آموزش لذت بردن در رابطه جنسی با همسر (15 روش برای رابطه زناشویی)

آموزش لذت بردن در رابطه جنسی با همسر (15 روش برای رابطه زناشویی)

آموزش لذت بردن در رابطه جنسی با همسر

15 روش علمی و مفید برای داشتن یک رابطه جنسی گرم با همسر « اگر از رابطه جنسی با همسر خود لذت نمیبرید با این 15 روش رابطه گرم و لذتبخشی را تجربه کنید و از رابطه زناشویی لذت کامل را ببرید» ارضا زن و شوهر در رابطه کمک هاي فراوانی به زندگی آن ها خواهد کرد.

 

15 روش برای رابطه زناشویی

1-زن به پشت خوابیده و پاها را از هم باز میکندو بعد از فرو کردن آلت مرد در آلت تناسلی خودش به آرامی پاهایش را باز کرده و رانها را بهم نزدیک می کند بطوریکه مرد کاملآ بین پاهای زن قرار می گیرد.

 

در این حالت فشار رانها باعث تحریک لب هاي بزرگ آلت زن و کلیتوریس میشود.این نوع عمل جنسی برای ماههای اول حاملگی مناسب است ولی برای مردانیکه آلت تناسلی دراز دارند مناسب نیست.

 

2-متداولترین نوع انجام عمل جنسی كه حدود ۸۰٪ نزدیكیها به این روش انجام میشود به این ترتیب است كه زن به پشت می‌خوابد و رانهایش را از هم بازو زانوهایش را كمی خم میكندو مرد میان دو پای او قرار گرفته و پس از فرو كردن آلت تناسلیش روی زن میخوابددر حالیكه نقطه اتكا پایین تنه او روی زانوهایش است.در این نوع عمل جنسی دخول تقریبآ كامل است ولی دهانه زهدان و كلیتوریس «برجستگی نوك بالای آلت تناسلی زنان كه حساسترین نقطه زن برای تحریك شدن هستند» كم تحریك میشود.این روش برای شب زفاف مناسب است ولی برای زنان حامله مخصوصآ از نیمه دوم حاملگی به علت اینكه وزن بدن مردبر شكم زن وارد میشود مناسب نیست.

 

3-در این روش زن به پشت می خوابد و پاها را روی شكم و سینه اش خم كرده و یا بر شانه هاي مرد میگذارد یا دور كمر او حلقه می‌زند. در این حالت آلت تناسلی زن «مهبل»۳ الی ۴ سانتیمتر كوتاه تر میشودو در نتیجه عمل دخول آلت مرددرفرج زن به طور كامل انجام میشود.همچنین كلیتوریس در مسیر آلت تناسلی مردقرار گرفته و با تماس آلت تحریك میشود.

 

به گزارش تالاب در این روش به علت دخول كامل زن و مرد هردو ارضا می شوندو از طرفی برای حامله كردن زن امكان بیشتری وجوددارد.مردانی كه مایع لذتبخششان سریع میریزد میتوانند هنگام انجام عمل جنسی با زن با این روش در هر رفت و برگشت آلت تناسلی خودرا كاملآ از آلت تناسلی زن خارج كرده و دوباره فرو كنندو با كم كردن حركات مایع لذتبخششان را دیرتر درون فرج زن بریزندتابیشترین لذت جنسی را در وجودشان احساس کنند.

 

4-زن روی لبه تختخواب نشسته و پاهایش را از هم باز و آویزان نموده و روی آرنجهای خود تكیه می كند.مرد بین پاهای او می‌ایستد و آلت تناسلیش را درون آلت تناسلی زن فرو می كند.برای انجام این نوع عمل جنسی باید چند بالش زیر باسن زن گذاشت تا آلت تناسلی مرد وزن در یك سطح و رو بروی هم قرار گیرد. در این نوع عمل جنسی كلیتوریس «برجستگی نوک بالای آلت تناسلی دختران» بخوبی تحریك می‌شود.همچنین این روش مناسبترین روش برای شب زفاف و پاره كردن پرده دختران است و برای مردان چاق هم نزدیكی را راحت می كند.

