چگونه طراحی مدرن آشپزخانه داشته باشیم

چگونه طراحی مدرن آشپزخانه داشته باشیم

طراحی مدرن آشپزخانه را داشته باشیم

با طراحی هاي بسیار خوشگل را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم به طور کلی طراحی مدرن در حوالی جنگ جهانی اول آغاز شد و رفته رفته با استقبال چشم گیر در جوامع بین الملل گسترش پیدا کرد.

 

به گزارش تالاب: به طور کلی طراحی مدرن در حوالی جنگ جهانی اول آغاز شد و رفته رفته با استقبال چشم گیر در جوامع بین الملل گسترش پیدا کرد. سبک مدرن با اصول و شیوه ي خود می‌تواند چیزهای گوناگون را برای افراد متفاوت طراحی کند، یکی از مشخصه هاي سبک مدرن مسطح بودن سطوح، اشکال هندسی و حداقل تزئینات یعنی سادگی هست.

 

در این مطلب به بخش طراحی آشپزخانه و کابینت مدرن اشاره می‌شود، پس اگر به دنبال این سبک برای آشپزخانه خود هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

مدل کابینت های مدرن

چگونه طراحی مدرن آشپزخانه داشته باشیم

 

همانطور که میدانید کابینت ها ستون فقرات یک آشپزخانه میباشند و اندازه و طرح ها پیکربندی کابینت ها را تشکیل میدهند. در طراحی کابینت هاي مدرن اضافه بر رعایت این اصول به یک پارچگی درب ها و قرارگیری آنها در قاب مشخص اهمیت دارد.

 

هنگامی که درب ها بسته هست مرزی بین کابینت ها به چشم نمی‌خورد و فقط خط باریکی بین پنل هاي افقی درب هاست که ابعاد کار را نشان می‌دهد.

 

همینطور کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک نیازمند فضای کمتری میباشند و ارتفاع آنها کمی کوتاه تر از نوع کلاسیک آن هاست.دستگیره هاي کابینت مدرن معمولا ساده می باشد و حتی گاهی اصلا دستگیره اي بکار نمیرود که در آن صورت درب کابینت ها با کمی فشار بازوبسته میشوند.

 

چگونه طراحی مدرن آشپزخانه داشته باشیم

جنس کابینت های مدرن

چگونه طراحی مدرن آشپزخانه داشته باشیم

 

مواد و مصالح رایجی که در کابینت هاي آشپزخانه ي مدرن بهرهگیری می‌شود شامل: فلز، بتن، شیشه هست. شیشه اي نیمه مات یا مات که قطعا یکی از محسنات کابینت هاي این سبک می باشد.که این ترکیبات در کل خود یک احساس منحصر به فرد هست.

 

رنگ کابینت های مدرن

 

چگونه طراحی مدرن آشپزخانه داشته باشیم

 

رنگ یکی دیگر از ویژگی هاي کابینت مدرن هست. اگرچه رنگ هاي طبیعی و محبوب چوب، جنبه ي زیبایی این طراحی میباشند اما میتوان رنگ هاي قرمز، زرد فلورسنت، پرتقالی، سبز و بخصوص سفید را هم جسورانه در این سبک دید!

 

شکل درب کابینت های مدرن

چگونه طراحی مدرن آشپزخانه داشته باشیم

 

مهم‌ترین چیزی که در طراحی کابینت هاي مدرن به نظر می‌رسد شکل و قالب درب ها هست. که دارای درب هاي مسطح، بدون قالب گیری تاج یا کنده کاری، اجتناب از جزئیات و تاکید بر سادگی و یکپارچگی می باشد.

 

سادگی از یک طراحی باعث می‌شود فضای بزرگ‌تر در اختیار داشته باشید و این اجازه را به شما میدهد که با به بهرهگیری از طیف گسترده اي از قطعات، سلیقه ونیازهای خود را در طراحی ادغام کنید.

 

اکسسوری کابینت مدرن

چگونه طراحی مدرن آشپزخانه داشته باشیم

 

و دیگر مهمی که در سبک مدرن به آن باید پرداخت به کارگیری اکسسوری داخل کابینت ها هست. با ایجاد اکسسوری هاي متفاوت و نظام دهنده محتویات درون قفسه ها به سادگی قابل دید و دسترسی می باشند.

 

این کارهای ساده در آشپزخانه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود و کمک میکند تا اجناسی که در کمد میباشند فراموش نشوند. همینطور کار در آشپزخانه را انعطاف پذیر تر و سرگرم کننده تر میکند.

 

این اکسسوری ها به راحتی در سبک مدرن جای گرفته اند و اضافه بر عملکرد با کیفیت، زیبایی فضا را دوچندان میکنند.به طور کلی، میتوان گفت مدرن سبک عملکرد هست نه تزئینات.

جدیدترین مطالب سایت