نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

از کجا بفهمیم طرف دختر هست تشخیص باکره بودن دختر چگونه است؟

 

آیا برای تشخیص باکره بودن حتماً باید به دکتر مراجعه کرد ؟ تشخیص باکرگی دختر چطور امکان پذیره و چگونه باید پرده بکارت را معاینه کرد؟ آیا تشخیص باکره بودن دخترها از هر شخصی ساخته است ؟ آیا من بکارت دارم ؟ فلان کار رو کردم آیا بکارتم رو از دست دادم ؟

 

به گزارش تالاب اینها نمونه سوالاتی هستش که ممکنه حتی در ذهن شما هم وجود داشته باشه . قبل از هر چیزی باید بگم که تشخیص باکرگی دختر ؛ در صورتی که اون دختر اعمال خطر آفرینی رو انجام داده کار یه شخص عادی نیست .

 

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک

تشخیص باکره بودن دخترها رو باید به دکتر واگذار کنید . بنابر این به دخترایی که رابطه جنسی مهبلی نداشتند توصیه کنم که شخصا اقدام به معاینه ي خودشون نکنن . چون شما دراین زمینه تجربه ای ندارید و ممکنه بزنید بکارت تون رو ناقص کنید !

 

اما دخترهایی هستند که از سر کنجکاوی یا اشتباه ؛ انگشت یا هر چیزی دیگه ای رو کم تا زیاد وارد واژن شون کردند . حالا ممکنه خون ریزی اتفاق افتاده یا نیافته ؛ در هرحال نگران این هستند که بکارتشون چه وضعی داره ؟ این مطلب برای چنین دخترانی تهیه شده . سایت تالاب

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

تشخیص پارگی پرده بکارت دختر :

 

1- حالت پره های‌ فرج

طبق معمولً پره های‌ اطراف مهبل فرج در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند، به طوری‌كه با نگاه اولیه به ان؛ به وضوح دیده نمیشود، در حالیکه در زنها این پره ها آشکارا دیده می‌شوند.

 

2- شکل مهبل فرج

اگر مهبل فرج، شکل هفت داشته باشد، میتواند علامت پارگی پرده با دخول آلت تناسلی مرد باشد، چرا که در اثر فشار وارده به دیواره، شکل ان از حالتی گرد به هفت تبدیل می‌شود.

پارگی پرده، چه در حین دخول نزدیکی یا عوامل فوق، ممکن است با آسیب دیگر قسمتهای فرج «اطراف مهبل، مجاری ادرار، پوسته ي بین مهبل و معقد» نیز همراه باشد.

 

3- دیواره های‌ داخل فرج «گردن رحم»

دیواره ي گردن رحم از قشای برجسته ای مانند تشکیل شده است، که در اثر نزدیکی مداوم، این برجستگی ها تحلیل و از بین می‌رود، به طوریکه دخول به اسانی و با کمتر فشاری انجام می‌گیرد.

 

یعنی شما اگر برای نخستین دخولتان به اسانی واژن را یافتید و توانستید به سهولت دخول انجام بدهید ان دختر قبلا حتماً رابطه جنسی برقرار نموده است.

 

4-اگر شما توانستید یک بند اول از 2 انگشت اشاره و انگشت وسط دست را داخل واژن کنید ان خانم حتماً قبلا رابطه جنسی داشته است.

در مورد دخترانی که با فیلم بازی کردن می‌گویند که مورد تجاوز قرار گرفته اند.به اسانی میتوان صحت و سقم این مسله را تشخیص داد.
چون دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست میدهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم «فیبرون» میشوند که به اسانی قابل تشخیص است.

 

یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم های‌ مجاری ادرار و زخم داخل رحم «فیبرون» پیش می‌آید.

 

نشانه های‌ با کره بودن دختر چیست :

 

1- پرده بكارت قابل اتساع و داراي سوراخ بدون پارگي

2- دهليز فرج و دهانه مهبل

3- مخاط مهبل ضخيم و چين دار و داراي چينهاي روي هم خوابيده

4- خواب چينها طبق معمولً رو به دهانه مهبل است .