 

5-مرد به پشت می خوابد و پاها رابه هم چسبانیده و دراز می‌کند.زن پاهایش را در طرفین پاهای مرد قرار میدهدو روی او مینشیندویا زانو زده و کمی به جلو خم میشودو بدستهای خود تکیه میدهدو آلت تناسلی مرد را در فرج خود فرو می‌کند.در اینحالت فعالیت و حرکات معاشرت با زن است و با تکانهای پی در پی که به خود می‌دهد موجب ریخته شدن مایع لذتبخش مرد و ترشح شدن مایع لذتبخش خود میشود.

 

سایت تالاب: در این روش دخول به طور کامل انجام میشود و چون فعالیت با زن است اوج لذت جنسی زن زودتر فرا می‌رسد.این روش برای پیشگیري از حاملگی مناسب است .چون بیشتر مایع لذتبخش مرد بعد از ریخته شدن به پایین برمیگردد.همچنین برای مردان خسته و یا کسانی که آلت تناسلیشان کاملآ راست نمی شود روش خوبی است.

 

6-مرد به پشت می خوابد و زن روی او می نشیندو یا زانو زده و به جلو خم میشوداما اینبار پشت زن به طرف مرد است.در این حالت زن آلت تناسلی مرد را بدرون مهبل خود فرو میکندو مانند حالت قبل خودرا حرکت میدهدتا اوج لذت جنسی فرا برسد.این روش برای مردان چاق و زنان حامله مناسب است.

 

7-مرد روی صندلی مینشیندو زن را از پشت در آغوش میکشدو آلتش را درون فرج زن فرو می کند.در اینحالت کلیتوریس تحریک نمی‌شود و طرفین زود خسته می‌شوند.

 

8-مرد مقابل زن مینشیندو آلت تناسلیش را درون فرج زن فرو می‌کند.در اینحالت دست ها برای نوازش نقاط حساس آزاد است.

 

9-زن زانو زده و به جلو خم میشودو یا سر خودرا روی بالش میگذاردو مرد از عقب آلت تناسلی خود رابه جلو فرو می کند.در این حالت نقطه حساس برای تحریک زن درون آلتش به علت برخورد پی در پی با نوک آلت تناسلی مرد بشدت تحریک شده و زن در اینحالت بیشترین لذت جنسی را درون وجودش احساس می‌کند.

 

10-زن و مرد مقابل هم می ایستندو عمل جنسی را انجام می‌دهند.در این حالت دخول کامل انجام نمیشودولی کلیتوریس تحریک میشودو دست ها برای نوازش پستانها و باسن زن آزاد است.

 

11-مرد می‌ایستد و زن آلت تناسلی وی را به داخل فرج خود فرو می کند و سپس دست ها رابه گردن او حلقه کرده و پاها رابه کمر او می‌زند و درواقع به مرد آویزان میشود.در این حالت وحدت کامل جنسی حاصل میشود و دخول کامل صورت می گیرد.

 

12-زن دست ها و سر را روی دسته صندلی میگذاردو به جلو خم میشودو مرد مانند وقتی که می خواهند از عقب زن «معقد»با او طرف شوند آلت تناسلی خودرا از عقب به جلو میراند. در اینحالت دست ها برای نوازش پستانها و سایر قسمتها آزاد است.

 

13-مرد وزن روبروی یک دیگر به پهلو دراز می‌کشند و زن یک پای خودرا بروی پای مرد میاندازد و مرد به وسط پای او می رود و آلت تناسلیش را درون فرج زن فرو می‌کند.

 

14-زن به پهلو و پشت به مرد می‌خوابد و مرد آلت تناسلی خودرا از عقب به جلو میراند. این حالت نیز برای دوران حاملگی مناسب است.

 

15-زن به پشت میخوابدومرد یک پهلو طوری قرار میگیردکه نسبت به بدن زن عمود بوده و زیر رانهای بلند شده زن قرار گیرد بطوریکه رانهای زن روی باسن مرد باشد.یکی از مزایای این روش این است که انجام آن ساده بوده و درضمن هیچکدام سنگینی دیگری را تحمل نمی‌کند.در اینحالت مرد می‌تواند ناحیه فرج و کلیتوریس زن«برجستگی نوک بالای آلت تناسلی زن» رابا دست تحریک کند.

 

جدیدترین مطالب سایت