بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

احتمالاً لیست بلندبالایی از موارد ضروری برای نخستین تعطیلات خود بـه عنوان زن و شوهر دارید. مکان حماسی، مناظر شگفت انگیز، گشت و گذار در لیست سطل، و حفاری هاي‌ فوق العاده عاشقانه. اما وقتی نوبت بـه انتخاب مقصد ماه عسل مناسب برای شـما می رسد، تصمیم‌گیری بیشتر از این اسـت کـه آیا استراحتگاه یک‌بار شنا دارد یا نه «اگر چه مطمئناً این یک امتیاز اضافی اسـت».

 

قیمت، تخفیف هاي‌ فصلی و آب و هوا عده اي از اصلی ترین عواملی هستند کـه باید در زمان محدود کردن میدان درنظر گرفت. بـه عنوان مثال، ممکن اسـت رویای فرو رفتن انگشتان پای خودرا در شن‌هاي‌ سواحل شمال شرقی جامائیکا داشته باشید، اما اگر در حال برنامه‌ریزی عروسی تابستانی هستید، جزیره کارائیب بهترین گزینه برای شـما نخواهد بود، زیرا فصل طوفان از ژوئن تا نوامبر ادامه دارد.

 

در عوض، ساردینیا، ایتالیا را درنظر بگیرید، زمانی کـه دریای مدیترانه گرم اسـت و نوشیدنی در کافه‌هاي‌ شلوغ کنار صخره جاری اسـت. همیشه خودرا در حال لذت بردن از ماه عسل سافاری ماجراجویانه دیدید؟

 

پس از پایان فصل بارانی و تماشای گوریل‌هاي‌ کوهستانی مشهور منطقه، در ماه دسامبر، سفری غیرعادی بـه پارک ملی آتشفشان‌هاي‌ رواندا را امتحان کنید. یا با رزرو ریویرا مایا کشور مکزیک در آوریل یا هاوایی در ماه سپتامبر از تخفیف‌هاي‌ خارج از فصل استفاده کنید. هردو مقصد دراین مدت مسافران کمتری را می بینند اما همان‌ گونه آب و هوای عالی دارند.

 

بهترین کشورها برای ماه عسل کدام اند

مهم نیست در چه فصلی از سال ازدواج میکنید، تجربه‌اي باورنکردنی در هر گوشه از جهان وجوددارد. از مکان‌هاي‌ فرار کلاسیک مانند سنت بارت، یونان و ایتالیا گرفته تا مناطق دورافتاده مانند ویتنام، ایسلند و بوتان، بهترین زمان‌ها برای سفر بـه گرم‌ترین مقاصد در سراسر جهان را بررسی میکنیم. ماه عسل مبارک!

 

1. بهمن: سنت بارت

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

تعداد کمی از جزیره‌هاي‌ کارائیب می توانند با جذابیت جنسی شیک سنت بارت برابری کنند، جزیره‌اي کـه در ژانویه پس از جشن‌هاي‌ بزرگ سال نو «کـه باعث شلوغی کمتر و مقرون بـه صرفه‌تر شدن ان می شود» از بین میرود.

 

قلمرو فرادریایی فرانسه برشی از کوت دازور اسـت کـه تنها چند ساعت با هواپیما از ساحل شرقی فاصله دارد. این هتل مملو از استراحتگاه‌هاي‌ شیک ساحلی اسـت «هتل Le Toiny، Le Sereno، Cheval Blanc St-Barth Isle de France، و Le Guanahani در صدر لیست ما هستند»؛ شهر های جذاب و پر از فروشگاه‌ها مانند Gustavia، بخش‌هاي‌ زیبای شن و ماسه. دلتنگ ساحل فلامندز» و رستوران‌هاي‌ دیوانه‌کننده مانند Bonito.

یا برو بـه …

 

بیشتر بخوانید: دامادی که در ماه عسل خواستگاری کرد ازدواج کرد + عکس

 

ویتنام:

این کشور آسیای جنوب شرقی اغلب بـه نفع تایلند و کامبوج نادیده گرفته می شود، اما نباید اینطور باشد. عده اي از متنوع‌ترین توپوگرافی‌هاي‌ منطقه را دارد: جنگل‌هاي‌ استوایی، سواحل آفتاب‌گرفته، قله‌هاي‌ سرد کوه‌ها، ارتفاعات خنک. و عده اي از حماسی ترین مناظر ان:

 

جزایر سر بـه فلک کشیده و پوشیده از جنگل هاي‌ بارانی خلیج ها لونگ، دنیایی ماورایی هستند. مهم نیست چه زمانی بازدید می کنید، یک «یا چند» منطقه برای کاوش وجود خواهد داشت، اما ارتفاع زمستان بـه طور کلی رطوبت کمتری را تضمین می کند.

 

و با چهار فصل جدید در منطقه مرکزی، نام هاي‌ و نخستین استراحتگاه شبه جزیره خورشید بین قاره اي Danang، کـه در ارتفاع 2296 فوتی بالای یک خلیج خصوصی در کوه میمون قرار دارد بله، بـه معنای واقعی کلمه کوه میمون نامیده می شود»؛ دلایل بیشتری برای اضافه کردن ویتنام بـه ان وجوددارد. 

 

2. اسفند: سریلانکا

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

چند سال گذشته آغاز جدیدی را برای این کشور جزیره‌اي اقیانوس هند آغاز کرده اسـت کـه طی یک دهه جنگ داخلی بـه‌طور غیر رسمی بـه روی گردشگران بسته شده بود. اکنون، با رونق گرفتن زمان صلح، زوج‌ها بـه سواحل جنوبی ان «محل سواحل زیبا و موج‌هاي‌ در سطح جهانی»؛ شمال «مثلث فرهنگی» «جایی کـه سایت‌هاي‌ یونسکو سیگیریا، کندی، دامبولا و آنورادهاپورا را می بینید» هجوم آورده‌اند.

 

پارک‌هاي‌ ملی جنوب شرقی «محل عده اي از بالاترین جمعیت پلنگ جهان، کـه می توانید در کمپ‌هاي‌ سافاری مانند Chena Huts توسط Uga Escapes ان‌ها را ببینید». و از آنجایی کـه گردشگری هنوز رو به پيشرفت اسـت، زوج‌هایي کـه بـه سریلانکا سفر میکنند تضمین می شود کـه «اول بـه آنجا برسند» .

یا برو بـه …

 

بالی، اندونزی:

هرگز زمان بدی برای بازدید از جزیره عجیب‌وغریب بالی، مملو از استراحتگاه هاي‌ ساحلی مجلل، معابد آرام، و مردم محلی شاد وجود ندارد. پس از چند شب اقامت دریک شهر ساحلی مانند Nusa Dua، Uluwatu یا Legian، بـه Ubud، مرکز فرهنگی و معنوی جزیره بروید، جایی کـه با شـما مانند خانواده سلطنتی در Four Seasons Resort Bali در Sayan یا Mandapa رفتار می شود.

 

3. فروردین: ایسلند

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

از پایتخت پرهیاهو ریکیاویک گرفته تا مناظر ماورایی بـه هر کجا کـه بچرخید «بـه آتشفشان ها، آبفشان ها، چشمه هاي‌ آب گرم، و مزارع گدازه فکر کنید»؛ این کشور جزیره اي شمال اروپا همه ی امکانات یک ماه عسل ارزشمند را دارد. در حالی کـه فصل گردشگری در تابستان بـه اوج خود می رسد، اواسط مارس تا اواسط آوریل بهترین زمان برای تماشای شفق شمالی اسـت. برای ثبت مناظر خارق‌العاده و دسترسی انحصاری بـه یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌هاي‌ ایسلند، در 62 سوئیت Retreat در Blue Lagoon Iceland، واقع در تالاب مشهور Blue Lagoon، اقامتی رزرو کنید.

یا برو بـه …

 

بلیز:

اگر بـه دنبال سواحل شنی طلایی، جنگل‌هاي‌ سرسبز استوایی، و خرابه‌هاي‌ باستانی مایا هستید، بـه این کشور کوچک آمریکای مرکزی نگاه نکنید.

 

4. اردیبهشت: تودوس سانتوس، مکزیک

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

این شهر کوچک در ساحل اقیانوس آرام شبه‌جزیره باخا کالیفرنیا کشور مکزیک «تولوم سال گذشته» نامیده می شود—محلی آرام برای موج سواران/هنرمندان با سواحل زیبا و هیچ ادعایی «یا هتل‌ها و بوتیک‌هاي‌ گران‌قیمت، همان طور کـه در تولوم عادی شده اسـت» .

