شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

شـما می توانید انواع شمع ها را در هر رنگ، شکل، اندازه و امروزه در عطرهای مختلف و محبوب پیدا کنید! این عمدتا بـه این واقعیت مربوط می شود کـه تعداد زیادی از شمع ها در خانه هاي‌ خود برای ایجاد یک محیط آرامش بخش استفاده می کنند. در واقع، سوزاندن شمع ها صرفاً تزئینی نیستند، زیرا می‌توانند مزایای بی شمار دیگری نیز ارائه دهند.

 

شمع مخصوص متولدین هر ماه

هرکسی ترجیحات دکور خانه خودرا دارد، از انتخاب گیاهان آپارتمانی یا گل هاي‌ تازه گرفته تا رنگ هاي‌ خنثی یا روشن. اما گاهی اوقات، حتی با چیزی بـه کوچکی یک شمع، گزینه ها میتوانند بسیار زیاد باشند. احساس دلپذیر شمع سوزان را دوست دارید؟ آیا سعی می کنید خانه خودرا درست بو کنید؟ برای کمک بـه شـما در تصمیم گیری این کـه کدام شمع را باید بخرید، از ستاره شناس حرفه اي کمک گرفتیم. بـه خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام عطر شمع را باید بر اساس علامت تولد خود بسوزانید. آیا شـما رایحه اي سبک و گلی خواهید بود یا رایحه اي عمیق و مشک دار؟

 

بیشتر بخوانید: مدل های زیبا شمع مخصوص سال نو  + آموزش تزیین شمع

 

فروردین: شمع سیب دارچینی

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

تو داغ شدي، برج حمل! انرژی نشانه آتش بـه شـما اعتماد بـه نفس می دهد تا رویاهای خودرا دنبال نمایید و بعدا نگران جزئیات باشید. و با این کـه مریخ، سیاره اشتیاق و اراده، بر انرژی شـما حاکم اسـت، تا زمانی کـه بـه انچه می خواهید دست یابید، متوقف نخواهید شد. اطلس می گوید برای هماهنگی با انرژی خود، بـه دنبال «شمعی قرمز با رایحه اي روشن و تند» بروید. می توانید در تمام طول سال عطری با طعم سیب و دارچین را تکان دهید، بنابر این خیلی اشکالی ندارد کـه ان شمع‌هاي‌ تعطیلات را زودتر بشکنید.

 

اردیبهشت: شمع سوزنی کاج

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

تو عاشق چیزهای ظریف زندگی هستی، بـه این معنی کـه سلیقه شـما در دکوراسیون خانه بـه سمت تجمل گرایش پیدا می کند. با این حال، طبیعت زمینی شـما، بـه زیبایی شناسی شـما لبه ي تصفیه شده می دهد. و بـه عنوان علامتی کـه توسط زهره رمانتیک اداره می شود، از افراط کردن لذت میبرید. بنابر این شمع ایده آل شـما باید دارای نت هاي‌ غنی و رویایی باشد کـه عاشق ان شده اید. رایحه هاي‌ خزه اي و حسیُ انرژی شـما را برجسته می کند و همچنین برای قسمت مورد علاقه شـما از خانه – اتاق خواب – عالی هستند.

 

خرداد: شمع ریحان توت فرنگی

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

تو عاشق تکان دادن همه ی چیز هستی. بـه عنوان پروانه اجتماعی بی خیال زودیاک، هرگز راضی نمی‌شوید کـه برای مدت طولانی دریک مکان بمانید. کـه تحت علامت دوقلوها متولد شده اید، طبیعت دوگانه شـما بـه شـما این امکان را می دهد کـه با ذهنی باز در جهان حرکت کنید. مطمئناً؛ شـما ترجیحات و موارد دلخواه خودرا دارید، اما همیشه می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید.

 

وقتی نوبت بـه شمع بی‌نقص میرسد، میخواهید چیزی را انتخاب کنید کـه «پروفایل‌هاي‌ رایحه‌اي مخالف داشته باشد و پیچ و تاب شگفت‌انگیزی ارائه دهد». او پیشنهاد میکند: «ریحان توت‌فرنگی یا لیمو شیرین ممکن اسـت درکنار شـما باشد. و از آنجایی کـه شـما کمی اجتماعی هستید، او همچنین توصیه می کند بـه دنبال یک صنعتگر محلی برای خرید باشید.

 

تیر: شمع کتانی تازه

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

بـه عنوان یک علامت آب، هر جا کـه می‌روید، انرژی آرامش بخشی رابا خود بـه همراه می آورید. شـما بـه عنوان پرورش دهنده زودیاک شناخته می شود، اما شـما باید بـه اندازه دیگران روی خودتان سرمایه گذاری کنید. شـما با خانه خود بـه عنوان یک فرار نهایی از زندگی رفتار می کنید، بنابر این شمعی کـه نوستالژیک اسـت ودر یک بعد از ظهر بارانی دریک پتوی گرم پیچیده می شود، همان چیزی اسـت کـه نیاز دارید. شمعی با رایحه مانند لباس‌هاي‌ شسته‌شده تازه، بهترین گزینه برای حالات دنج شماست.

