قبل از ازدواج حتما برای زندگی خود مشاوره بگیرید!

قبل از ازدواج حتما برای زندگی خود مشاوره بگیرید!

قبل از ازدواج حتما برای زندگی خود مشاوره بگیرید!

قبل از ازدواج حتما برای زندگی خود مشاوره بگیرید! ، سر بند مهمی را که میبینیم و مهم هم هست در زندگی درادامه تالاب را دنبال کنید.

 

اقدام برای مشاوره قبل از ازدواج می تواند احتمال طلاق در آینده و زندگی همراه با صمیمیت زوجین را تا حد زیادی مشخص کند. نقش اولیه یک مشاور ازدواج کمک به مشکلات زوج است. آنها مشاوره و پیشنهاد راه حل هایی که ممکن است دربهبود رابطه سودمند باشد راارائه می دهند. به عنوان یک درمانگر ازدواج کار مشاور بسته

 

به نیاز دولت باید با گواهی یا مجوز باشد. وقتی که مردم دنبال مشاوره ازدواج هستند تلاش برای برقراری ارتباط با یکدیگر و جلوگیری از جدایی با طلاق با آموختن به ارتباط با یکدیگر، صادقانه با یکدیگر برخورد کردن و همچنین یادگیری و درک اینکه چرا ممکن است ارتباط آنها با مشکل همراه باشد. آموزش روش های مختلف از مهارت ارتباطی موثر است

 

که ممکن است به ارتباط و یا اعتماد بین زن و شوهر کمک کند. قبل از اینکه کسی مشاوره ازدواج دهد ، آنها باید از طریق انواع تلاش های آموزشی واجد شرایط باشند. اگر چه شما میتوانید به عنوان یک دستیار در دفتر درمانگر با مدرک لیسانس کار کنید ، به منظور ارائه درمان شما باید کارشناسی ارشد یا مدرک دکترا داشته باشید .

 

چرا مشاوره قبل از ازدواج
به گزارش تالاب کار در زمینه مشاوره ازدواج نیاز به فردی دارد که قادر به مقابله با انواع مسائل حساس باشد و آنها باید قادر به قضاوت افکار و نظراتی که ممکن است با جلسه مشاوره تداخل داشته باشند. ازدواج پیچیده است، هر یک از ما بر اساس آنچه که دیده، شنیده ، تجربه یا فرموله شده در مقایسه با پدر و مادر مان ازدواج می کنیم

 

و این افکاردر ناخودآگاه رفتار و واکنش های ما تاثیر می گذارد . ازدواج مجموعه ای از افسانه ها است.تحقیقات برخی پیچیدگی های ازدواج را روشن میسازد . مسائل زناشویی عموما وقتی پیچیده می شود که زوجین با به کارگیری روش های غلط و مخرب سعی در حل آنها داشته باشند مثلا فریاد بزنید، تهدید کنید، قهر کنید و …..توانایی گفتگو و حل کشمکش ها از طریق مذاکره ی سازنده مشخصه احترام متقابل است هنری است که باید کسب شود.

 

پول
این یکی از چیزهایی ست که هیچ کس مایل به صحبت در مورد ان نیست پس آن سخت و شاید حتی ساده به نظر برسد . بسیاری از ما یک امور مالی شخصی داریم . تحقیقات نشان می دهد که اختلاف نظر بر سر منابع مالی علت شماره یک طلاق ، حتی خیانت در این مورد است .پول واقعی و نمادین است و نه به میدان دید تان بلکه

 

هنگامی که هر یک از شما حساب جداگانه دارید ممکن است . شما ممکن است متوجه شوید شریک زندگی تان نگرش متفاوتی از شما نسبت به پول دارد.او ممکن است محتاط تر از شما باشد یا او ممکن است کمی بی دقت به نظر برسد و در بدهی داشتن از شما بهتر باشد ، اما بعد از ازدواج این یک موضوع مشترک می شود.

 

صحبت در مورد پول شامل بحث پول و چگونه تصمیم گیری باتوجه به هزینه ها انجام خواهد شد، بررسی نگرش نسبت به پس انداز و بدهی و اگر وضعیت خود را عوض کنید اگر یکی از شما کار خود را از دست دهد و یا به بازگشت به دانشگاه تصمیم بگیرد و یا اگر کسی با کودک در خانه می ماند. مهم است که شما را قادر به توافق بر اهداف مالی کند.

 

همیشه صحبت کردن در مورد پول مهم است : گاهی استدلال در مورد پول راحت تر از مقابله با درگیری های عمیق ست که در قلب ازدواج است .

