ماساژهای قبل از رابطه زناشویی ویژه افراد متاهل (آموزش ماساژ جنسی)

ماساژهای قبل از رابطه زناشویی ویژه افراد متاهل (آموزش ماساژ جنسی)

ماساژهای قبل از رابطه زناشویی ویژه افراد متاهل

در روایات و احادیث مختلفی به این موضوع مهم اشاره شده و تصریح می کند که یکی از آداب همبستر شدن با همسر، ملاعبه یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن است و حتی در حدیثی آمده است مردی که قبل از نزدیکی با همسرش ملاعبه کند، مورد نظر و لطف و رحمت ویژه خدا قرار می گیرد.

 

ماساژ زناشویی قبل از رابطه جنسی باعث آماده شدن زن برای رابطه جنسی میشود . ماساژ جنسی ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب می شود تا انها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یک دیگر ببرند.

 

در زنانی که مشکل ارگاسم دارند یا این که دیر به ارگاسم میرسند، ماساژ واژن زن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد ودر این امر بسیار کمک کننده است.

 

آموزش ماساژ جنسی

 

1- ماساژ باسن زن

برای شروع ماساژ باسن زن و شل کردن عضلات بدن زن، بهتر است ابتدا از پشت او شروع کنید.اول نوک انگشتان خود رابه پوست او بکشید بعد ناحیه پشت را از بالا تا پایین به آرامی نوازش کنید. سپس به طور متناوب با حرکات کششی، لرزشی «vibration» و دایره وار، آن را ماساژ واژن زن دهید. گاهی می توانید گوشت بدن وی را درست مثل خمیر با دستتان بگیرید و آرام فشار دهید.

 

پوست سر را ماساژ واژن زن داده و گاهی مو هاي وی را بین انگشتان خود بگیرید. سپس سراغ پاهای او رفته و انگشتان پایش رابا دست فشار دهید…

 

2- ماساژ جلوی بدن زن :

برای ماساژ واژن سینه و پستانها را از داخل به خارج بمالید. نوک سینه ها رابه آرامی ماساژ واژن زن تحریک کنید. مو هاي ناحیه شرمگاهی را نوازش کرده و به نرمی بکشید. با کف دستتان قسمت پایین شکم بمالید.

 

ماساژ واژن کف دودست خودرا بهم مالیده و وقتی گرم شد آن را روی تخمدانهای زن بگذارید. عده اي معتقدند که انجام اینکار انرژی زن برای سکس را بیشتر می کند.

 

برای ماساژ دادن واژن سعی کنید ناحیه مثانه و رحم را فشار دهید. دراین هنگام بهتر است زن تمرینات kegel را انجام داده و ماهیچه هاي‌ کف لگن خودرا مانند حالت متوقف کردن ادرار، سفت کند.

 

3- ماساژ واژن زن :

می دانید که زن ها با 2 روش به ارگاسم میرسند: از راه تحریک نقطه جی و از راه تحریک کلیتوریس. تعداد زیادی از خانم ها ارگاسم از طریق نقطه جی را عمیق تر می دانند. برای ماساژ واژن زن گاهی اگر تحریکات به طور مناسب ادامه پیدا کند زن میتواند چند ارگاسم پشت سرهم داشته باشد. این ارگاسم هاي‌ متوالی و پشت سرهم تاثیر بسیار خوبی در روحیه زن دارد.

 

برای ماساژ واژن زن دست خود رابه یک ماده لیز کننده مناسب آغشته نموده و لبهای واژن رابه انگشتتان ازهم باز کنید. نوک انگشتان رابه سمت بالا « به طرف ناف» بگیرید. لبهای داخلی و خارجی «کوچک و بزرگ» رابا انگشتتان از هم جدا کرده و انها را تک تک به آرامی با دو انگشت بمالید.

ماساژهای قبل از رابطه زناشویی ویژه افراد متاهل (آموزش ماساژ جنسی)

نحوه ماساژ واژن زن توسط مرد

 

سپس برای ماساژ واژن زن حالا یک انگشت خودرا وارد واژن کرده به‌ دنبال ان انگشت دوم را نیز وارد کنید. انگشت شست خودرا بالا نگه داشته و آن را مقابل کلیتوریس قرار دهید. می‌توانید دست خودرا فشار دهید یا این که بلرزانید طوری‌كه دو انگشت شما با دیواره واژن و شست شما با کلیتوریس تماس داشته باشد.

 

کف دست خودرا روی استخوان عانه و انگشتانتان را روی لبهای واژن قرار دهید، حالا دست خود رابه آرامی به سمت پایین فشار داده و یک حرکت چرخشی به ان بدهید. با حرکت دست حدود 10 دایره فرضی بکشید، سپس کف دست خودرا بلند کرده و با انگشت چند ضربه ملایم به لبهای واژن بزنید. چند ثانیه مکث نموده و دوباره همین حرکت را برای چند بار انجام دهید.

 

شما می‌توانید گردن رحم را در قسمت پشتی و فوقانی واژن به‌ صورت یک بافت گنبدی شکل با شکافی در وسط ان «مانند چانه» لمس نمایید. با احتیاط بافت اطراف آن را تحریک کنید. برخی از خانم ها از اینکار لذت زیادی برده و از شما می خواهند اینکار را برایشان تکرار کنید.

 

بیاد داشته باشید که کلیتوریس از آلت شما بسیار حساستر است. برای ماساژ واژن زن بنابر این هرگز انگشت خودرا به‌ صورت خشک و خشن روی ان نکشید. ابتدا که اندام تناسلی زن را لمس می کنید، کلیتوریس را فقط به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک می توانید کلیتوریس رابا لبهای واژن گرفته و با ان تحریک کنید.

 

انگشت خودرا وارد واژن کرده سپس دست دیگر خود راکه آزاد است روی قسمت پایین شکم بگذارید و به طرف یک دیگر فشار دهید.اگر با قسمتهای حساس و لذتبخش اندام تناسلی زن آشنا نیستید از او بخواهید تا دست شما را گرفته و با دست شما خودش را تحریک کند. بعد از ان خودتان به تحریک این قسمتها بپردازید.

ماساژهای قبل از رابطه زناشویی ویژه افراد متاهل (آموزش ماساژ جنسی)

10 نکته مهم در یک رابطه جنسی

1-رابطه جنسی یكی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می‌باشد« بعد اقتصادی،بعد عاطفی ؛ بعد فكری، بعدجنسی» و رابطه جنسی مساله عجیب‌وغریب و چندش آوری نیست كه خانواده ها نسبت به ان بی توجه باشند. متاسفانه تعداد زیادی از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود كوتاهی می كنند.

 

2- خانم ها توجه كنند رابطه جنسی یك قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم می باشد پس راجع به ان واقع بین باشیم.آقایان هم توجه كنند كه رابطه جنسی تنها رابطه بین زن و مرد نیست.

 

3- رابطه جنسی یك رفتار است ولی پانتومیم نیست و ما باید در  رابطه جنسی هم، از كلام و بیان استفاده كنیم و به طرف مقابلمان بگوییم و از او بشنویم كه ما برای یك رابطه جنسی لذت بخش به چه چیزی احتیاج داریم.

 

4- باورهای نادرست را در مورد رابطه جنسی كه از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید علمی عوض كرده و رابطه جنسی لذت بخش رابه رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نكنیم.

 

5- هیچ وقت از رابطه جنسی بعنوان سلاح استفاده نكنیم «گاهی مردها رفتاری از خود بروز می‌دهند كه بعضی از زن ها فكر می كنند كه رابطه جنسی یك اسلحه در دست آنهاست.و از رابطه جنسی برای رسیدن به بعضی از خواسته هاي‌ خود استفاده می كنند» البته شاید این كار در ابتدا مفید بنظر برسد ولی اثرات تخریبی ان در آینده نزدیك تمام ابعاد زندگی را در بر خواهد گرفت.

 

6- برای یك رابطه جنسی موفق باید اضطرابها و ترسها كنار گذاشته شوند: مهم ترین انها ترس از بچه دار شدن در طی رابطه جنسی است این ترس می‌تواند به صورت كاهش لذت جنسی، عدم لذت جنسی در زن، انزال زودرس و بسیاری مشكلات دیگر بروز نماید .

 

توجه شود كه بر خلاف عقیده عوامانه با بچه، هیچ مردی را نمیشود به زندگی پایبند كرد اینكه میگویند تا ازدواج كردی بچه دار شو كاملاً تحریف شده است . باید اجازه داد وجوه مختلف ارتباطی بین زن و مرد «با چاشنی رابطه جنسی لذت بخش» آرام آرام مستحكم شود .

 

7- خانم ها طبق معمولً نگران رابطه جنسی در شب زفاف هستند. مسائلی از قبیل : آیا درد دارد؟ آیا خون دارد؟ و غیره.پس آقایان بدون توجه به خرافات شب زفاف و شب اول زندگی مشترك رابه رضایت همسر خود اختصاص دهند و سعی نكنند با زور و فشار و اذیت اهداف از پیش تعیین شده خودرا دنبال كنند چه بسا همین مسئله عواقب وخیمی را در زندگی آینده آن ها پیش می آورد«پس لذت برای شبهای دیگر و رضایت برای شب زفاف »

 

8- رابطه جنسی تنوع زیادی دارد و هیچ ارتباطی به شرط رعایت بهداشت ان؛ از نظر علمی و حتی شرعی مضر نمی باشد.پس زن و مرد با مشورت هم همه ی ارتباطها را می‌توانند امتحان كنند و انها را كه لذت بخش تر است ادامه و بعضی ها را متوقف كنند. فهمیدن اینكه طرف مقابل از چه چیزی لذت می‌برد یك هنر است و زن و مرد هر چه هنرمندتر باشند زندگی خوب و لذت بخش تری خواهند داشت. نوازش سینه ها ؛ لمس با زبان ؛ نوازش رانها ؛ لمس كلیتوریس، لمس نقطه g ؛ ارتباط دهانی وبسیاری مسائل دیگر … پس خانم ها و آقایان سعی كنند سفر های اكتشافی در طرف مقابل خود داشته باشند.

 

9- كانال واژن،حفره اي روی هم خوابیده می‌باشد كه بعد از ازدواج طول و قطر ان با آلت تناسلی همسر تطابق پیدا میكند پس آقایان وخانمها استرس كوچكی و بزرگی آلت را از خود دور كنند و به نكات دیگر و مهمتر ارتباط جنسی توجه كنند.

 

10- برعكس آقایان كه طبق معمولً فقط از طریق نزدیكی به اوج لذت جنسی می‌رسند خانم ها از طرق دیگر مثل لمس و غیره هم میتوانند به این امر برسند این را از بابت این گفتم كه آقایان همیشه در استرس این نباشند كه آیا خانم هم مثل من لذت می‌برد و چكار كنیم كه باهم به اوج برسیم «خصوصاً در اول ازدواج طبق معمولً این امر شدنی نیست» و بتدریج شاید عملی شود.

 

ولی آقایان میتوانند حتی بعد از اینكه خود به اوج لذت رسیدند با ادامه دادن مطالب پیش گفته راه رسیدن خانم به نقطه اوج را فراهم نمایند.و دست آخر اینكه رابطه جنسی زیاد و مكرر با همسر هیچ عارضه اي ندارد و روی قوای جسمانی و سلامتی فرد نه تنها مضر نیست بلكه بسیار هم مفید می‌باشد به شرط اینكه به رابطه جنسی بعنوان یكی از ابعاد بسیار مهم زندگی نگاه شود.

 

استفاده از تریاك، مواد نیروزا و غیره هیچ اثر مثبتی بر روی رابطه جنسی ندارد ودر آینده صدمات برگشت ناپذیری را سبب خواهد شد ؛ پس بهتر است هر مشكلی در معاشقه پیدا كردید سریعاً به پزشك خود اطلاع داده و درمان متناسب را بگیرید. و هیچ وقت رابطه جنسی را مسئله بی اهمیت تلقی نكنید.

 

جدیدترین مطالب سایت