نکاتی خواندنی در مورد روابط مقعدی با همسر

نکاتی خواندنی در مورد روابط مقعدی با همسر

رابطه ی از پشت

 

اگرهم بستری شما سخت هست تا روابط مقعدی داشته باشید باید یادگیری هاي خاصی را مشاهده نمایید در ادامه میتوانید با نکاتی خواندنی در مورد روابط مقعدی با همسر تالاب را دنبال نمایید.

 

اگر از این رابطه دوری کنید بهتر هست ولی به احتیاط ما در این جا نکات بهداشتی را دراین مورد خواهیم گفت.

 

حکم نزدیکی با همسر از پشت عبارت هست از:

آیات عظام امام خمینى، خامنه‏اى، صافى، مکارم و نورى: کراهت شدید دارد.

آیت‏ اللّه نورى، توضیح ‏المسائل، م 452 ؛ امام خمینى و آیت ‏اللّه صافى، توضیح ‏المسائل مراجع، م 450 ؛ آیت‏ اللّه مکارم، تعلیقات على العروه، احکام الحیض، السابع و آیت‏ اللّه خامنه ‏اى، استفتاء، س 425.

 

آیت‏ اللّه سیستانى و آیت‏اللّه فاضل: اگر زن راضى باشد، کراهت شدید دارد و اگر راضى نباشد، بنابر احتیاط واجب جایز نیست.

 

آیت‏اللّه فاضل، تعلیقات على‏العروه، احکام الحیض، السابع ؛ آیت‏اللّه سیستانى، توضیح‏المسائل مراجع، م 450.

 

آیات عظام بهجت، تبریزى و وحید: بنابر احتیاط واجب، جایز نیست.آیت‏ اللّه وحید، منهاج الصالحین، ج 2، م 228 ؛ آیت‏اللّه بهجت، وسیله النجاه، ج 1، م 268 ؛ آیت‏اللّه تبریزى، منهاج الصالحین، ج 1، م 228.

 

به گزارش تالاب آقایان بیشتر تمایل به رابطه جنسی از مقعد دارند و این رابطه عوارضی رابه دنبال دارد که باید آن را بدانید طبق معمول مردانی که همجنس گرا میباشند رابطه مقعدی باهم دارند دراین نوع آمیزش خانم هاي درد شدیدی دارند شرع و قانون این نوع رابطه را پیشنهاد نمیکند رابطه جنسی مقعدی از لحاظ دکتری هم رابطه جنسی درستی نمی باشد رابطه و غیرقابل قبول میباشد پس در رابطه جنسی خود همه ی موارد را درنظر بگیرید تا یک رابطه جنسی بی همانند داشته باشید در ادامه جزئیات بیشتر رابطه مقعدی با دختر | رابطه مقعدی با همسر را در سایت شهر مقاله خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

آموزش نزدیکی از راه مقعد و عوارض آن

نزدیکی از راه مقعد یکی از روشهای تماس جنسی هست که بیشتر برای آقایان خوشایند می‌باشد . اما آیا به عوارض آن فکر کرده‌اید ؟

 

آمیزش مقعدی چیست؟

آمیزش مقعدی یا آنال سکس عبارت هست از انجام عمل جنسی از طریق دخول آلت تناسلی مردانه به مقعد زن که از دیرباز تاکنون وجود داشته هست. آمیزش مقعدی بین دو مرد را لواط نامیده که متاسفانه این عمل با اسم همجنس گرایی در کشور های غربی چندان هست.

 

ضررها آمیزش مقعدی بسیار چندان و خطرناک بوده و از لحاظ دکتری و هم شرعی آمیزش مقعدی به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود.

 

انجام آمیزش مقعدی با هر روش و با بهرهگیری از هر ماده لغزنده کننده یا بی حس کننده به صورت کرم، اسپری، ژل، روغن، کاندوم، پماد، یک رابطه پر خطرجنسی میباشد و بهرهگیری از موارد ذکر شده و شیوه هاي آن صرفا از دردآور بودن این رابطه می کاهد .

 

آسیبهای جبران ناپذیری به فرد مفعول به لحاظ جسمی و برای هردو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بیماریهای مقاربتی به همراه دارد و هیچ دکتری در هیچ جای جهان انجام این رابطه را پیشنهاد نمی‌کند و از نظر علمی غیرقابل قبول می‌باشد.

آمیزش مقعدی در ایران

نکاتی خواندنی در مورد روابط مقعدی با همسر

دختران پیش از ازدواج برای حفظ پرده بکارت بیشتر به آمیزش مقعدی روی می آورند

در ایران هیچ آمار دقیقی از رابطه جنسی مقعدی وجود ندارد اما باوجود محدودیت‌ هاي اجتماعی ومذهبی و همینطور عدم پذیرش نزدیکی بین دخترهای جوان و پسر هاي جوان پیش از ازدواج در ایران، احتمال آن داده می‌ شود که رویکرد به آمیزش مقعدی چه در رابطه «دختر– پسر»

 

و چه در رابطه «پسر– پسر» در ابتدای بلوغ جنسی و گذار به مرحله سن بلوغ و شکل‌گیری هویت جنسی، بعنوان شکلی از پاسخگویی به کنجکاوی‌ هاي جنسی و رشد شکل شخصیت جنسیتی آنان بیشتر مورد دقت این گروه سنی باشد.

 

متاسفانه در میان دختران جوان به علت دقت به حفظ پرده بکارت مقدور هست که دختران پیش از ازدواج بیشتر به آمیزش مقعدی روی آورند. بارها شاهد بودیم که دخترانی با سن و سال پایین برای مشکلات مقعدی و بیرون زدگی رکتوم به مطب همکاران مراجعه کرده اند.

 

روشهای آمیزش مقعدی

باسن، مقعد و راست روده که همان بخش نهایی روده بزرگ هست، از جمله مناطق حساس و شهوانی بدن بشمار می‌آیند. خاصیت تحریک پذیری پوست و حلقه ماهیچه اي مقعد به واسطه گرایش هاي عصبی اش نزد بیشماری موثری در برانگیختگی شدید جنسی در فرد می شود.

 

آمیزش مقعدی آن هم از راه دخول برای بعضی زنان لذت بخش و برای بعضی دیگر درد آفرین و غیرقابل تحمل میباشد. یکی از موهبات آِن نوع سکس این هست که با آن دیگر خطر حاملگی وجود ندارد. اگرچه آمیزش مقعدی خالی از ریسک نیست، زیرا لایه مخاطی انتهای روده بزرگ در قیاس با واژن بسی نازکتر و بهمین علت امکان از بین رفتن آن بر اثر اصطکاک بالاترست.

 

با زایل شدن این لایه، خطر انتقال ویروس ایدز و باکتری بیماریهای جنسی به خون فرد، وی را تهدید می کند. حلقه مقعد نیز تنها تا حد محدودی می‌تواند باز شود، و فشار بیش از حد باعث ایجاد شکاف در آن خواهد شد.

 

نحوه آمیزش مقعدی

آمیزش مقعدی تنها در دخول خلاصه نمیشود، بنابر این هنگام آمیزش مقعدی هدف خودرا صرفاً “دخول” تعیین ننمایید. سعی کنید با تامل اوضاع نوازشی را نیز سنجیدن نمایید. چه بسا چنین شروعی، اساس را برای دخول هموارتر می کند.

 

برترین راه این هست که گذشته از دخول از تکنیک انگشتکاری «فینگرینگ» مقعد بهرهگیری شود؛ به این صورت که یک یا دو انگشت خود راکه از گذشته به ژل روان کننده «لوبریکانت»، آغشته نموده اید روی ماهیچه باسطه «حلقوی» مقعد، دایره وار حرکت داده و به آرامی وارد مجرا نمایید. حال میتوانید به مطلوب آن را ثابت نگه داشته و یا انگشتانتات را داخل مجرا با ملایمت بچرخانید.

 

آمادگی برای دخول نیز بهمین ترتیب هست. هر گاه احساس کردید که ماهیچه مقعد منقبض می شود، دست از کار فرو کشیده و به آن اجازه استراحت دهید آنگاه می‌توانید همین کار رابا دو انگشت انجام دهید ودر انتها پس از آماده نمودن همسرتان از روش دخول بهرهگیری نمایید.

 

پس از داخل شدن سر آلت به او مهلت دهید تا صبر کند، و ماهیچه هایش شلتر شوند. آنگاه می‌توانید به عمل دخول ادامه دهید.

 

در همه ی حال مراقب واکنش همسرتان باشید، و با کوچک‌ ترین حالت ناراحتی و دلخوری او، از ادامه باز ایستید. پیشنهاد می شود هم زمان با اینکار پستانها و کلیتوریس و دیگر نقاط حساس وی را ماساژدهید؛ اینکار به سهولت او کمک می کند.

 

نکات بهداشتی در خصوص آمیزی مقعدی

نکاتی خواندنی در مورد روابط مقعدی با همسر

نظافت مهمترین نکته در آمیزش مقعدی می باشد

 

سعی کنید هنگام آمیزش مقعدی نکات بهداشتی را دقیقا رعایت نمایید. گذشته از رابطه جنسی از پشت می بایست کل روده را شستشو دهید. برای اینکار می‌توانید از دستگاه “دوچ – تنقیه و…” بهرهگیری نمایید و همینطور داخل مقعد رابا آب صابون و یا آب شامپو شستشو نمایید. و با یک دیگر دوش بگیرید. ناخنهای خودرا کوتاه کرده و سوهان بکشید.

 

همینطور بهرهگیری از کاندوم و دستکشهای لاتکس / درصورت عدم وجود آلرژی به ماده لاتکس، پیشنهاد می شود. دقت داشته باشید که نظافت مهم ترین مضمون در آمیزش مقعدی می‌باشد.

 

دلایل تمایل مردان به رابطه مقعدی

نکاتی خواندنی در مورد روابط مقعدی با همسر

 

آمیزش مقعدی تنها با رضایت هردو طرف امکان دارد

یکی از دلایلی که مرد رابه سمت رابطه جنسی از پشت می‌ کشاند، عدم موفقیت مرد در بهارگاسم رساندن همسرش می‌ باشد. و از این موضوع رنج می برد؛ لذا متمایل می‌ شود که از پشت نزدیکی کند. در چنین شرایطی زن می‌ تواند با محبت به شوهرش کمک و وی را رهنمونی کند تا او با لمس و بازی با مواضع حساس جنسی‌ اش، سریعا‌ تر آماده شده و به ارگاسم برسد.

 

دراین صورت «مرد» احساس قدرت و لذت می‌ کند، و از درخواست خود پشیمان می شود.

 

آمیزش مقعدی از نظر اسلام

رابطه جنسی مقعدی در بیشتر ادیان الهی، همینطور دین اسلام منع شده هست. آمیزش مقعدی تنها با رضایت هردو طرف امکان دارد اما بنظر بیشتر مراجع تقلید مکروه هست. پیشنهاد می شود عزیزان به علت اثرات منفی احتمالی از آمیزش مقعدی خودداری نمایند و یا تعداد دفعات انجام آن را کم کنند.

 

عوارض آمیزش مقعدی برای خانمها

نکاتی خواندنی در مورد روابط مقعدی با همسر

 

مضرات آمیزش مقعدی بسیار زیاد و خطرناک است

– خون ریزی: اگر آمیزش مقعدی با احتیاط صورت نگیرد به دلیل وجود مویرگهای ریز در آن منطقه منتهی به خون ریزی هاي کم و چندان می شود.

 

– انتقال ایدز: به دلیل خون ریزی در آمیزش مقعدی، احتمال انتقال ویروس ایدز بالا می‌رود. بهتر هست در آمیزش مقعدی از کاندوم بهرهگیری شود. مگر این که این خاطرجمعی باشد که شریک شما آلوده نیست.

