بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

ستاره شناسان میگویند این ایده ها احتمالاً بـه عشق منجر می‌شود. دراین مطلب ز مجله تفریحی تالاب مطالبی جالب درباره هترین مکان های‌ قرار ملاقات بر اساس ماه تولدتان منتشر کرده ایم.

 

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

بیایید واقعی باشیم، موارد زیادی در مورد قرار ملاقات وجوددارد که ناراحت کننده، دشوار و کاملاً ناخوشایند اسـت. خوشبختانه، انتخاب یک مکان برای نخستین قرار ملاقات لازم نیست استرس زا باشد. بـه لطف طالع بینی، دانستن علامت زودیاک خود یا تاریختان می‌تواند بـه شما کمک کند تا برای فعالیتی عالی برنامه ریزی کنید که مطمئناً هردو از ان لذت خواهید برد و این احتمالاً بـه عشق منجر میشود.

 

بیشتر بخوانید: 44 ایده جالب برای اولین قرار ملاقات که بلافاصله یختان را می شکند

 

فروردین: صخره نوردی

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

برای قوچ، بهترین قرار ملاقات شامل فعالیت بدنی اسـت. شما دوست دارید جنبه سرگرم کننده خودرا بـه رخ بکشید، و زمانی که در حال انجام فعالیتی هستید که باعث افزایش خون می‌شود و بـه شما امکان می دهد بـه جنبه رقابتی خود متمایل شوید، بیشترین اعتماد بـه نفس را دارید.

 

یک بعد از ظهر را در سالن ورزشی صخره نوردی محلی خود درنظر بگیرید، جاییکه شما و قرارتان میتوانید باهم این چالش را حل کنید. و اگر ورزش کردن برای شما فنجان چای نیست، شرکت دریک بازی ورزشی ایده عالی دیگری اسـت.

 

اردیبهشت: مزه نوشیدنی

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

تو عاشق چیزهای خوب زندگی هستی، ثور. دوست دارید همه ی چیز را آهسته پیش ببرید و هر لحظه را بچشید. نخستین قرار ایده آل شما بـه شما این امکان را می دهد که آرام بنشینید، استراحت کنید و با فردی که با او هستید آشنا شوید.

 

بـه عنوان علامتی که توسط زهره، سیاره عاشقانه اداره میشود، ایده شما از یک نخستین قرار عالی شامل غذا و نوشیدنی اسـت، بـه همین دلیل اسـت که مزه کردن شراب در رستوران یا تاکستان محلی شما مطمئناً تحت تأثیر قرار می گیرد. بـه دنبال یک جای گزین هوشیار هستید؟ سعی کنید در عوض یک پرواز از ماکت های‌ خوشمزه و رنگارنگ با تاریخ خود درست کنید.

 

خرداد: شب چیزهای بی اهمیت

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

جوزا، زمانی که در محاصره افراد زیادی هستید، پیشرفت می‌کنید. بـه عنوان علامتی که توسط عطارد، سیاره ارتباطات، اداره می‌شود، میخواهید بی وقفه با قرار خود چت کنید ودر عین حال سرگرم شوید.

 

شب چیزهای بی اهمیت زمان برای آشنایی با یک دیگر باقی میگذارد، اما همچنین بـه شما امکان می دهد جنبه رقابتی خودرا افراط کنید. همچنین این یک راه عالی برای معرفی تاریخ خود بـه دوستان و دیدن نحوه کلیک انها با گروه اسـت.

 

تیر: فیلم در پارک

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

سرطان، تو خیلی فراتر از یک پرورش دهنده و شیرین هستی. در حالی‌که از گذراندن وقت در خانه لذت می‌برید، رمانتیک ناامید درون شما چیزهای بیشتری از زندگی دوستی شما میـــخواهد.

 

دریک قرار ملاقات، جلوی اشک ها و خنده ها را نگیرید، بلکه در عوض با یک فیلم در پارک، طرف نرم خودرا در آغوش بگیرید. یک تئاتر دنج در فضای باز بـه شما این امکان را میدهد تا نزدیک قرار ملاقات خود بنشینید و احساسات خودرا با انها بـه اشتراک بگذارید.

 

مرداد: اجرای موسیقی زنده

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

قرار گذاشتن با شما هرگز کسل کننده نیست، لئو – تا زمانی که شریک زندگی شما بتواند ادامه دهد. بـه‌عنوان نماینده زودیاک، عادت دارید در مرکز توجه باشید، زیرا طبیعی اسـت که شخصیت گرم و درخشان شما دیگران را بـه خود جذب کند.

 

تاریخ ایده آل برای شما یک محیط پر انرژی اسـت که در ان بتوانید رها کنید و اوقات خوبی را سپری کنید. اجرای موسیقی زنده راهی عالی برای نشان دادن جنبه مسخره و سرگرم کننده شماست.

 

بیشتر بخوانید: 226 سوالی که باید از یک دختر خانم در قرار بعدی خود بپرسید

 

شهریور: اتاق فرار

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

باکره ها بیش از حد فکر میکنند و بـه جزئیات توجه دارند. نفوذ فرمانروای سیاره ای شما عطارد باعث میشود ذهن شما یک میلیون مایل در دقیقه بدود.