 

بـه لطف افتتاح هتل سان کریستوبال، هتلی بوتیک کـه توسط لیز لمبرت از گروه Bunkhouse با استادی طراحی شده اسـت، بـه جز مسافران یک روزه از لوس کابوس کـه بـه دنبال موج هاي‌ حماسی هستند، تاکنون بـه طور عمده زیر رادار پرواز می کند. هتل El Cosmico مجهز بـه تریلر، در مارفا، تگزاس». اگر چه این منطقه دورافتاده و توسعه نیافته باقیمانده اسـت، اما کارهای زیادی برای زوج‌ها وجوددارد: غواصی با شیرهای دریایی، تماشای غواصی در ساحل، پیک‌نیک در جزایر متروک، و پیاده‌گردی در رشته کوه سیرا د لا لاگونا.

یا برو بـه …

 

دره ناپا:

اینروزها در ماه مارس استراحت غنچه ها فرا می رسد، بنابر این زمان بندی ماه عسل ناپا میتواند دشوار باشد. ما آوریل را بـه خاطر صحنه کم کلید ان «بدون شلوغی زمان برداشت» دوست داریم. قبل از گشت و گذار در شراب‌خانه‌هاي‌ معروفی مانند هال، Round Pond Estate، و Caymus Vineyards، قبل از غروب آفتاب و غذا هاي آب‌دار در Farmstead در لانگ میدو رانچ، از میان استراحتگاه‌هاي‌ رمانتیک – دره Meadowood Napa، Auberge du Soleil، Las Alcobas – انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانید: ماه عسل طولانی و هیجان انگیز

 

5. خرداد: ایرلند

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

ایرلند ممکن اسـت جذابیت ماه عسل آشکار نداشته باشد، اما سفر بـه جزیره زمرد در روزهای اولیه تابستان نوید دهکده هاي‌ جذاب، دامنه هاي‌ سرسبز تپه، میخانه هاي‌ کم کلید و اقامتگاه هاي‌ لوکس را می دهد. در هتل قلعه‌اي مانند قلعه تاریخی اشفورد یا Adare Manor، کـه دارای یک بال 42 اتاقه، زمین گلف قهرمانی، و نخستین اسپای La Mer در بریتانیا و ایرلند اسـت، بروید.

 

اگر ترجیح می دهید در حال حرکت بـه ماه عسل بروید، سوار قطار بلموند گرند هیبرنیان بـه سبک برگشتی شوید کـه سفر های دو، چهار و شش شبه از دوبلین و گشت در کارخانه هاي‌ تقطیر ویسکی را ارائه می دهد. یا، چیز کمی غیرمنتظره‌تر «و شایسته‌تر در اینستا» را امتحان کنید: استراحتگاه فین لاف، در محله دورافتاده انیسکلن ایرلند شمالی، دارای اتاق‌هاي‌ برفی مانند گنبد حبابی اسـت کـه برای بـه خواب رفتن در زیر ستاره‌ها عالی اسـت.

یا برو بـه …

 

پاریس:

شهر نورها در هر زمانی از سال دیدنی اسـت، اما فصل شانه باعث می شود نرخ اتاق کمتر، ازدحام کمتر، و دماهای معتدل تر باشد. مکان هاي‌ بی پایانی برای اقامت وجوددارد. مد مورد علاقه ریتز پاریس، هتل د کریلون کـه اخیراً راه اندازی شده اسـت، یا هتل و اسپای La Reserve پاریس از جمله موارد مورد علاقه ما هستند. روزهای خودرا مانند مردم محلی زندگی کنید:

 

عتیقه جات را در بازارهای مشهور Marché aux Puces de St-Ouen بخرید، با مترو بـه مناطق دوردست بروید، در سواحل رود سن یک پیک نیک انجام دهید و از جاذبه هاي‌ کمتر شناخته شده مانند Père دیدن کنید. قبرستان لاشیز، جایی کـه میتوانید بـه جیم موریسون، خواننده گروه The Doors و ادیت پیاف و اسکار وایلد نویسندگان ان ادای احترام کنید.

 

6. تیر: کرواسی

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

چه شهر پرجنب‌وجوش اسپلیت، جزیره‌هاي‌ پرجنب‌وجوش در اطراف هوار، یا شهر قدیمی دوبرونیک را انتخاب کنید «هتل Excelsior Dubrovnik، جایی کـه الیزابت تیلور و ملکه الیزابت دوم در ان اقامت داشته‌اند را امتحان کنید»؛ ماه عسل کرواسی مجموعه‌اي از ماجراهای عاشقانه را ارائه می کند. در هر چرخش. بازدید از پارک ملی دریاچه‌هاي‌ Plitvice را از دست ندهید، مملو از دریاچه‌هاي‌ کریستالی کـه از طریق آبشارهای آبشاری بـه یک دیگر می‌پیوندند، یا فرصتی برای پرش جزیره‌اي در امتداد ساحل با قایق بادبانی اجاره‌اي را از دست ندهید.

یا برو بـه …

 

پلی‌نزی فرانسه:

از ژوئن تا آگوست محبوب‌ترین زمان سفر اسـت، تا حدی بـه این دلیل کـه فصل تماشای نهنگ‌ها اسـت – نهنگ‌هاي‌ گوژپشت بـه مدت پنج ماه در این جا میمانند تا زاد و ولد کنند «حتی میتوانید از سواحل Moorea انها را مشاهده کنید». اکثر مسافران ماه عسل از تاهیتی بـه مورآ بـه بورا بورا سفر می کنند، سفری جزیره‌اي کـه نوید خوشحالی را میدهد «مخصوصاً اگر استراحتگاه جدید محبوب ما، کنراد بورا بورا نوی» را انتخاب کنید، اما ارزش خروج از این مسیر را نیز دارد.

 

براندو، یک تفرجگاه جزیره خصوصی در تتیاروآ، افراد مشهوری مانند جانی دپ، بردلی کوپر و ایرینا شایک را جذب کرده اسـت، در حالی کـه هتل کیا اورا، در دورافتاده Rangiroa، غواصی کلاس جهانی را ارائه می دهد «اگر خوش شانس باشید با کوسه هاي‌ نهنگ».

 

7. مرداد: ساردینیا

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس 

کوستا اسمرالدا ساردینیا «”ساحل زمرد”» بـه دلیل رنگ سبز عمیق دریای مدیترانه، یکی از جاذبه هاي‌ اصلی این ساحل طولانی 34 مایلی، نامگذاری شده اسـت. این جزیره واقعاً از آوریل تا اکتبر باز اسـت و ماه‌هاي‌ اوج تابستان این فرصت را بـه شـما می دهد کـه بخشی از همه ی فعالیت‌ها باشید.

 

در استراحتگاهی مجلل مانند هتل Cala Di Volpe، در یکی از سوئیت‌هاي‌ رمانتیکشان کـه از دهه 60 الهام گرفته‌اند، بنشینید و ورودی‌هاي‌ مخفی را کاوش کنید «مناسب برای غواصی لاغر»؛ از صخره‌هاي‌ چشمگیر بـه دریای نیلگون بپرید، و شامی با نور شمع بخورید. دریک کافه در فضای باز کـه در ان هوا مملو از رایحه هاي‌ لورل، خرزهره و درخت عرعر اسـت.

یا برو بـه …

 

میکونوس، یونان:

“سنت تروپه یونان” در اوج تابستان در حال حرکت اسـت «اگر بـه دنبال جمعیت کمتری هستید، می یا ژوئن را امتحان کنید». بعدازظهرهای تنبلی را بـه صرف ناهار «و نوشیدن مشروب» در رستوران/کلوب‌هاي‌ Nammos Mykonos، Scorpios Mykonos، یا Santanna Mykonos بگذرانید، سپس بـه مکان‌هاي‌ لوکس خود برگردید – گریس میکونوس و سانتا مارینا، یک تفریحگاه مجلل مجموعه‌اي لوکس، دو مورد از محبوب‌ترین کوکتل‌هاي‌ غروب خورشید هستند کـه منظره دیوانه‌کننده‌اي دارند.

 

8. شهریور: ماداگاسکار

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

اگر فقط از خود بپرسید، ماداگاسکار کجا اسـت، قضاوت نمیکنیم؟ بیشتر مردم قبل از این کـه بـه کشور جزیره اي در سواحل جنوب شرقی آفریقا فکر کنند، این نام رابا فیلم انیمیشن مرتبط می کنند.

 

اما نگران نباشید، این تا حد زیادی بـه این دلیل اسـت کـه کشور تا بـه حال فاقد اقامتگاه هاي‌ مناسب برای ماه عسل بوده اسـت. میاوانا بـه عنوان نخستین اقامتگاه اکو لوکس واقعی، وعده می دهد کـه امکانات لوکس «14 ویلا فوق جادار، استخر بی نهایت، خدمات پیشخدمت» با دسترسی بـه عده اي از منحصر بـه فردترین جغرافیا و حیات وحش جهان «سافاری با بالگرد، غواصی در صخره هاي‌ بکر، پیاده روی در جنگل برای شناسایی لمورها».

