آشنایی با نقاط حساس بدن خانم ها و آقایان (ماساژ زناشویی)

آشنایی با نقاط حساس بدن خانم ها و آقایان (ماساژ زناشویی)

ویژه افراد متاهل

با آشنایی نقاط حساس بدن زن و مرد و همچنین آموزش ماساژ جنسی رابطه گرم تر و بهتری را تجربه کنید. قبل از شروع رابطه حتما همسر خود را ماساژ دهید تا تحریک شود و سپس رابطه را شروع نمایید.

 

آموزش ماساژ زناشویی بدن

ماساژ جنسی علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، می تواند نقش تحریک کنندگی نیز داشته و لذت رابطه جنسی را دو چندان نماید.

 

ماساژ جنسی ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب می شود تا انها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یک دیگر ببرند. در خانمهایی که مشکل ارگاسم دارند یا این که دیر به ارگاسم می‌رسند، ماساژ جنسی بدن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد ودر این امر بسیار کمک کننده است.

 

در این جا مراحل مختلف ماساژ جنسی بدن زن را به طور ساده مرور می‌کنیم:

 

۱-ماساژ پشت بدن:

برای شروع ماساژ جنسی و شل کردن عضلات بدن زن، بهتر است ابتدا از پشت او شروع کنید.اول نوک انگشتان خود رابه پوست او بکشید بعد ناحیه پشت را از بالا تا پایین به آرامی نوازش کنید.سپس به طور متناوب با حرکات کششی، لرزشی «vibration» و دایره وار، آن را ماساژ دهید.

 

گاهی می توانید گوشت بدن وی را درست مثل خمیر با دستتان بگیرید و آرام فشار دهید.پوست سر را ماساژ داده و گاهی مو هاي وی را بین انگشتان خود بگیرید. سپس سراغ پاهای او رفته و انگشتان پایش رابا دست فشار دهید.

 

۲- ماساژ جلوی بدن:

سینه و پستانها را از داخل به خارج بمالید. نوک سینه ها رابه آرامی ماساژ تحریک کنید. مو هاي ناحیه شرمگاهی را نوازش کرده و به نرمی بکشید. با کف دستتان قسمت پایین شکم بمالید.کف دودست خودرا بهم مالیده و وقتی گرم شد آن را روی تخمدانهای زن بگذارید. عده اي معتقدند که انجام اینکار انرژی زن برای سکس را بیشتر می کند.

 

سعی کنید ناحیه مثانه و رحم را فشار دهید. دراین هنگام بهتر است زن تمرینات kegel را انجام داده و ماهیچه هاي‌ کف لگن خودرا مانند حالت متوقف کردن ادرار، سفت کند.

 

۳- ماساژ واژن:

بهتر است دراین مرحله دستکش لاتکس بپوشید. می‌دانید که زن ها به دو طریق به ارگاسم می‌رسند: از راه تحریک نقطه جی و از راه تحریک کلیتوریس.

 

تعداد زیادی از خانم ها ارگاسم از طریق نقطه جی را عمیق تر می‌دانند. گاهی اگر تحریکات به طور مناسب ادامه پیدا کند زن می تواند چند ارگاسم پشت سرهم داشته باشد. این ارگاسمهای متوالی و پشت سرهم تاثیر بسیار خوبی در روحیه زن دارد.

 

دست خود رابه یک ماده لیز کننده مناسب آغشته نموده و لبهای واژن رابه انگشتتان ازهم باز کنید. نوک انگشتان رابه سمت بالا « به طرف ناف» بگیرید. لبهای داخلی و خارجی «کوچک و بزرگ» رابا انگشتتان از هم جدا کرده و آن ها را تک تک به آرامی با دو انگشت بمالید.

 

حالا یک انگشت خودرا وارد واژن کرده به‌ دنبال ان انگشت دوم را نیز وارد کنید. انگشت شست خودرا بالا نگه داشته و آن را مقابل کلیتوریس قرار دهید. می توانید دست خودرا فشار دهید یا این که بلرزانید طوری که دو انگشت شما با دیواره واژن و شست شما با کلیتوریس تماس داشته باشد.

 

کف دست خودرا روی استخوان عانه و انگشتانتان را روی لبهای واژن قرار دهید، حالا دست خود رابه آرامی به سمت پایین فشار داده و یک حرکت چرخشی به ان بدهید. با حرکت دست حدود ۱۰ دایره فرضی بکشید، سپس کف دست خودرا بلند کرده و با انگشت چند ضربه ملایم به لبهای واژن بزنید. چند ثانیه مکث نموده و دوباره همین حرکت را برای چند بار انجام دهید.

 

شما می توانید گردن رحم را در قسمت پشتی و فوقانی واژن به‌صورت یک بافت گنبدی شکل با شکافی در وسط ان «مانند چانه» لمس نمایید. با احتیاط بافت اطراف آن را تحریک کنید. برخی از خانم ها از اینکار لذت زیادی برده و از شما می‌خواهند اینکار را برایشان تکرار کنید.

 

بیاد داشته باشید که کلیتوریس از آلت تناسلی شما بسیار حساستر است. بنابر این هرگز انگشت خودرا به‌ صورت خشک و خشن روی ان نکشید. ابتدا که اندام تناسلی زن را لمس می کنید، کلیتوریس را فقط به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک می توانید کلیتوریس رابا لبهای واژن گرفته و با ان تحریک کنید.

 

انگشت خودرا وارد واژن کرده سپس دست دیگر خود راکه آزاد است روی قسمت پایین شکم بگذارید و به طرف یک دیگر فشار دهید.اگر با قسمتهای حساس و لذتبخش اندام تناسلی زن آشنا نیستید از او بخواهید تا دست شما را گرفته و با دست شما خودش را تحریک و استمناءکند. بعد از ان خودتان به تحریک این قسمتها بپردازید.

 

یک روش دیگر برای ماساژ جنسی زن این است که مقداری ماده لیزکننده روی لب واژن ریخته سپس آن را با انگشت شست و اشاره خود بگیرید و ضمن فشار به آهستگی بکشید. این عمل را چندین بار پشت سرهم انجام دهید.

 

تخمدانها در دو طرف واژن قراردارند. گروهی از خانم ها از ماساژ انها لذت زیادی می‌برند و گروهی دیگر آن را دردناک می‌دانند. درصورت تمایل می توانید آن ها را ماساژ دهید.

 

قسمت داخلی رانها و مو هاي عانه رابه نرمی نوازش کنید. به تدریج که زن لگن خودرا بالا می برد،این منطقه را بیشتر ماساژ دهید. بعد از مدتی می‌توانید انگشت خود رابه سمت لبهای واژن ببرید. به کمک یک ماده مناسب انها را لیز نموده یکی یکی با دست بگیرید. محل اتصال لب بیرونی واژن به بدن رابا دوانگشت گرفته از پایین به سمت بالا بکشید. نظیر همین عمل رابا لبهای دیگر هم چند بار انجام دهید.

 

به آرامی انگشت خودرا وارد واژن کنید. چند لحظه ثابت نگه داشته سپس آن را وارد و خارج کنید. اگر لازم شد می‌توانید از انگشت دیگرتان هم استفاده کنید.انگشت شست را وارد واژن کرده کف دست خودرا دور کلیتوریس بچرخانید و ضمن ان با سایر انگشتان، استخوان لگن را فشار دهید. به این ترتیب شما می‌توانید سقف واژن «نقطه جی داخلی» و مثانه«نقطه جی خارجی» را تواما” تحریک نمایید.

 

با انگشت خود نقطه جی را داخل واژن تحریک کنید. برای اینکار انگشت خودرا روی دیواره قدامی واژن گذاشته و آن را مثل دکمه زنگ فشار دهید و دوباره بردارید. هم زمان بااینکار کلیتوریس را هم کمی غلغلک بدهید. با دوانگشت خود دیواره واژن را در جهت بالا و پایین هشت بار با هم فشار دهید و همراه ان کلیتوریس را نیز تحریک کنید. سپس کلیتوریس رابه نرمی با انگشت گرفته ضمن فشار به آرامی آن را بکشید.

 

انگشت خودرا داخل واژن بشکل دایره بچرخانید ودر محل ساعت ۱۲ کمی مکث کنید. بعد از مدتی ورودی واژن رابا انگشت غلغلک دهید. انجام این عمل زن را بشدت حشری می‌کند. حالا انگشت خودرا بین لبهای داخلی و خارجی واژن برده از پایین تا بالا به سمت کلیتوریس بچرخانید. در این جا و بعد از انجام همه ی اینکارها او دیگر منتظر ورود آلت شماست و مطمئنا” لذت زیادی از ان خواهد برد!!

 

آموزش ماساژ جنسی بدن

آشنایی با نقاط حساس بدن خانم ها و آقایان (ماساژ زناشویی)

معرفی نقاط حساس جنسی بدن خانم ها و آقایان

بدن خانم ها و آقایان از لحاظ جنسی نقاطی دارد که بسیار تحریک پذیر هستند و برای رابطه جنسی می‌توان سراغ این ناحیه ها رفت. نقاط تحریک پذیر بخش هایي ازبدن میباشد که برانگیختن ان ها نقش مهمی در تحریک و لذت رابطه جنسی دارد. در اکثر آقایان و خانم ها توجه شریک جنسی به بخش هاي‌ دیگری ازبدن، غیر از اندام هاي‌ جنسی باعث بوجود آمدن

 

میل جنسی و ارتباط زناشویی می‌شود. تحریک مناسب و درست این نقاط می تواند لذت زناشویی و جنسی را چند برابر کند. البته باید دقت کنید که نقاط لذت بخش بدن در اشخاص فرق دارد و میبایست کم کم بخش هاي‌ حساس بدن خود و شریک جنسیتان را بشناسید

 

قسمت هاي‌ حساس بدن آقایان

اشخاصی که تصور می‌کنند تنها قسمت تحریک پذیر بدن آقایان بخش دستگاه تناسلی او می‌باشد، پس باید بدانند که هیچوقت زحمت شناختن دیگر نقاط حساس بدن رابه خود نداده اند. چنانچه خانم ها به بدن آقایان بیشتر توجه کنند می‌توانند نقاطی را پیدا کنند که به کمک این نقاط بسیار آسان و سریع می‌توانند ان ها را تحریک کنند.

 

سر : اکثر آقایان از نوازش موها و بازی با ان ها مخصوصا عبور انگشت از بین موهای شان لذت می‌برند. به دلیل این که هنگامیکه خانوما قسمت سر آقایان را مورد نوازش قرار می‌دهند، این امر موجب ترشح و آزاد شدن برخی هورمون هاي‌ محرک در جریان خون می‌شود که مرد را آماده فعالیت جنسی می کند.

 

گوش «لاله» : آرام نوازش کردن، بوسیدن، مکیدن و خوردن لاله گوش و حتی تحریک آرام با دندان هم بسیار برای آقایان بسیار لذت بخش می‌باشد.

 

لب : تنها به بوسیدن لب ها قناعت نکنید، بمکید، بخورید و حتی با دندان تحریک کنید که کاری واقعا لذت بخش میباشد. درضمن حتی می توانید برای تجربه یک حس فرا زمینی زبان همسر خود بمکید. «با رعایت تمام مسائل بهداشتی»

 

گردن : قسمت زیر چانه تا پایین گردن رابا دست نوازش کنید، با زبان تحریک کنید بلیسید و بگذارید گرمای نفسهایتان همسرتان را تحریک کند.

 

کمر : شانه و بخشهای پشت همسر خودرا تا پایین مهره هاي‌ کمر نوازش و قسمت میانی کمر رابا زبان تحریک کنید.

 

سینه : اکثر آقایان هنگام نوازش و بازی خانم ها «مالیدن سینه با دست»؛ نیشگون گرفتن و حتی تحریک با دندان و زبان بسیار تحریک می شوند به طوری که میتونه کاملا عقل را از سر آنان بپرونه!

 

بیضه : بالاخره نوبت اندام جنسی آقایان رسید، بیضه! قسمت لوله آلت تناسلی و بخصوص سر ان از نقاط بسیار تحریک پذیر اندام جنسی میباشند. به طوری که تحریک این نقاط با دست، زبان و مکیدنشان آقایان را رسما برای یک رابطه جنسی آماده می‌کند. باید دقت داشته باشید که از لیس زدن و مکیدن این ناحیه حتی در سایر پوزیشن هاي‌ رابطه جنسی غافل نشوید که یک رویا را تجربه کنید.

 

قسمت هاي‌ حساس بدن خانم ها

طبق معمول خانم ها به نسبت آقایان آگاهی بیشتر از قسمت هاي‌ تحریک پذیر بدنشان دارند. دلیل ان هم واضح است، خانم ها علاقه بیشتری به معاشقه و بازی پیش از شروع فعالیت جنسی دارند که همین امر موجب پیدا کردن سایر بخش هاي‌ لذت آور بدنشان می شود.

 

سر و گردن : خانم ها از نوازش و بازی با مو هاي سرشان بسیار لذت می برند. بوسیدن و لیسیدن گردن که اکثر خانم ها از این نقاط آماده برقراری رابطه جنسی می‌شوند به هیچ عنوان غافل نشوید.