 

– سرطان مقعد: در بعضی گزارش ها عنوان شده که آمیزش مقعدی احتمال ایجاد سرطان مقعد بالا می برد.

 

– درد: درد شدید از دیگر مشکلات آمیزش مقعدی هست.

 

– بیماریهای عفونی: مخصوصا درحالتی كه پس از آمیزش مقعدی و گذشته از شست و شوی كامل طرفین رابطه جنسی از جلو انجام شود.

 

– آسیب به مقعد: گیرنده‌هایي که در مقعد میباشند بسیار حساس میباشند و برای همین به محض این که مدفوع وارد انتهای رکتوم میشود فرد احساس میکند باید دستشویی برود. این گیرنده‌ها به حدی حساس میباشند که فرد تفاوت وجود گاز و مدفوع را می‌فهمد، یعنی فقط جذب نیست، این‌ها را جداسازی میکند از هم.

 

در درازمدت آمیزش مقعدی باعث آسیب‌هایي به این گیرنده ها و مشکلات ماندگار فیزیولوژیک ایجاد می کند.

 

– بی اختیاری مدفوع: انجام آمیزش مقعدی به صورت مکرر با آسیب به عضلات حلقوی «وظیفه بستن مقعد را بر عهده دارند» تدریجی واسطه فراختر شدن مقعد شده و چین هاي مخاطی مقعد از بین رفته ودر موارد پیشرفته نارسائی عضله اسفنگتر مقعد و بی اختیاری مدفوعی نیز ایجاد خواهد شد.

– مرگ در كودكان: اگر کودکان با زور مورد تجاوز جنسی از مقعد قرار گیرند، چون مجرای مقعد تنگ و باریکی دارند علائم تروما مثل درد شدید نواحی مقعد، بالاکشیده شدن عضلات مقعد و قیفی شکل شدن آن، خونمردگی یا خراشیدگی و زخم در لابلای چین هاي مقعد و گاه پارگی هاي شدید مخاطی و عضلانی دیدن خواهد شد

 

چون مقعد از نواحی رفلکس زای بدن هست در موارد نادری حتی آمیزش مقعدی باعث مرگ ناگهانی نیز گزارش شده هست.

 

– سوراخ شدن روده ها: آمیزش مقعدی باعث سوراخ شدن روده هاي می شود و برای درمان این مشکل بسیار مهم باید حتما در بیمارستان بستری شد و جراح باید آن قسمت روا ترمیم کند و آنتی بیوتیک باید برای پیش گیری از عفونت تجویز شود. درد شدید، تب بالا و احساس فشار در ناحیه شکم از مشخصات این مشکل هست. این حالت نیاز به درمان اورژانسی دارد.

 

نحوه تشخیص آمیزش مقعدی

نکاتی خواندنی در مورد روابط مقعدی با همسر

 

درصورت مکرر بودن آمیزش مقعدی، علایم آن را میتوان دیدن نمود

تشخیص آمیزش مقعدی با معاینه فردی که دراین اساس دارای تخصص کافی بوده امکان‌پذیر خواهد بود. برترین مرجعی که دراین اساس از آشنایی و تبحر کافی برخوردار هست میتوان به دکتری قانونی اشاره کرد که حتی گواهی آن مرجع برای اتکا در موارد قانونی معتبر هست.

 

به هر حال مقدور هست معاینه مقعد برای فرد عادی قابل تشخیص نباشد ولی دکتری که دراین اساس تخصص، مهارت و سنجیدن کافی دارد قابل تشخیص هست.

 

درصورت مکرر بودن، علایم آمیزش مقعدی را میتوان دیدن نمود.

 

باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از ۳-۲ مورد باشد نباید انتظار علایم آمیزش مقعدی را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین هاي مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از دوران طبیعی هست و تورم یا صافی چین ها، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه مییابد و گهگاه ناحیه ذکر شده پوسته گذار می‌گردد، دیده می شود.

 

جدیدترین مطالب سایت