اثرات منفی دیدن فیلم‌ پورنو و مستهجن | تماشای فیلم پورن هنگام رابطه جنسی با همسر

اثرات منفی دیدن فیلم‌ پورنو و مستهجن | تماشای فیلم پورن هنگام رابطه جنسی با همسر

خطرات و اثرات منفی دیدن فیلم پورنو توسط همسر

فیلم هاي‌ پورن آفت زندگی زناشویی هستند ودر دراز مدت باعث بی میلی طرفین در رابطه زناشویی خواهید شد. تماشای فیلم پورنو توسط شوهرها بیشتر از زنان است . تماشای فیلم پورنو باعث بالا رفتن توقعات جنسی شوهر از همسر خود خواهد شد و اعتیادآور می‌باشد.

 

اگر زندگی زناشویی خودرا دوست دارید این مطلب را تا انتها بخوانید و برای ترک این عادت زشت و ناپسند تصمیم هاي‌ جدی بگیرید.

 

در این جا قصد داریم شما رابا خطرات دیدن فیلم هاي‌ پورنو آشنا کنیم :

متاسفانه عده اي از مردان عادت به تماشای فیلم پورنو و مستهجن داشته و ان را برای رابطه زناشویی خود مضر نمیدانند. اما صمیمیت تجربه‌ایست مقدس از نزدیکی و ارتباط میان دو انسان.

 

پورنوگرافی؛ این صمیمت مقدس را نابود میکند چرا که با معرفی یک عنصر سوم و وارد کردن ان به رابطه یک زوج «حال چه این عنصر خارجی فکر باشد چه تصویر» به حریم رابطه و ازدواج زن و شوهرتجاوز کرده است.

 

در واقع اغلب زنان چنانچه با خود صادق باشند، اعتراف خواهند کرد که هنگامیکه شوهرشان به مجلات و فیلم‌هاي‌ مبتذل نگاه میکند، احساس می کنند به آنان خیانت شده است.

 

اثرات منفی دیدن فیلم‌ پورنو و مستهجن | تماشای فیلم پورن هنگام رابطه جنسی با همسر

اثرات منفی دیدن فیلم‌ پورنو و مستهجن

 

– برخی از عواقب تماشای فیلم پورنو و مستهجن توسط شوهر

شما به هنگام ازدواج به همسرتان تعهد داده‌اید که به لحاظ جنسی تک همسر باقی بمانید و چنانچه عامدانه توجه جنسی خودرا بر کسی دیگر متمرکز کنید، این تعهد را زیر پاگذاشته و شکسته‌اید. مبادرت همیشگی و عادت‌گونه به این قبیل فعالیت‌هاي‌ جنسی تفریحی و مشاهده عکسهای جنسی، چه به شکل خیال پردازی جنسی و چه به شکل مجله‌ها و فیلم‌هاي‌ مستهجن، شکلی است از خیانت، بی‌وفایی و عدم نجابت جنسی.

 

برخلاف انچه برخی شوهران بیان می کنند این عادت به هیچ عنوان بی ضرر نیست، چرا که موجب موجب بروز واکنش از طرف همسرشان میشود. ممکن است آگاهانه نخواهند به زنشان آسیب برسانند و خیلی هم همسرشان را دوست داشته باشند، اما واقعیت این است که آن گونه مردان ناخودآگانه به همسرشان آسیب می زنند.

 

عده اي از اثرات منفی این عادت دیدن فیلم پورنو و مستهجن بر روی رابطه زن و شوهر و شمای نوعی بعنوان همسر چنین مردی عبارتند از:

1- زن احساس خواهد کرد همسرش به او خیانت می کند چرا که برای آماده شدن به کسی یا چیزی غیر از او نیاز دارد.

 

2- زن اعتماد به نفس و خودباوری خودرا در مورد زیبایی و تناسب اندام خود از دست می دهد و ناامنی‌هاي‌ زیادی رابه دلیل تصور برانگیزاننده نبودن بدن خود احساس خواهد کرد. این ناامنی‌ها بر قابلیت و توانایی او در ارضا کردن همسرش تاثیر منفی خواهد گذاشت.