 

در حالی کـه تقریبا در تمام طول سال می توانید بـه این جا سفر کنید، مطمئن شوید کـه از اواخر دسامبر تا مارس «کـه فصل طوفان اسـت» اجتناب کنید.

یا برو بـه …

 

ایبیزا و فورمنترا، اسپانیا:

ایبیزا یک رپ بد را بـه عنوان جزیره اي بی روح و مهمانی دریافت می کند، اما افتتاحیه هتل نوبو ایبیزا خلیج – در سواحل زیبای کالا تالامانکا و با پالت آرامی از سفید، طلایی و آبی انجام شده اسـت. موردی را برای ارائه سمت ساکت‌تر جزیره بـه ارمغان می‌آورد.

 

اگر ترجیح می دهید بـه طور کامل از شلوغی دوری کنید، جزیره خواهرش Formentera را امتحان کنید، کـه بـه عنوان یک بهشت کم‌سفر در بالئاریک معرفی میشود، جایی کـه می توانید آفتاب گرفتن، ناهار خوری روی پائلا مرکب و شنا کردن در قایق‌هاي‌ بادبانی انجام دهید زیرا نمی خواهید از ان اجتناب کنید. 

 

9. مهر: هاوایی

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

آب و هوای تقریبا عالی در طول سال بـه این معنی اسـت کـه چیزی بـه نام فصل کم در ایالت آلوها وجود ندارد «متاسفانه، برای کسانی کـه بـه دنبال صرفه جویی هستند»؛ اما سپتامبر یکی از بهترین زمان ها برای بازدید اسـت، زیرا استراحتگاه ها پس از شروع مدرسه جدید آرام میشوند. سال برای جزیره هاوایی «با نام مستعار جزیره بزرگ»؛ جایی کـه میتوانید مای تایس را بنوشید و روی شن‌ها خنک شوید – رشته پودری Four Seasons Hualalai بـه ویژه خیره‌کننده اسـت – قبل از تور بالگرد بر فراز Mauna Kea، مرتفع‌ترین قله ایالت، آماده شوید. و گدازه ها پارک ملی آتشفشان هاوایی را پر کردند.

یا برو بـه …

 

زنگبار:

این مجمع الجزایر نیمه خودمختار تانزانیا یک گردش عالی پس از سافاری را ایجاد می کند. زوج ها می توانند پرواز کنند «فقط کمی بیشتر از یک ساعت» یا با رزرو یک کشتی دو ساعته از دارالسلام، بزرگ ترین شهر تانزانیا، چند دلار صرفه جویی کنند. بهترین زمان برای بازدید در ماه هاي‌ خنک و خشک بهار «ژوئن تا اکتبر» اسـت کـه میانگین دمای ان 80 درجه اسـت.

 

در سرزمین اصلی، گشتی در جنگل جوزانی و خیابان هاي‌ باریک و پر از هنر شهر سنگی «بخش تاریخی شهر زنگبار» داشته باشید. با این حال، برای این کـه واقعاً از ان دور شوید، سواحل شنی سفید و فراتر از جزیره منمبا، یک استراحتگاه جزیره خصوصی مجلل، یا آیانا در جزیره همسایه پمبا را انتخاب کنید. یکی از کارهایی کـه باید قبل از رفتن انجام دهید؟ سفر دریایی غروب خورشید دریک قایق بادبانی سنتی کـه از چوب انبه حک شده اسـت.

 

10. آبان: بوتان

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

هرگز زمانی بهتر از دیدار ویلیام و کیت در آوریل گذشته و با افتتاح آتی پنج اقامتگاه توسط Six Senses کـه سلامت محور اسـت، برای کاوش در پادشاهی بوتان «مشهور بـه “شادترین مکان روی زمین”» وجود نداشت. راه‌هاي‌ زیادی برای کاوش دراین کشور متواضع روبروی هیمالیا وجوددارد، اما برای سفری عالی، یک سفر اقامتگاه بـه اقامتگاه با توقف‌هایي در تیمفو «پایتخت»؛ بوم‌تانگ «یک جنگل سرسبز»؛ پوناکا «مملو از بالکن‌هاي‌ کشاورزی» برنامه‌ریزی کنید. گانگتی «از آخرین زیستگاه‌هاي‌ جرثقیل گردن سیاه در خطر انقراض» و پارو «خانه لانه ببر، یکی از مقدس‌ترین صومعه‌هاي‌ کشور».

