تقاضای عجیب مردان از شریک زندگی خود

تقاضای عجیب مردان از شریک زندگی خود

خصوصیات عجیب مردان از شریک زندگی خود

در زندگی مشترک مردان نیاز هاي دارند که از شریک زندگی خود می خواهند برطرف نماید این نیازها و خصوصیات را برای شما مشخص می نماییم اکثر مردان از شریک زندگی همان چیزی را می خواهند که خانمها می خواهند

 

در ظاهر به نظر می رسد که مردان موجوداتی مریخی میباشند، اما با کمی تأمل درخواهید یافت که آن ها هم انسانند. در حقیقت، اکثر مردان از شریک زندگی همان چیزی را می خواهند که خانمها می خواهند. برای داشتن درک درستی از موضوع متن زیر را بخوانید.

 

به گزارش تالاب:مردان در ارتباط به چالش نیاز دارند و به دنبال شریک زندگی  و همسری میباشند که آینه‌ي انها باشد و به انها کمک کند تا بهتر از انچه که میباشند، باشند. همانند تمام کردن یک بازی ویدئویی و یا حل کردن یک مسئله‌ي ریاضی، هر تجربه‌اي بدون داشتن سطحی از چالش کسل کننده و ملال آور هست. احترام زاییده‌ي چالش هست. شما نمیتوانید به کسی احترام بگذارید که شما را به چالش نمی کشد و کورکورانه از شما اطاعت میکند.

 

ثبات در ارتباط با مردان 

داشتن یک تیم خانگی، جایی که در آنجا احساس قدرت و آرامش کنید، بسیار مهم هست. مردان به دنبال همسر خاصی میباشند که هر روز بتوانند به او اعتماد کنند. اگرچه ممکن هست مردان در جمع خود از داستانهای خیالی خود صحبت کنند اما در نهایت در همسرشان دنبال شریک زندگی پایدارو اعتماد می‌گردند.

 

خانواده 

مردان دوست دارند در مسیر رشد خود خردمندتر از قبل باشند. گونه‌ي ما نمیتواند بدون همبستگی زن و مرد و ایجاد یک زندگی مشترک به حیات خود ادامه دهد. خانواده نتیجه‌ي جذب و برقراری ارتباط هست. مردان وقتی پا به سن می گذراند، دلشان می خواهد خانواده داشته باشد و از ادامه‌ي نسل خود مطمئن شود.

 

وفاداری 

وفاداری جزو نخستین اصول رابطه متعهد و پایه و زمینه خانواده هست. برای اهر مردی وفاداری همسرش گرانبها و با ارزش هست.

 

تقاضای عجیب مردان از شریک زندگی خود

مردان به دنبال شریک زندگی و همسری هستند که آینه‌ی آنها باشد

 

دوستی 

مردان در دوران تجرد معمولا روابط دوستانه خوبی با اطرافیان خود برقرار می کنند که غالباً متفاوت از ارتباط خانمها با هم هست. با این وجود، کم کم زمان، به علت ازدواج یا نقل مکان، درگیریهای روزمره و غیره از دوستان خود فاصله میگیرند. انها از ارتباط با مردان دیگر معمولاً بازنده میباشند و در نهایت تنها می‌مثل. به همین علت، سپاسگزار همسرانی میباشند که این تنهایی آن ها را پر کنند.

 

شبکه‌ی تیمی

اصولا مردان در میانسالی در پیدا کردن دوستان اخیر وبرقراری ارتباط مشکل دارند. بغیر از دوستی‌هایي که در دوران مدرسه شکل گرفته هست، پیدا کردن دوستان اخیر برایشان مشکل هست. بنابراین، دیدار با زوج‌هاي دیگر به مردان اجازه میدهد تا به روشی طبیعی‌تر با افراد دیگری ملاقات کنند. این کار به آن ها اجازه میدهد وقت خود را با مردان دیگری سپری کنند که نیمه‌ي یک زوج  میباشند. این یک روش بینظیر برای اجتماعی ماندن در سنین بالا هست. معمولا یک فرد مجرد از جانب دوستان متاهلش طرد می شود و یا در تلاش برای ایجاد دوستی با افراد جوانتر ناکام میماند.

 

امنیت 

کیست که دلش بخواهد در پیری تنها بماند؟ مردان احساس امنیتی راکه یک ارتباط متعهد و سالم فراهم می کند، دوست دارند. حتی با داشتن ارتباطی که آرامش خاطر و احساسی مطمئن تر نسبت به آینده را به همراه دارد، هیچ کس نمی داند که آینده چه طرحی برای او ریخته هست.

 

هوشیاری 

خانمها لازمست در ارتباط با مردان نکات فوق را مد نظر قرار دهند. گاهی اوقات، ما چنان غرق در خود ما شده‌ایم که از کنار چیزهایی که باید انها را بهبود ببخشیم ویا به آن ها ببالیم، به سادگی می‌گذریم. مردان به همسری نیاز دارند که آن ها را به خود بیاورد. آن ها زنی را میخواهند که عادتهای بدشان را گوشزد کند و نقاط قوت انها را بستاید؛ دقیقا مفهوم این جمله که میگوید ” پشت هر مرد موفقی، یک زن پیروز نهفته هست”. بعضی از افراد درون‌اندیشی بهتری دارند، اما داشتن کسی که دوست دارد شما را نسبت به نقاط ضعف و قوتتان آگاه کند، سودمند هست. مردان در زندگی مشترک به همسرانی نیاز دارند که پشتیبان و آینه‌ي تمام نمای آن ها باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت