خطرات رابطه مقعدی با همسر | آمیزش مقعدی از نظر اسلام

خطرات رابطه مقعدی با همسر | آمیزش مقعدی از نظر اسلام

رابطه مقعدی با دختر

رابطه جنسی از پشت یا همان رابطه مقدی رابطه خطرناکی که اسلام هم ان را راطه غلطی می نامند.

 

مردان تمایل بیشتری به رابطه جنسی از مقعد با خانم ها دارند و این رابطه عوارضی خطرناکی رابه دنبال دارد که باید ان را بدانید طبق معمول مردانی که همجنس گرا هستند رابطه مقعدی باهم دارند

آمیزش مقعدی از نظر اسلام

رابطه جنسی مقعدی در بیشتر ادیان الهی، همچنین دین اسلام منع شده است. آمیزش مقعدی تنها با رضایت هردو طرف امکان دارد اما بنظر بیشتر مراجع تقلید مکروه است. توصیه می شود عزیزان به دلیل اثرات منفی احتمالی از آمیزش مقعدی خودداری نمایند و یا تعداد دفعات انجام ان را کم کنند.

 

در رابطه جنسی از پشت زنان درد شدیدی دارند و شرع و قانون این نوع رابطه را توصیه نمیکند رابطه جنسی مقعدی ( رابطه جنسی از پشت) از لحاظ پزشکی هم رابطه جنسی درستی نمی باشد رابطه و غیرقابل قبول می‌باشد.

 

پس در رابطه جنسی خود همه ی موارد را درنظر بگیرید تا یک رابطه جنسی فوق العاده داشته باشید در ادامه جزئیات بیشتر رابطه مقعدی با دختر | رابطه مقعدی با همسر را در سایت ناز وب خواهید خواند با ما همراه باشید.

آموزش نزدیکی از راه مقعد و عوارض ان

نزدیکی از راه مقعد یکی از روش هاي‌ ارتباط جنسی است که بیشتر برای آقایان خوشایند می‌باشد . اما آیا به عوارض ان فکر کرده‌اید ؟

 

آمیزش مقعدی چیست؟

آمیزش مقعدی یا آنال سکس عبارت است از انجام عمل جنسی توسط دخول آلت تناسلی مردانه به مقعد زن که از دیرباز تاکنون وجود داشته است. آمیزش مقعدی بین دو مرد را لواط نامیده که متاسفانه این عمل با اسم همجنس گرایی در کشور های غربی زیاد است.

 

مضرات آمیزش مقعدی بسیار زیاد و خطرناک بوده و از لحاظ دکتری و هم شرعی آمیزش مقعدی به هیچ وجه توصیه نمیشود.

 

انجام آمیزش مقعدی با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده کننده یا بی حس کننده به صورت کرم، اسپری، ژل، روغن، کاندوم، پماد، یک رابطه پر خطرجنسی میباشد و استفاده از موارد یاد شده و شیوه هاي‌ ان صرفا از دردناک بودن این رابطه می کاهد .

 

آسیبهای جبران ناپذیری به فرد مفعول به لحاظ جسمی و برای هردو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بیماریهای مقاربتی به همراه دارد و هیچ دکتری در هیچ جای دنیا انجام این رابطه را توصیه نمیکند و از نظر علمی غیرقابل قبول میباشد.

 


حتما بخوانید:  رابطه از پشت با همسر و نکات مهم بهداشتی | رابطه مقعدی با دختر


 

آمیزش مقعدی در ایران

خطرات رابطه مقعدی با همسر | آمیزش مقعدی از نظر اسلام

دختران پیش از ازدواج برای حفظ پرده بکارت بیشتر به آمیزش مقعدی روی می آورند

در ایران هیچ آمار دقیقی از رابطه جنسی مقعدی وجود ندارد اما باوجود محدودیت‌ هاي‌ اجتماعی و مذهبی و همچنین عدم پذیرش نزدیکی بین دخترهای جوان و پسر هاي‌ جوان پیش از ازدواج در ایران، احتمال ان داده می‌ شود که رویکرد به آمیزش مقعدی چه در رابطه «دختر– پسر»

 

و چه در رابطه «پسر– پسر» در ابتدای بلوغ جنسی و گذار به مرحله سن بلوغ و شکل‌گیری هویت جنسی، بعنوان شکلی از پاسخگویی به کنجکاوی‌ هاي‌ جنسی و رشد شکل شخصیت جنسیتی آنان بیشتر مورد توجه این گروه سنی باشد.

 

متاسفانه در میان دختران جوان به دلیل توجه به حفظ پرده بکارت ممکن است که دختران پیش از ازدواج بیشتر به آمیزش مقعدی روی آورند. بارها شاهد بودیم که دخترانی با سن و سال پایین برای مشکلات مقعدی و بیرون زدگی رکتوم به مطب همکاران مراجعه کرده اند.