 

گوش «لاله» : بوسیدن، لیس زدن لاله گوش و حتی تحریک با دندان این ناحیه در اکثر خانم ها محرک قوی می‌باشد.

 

لب : تاثیر بوسیدن و مکیدن لب ها در خانم ها به همه ی اثبات شده میباشد و همین که این امر برایشان از آقایان بسیار خوشایندتر است، گویای تحریک پذیری بالا از این ناحیه می‌باشد.

 

دست «مج،بازو،زیربغل» : قسمت مچ و بازوهای دست همسرتان رابا نرمی و خیلی ظریف نوازش کنید،ببوسید و بخصوص روی ناحیه زیر بغل تمرکز کنید و هیچگاه از لیسیدن این قسمت غافل نشوید که بسیار هیجان آور می‌باشد.

 

سینه : احساس کنید که دو خمیر را در دست گرفته اید، با شیطنت خاصی با ان ها بازی کنید، ببوسید و نوک سینه ها رابا دندان تحریک کنید. البته فراموش نکنید که هردو سینه و تمام قسمت هاي‌ ان را تحریک کنید و تنها به نوک ان بسنده نکنید. نکته کلیدی در تحریک سینه ها این می‌باشد که از فضای بین دو سینه هیچگاه غافل نشوید!

 

شکم «ناف» : دستان خودرا روی شکم همسرتان گذاشته و به‌ صورت دایره وار دور ناف را تحریک کنید. همچنین می‌توانید دست خودرا از زیر دنده ها به سمت پایین نرسیده به اندام تناسلی خانم حرکت دهید و وی را تحزیک کنید. هیچوقت از بوسیدن و تحریک با زبان قسمت ناف غافل نشوید که برای خانم ها بسیار خوشایند می‌باشد.

 

کمر : اکثر خانم ها عاشق ماساژ کمر و گردن میباشند. به این ترتیب دستان خودرا از روی مهره ها به طرفین حرکت دهید و تمام نقاط ان را تا بالای باسن نوازش کنید. درضمن می‌توانید اینکار را حین فعالیت جنسی نیز انجام دهید.«بوسیدن و لیسیدن»

 

باسن : با ضربه و مالیدن این ناحیه می توانید خانم ها را آماده یک فعالیت جنسی بیاد ماندنی کنید. درضمن از بوسیدن، لیس زدن و حتی تحریک با دندان این ناحیه غافل نشوید. چنانچه می خواهید برای همسرتان سنگ تموم بزارید و اگر از پاکیزگی و رعایت بهداشت ان آگاه هستید هیچ گاه از بوسیدن و لیسیدن مقعدشان امتنا نکنید که کاری بس ناجوانمردانه محرک می‌باشد و می تواند خانم ها را از زمین به پرواز درآورد. در هنگام اجرای این امر هیچ شک و تردیدی بخود راه ندهید.

 

ران «ناحیه داخلی،پشت ساق پا» : پشت زانو ها رابا نوک انگشتان به آرامی تحریک کنید و به سمت ران پا بایید. ران ها رابه سمت داخل و به طرف اندام تناسلی با دست نوازش کنید، ببوسید و بمکید. نکته کلیدی این ناحیه قسمت بالای مچ پا و پایین ساق میباشد که بسیار تحریک پذیر میباشد. همچنین از لذت بازی و لیس زدن شیار بین انگشتان پای خانم فقط هنگامیکه اینکار را انجام دهید آگاه می‌شوید.

 

اندام جنسی : نوبت به حساس ترین نقطه برای تحریک شدن خانم ها رسید. ناحیه تناسلی خانم ها رابه آرامی و با ظرافت با انگشتان ماساژ دهید و نوازش کنید تا ببینید چطور از خود بی خود می شوند. حالا اگر قسمت لبه هاي‌ واژن رابه آرامی بمکید و ببوسید رسما وی را از زمین جدا کرده‌اید و هنگامیکه با زبانتان به کلیتروس ضربه بزنید

 

اوج لذت و عشق را در چشمان شریک جنسیتان خواهید دید، زیرا اکثر خانم ها حتی بیشتر از خود فعالیت جنسی به تحریک زبانی قسمت واژن اهمیت می‌دهند. این امر حتی آنان را خیلی زود به ارگاسم می رساند.

 

آشنایی با نقاط حساس بدن خانم ها و آقایان (ماساژ جنسی)

جدیدترین مطالب سایت