهم و یا رفتار مشابهی در مورد آلت جنسی مردانه .

 

تنوع در رابطه زناشویی با بستن چشم

اگر می خواهید هیجان رابطه در حالت جدید بیشتر شود ، چشمان همسرتان را ببندید تا نتواند حرکات بعدی شما را مشاهده کند در نتیجه غافلگیر شود ، بد نیست بدانید زمانی که چشمها بسته باشند مغز به‌صورت غیر ارادی شروع به پردازش شرایط کرده و افکاری در ذهن شما شکل می‌گیرد که به موجب ان می‌تواند تحریک بیشتری نصیبتان شود.

 

بازی با بدن همسر برای تنوع در رابطه زناشویی

اگر از نقطه اي آغاز می کنید برای بوسیدن یا … ، مدام وقفه ایجاد کنید و مجددا از نقطه دیگر ازبدن آغاز کنید نه این که ادامه آن را دنبال نمایید که برای همسرتان قابل حدس نباشد و مجددا می‌توانید به نقطه اول بروید به این حرکت ، حرکت چرخشی نیز می گویند ، آغاز هاي بی پایان ، وقفه ، غافلگیری می تواند عطش هر زن و مردی را شعله ور سازد ، تمامی نقاط بدن را مورد توجه قرار دهید و یک تقلب بوسیدن و لیسیدن ناحیه گردن باعث تحریک بیشتری در هردو جنس می‌شود.

 

موقع رابطه جنسی صحبت کنید اما صحبتهای کوتاه نه بلند که تمرکز را از شما بگیرد ، حتماً می‌دانید که این صحبت باید در چه زمینه اي باشد نه در مورد قبض آب و برق یا اجاره خانه بلکه در مورد لذتبخش ترین زمانی که می‌خواهید با همسرتان تجربه کنید.

 

لباس و آرایشی جدید برای همسر

می‌دانم که برای رفتن به یک مراسم عروسی از چندین روز قبل به دنبال آن هستید که لباسی تهیه کنید که قبلا آن را در مجلس هاي قبل بر تن نکرده اید ، مدل موهایتان و آرایشتان را تغییر می دهید و هر چه در توان دارید به کار می‌گیرید تا جذاب تر از قبل باشید ، هیچ اشکالی ندارد اما آیا برای رابطه با شوهرتان زمانی جهت متفاوت بودن جذاب بودن آرایش جدید لباس جدید صرف می کنید ؟

 

آیا برای نزدیکی با همسرتان صورتتان را اصلاح می‌کنید؟ بدن‌تان را خوشبو می کنید ؟ اگر نمی‌کنید چطور انتظار دارید رابطه شما همیشه جذاب باشد ؟
لباس هاي محرک جنسی بر تن کنید از همسرتان در مورد سلیقه همسرتان اطلاعات کسب کنید ، یک بدن نیمه برهنه برای مردان جذابیت جنسی بیشتر دارد تا بدنی کاملا لخت لذا برای رابطه جنسی همه ی لباسها را بلافاصله از تن در نیاورید اجازه دهید اندامهای جنسی و نقاط تحریک پذیر بدن شما با لباس هاي محرک برای همسرتان بیشتر نمود کند.

 

ناز و عشوه گری برای شوهرتان

صریح بگویم ، براحتی دست یافتنی نباشید ، ناز کنید عشوه گری ، برقصید بازی کنید تا عطش شوهرتان بیشتر شود ، اگر بلافاصله در بستر تسلیم شوید خیلی زود آتش جنسی شوهرتان فروکش می‌کند .

 

خانمها خجالت نکشید
خانم عزیز ، لطفا موقع رابطه جنسی با شوهرتان بی حیا باشید ، گمان نکنید شوهرتان فکر بدی در مورد شما می کند و یا به گذشته شما شک می‌کند بی حیا بودن زن در رابطه جنسی یک توصیه دینی است که در روایات به آن اشاره شده است هر چند توصیه بر این است که بعد از رابطه جنسی لباس حیا بر تن شود ، خودتان را رها کنید اگر لازم است فریاد بزنید ،لذت رابه همسر خودتان تقدیم کنید و از او لذت ببرید.

 

عجله نکنید
اگر قرار است یک رابطه 10 دقیقه اي داشته باشید ، اگر نداشته باشید و تا زمانی که بتوانید یک رابطه طولانی داشته باشید صبر کنید شایسته تر است ، هر چه مدت زمان بیشتری صرف بازی هاي جنسی و حاشیه کنید تحریک و عطش شما و همسرتان بیشتر می‌شود بد نیست بدانید این نیز یک توصیه مهم در روایات است.

 

ازهمسرتان نپرسید که ارضا شدي یا نه
نباید در حین رابطه از همسرتان این پرسش را مطرح کنید که ارضا شدي یا نه؟ چرا که در میان گذاشتن این پرسش می تواند این ذهنیت را در همسر شما ایجاد کند که شما دیگر از ادامه خسته شدید و صرفا دارید تلاش می کنید برای ارضا کردن او و لذتی خودتان از این رابطه نمی برید برای همین بعید نیست با پاسخ آره ارضا شدم ، یا این که نه دیگه ادامه نده مواجه بشید با توجه به شناختی که از همسرتان پیدا می کنید این شما هستید که از حالات و نشانه ها باید متوجه شوید که او به ارگاسم نزدیک است یا خیر.

 

تنوع بعد از رابطه زناشویی

راجع به آن صحبت کنید و یک دیگر را در آغوش بگیرید ، بگوئید از کدام حرکات لذت بیشتری برده اید به همسرتان بگوئید فوق العاده بودو اورا تحسین کنید ، اثرات مثبت یک رابطه زناشوئی کامل بسیار زود نمایان می‌شود همانگونه که اثرات منفی یک رابطه نامناسب زود مشخص می‌شود.

 

جدیدترین مطالب سایت