 

روش هاي آمیزش مقعدی:

باسن، مقعد و راست روده که همان بخش نهایی روده بزرگ است، از جمله مناطق حساس و شهوانی بدن بشمار می‌آیند. خاصیت تحریک پذیری پوست و حلقه ماهیچه اي مقعد به سبب رشته هاي‌ عصبی اش نزد بسیاری موثری در برانگیختگی شدید جنسی در فرد می شود.

 

آمیزش مقعدی ان هم از راه دخول برای برخی زنان لذت بخش و برای برخی دیگر درد آفرین و غیرقابل تحمل میباشد. یکی از موهبات آِن نوع سکس این است که با ان دیگر خطر حاملگی وجود ندارد. البته آمیزش مقعدی خالی از ریسک نیست، زیرا لایه مخاطی انتهای روده بزرگ در مقایسه با واژن بسی نازکتر و بهمین دلیل امکان از بین رفتن ان بر اثر اصطکاک بالاترست.

 

با زایل شدن این لایه، خطر انتقال ویروس ایدز و باکتری بیماریهای جنسی به خون فرد، وی را تهدید می کند. حلقه مقعد نیز تنها تا حد محدودی می‌تواند باز شود، و فشار بیش از حد باعث ایجاد شکاف در ان خواهد شد.

نحوه آمیزش مقعدی

آمیزش مقعدی تنها در دخول خلاصه نمیشود، بنابر این هنگام آمیزش مقعدی هدف خودرا صرفاً “دخول” تعیین ننمایید. سعی کنید با تامل حالات نوازشی را نیز تجربه نمایید. چه بسا چنین شروعی، زمینه را برای دخول هموارتر می کند.

 

بهترین راه این است که قبل از دخول از تکنیک انگشتکاری «فینگرینگ» مقعد استفاده شود؛ به این صورت که یک یا دو انگشت خود راکه از قبل به ژل روان کننده «لوبریکانت»؛ آغشته نموده اید روی ماهیچه باسطه «حلقوی» مقعد، دایره وار حرکت داده و به آرامی وارد مجرا نمایید. حال میتوانید به دلخواه آن را ثابت نگه داشته و یا انگشتانتات را داخل مجرا با ملایمت بچرخانید.

 

آمادگی برای دخول نیز بهمین ترتیب است. هر گاه احساس کردید که ماهیچه مقعد منقبض می شود، دست از کار فرو کشیده و به ان اجازه استراحت دهید سپس می‌توانید همین کار رابا دو انگشت انجام دهید ودر نهایت پس از آماده نمودن همسرتان از روش دخول استفاده نمایید.

 

پس از داخل شدن سر آلت به او فرصت دهید تا صبر کند، و ماهیچه هایش شلتر شوند. سپس می‌توانید به عمل دخول ادامه دهید.

 

در همه ی حال مراقب واکنش همسرتان باشید، و با کوچک‌ترین حالت ناراحتی و دلخوری او، از ادامه باز ایستید. توصیه می شود هم زمان با اینکار پستانها و کلیتوریس و دیگر نقاط حساس وی را ماساژ دهید؛ اینکار به اسانی او کمک می کند.

نکات بهداشتی در خصوص آمیزی مقعدی:

خطرات رابطه مقعدی با همسر | آمیزش مقعدی از نظر اسلام

نظافت مهم ترین نکته در آمیزش مقعدی می‌باشد

سعی کنید هنگام آمیزش مقعدی نکات بهداشتی را کاملا رعایت نمایید. قبل از رابطه جنسی از پشت می بایست کل روده را شستشو دهید. برای اینکار میتوانید از دستگاه “دوچ – تنقیه و…” استفاده نمایید و همچنین داخل مقعد رابا آب صابون و یا آب شامپو شستشو نمایید. و با یک دیگر دوش بگیرید. ناخنهای خودرا کوتاه کرده و سوهان بکشید.

 

همچنین استفاده از کاندوم و دستکشهای لاتکس / درصورت عدم وجود آلرژی به ماده لاتکس، توصیه می شود. توجه داشته باشید که نظافت مهم ترین نکته در آمیزش مقعدی می‌باشد.

دلایل تمایل مردان به آمیزش مقعدی:

 

خطرات رابطه مقعدی با همسر | آمیزش مقعدی از نظر اسلام

آمیزش مقعدی تنها با رضایت هردو طرف امکان دارد

یکی از دلایلی که مرد رابه سوی رابطه جنسی از پشت می‌ کشاند، عدم موفقیت مرد در به ارگاسم رساندن همسرش می‌ باشد. و از این موضوع رنج میبرد؛ لذا متمایل می‌ شود که از پشت نزدیکی کند.

 

در چنین شرایطی زن می‌ تواند با محبت به شوهرش کمک و وی را راهنمایی کند تا او با لمس و بازی با مواضع حساس جنسی‌ اش، سریع‌ تر آماده شده و به ارگاسم برسد.