 

3- زن به لحاظ روحی- احساسی از همسرش فاصله خواهد گرفت، چراکه فکر شوهرش به هنگام عشق ورزی تمام و کمال پیش او نیست و جای دیگری است.

 

4- زن از همسرش به این دلیل که به احساسات او احترام نمی گذارد، منزجر و خشمگین خواهد شد.

 

5- نسبت به روابط جنسی سرد و بی‌اعتنا می شود و هر گونه گرایش جنسی در او به سردی و خاموشی خواهد گرایید، چرا که درذهن او میل جنسی با سلطه پذیری، تحقیر، ترس از بی کفایتی و بی لیاقتی تداعی خواهد شد.

 

اگرچه عده اي از زن و شوهرها ادعا میکنند هردو از تماشای چنین مجلات و فیلم‌هایي لذت می برند، ممکن نیست اینکار در دراز مدت برای ایجاد صمیمیت بیشتر میان ان زن و شوهر موثر و مثبت واقع شود. سوالی که این جا پیش می آید این است که چه چیزی سالم و طبیعی و چه چیزی ناسالم و غیر طبیعی است.

 

چه چیزی برای رابطه و ازدواج شما لازم است و چه چیزی به رابطه و ازدواج شما ضرر می رساند. عادت تماشای فیلم‌ پورنو و مستهجن توسط مرد خانواده بسیار مضر و خطرناک است و موجب ایجاد احساسات ناخوشایند در همسرشان می شود.

 

اثرات منفی دیدن فیلم‌ پورنو و مستهجن | تماشای فیلم پورن هنگام رابطه جنسی با همسر

– دلیل تماشای فیلم پورنو هنگام رابطه جنسی زن و شوهر

بعضی از زوجین هنگام سکس فیلم هاي‌ پورن تماشا می کنند و اگر هنگام رابطه جنسی فیلم پورنو نبینند ارضا نمیشوند و شاید اصلا رابطه جنسی شان بدون لذت شود.

مردی ۳۶ ساله و متاهل هستم. ۶ سال است که ازدواج کرده ام و یک فرزند دارم. مشکل اصلی من این است که تقریباً دو سال است که دوست دارم قبل از رابطه زناشویی با همسرم یا در حین رابطه، عکسهای یا فیلم هاي‌ پورن نگاه کنم و نمی توانم این عادت را ترک کنم. لطفا من را راهنمایی کنید.

 

– گروه متخصصان مشاوره

تماشای عکسهای مستهجن، هرزه‌گردی اینترنتی و فیلم‌هاي‌ غیراخلاقی، که در ادبیات عامه از ان به نام پورنوگرافی یاد می شود، در اینروزها  نسبت به گذشته  نگران‌کننده شده است.

 

عده اي از محققان اعتیاد به پورنوگرافی و دیدن این دست عکسهای و فیلم‌ها را در ردیف اعتیاد به مواد مخدر قرا داده‌اند که عموما در بین مردان شایع است. متأسفانه آسیب‌هاي‌ ناشی از تماشای اینگونه عکسهای و فیلم‌ها در زندگی، مخصوصا زندگی مشترک جبران‌ناپذیر خواهد بود.

 

عده اي از همسران ممکن است با نگرش آموزشی، فیلم‌هاي‌ پورنو را تماشا کنند. اما این تلقی درست نیست. رابطه‌ جنسی چرخه‌اي دارد که شامل میل، برانگیختگی و ارگاسم است. هم از منظر فیزیولوژیکی و هم روان‌شناسی مقدمه و مؤخره دارد. اما در اینگونه فیلم‌ها رفتار مکانیکی صرف دیده می شود.

 

رابطه‌‌اي مکانیکی که مردها در ان مسلط هستند. این مردان‌اند که زنان را ارضا می کنند و زنان آماده و موافق هر گونه عملی هستند. این تصور که این دست فیلم‌ها جنبه‌ آموزشی رابطه‌ جنسی دارد، نادرست است.