5- مجراي مهبل باريك« تنگ با ديواره های چين دار» و عمق ان قابل رويت نيست .

6- معاينه با انگشت مقدور نيست ودر اثر اصرار به معاينه احتمال آسبي مخاط مي رود .

7- به علت روي هم خوابيدن چينهاي مهبل – كانال مهبل كوتاه است .

 

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

باکره بودن چگونه تشخیص داده می شود؟

 

در صورتيكه پرده بكارت از نوع الاستيك باشد

عمل دخول بدون پاره شدن پرده انجام مي گيرد و سالم بودن اين پرده ها دخول را رد نمي كند یعنی در دوشيزگان پرده های ازاله نشدني به اشكال حلقوي – هلالي – دو لتي و كنگره دار و دندانه دار و …

 

داراي سوراخ مياني منظم و لبه های كاملاً صاف و مخاط مهبل با چينهاي روي هم خوابيده مي باشد كه خواب انها رو به دهانه مهبل و مجراي مهبل بسيار باريك است .

 

باید توجه کرد از نظر جسمی عدم پارگي پرده بكارت براي تشخيص باكرگي « دوشيزگي » اصولاً مطرح نيست ودر اين موارد وضع مهبل مدخوله بودن به اثبات مي رسد.مشخص كننده مدخوله بودن است . عليرغم عدم مشاهده پارگي در پرده بكارت با توجه به وضع مهبل و مخاط ان

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

نحوه تشخیص باکره بودن دختر

 

نشانه های‌ مدخوله بودن :

1-پرده بكارت شل و متسع و داراي سوراخ بدون پارگي یا شلي پرده بكارت و متسع شدن سوراخ مياني ان و به علت شلي پرده بكارت و اتساع سوراخ مياني ان – دو انگشت به آساني وارد مهبل شده و با لمس ديواره مهبل – صاف شدن نسبي چينهاي مهبل بخوبي احساس مي گردد .

 

2- دهليز فرج و دهانه مهبل وسيع یعنی اتساع دهليز فرج فاصله ای بين دو قسمت سطحي لبهاي فرج تا پرده بكارت است كه طبق معمولً 2/5 – 4 سانتيمتر طول دارد . به علت آميزش مكرر لبهاي فرج از هم دور شده و دهليز متسع مي گردد.

 

3- مخاط مهبل نسبتاً ضخيم و چينهاي اندكي صافتر و داراي چينهاي جدا شده از هم

 

4- خواب چينها نامنظم است و به يك سو نيست .

 

5- مجراي مهبل باز و طبق معمولً تا دو سوم ان قابل رويت است یعنی گشادي مجراي مهبل در اثر صاف شدن نسبي چينهاي مهبل – بطوريكه مجراي مهبل طبق معمولً تا حدود دو سوم طول خود كاملاً نمايان است .

 

چينهاي باز شده مهبل بخوبي به چشم مي خورد و خواب چينها بر خلاف دوشيزگان همه ی به يك سو يعني بسوي دهانه مهبل نبوده و به طور نامنظم به اين سو و ان سو مي باشد .

 

6- قابل معاينه با انگشت است و حتي باز كردن ان با اسپكولومهاي ظريف مقدور است و آسيب ای به مخاط وارد نمي شود .

 

7- به علت باز شدن چينهاي مهبلي كانال مهبل طويل است .

 

نکته مهم تفاوت بین خون بکارت با خون قاعدگی یا خونی است که از پرده ترمیم یافته خارج می‌شود. طبق معمول پس از پارگي پرده بکارت خونريزي کم و بيش شديدي ايجاد مي شود.

 

حداقلي براي خونريزي دراين حالت نداريم ممکن است در حد يک يا دو قطره باشد و يا شايد هم بيشتر باشد ولي حداکثر به اندازه آغشته شدن يک شماره پوشک خواهد بودو چيزي که مسلم است اين است که اين خونريزي نبايد ادامه داشته باشد.

 

نکته همین جا می باشد اگر کسی اقدام به ترمیم بکارت نماید چون دیگر امکان استفاده از خون طبیعی ناشی از پارگی بکارت وجود ندارد طبق معمول میزان خون ریزی بیشتری از حالت طبیعی به وجود خواهد آمد یا اصلا خون ریزی نخواهد داشت. خون پرده بکارت طبق معمول سریع لخته می‌شود و تفاوتش با خون سایر قسمت های‌ بدن این است که حاوی مقادیری سلول واژینال می باشد.

 

بین خون ناشی از قاعدگی و خون پرده بکارت نیز تفاوت است چون خون قاعدگي داراي فيبرينوژن کمتر است، لذا ديرتر لخته شده و سلول های واژينال در ان بسيار زياد است در حالي که خون حاصل از پرده بکارت سريع تر لخته شده و حاوي مقادير کمي سلول واژينال است.

 

علت پارگی بکارت

چون در نخستین مقاربت پرده بکارت «درصورت وجود» بدلیل این‌که قطر کمتری نسبت به قطر آلت مرد دارد، از ورود آلت تا حدودی جلوگیري می‌کند ولی با ایجاد فشار بیشتر دچار پارگی میشود.

 

این پارگی همانند سایر پارگیها در بدن ایجاد درد و سوزش و خون ریزی میکند.پس اگر به طور طبیعی هنگام نخستین مقاربت به عرض کم واژن همراه با مانعی که به اسانی امکان دخول آلت مردانه را ندهد برخورد نمایید شخص تا حالا دخول واژنی نداشته است.

 

فکر کنم اگر کمی دراین زمینه اطلاعات داشته باشید به اسانی تفاوت عرض ناشی از استمنا توسط انگشت و عرض ایجاد شده ناشی از آلت مردانه برای شما قابل احساس خواهد بود.

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

آموزش نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون تست و پزشکی

 

تشخیص زمان پارگی بکارت

طبق معمول تا 2 هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه های‌ ظاهری می‌توان تاریخ دقیق ان را حدس زد و دکتر متخصص یا ماما تا 1 ماه می‌تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از 1 ماه به هیچ عنوان زمان پارگی پرده معلوم نمیشود.

 

مجله تالاب: از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه های پارگي جديد در پرده بکارت طبق معمول زخمي و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در ان مشاهده مي شود.

 

بعد از حدود يک هفته لبه های بريدگي از مخاطي مشابه مخاط پرده پوشيده شده و بعد از حدود دوهفته لبه های زخم نسبتا گرفته مي شوند. اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی‌گیرد.

 

نکته مهم دیگر اين است که لبه های پارگي چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هيچ وقت به هم جوش نمي خورند و اگر دو تکه پارگي به هم دوخته شوند و پرده ترمیم شود محل ترميم به صورت يک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد شد.

 

نشانه های‌ برقراری رابطه جنسی دختر از مقعد :

درصورت مكرر بودن ؛ علايم دخول را مي توان مشاهده نمود. بايد دانست كه اگر دفعات دخول كمتر از 3-2 مورد باشد نبايد انتظار علايم را داشت در صورتي كه دفعات دخول بيشتر باشد علائمي مثل از بين رفت چين های مقعدي كه در حالت معاينه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبيعي است و تورم يا صافي چين ها ؛ ضخيم شدن پوست اطراف مقعد كه به داخل كشيده شده و تا ناحيه پوستي مخاطي ادامه مي يابد و گهگاه ناحيه ياد شده پوسته گذار مي گردد ؛ ديده مي شود.

 

اگر مفعول حرفه ای باشد ضخيم شدن پوست حتي به داخل ركتوم امتداد مي يابد و فيسوزهاي التیام يافته قبلي به صورت خطوط كم رنگ در محل چين ها ديده مي شود .

 

در مفعولين حرفه ای مقعد شكل قيفي پيدا مي كند مثل اينكه مقعد بطرف داخل كشيده شده باشد از نكات مهم اين است كه هيچ وقت نبايد شل شدگي اسفنكتر مقعدي را از یاد برد.