 

دراین صورت «مرد» احساس قدرت و لذت می‌ کند، و از درخواست خود منصرف می شود.

عوارض آمیزش مقعدی برای خانم ها

خطرات رابطه مقعدی با همسر | آمیزش مقعدی از نظر اسلام

مضرات آمیزش مقعدی بسیار زیاد و خطرناک است

 

خون ریزی:

اگر آمیزش مقعدی با احتیاط صورت نگیرد به دلیل وجود مویرگهای ریز در ان منطقه منجر به خون ریزی هاي‌ کم و زیاد می شود.

 

انتقال ایدز:

به دلیل خون ریزی در آمیزش مقعدی، احتمال انتقال ویروس ایدز بالا می‌رود. بهتر است در آمیزش مقعدی از کاندوم استفاده شود. مگر این که این خاطرجمعی باشد که شریک شما آلوده نیست.

 

– سرطان مقعد:

در بعضی گزارشات عنوان شده که آمیزش مقعدی احتمال ایجاد سرطان مقعد بالا می برد.

 

– درد:

درد شدید از دیگر مشکلات آمیزش مقعدی هست.

 

بیماریهای عفونی:

مخصوصا درحالتی كه پس از آمیزش مقعدی و قبل از شست و شوی كامل طرفین رابطه جنسی از جلو انجام شود.

 

– آسیب به مقعد:

گیرنده‌هایي که در مقعد هستند بسیار حساس هستند و برای همین به محض این که مدفوع وارد انتهای رکتوم می شود فرد احساس می کند باید دستشویی برود. این گیرنده‌ها به حدی حساس هستند که فرد تفاوت وجود گاز و مدفوع را می‌فهمد، یعنی فقط کشش نیست، این ها را جداسازی میکند از هم.

 

در درازمدت آمیزش مقعدی باعث آسیب‌هایي به این گیرنده ها و مشکلات ماندگار فیزیولوژیک ایجاد می کند.

 

بی اختیاری مدفوع:

انجام آمیزش مقعدی به صورت مکرر با آسیب به عضلات حلقوی «وظیفه بستن مقعد را بر عهده دارند» بتدریج سبب فراختر شدن مقعد شده و چین هاي‌ مخاطی مقعد از بین رفته ودر موارد پیشرفته نارسائی عضله اسفنگتر مقعد و بی اختیاری مدفوعی نیز ایجاد خواهد شد.

 

مرگ در كودكان:

اگر کودکان با زور مورد تجاوز جنسی از مقعد قرار گیرند، چون مجرای مقعد تنگ و باریکی دارند علائم تروما مانند درد شدید نواحی مقعد، بالاکشیده شدن عضلات مقعد و قیفی شکل شدن ان؛ خونمردگی یا خراشیدگی و زخم در لابلای چین هاي‌ مقعد و گاه پارگی هاي‌ شدید مخاطی و عضلانی مشاهده خواهد شد.

 

چون مقعد از نواحی رفلکس زای بدن است در موارد نادری حتی آمیزش مقعدی باعث مرگ ناگهانی نیز گزارش شده است.

 

سوراخ شدن روده ها:

آمیزش مقعدی باعث سوراخ شدن روده هاي‌ می شود و برای درمان این مشکل بسیار مهم باید حتماً در بیمارستان بستری شد و جراح باید ان قسمت روا ترمیم کند و آنتی بیوتیک باید برای پیش گیری از عفونت تجویز شود. درد شدید، تب بالا و احساس فشار در ناحیه شکم از مشخصات این مشکل است. این حالت نیاز به درمان اورژانسی دارد.

 

نحوه تشخیص آمیزش مقعدی:

خطرات رابطه مقعدی با همسر | آمیزش مقعدی از نظر اسلام

درصورت مکرر بودن آمیزش مقعدی، علایم ان را می‌توان مشاهده نمود

تشخیص آمیزش مقعدی با معاینه فردی که دراین زمینه دارای تخصص کافی بوده امکان‌پذیر خواهد بود. بهترین مرجعی که دراین زمینه از آشنایی و تسلط کافی برخوردار است میتوان به دکتری قانونی اشاره کرد که حتی گواهی ان مرجع برای استناد در موارد قانونی معتبر است.

 

به هر حال ممکن است معاینه مقعد برای فرد عادی قابل تشخیص نباشد ولی دکتری که دراین زمینه تخصص، مهارت و تجربه کافی دارد قابل تشخیص است.

 

درصورت مکرر بودن، علایم آمیزش مقعدی را میتوان مشاهده نمود.

 

باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از 3-2 مورد باشد نباید انتظار علایم آمیزش مقعدی را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین هاي‌ مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین ها، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می‌یابد و گهگاه ناحیه یاد شده پوسته گذار میگردد، دیده می شود.

 

آموزش نزدیکی از راه مقعد و عوارض ان

جدیدترین مطالب سایت