نمونه ای کامل از بهترین نزدیکی های جنسی در بین مردان و زنان

نمونه ای کامل از بهترین نزدیکی های جنسی در بین مردان و زنان

چگونه رفتار های نزدیکی داشته باشیم ؟ 

 

نزدیکی های جنسی زنان و مردان هردو می خواهند به هم نزدیک بشوند و باید نزدیکی های جنسی خودشان را قویتر کنند . 

 

رابطه جنسی , زنان و مردان نسبت به برخی از رفتارهای جنسی علاقه خاصی نشان میدهند که باید آن ها را بدانید تا در زندگی جنسی خود بیشترین لذت را ببرید. 

 

اغلب مردان رفتارهای جنسی احساسی و عاشقانه تر را ترجیح میدهند. تحقیقات نشان داد مردان و زنان در تمام سنین رفتارهای جنسی احساسی مانند بوسیدن

 

و در آغوش گرفتن را به سایر رفتارها ترجیح میدهند.قبل از اینکه بشر از ابتدای خلقت تماس جنسی داشته هست, ولی امیال حقیقی همسرمان در اتاق خواب هنوز هم برای شمار زیادی از افراد در پرده ابهام هست.خوشبختانه گروهی از دانشمندان دانشکده پزشکی ایندیانا «Indiana University» , برخی از این رمز و رازها را که نشان میدهد

 

مردان و زنان بیشتر از همه ی ي در اتاق خواب چه می خواهند را آشکار نموده اند. تعدادی از رفتارهای جنسی در لیست این نظر سنجی وجود داشت از قبیل استمنا «ارضاء شدن» و تماس جنسی دهانی «که برای سلامت مضر هست و بیماریهای خطرناکی را باعث می‌شود», اما اکثر پاسخ دهندگان اذعان داشته اند که احساس و رفتار عاشقانه بیشتر در تماس جنسی را می پسندند.

 

به گفته شهر شهر دبی هربنیک «Debby Herbenick», نویسنده مطالعه در بیانیه ای در «ScienceDaily» “در مقابل برخی از کلیشه ها, جذاب ترین رفتار ها, حتی برای مردان, رفتار احساسی و عاشقانه هست.

 

این رفتارها شامل: بوسیدن بیشتر حین تماس جنسی, در آغوش گرفتن, گفتن حرفهای شیرین و عاشقانه حین تماس جنسی, حاضر سازی یک محیط رمانتیک در اتاق خواب برای تماس جنسی میباشند.”

 

همین طور این نظر سنجی نشان داد چه نوع رفتار جنسی ای جذابیت بیشتری برای افراد داشته هست. افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده بودند در مورد بیش از 30 رفتار در تماس جنسی و میزان جذابیت آن مورد سئوال قرار گرفتند.

 

این یافته ها با تحقیقات قبل مطابقت دارد که نشان میدهد اغلب افراد بر این باورند که بهترین بخش تماس جنسی لذت بردن از لحظه نیست, بلکه هم آغوشی و احساس صمیمیتی هست که پس از آن به دنبال دارد.

 

شمار زیادی از مطالعات نشان داده اند که یک زندگی جنسی تندرست و فعال به طور کلی با شادی و رضایت در زندگی همراه هست. با این حال تحقیقاتی که در اوایل سال جاری توزیع شد نشان داد که احساس رضایت ناشی از تماس جنسی فقط در صورتی بوجود می آید که به دنبال تماس جنسی احساسات مثبت بوجود بیایند.

 

به گزارش انجمن روان شناسی انگلیس «The British Psychological Society»: “زمانی که یک فرد وارد تماس جنسی می شود فقط به دنبال برقراری یک تماس صمیمی نیست بلکه خواهان آزمودن احساسات بیشتر حین و چند ساعت بعد از تماس هست.

 

از این رو به نظر میرسد تماس جنسی نه تنها به خاطر اثرات فیزیولوژیکی و لذت بخش آن به سود ماست بلکه تاثیر عمیق و مثبتی که روی تماس شما با همسرتان می‌گذارد غیر قابل انکار هست.”

 

با این حال تنها رفتارهای خواستنی در تماس جنسی بوسیدن و در آغوش گرفتن نیست. تحقیق دیگری که در وب سابت ویکتوریا میلان «Victoria Milan» در مورد خیانت انجام شده نشان می دهد که تماس جنسی دهانی هم رتبه بالایی در لیست موارد مطلوب افراد بدست آوده هست. به گزارش مترو Metro به همین دلیل برخی از زوجین به دلیل احساس کردن این لذت

 

به شریکشان خیانت می‌کنند. این سایت نشان داد که 65 درصد از زنان و 68 درصد از مردان خیانتکار, تماس جنسی دهانی و عدم جود آن در تماس فعلی و آزمودن آن را دلیل تمایلشان به شخصی دیگر اعلام کرده اند.اطلاع از خواسته های جنسی فقط برای نوشتن مقاله های سرگرم کننده نیست بلکه به محققان کمک میکند

 

درک بهتری از خوشبختی بشر و راه های بهبود آن داشته باشند. محققین ایندیانا امیدوارند که اطلاعات انها بتواند به زوجین راه هایی اخیر و هیجان انگیز برای داشتن صمیمیت و تماس جنسی بهتر ارائه دهد که در نهایت منتهی به بهبود رضایت جنسی و احساس خوشبختی در تماس زوجین شود.

 

جدیدترین مطالب سایت