 

در افراد حرفه ای ودر مشاهده مقعدي اكثرا علائمي مشاهده نمي گردد مگر از مانور به خصوصي استفاده نمائيم . مواقعي كه شخصي در حالت معاينه قرار دارد انگشتان بزرگ را در فاصله كمي از مقعد قرار داده و با بقيه انگشتان باسن را گرفته و بطرف كناره ها مي كشيم تا چين ها مقعدي به خوبي ناميان شوند . سپس به طور عمدي به اسفنكتر فشار آورده و تا فرد خودرا جمع كند و اگر افكار وی را به نكته ديگری جلب نمايید حركت ارادي اسفنكتر از بين رفته و حالت ان مشحص مي شود .

 

علائم پارگي اسفنكتر چين ها ممكن است مشاهده شود كه لازم به توجه مي باشد شلي اسفنكتر مقعدي از علائم دخول مكرر مي باشد.

درضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد. دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی- ایجاد بواسیر و هموروئید-زایده های‌ گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی-زگیلهای کوچک-بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد-کمی باز شدن مجرای مقعدی و … شود.

 

معاینه پرده بکارت توسط خود شخص

خانم ها بدلیل خصوصیات روانی مایل نیستند برای معاینه ي پرده خود به دکتر مراجعه کنند و این در تعداد زیادی از موارد موجب افسردگی و ناراحتی های‌ روحی در آن ها می‌گردد.

 

پرده ي بکارت به شکلی است که خود شخص به تنهایی قادر به معاینه نیست ودر مواردی که ناشیانه این عمل انجام گیرد موجب آسيب زدن به پرده خواهد شد.توصیه می‌شود که برای معاینه ي پرده بکارت خود به ماما و دکتر زنان مراجعه نمایید.

 

18 سالگی سنی است که دختر جوان نخستین چک آپ خودش را باید پیش یک دکتر یا ماما انجام بدهد.برای معاینه پرده بکارت باید لب های‌ خارجی فرج را کاملا با انگشت شست و اشاره باز کنید و با استفاده از آینه پرده را معاینه کنید.

 

اگر دوست یا آشنایی باشد راحتتر می‌شود پرده را معاینه کرد بدین ترتیب که شما با استفاده از انگشت های‌ میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را کاملا باز می‌کنید و دوست شما با استفاده از یک چراغ قوه نور رابه آینه می تاباند تا نور به داخل مهبل منعکس شود.

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

تشخیص دادن باکره بودن دختر بدون آزمایش و تست

 

نشانه های‌ روانی و رفتاری:

طبق معمول باید به دختری که به اسانی در مورد رابطه جنسی اظهار نظر می‌کند شک کرد.همچنین کسیکه نخستین دفعه رابطه جنسی را تجربه می‌کند طبق معمول به اسانی و بدون شرم بیرون آوردن لباسهایش را نمی پذیرد و اینکار برایش سخت است.به اسانی بوسه نمیزند و وقتی که لباسهایش از تنش بیرون آورده شد احساس شرم و خجالت غیر ارادی از حالت و چهره اش نمایان است.

 

حال به توضیحاتی کلی در مورد این پرده « بکارت یا دوشیزگی» می‌پردازیم.

 

پرده بکارت پرده ای است که در دهانه مهبل در قسمت تحتانی دهلیز ان قرار دارد .این پرده در سنین پائین تر سطحی است ولی با بالا رفتن سن و رشد لبه های‌ بزرگ و کوچک فرج عمقی تر می‌شود .این پرده در محیط خود به جدار مهبل می چسبد .

 

شکل سوراخ وسط و همچنین قوام – رشد و ضخامت ان نوع پرده را مشخص می‌کند که در دکتری قانونی حائز اهمیت می‌باشد . نسج پرده بکارت عمدتاً از بافت هم بند الاستیک و کلاژن تشکیل شده و هردو سطح داخلی و خارجی ان توسط اپیتلیوم سنگفرشی مطبق پوشیده شده است. هیچ گونه عنصر غددی یا عضلانی در پرده بکارت وجود ندارد و رشته های‌ عصبی ان زیاد نیست.