 

بجای آنکه زن و شوهر برقراری رابطه‌ عاشقانه را  آموزش ببینند، تماشای این عکسهای تخیلات جنسی را برمی‌انگیزاند که زمینه را برای خودارضایی فراهم می‌آورند. این فیلم‌ها بازنمای رابطه‌ جنسی را تسریع می کند که لذت آنی رابه‌دست میدهد. در صورتی که رابطه‌‌ جنسی یک فرآیند دوسویه است و این‌گونه نیست یک نفر غالب باشد و نفر دیگر مغلوب.

 

از سویی دیگر در چنین فیلم‌هایي افرادی که درآن نقش دارند با اندام و صورت تعریف‌شده‌ خاصی هستند که از این لحاظ برانگیزاننده هستند که طبق معمول در جامعه عادی ما کمتر دیده می شود.

 

اگر در رابطه‌ جنسی چه زن یا مرد، شکل و شمایل فردی دیگر را در ذهن خود ببینند، در واقع به خودارضایی دست میزنند. همچنین یکی از مسائل نامناسب، دیدن فیلم در حین عمل زناشویی است که به مثابه نوعی آسانسور است که لذت ان در کسری از ثانیه رابه حداکثر میرساند.

 

مانند رفتار معتادان است. معتاد به شیشه علاوه بر مصرف شیشه از سایر مواد اعتیادآور به معنای مواد آسانسوری استفاده میکند. درواقع دیدن و تماشای این فیلم‌ها در حین رابطه‌ جنسی اعتیاد رفتاری است نه الزاما مکمل رابطه‌ جنسی.

 

بنابر این تماشای فیلم‌هاي‌ پورنو نوعی رفتار مکانیکی را جا می‌اندازد که این نوع رابطه خالی از هر گونه احساس و تلاش برای جذب طرف مقابل است و گلچینی از نوع تخیلات برای ارگاسم است که طولانی‌مدت ان منجر به رفتارهای اعتیادی جنسی میشود. چنین اعتیادی باعث میشود فرد از واقعیت فاصله بگیرد ودر خیال‌پردازی‌هاي‌ ویرانگر، خودش را غرق کند. این اعتیاد دو پیامد منفی رابه دنبال دارد:

 

تنزل رابطه‌ي عاشقانه‌ زن و مرد به یک رابطه‌ سکس محور که باید مبتنی بر تعهد و علاقه باشد، اما مبتنی بر سکس است.

 

تحقیر زن و معرفی زن به ابزاری در چارچوب کسب لذت.

 

– پیامد های بعدی:

در واقع وقتی رابطه‌ زناشویی، بجای تعهد و علاقه، سکس‌محور میشود و هیجانات مثبت زندگی از بین می رود، افراد از این زندگی سکس‌محور خسته و دچار تنش می شوند. احساس میکنند فقط ابزاری برای سکس هستند. در نتیجه احساس تنهایی آن ها را در برمی‌گیرد. به

 

هر حال اگر سری به پرونده‌هاي‌ طلاق بزنیم خواهیم دید ۶۰ درصد از طلاق‌هاي‌ ناشی از مشکلات زناشویی، نداشتن اتاق خواب گرم است و بجای ان اتاق‌خوابِ ابزاری دارند، چراکه رابطه‌ جنسی ابزاری برای خشونت مرد و زن شده است. در واقع زنان از ترس آنکه مبادا همسرشان سراغ موارد دیگر برود، تن به این خشونت میدهند.۶۰ درصد رقم کمی نیست.

 

بنابر این تماشای فیلم‌ها یا عکس‌هاي‌ پورن نه تنها صمیمیت و شور و تمایل جنسی بین همسران را افزایش نمیدهد، بلکه به شیو‌ه‌هاي‌ گوناگون باعث تخریب رابطه‌ عاطفی بین همسران میشود. بنابر این برای بهتر کردن رابطه با همسرمان چه‌کار باید بکنیم؟

 

1-  کتاب بخوانید

کتاب‌هاي‌ بسیار خوبی وجود دارند که اصول ابتدایی برقراری رابطه‌ جنسی لذت‌بخش و پایدار را آموزش میدهند. از این کتاب‌ها میشود برای التیام رابطه‌ جنسی استفاده کرد.