 

چگونه شما استدلال می کنید
مهم این نیست که ایا شما استدلال می کنید، این که شما چگونه استدلال می کنید مهم است .در این مورد شما و شریک زندگی تان باید بدانید ، وقتی مشکلات ظاهر می شوند برای رفع آنها هوشیار باشید: انتقاد و یا حمله به کسی بر اساس شخصیت خود، به جای رفتار خاص؛ تحقیرو یا سوء استفاده و یا توهین به شریک زندگی خود ،

 

امتناع از مسئولیت ، یا صحبت کردن بیش از فرد یا تکرارصحبت خود می تواند شامل این جزءباشد .اگر در عهد خود برای رفع چیزهایی به این الگوها استدلال میکنید شما و شریک زندگی تان باید آگاهانه آنها را با هم حل کنید زیرا انسان به واکنش نسبت به اتفاقات بد متصل است.

 

چگونگی درک شخصیت شما
این یکی واقعا بسته است و کمتر آشکار است. هر ازدواجی با استرس همراه است و مدت زمانی که یک نفر برای نیاز یا تغییر اهداف می خواهد. کسانی که به شخصیت ثابت معتقدند تلاش زیادی نمی کنند و یا ایمان زیادی به تغییر که می تواند باعث شکست معامله شود .

 

ایده های شما برای مشارکت
ازدواج که به اشکال مختلف بسته به نیاز های عاطفی مردم است نوعی مشارکت است . نکته مهم اینکه چگونه شما و همسرتان به زودی ازدواج می کنید این است : شما به دنبال یک مدل رابطه بیشتر باشید وچگونه شما و یا شریک تان برای نیازاستقلال در حالی که صمیمیت حفظ شود تعادل بر قرارشود. برخی از افراد پس از ازدواج

 

و بعد از چند مدت هنوز زندگی سابق خود را تکرار می کنند آنها هنوز هم با دوستان خود معاشرت می کنند و پول خود را از همسران خود جدا نگه میدارند و گاهی افراد می خواهند به عنوان یک زن و شوهر باشندولی منافع دوستان و دارایی را به بستر مشترک نمیکشانند.

 

تجربه های کودکی شما
شما می توانید در مورد دوران کودکی خود صحبت کنید . خوش شانسی همسرتان است که داستان شما رابشنود و یا حداقل تصاویر و فیلم های کودکی شما را ببیند. این صحبت مشکل تراست، به خصوص اگر دوران کودکی خود را کمتربه یاد داشته باشید. به دلایل بسیاری ازخجالتی بودن ادمها ویا تمایل به دوربودن از این بحث ها دارند .اما انها بخش مهمی برای درک شریک زندگی تان است. زیرا که سبک های دلبستگی های مختلف تان تابع دوران کودکی تان است .

 

پرورش کودکان
از آنجا که ما به فکر ازدواج عاشقانه هستیم، ما اغلب بر روی اینکه چه نوع مادر یا پدر به عنوان شریک برای خودمان انتخاب کرده ایم تمرکز نمی کنیم . تعداد و زمان بچه دار شدن مسئله ای مهم درازدواج است زوجین لازم است درباره احساساتشان و عقایدشان در این باره صحبت کنند و درباره مسئولیت ها و برنامه های پس از بچه دار شدن به گفتگو بپردازند.

 

مذهب
دیدگاه فردی و مشترک مذهبی می تواند تأثیر اساسی در ازدواج داشته باشد.مطالعات نشان داده است که انجام اعمال مذهبی مشترک در میزان رضایت مندی بیشتر از زندگی زناشویی و کاهش احتمال طلاق نقش مهمی دارد ایمان زوج ها نه تنها برزندگی آنها اثر می گذارد بلکه برزندگی فرزندان و اطرافیانشان نیز مۆثر است.

 

زمان مشاوره ازدواج
 به گزارش پارس ناز اگر کسی بخواهد ازدواج کند، بهتر است اول به یک مشاور مراجعه، خودش را به او معرفی و روحیاتش را کاملا بیان کند. در این فرآیند، مشاور سوالاتی از او می پرسد تا ببیند که این فرد چه ویژگی هایی دارد. بعد از این پرسشها به او می گوید که چه همسری برایش مناسب است یا خصوصیات روانی همسرش باید چگونه باشد؟

 

به لحاظ عاطفی و اخلاقی باید چه طور باشد و تا اندازه ای حدود انتخاب را برایش مشخص می کند. به هر حال در مرحله اول برای این که فرد مقداری خودش را بشناسد،بهتر است به یک مشاور مراجعه کند و بعد از این که خودش را شناخت باید ببیند بر مبنای این که چه فردی مناسب است.

 

جدیدترین مطالب سایت