 

پرده بکارت دقیقا چیه ؟

پرده بکارت یه لایه نازک غیرقابل ترمیم هستش که در دهانه ي واژن قرار داره . عمقی که بکارت در اون قرار داره بر خلاف برخی شنیده ها زیاد نیست . فاصله ي پرده بکارت از بیرون داره شاید در حد یک بند انگشت باشه .

 

البته این فاصله بسته به عواملی مثل تحریک شدن یا نشدن ؛ باز یا بسته بودن پاها از هم و … ممکنه کمی متغیر باشه . ولی در کل حدود رو به طور متوسط میشه در حد همین 1 الی 2 سانتی متر درنظر گرفت .

 

به طور کلی بکارت در چه صورتی آسیب می بینه ؟

پرده بکارت تا مستقیما بهش فشار وارد نشه ؛ طبق معمول آسیب نمی بینه . این فشار میتونه با انگشت ؛ اشیائ مختلف ودر نهایت آلت مردانه باشه . بنابر این اگه تا حالا چیزی رو فرو نکردید پس باید سالم باشه .

 

بعضی ها میپرسند که پرده بکارت با دوچرخه سواری و اسب سواری، ورزش های‌ رزمی ؛ ژیمناستیک ؛ ضربه به آلت ؛ فشار آب ؛ خاروندن و … هم ممکنه پاره بشه ؟ نمیشه گفت صد در صد خیر . ولی شرایط سختی باید جفت و جور بشن که بکارت با این فاکتورها آسیب ببینه .

 

پرده بکارت و دختران دوچرخه سوار و اسب سوار:

با توجه به محل قرار گیری بکارت و پهنای زین در قسمتی که آلت روی اون قرار میگیره ؛ طبق معمول دوچرخه سواری و اسب سواری به بکارت آسیب نمیزنه . ضربه هایي که در حین دوچرخه سواری و سوارکاری به آلت وارد میشه به کل آلت وارد میشه نه فقط به دهانه ي واژن که بکارت در اون قرار داره .

 

بنابر این نشستن دختر روی زین اسب ؛ دوچرخه و موتورسیکلت بدلیل پخش شدن ضربه های‌ احتمالی بین آلت و نواحی اطراف اون ؛ عملا باعث نمیشه که بکارت آسیب ببینه .

 

البته سر این قضیه که بکارت با دوچرخه سواری و اسب سواری آسیب می بینه یا نه اختلاف هستش . برای خاطرجمعی موقع سوارکاری و … پاهاتون رو بیش از حد معمول باز نکنید و از برخورد ضربه های‌ شدید به آلت پیش گیری کنید .

 

پرده بکارت و دختران رزمی کار :

دختران رزمی کار ممکنه در حین تمرین یا مبارزه ؛ ممکنه ضربه ای به آلت شون وارد بشه و حتی خون ریزی هم اتفاق بیافته . آیا بکارت چنین دختری از بین رفته ؟!
ضربه های‌ سهوی یا عمدی طبق معمول با پشت یا سینه ي پا ممکنه به آلت وارد بشه .

 

این یه شرایطی مثل همون زین اسب و … رو به وجود میاره . پس دختران رزمی کار هم چندان نباید نگران باشن . دریک حالت ممکنه در ورزشهای رزمی بکارت آسیب ببینه !

 

پاهای دختر بیش از حدود 90 درجه باز باشه ؛ ضربه با انگشت بزرگ پا وارد بشه ؛ محل ضربه هم باید دقیقا در دهانه ي واژن باشه و به مقدار حدود بیش از 1 سانتی متر داخل هم بره !!! فراهم شدن این شرایط از محالات محسوب میشه !

 

پرده بکارت و دختران ژیمناست :

بر سر این‌که ورزش ژیمناستیک باعث پارگی بکارت میشه یا نه هم اختلاف وجود داره . عده ای میگن آسیب می بینه چون پاها به طور مکرر و بیش از حد باز میشه . عده ای هم همان‌ گونه معتقدند که بکارت فقط با ورود آلت و امثال اون آسیب میبینه .