 

رفتن بـه اتاق فرار دریک قرار ملاقات نه تنها مهارت های‌ حل مسئله شما را نشان می دهد، بلکه میزان ارتباط شما و قرار ملاقاتتان را نیز آزمایش می کند که برای شما دریک رابطه موفق طولانی مدت کلیدی اسـت.

 

مهر: شب موزه

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

ترازو، شما متفکر و دیپلمات زودیاک هستید و راه رسیدن بـه قلب شما اغلب از طریق ذهن شماست. وقتی بـه دنبال یک شریک هستید، بـه دنبال یک ارتباط فکری قوی هستید. با این حال، ناهید، حاکم سیاره‌ای شما جنبه رمانتیک و هنری را نیز بـه شما میدهد که شما را عاشق هنر، موسیقی و محیط‌های‌ دنج می کند.

 

قرار ملاقات در موزه هنر یا تاریخ محلی شما ترکیبی عالی از همه ی علایق شما اسـت و محیط صمیمی بـه شما و قرار ملاقاتتان فرصت زیادی برای صحبت کردن ودر عین حال آشنایی بهتر بین نمایشگاه ها می دهد.

 

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

آبان: شب کارائوکه

شناختن تو کمی مشکل داری، عقرب. شما ماجراجو هستید اما تا حدی محتاط هستید تا زمانی که مردم شما را بشناسند. در زیر ظاهر خونسرد و آرام شما یک عشوه گر خودجوش وجوددارد که بـه دنبال خوش گذرانی اسـت. و بـه عنوان یک عاشق مرموز، از کشف یک نوار، گروه یا جاذبه جدید لذت میبرید.

 

بنابر این، نخستین قرار ایده آل شما شامل یافتن یک نوار غواصی محلی یا مکان موسیقی جای گزین برای یک شب کارائوکه اسـت. مطمئن خواهید بود که آدرنالین را بـه جریان می‌اندزید و خود واقعی را نشان میدهید.

 

آذر: شهربازی

ماجراجو و سرگرم کننده، کمان دوست دارد مکان ها و فعالیت های‌ جدید را امتحان کند. شما بـه دنبال هیجان و چیزهای غیرعادی هستید، بنابر این یک شب شام و نوشیدنی ان را کم نمی‌کند.

 

برای قراری که جسارت درونی شما را در آغوش می گیرد، یک روز را دریک شهربازی امتحان کنید. بین مسابقات کارتینگ و ترن هوایی، چیزهای زیادی وجوددارد که ساعت ها شما و قرارتان را سرگرم می کند.

 

دی: پرتاب تبر

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

شما از نظر عاطفی آسیب پذیرترین علامت نیستید، برج جدی، که می‌تواند قرار ملاقات را دشوار کند. با این حال، وقتی از سرخود بیرون می‌روید و دیوارهای خودرا فرو می ریزید، دیگران متوجه میشوند که چقدر شیرین و احمق هستید.

 

شما مکانی را ترجیح میدهید که برای نخستین بار قرار ملاقات داشته باشید، جاییکه شما دو نفر بتوانید تنها باشید و یک دیگر را بشناسید. اما شما یک جنبه رقابتی نیز دارید، بنابر این پرتاب تبر یک روش سرگرم کننده برای فعال بودن بدون افراد زیادی در اطراف اسـت.

 

بهمن: داوطلبانه به صورت محلی

بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

دلو بـه دلیل علاقه بـه کارهای انسان دوستانه شناخته شده اسـت، بنابر این برای شما مهم اسـت که شریکی پیدا کنید که در عشق شما بـه بازپرداخت شریک باشد.

 

اگر شما یا قرار ملاقاتتان دلیلی دارید که بـه ان اهمیت می‌دهید، یک قرار داوطلبانه ترتیب دهید. چیزهای زیادی وجود خواهد داشت که شما را مشغول نگه می دارد و میتوانید در حین ارتباط با یک دیگر بیشتر در مورد یک دیگر بیاموزید.

 

اسفند: نمایش برلسکبهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

حوت، شما علامت رمانتیک زودیاک هستید و تمایل دارید که دیدگاهی بـه رنگ رز از جهان داشته باشید که در روابط شما نیز گسترش می‌یابد. این انرژی رویایی شما را بـه مکان ها و افرادی می کشاند که احساسات شما را تحریک می‌کنند.

 

قرار ایده آل شما جایی اسـت که بتوانید انرژی دیگران را ببینید و تجربه کنید، مانند یک اجرای هنری، یک نمایش درگ یا حتی یک نمایش بورلسک. صمیمیت همراه با سرگرمی های‌ زنده بـه شما کمک می کند از پوسته محافظ خود بیرون بیایید و عمیق تر با قرار خود ارتباط برقرار کنید.

 

بیشتر بخوانید: بیان واضح و کامل معیارها قبل از ازدواج

 

در پایان

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب، ما همه ی ي بهترین، غیر خسته‌کننده‌ترین و ماهرانه‌ترین ایده‌های‌ قرار ملاقات اول را گرد آوری کرده‌ایم که تضمین میکنند نه تنها قرار ملاقات شما را تحت تأثیر قرار می دهند، بلکه بـه طور بالقوه زمینه‌ای برای یک رابطه پایدار می‌سازند.

جدیدترین مطالب سایت