 

2- با همسرتان صحبت کنید

از همسرتان بخواهید روش‌هایي راکه باعث افزایش لذت او می شود، برای‌تان توضیح دهد. شما نیز برای او توضیح دهید چه چیزی را بیشتر دوست دارید.

 

3 – در کلاس‌هاي‌ آموزشی شرکت کنید

خوشبختانه کلاس‌هایي وجود دارند که به صورت جداگانه روش‌هاي‌ التیام رابطه‌ جنسی را برای زنان و مردان آموزش می دهند. شرکت در چنین کلاس‌هایي باعث میشود بدون آسیب رساندن به صمیمیت رابطه‌تان، اطلاعات آموزشی سالم و مناسب به دست بیاورید.

 

4 – با یک مشاور متخصص مشورت کنید

در صورتی که از روش‌هاي‌ بالا نتیجه نگرفتید یا اگر بجز در حوزه‌ مسائل جنسی در حوزه‌هاي‌ دیگری نیز احساس مشکل میکنید، حتماً مشکل‌تان رابا یک مشاور متخصص در بین‌ بگذارید. بدانید که اعتیاد جنسی مانند خیلی از رفتارهای دیگر، قابل درمان است؛ اما در طولانی‌مدت.

 

اثرات منفی دیدن فیلم‌ پورنو و مستهجن | تماشای فیلم پورن هنگام رابطه جنسی با همسر

تماشای فیلم پورن هنگام رابطه جنسی با همسر

 

برای درمان حرفه اي چه باید کرد؟

اگر همسر شما چنین عادتی دارد از او بخواهید این مقاله را بخواند. به خاطر داشته باشید وی را بابت آنچه انجام میدهد سرزنش نکنید. تنها احساسات خودرا با او در بین بگذارید.

 

از او بپرسید چنانچه شما نیز مانند تعداد زیادی از زنان سطحی و کوته فکر دیگر، مال و منال مردان ثروتمند و خانه‌هاي‌ مجلل و زندگی اغراق‌آمیز و پر تجمل آنان که در مجلات سطح پایین میبینید، می‌ستودید و مدام راجع به آنان حرف می‌زدید ودر فکرش بودید، چه احساسی به او دست می‌داد؟

 

بنظر نمی آید شوهرتان دوست داشته باشد پس از یک روز طولانی و کسل کننده در حالیکه تمام روز سعی کرده است با کار و تلاش خودش زندگی مرفه و آرامی را برای شما فراهم بیاورد، به خانه بیاید و ببیند شما مدام از مال و منال مردان دیگر که او انگشت کوچکشان هم نیست، صحبت می کنید و غرق خیالپردازی‌هاي‌ خود شده‌اید.

 

بنظر نمی آید هیچ مردی هرگز از گفته‌هایي نظیر “اون مرده چقدر خوشگل و جذابه. ببین چقدر موفق و پولداره. لابد خیلی باهوش و باذکاوته. از مردای پولدار خیلی خوشم میاد. من عاشق مردای خوش لباس و موفق هستم” خوشش بیاید. این درست مانند این است که شوهرتان بشما بگوید: “نگاه کن این زنه چقدر جذابه.”

 

چنانچه هیچ یک از این ها کارگر نیفتاد و شوهرتان همان‌ گونه بکار خود یعنی تماشای فیلم پورنو و مستهجن ادامه داد، باید کمک حرفه‌اي بگیرید. ازدواج شما دچار مشکلاتی جدی است و از هم اکنون به چهار مرحله رنجش، انزجار، پس راندن و سرکوب که در مقاله مشکلات زناشویی به ان اشاره شده است، وارد شده است. وقت ان است که به دنبال کمک حرفه‌اي برای نجات ازدواجتان باشید.

 

ترک گناه دیدن تماشای فیلم پورنو و مستهجن

جدیدترین مطالب سایت