 

حالا بنده حد وسط رو درنظر می گیرم ! دختران ژیمناست اولا پاها رو کمتر از وسط ودر حد 180 درجه باز کنن . دوما اگه حس کردن موقع باز کردن پاها ؛ دهانه واژن از هم باز میشه احتیاط کنن و پاها رو بیشتر از اون حد باز نکنن !

 

شکل کلی پرده بکارت چطوریه ؟

پرده بکارت تقریباً به شکل دایره به دیواره ي واژن متصل شده ؛ بسته به نوع پرده ؛ روی اون روزنه های‌ ریز و درشتی ممکنه وجود داشته باشه که خون های‌ پریود از اونا عبور می کنن و خارج میشن .به گزارش تالاب از نظر رنگ تقریباً هم رنگ محیط داخلی واژن هستند و تشخیص اون برای افراد عادی اگه نگیم غیر ممکنه ؛ خیلی سخته .

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

ممکنه دختری از سر کنجکاوی انگشت یا یه شی دیگه رو داخل کنه … ؟

دراین صورت چه اتفاقی می افته ؟ آیا بکارت به طور کامل از بین میره ؟ درصورت رخ دادن چنین اشتباهی دو اتفاق ممکنه بیافته :

 

1 – برخی از دختران میگن ؛ من انگشتم رو مثلاً بیش از یک بند داخل کردم ولی نه درد داشتم و نه خون ریزی کردم .

2 – عده ای دیگه میگن یه دردی حس کردند و وقتی مثلاً انگشت شون یا … رو بیرون کشیدند خون دیدند .

 

بکارت انواع و اقسام مختلفی داره . بکارت رو با توجه به روزنه هایي که روی اون وجود داره تقسیم بندی می کنن . به طور قطع میشه گفت هیچ دخترجوانی وجود نداره که بکارتش کاملا بسته باشه و هیچ روزنه ای نداشته باشه .

 

نه این‌که چنین پرده هایي اصلا وجود نداشته باشن ؛ چرا ؛ وجود دارن ولی در همون اوایل سنین بلوغ وقتی پریود میشن و بدلیل بسته بودن پرده، خون های‌ پریود نمی تونن خارج بشن مشکلاتی رو برای اون دختر ایجاد می کنن که با مراجعه به دکتر ؛ با یه تیغ جراحی یه برش کوچیکی روی پرده ایجاد میشه و خون ها خارج میشن .

 

بنابر این اگه دختری انگشتش رو داخل کرد ولی خونی ندید به علت اینه که بکارت اون سوراخ یا سوراخ های‌ بزرگی داره و انگشتش از اون سوراخ ها رد شده و به داخل راه پیدا کرده .

 

البته ممکنه اگه بازم انگشتش رو داخل کنه مثل دفعه ي اول شانس باهاش یار نباشه و بلایی سر خودش بیاره .
پس این دختران علیرغم این‌که انگشت شون داخل رفته و خونی هم ندیدند ؛ میشه گفت بکارت شون سالمه و نباید نگران باشند .

 

اما گروه دیگه ای از دختران بر اثر کنجکاوی هایي که میکنن ممکنه دردی احساس کنن و حتی خون هم ببینند . با توجه به توضیحاتی که داده شد ؛ بکارت این دختران مثل گروه قبلی سوراخ های‌ بزرگی نداره ؛ برای همین موقع فشار وارد کردن به اون بکارت آسیب دیده ودر اثر اون خون ریزی کردند .

 

خب تکلیف دخترانی که با انگشت به بکارت شون آسیب زدن چیه ؟

این دختران هم نباید زیاد نگران باشند ؛ بکارت شون به طور کامل از بین نرفته ؛ بلکه بخشی از اون آسیب دیده . اگه این دختران برای معاینه به دکتر زنان مراجعه کنن شاید بهشون بگن که مثلاً ساعت 3 یا 9 بکارت شون آسیب دیده .

 

جدیدترین مطالب سایت