یا برو بـه …

 

تانزانیا:

دراین زمان، مهاجرت بزرگ – ان توده انبوهی از حیوانات وحشی کـه در شرق آفریقا بـه این طرف و ان طرف می روند – از مارا بـه جنوب سرنگتی منتقل شده اسـت. برای این کـه ان را در عمل ببینید، و همچنین مشاهده پنج بزرگ «شیر، بوفالو، فیل، کرگدن و پلنگ»؛ آسیلیا کیموندو کمپ را امتحان کنید، یک سافاری متحرک شیک کـه همراه با گله حرکت میکند.

 

11. آذر: نیوزلند

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

این پایتخت ماجراجویی اخیراً بـه خاطر استراحتگاه‌هاي‌ پرهیاهو «مزرعه در کیپ کیدناپرز، لژ در صخره‌هاي‌ کائوری، لژ ماتاکائوری» و مکان‌هاي‌ قابل توجهی مانند خلیج هلنا، خلیج 800 نفری، در خط مقدم محبوبیت قرار گرفته اسـت. اقامتگاه آکری در جزیره شمالی کشور، کـه میزبان بیش از پنج زوج دریک زمان در ویلاهای کنار اقیانوس خود نیست «و دارای یک ساحل خصوصی دو مایلی و یک رستوران باکیفیت میشلین اسـت کـه سرآشپز مواد لازم را از یک باغ و مزرعه وسیع در ملک تهیه می کند. ». قبل از اوج گرفتن فصل تابستان، زمانی کـه دمای روز بـه اسانی گرم اسـت و شب‌هاي‌ خنک‌تر بـه معنی آغوش درکنار آتش اسـت، از ان بازدید کنید.

یا برو بـه …

 

ریویرا مایا و مریدا، مکزیک:

خط ساحلی ریویرا مایا در مقابل دریای کارائیب مملو از استراحتگاه‌هاي‌ ساحلی با کیف پول اسـت. زوج هایي کـه بـه دنبال مخفیگاهی در بوتیک هستند، نیازی بـه نگاهی فراتر از هتل شیک دیوانه وار اسنسیا ندارند، کـه میزبان همه ی از لوپیتا نیونگو گرفته تا امیلی راتایکوفسکی در 29 اتاق سفید کاری شده خود بوده اسـت.

 

اگر برای یک سفر جاده‌اي بـه سر میبرید، چهار ساعت رانندگی بـه مریدا، پایتخت رنگارنگ داخلی شبه‌جزیره یوکاتان داشته باشید، و بـه چابله ریزورت و اسپای شیک، جایی کـه اسپا در داخل یک سنوت واقع شده اسـت، بروید.

 

12. دی: رواندا

بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

پارک ملی آتشفشان هاي‌ رواندا، کـه در امتداد مرز اوگاندا و جمهوری دموکراتیک کنگو قرار دارد، خانه یکی از بالاترین غلظت گوریل هاي‌ کوهستانی در جهان اسـت. اگر چه بـه عنوان یک فعالیت در طول سال درنظر گرفته می شود، یکی از بهترین زمان ها برای گوریل نوردی، فصل خشک کوتاه از اواسط دسامبر تا اوایل فوریه «یا فصل خشک طولانی، ژوئن تا سپتامبر» اسـت. دراین مدت، زوج‌ها می توانند در اقامتگاه Bisate، کـه توسط Wilderness Safaris مدیریت میشود، یا One&Only Gorilla’s Nest بمانند و پیاده‌گردی‌هاي‌ روزانه را برای مشاهده نزدیک این گوریل‌ها در یکی از آخرین زیستگاه‌هاي‌ طبیعی‌شان آغاز کنند.

یا برو بـه …

 

سنت کیتس:

از ماه‌هاي‌ سرد زمستان دراین جزیره کمتر مسافرت‌شده فرار کنید، بـه زودی پارک پرزرق‌وبرق هایت سنت کیتس، نخستین ملک کارائیب از برند لوکس را در خود جای دهید. برای زوج‌ها سخت اسـت کـه هر شب در Stone Barn ناهار نخورند، رستورانی کـه فقط برای بزرگسالان سرو میشود، اما اتاق غذاخوری کنار دریا درروستای ماهیگیر بـه سبک اقیانوس تا میز، جایگزینی شایسته را میدهد.

جدیدترین مطالب سایت