 

مرداد: شمع گل رز و پرتقال

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

بـه عنوان دزد صحنه آتشین زودیاک، هیچ چیز ظریفی در مورد استایل شـما وجود ندارد. با این حال، شخصیت شـما بیشتر از تلاش برای قرار گرفتن در مرکز توجه اسـت. شـما بـه شدت وفادار هستید و بـه هر چیزی کـه لمس می کنید شور و شوق زندگی را بـه ارمغان می آورید. هنگام انتخاب یک عطر شمع، بـه رایحه اي نیاز دارید کـه همان انرژی خوش بینانه و قدرتمند را در خود جای دهد.

 

بـه‌عنوان نشانه‌اي کـه بـه خود پادشاه جنگل مربوط میشود، از این کـه هر چند وقت یک بار خجالت بکشید، خجالت نمی کشید و «شایسته شمعی هستید کـه احساس کنید ان را درست کرده اید». “چرا یک شمع رز و شکوفه پرتقال روشن و منقبض را انتخاب نکنید کـه هم بوی مجلل و هم تازه داشته باشد؟” “کمی تجمل هرگز بـه کسی آسیب نمیرساند، درست اسـت؟”

 

بیشتر بخوانید: عکس های جالب از طرح های خلاقانه زیبا از شمع

 

شهریور: شمع چوب صندل و سرو

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

برای شـما، انتخاب یک عطر شمع میتواند یک تلاش دشوار باشد. شـما بـه جزئیات توجه دارید ودر مورد سلیقه خود بسیار خاص هستید. شهریوری، شـما بـه شمعی نیاز دارید کـه در پایان روز بتوانید ان را روشن کنید تا بـه شـما کمک کند تا از این موقعیت خارج شوید. “بـه همین دلیل اسـت کـه رایحه اي تازه و چوبی مانند چوب صندل و سدر ترکیبی عالی برای کمک بـه آرامش شماست.” بـه علاوه، این رایحه جاودانه اسـت، بنابر این با سرمایه گذاری روی یک شمع خوب احساس خوبی خواهید داشت.

 

مهر: شمع لوبیا وانیلی

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

جذاب و شوخ، شـما همیشه بـه سمت موقعیت‌هاي‌ اجتماعی جدید کشیده می شوید، جایی کـه شکوفا می شوید. برخلاف سایر نشانه هایي کـه تغییر را رد می کنند، دوست دارید ناشناخته ها را در آغوش بگیرید و همیشه بـه جنبه هاي‌ روشن نگاه کنید. بنابر این، شـما شمعی می خواهید کـه هم لذت بخش و هم آشنا باشد و همه ی از ان لذت ببرند. «رایحه‌اي لطیف و رمانتیک مانند گل‌ها یا وانیل کـه حتی سلیقه‌اي ترین افراد را خشنود می کند». بـه دنبال “شمع بیانیه” بروید، زیرا شـما “بـه استایل” توجه دارید.

 

آبان: شمع تنباکو و پاتچولی

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

تو سلیقه ي باکیفیتی داری. بـه عنوان یک نشانه آب پرشور و بسیار شهودی، از عطر شمع با جسارت و عمق لذت میبرید. «یک عقرب باید شمعی روشن کند کـه رمز و راز و شهوانی را از بین ببرد، مانند شمع تنباکوی غنی و مشک‌دار و نعناع هندی». «شاید بخواهید بیشتر از انچه فکر میکنید لازم اسـت هر اتاق خانه را محیطی و جذاب نگه دارید، بگیرید. از این گذشته، شـما هم بـه خاطر جنسیت و هم بـه‌طور باورنکردنی رمانتیک شناخته می شوید.

 

آذر: شمع کهربا و انجیر

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

شـما یک جوینده هیجان هستید. بـه عنوان یک نشانه آتش، هیچ چیز برای شـما مهمتر از پیروی از شعله آرزوی قلبی شـما نیست. شـما همیشه بـه دنبال رشد و التیام خود با تجارب، ایده‌ها و ماجراجویی‌هاي‌ جدید هستید، بنابر این اطلس شمعی را پیشنهاد میکند کـه «دوست‌داشتنی‌ترین مقصد سفرتان را بـه شـما یادآوری کند». او میگوید بویی کـه بوی عنبر، انجیر یا زعفران برای یک ادویه خوشبو می دهد، کاملاً مناسب اسـت. برای بهتر کردن ان؛ در سفر بعدی خود این شمع را بردارید.

 

دی: شمع چرم و ماهاگونی

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

ساده و شیک، شـما درهم و برهمی در زندگی خودرا دوست ندارید. شـما با سخت کوشی بیگانه نیستید و بـه بلوغ و فداکاری خود برای ایجاد زندگی رویاهای خود افتخار می کنید. شـما بـه هیچ چیز فانتزی یا پر زرق و برقی نیاز ندارید، فقط دوست دارید از اسانی موجودات زندگی لذت ببرید. رایحه‌هاي‌ خاکی و غنی شـما را بـه خود جذب میکنند، بنابر این شمع «چرمی و ماهاگونی» «آن قدر خوب اسـت کـه نمیتوانید از کنار ان بگذرید». برای چنین نشانه جاه طلبی، واقعاً نمی توانید با شمعی کـه بوی یک کتابخانه قدیمی را می دهد اشتباه کنید.

 

بهمن: شمع پاپایا و انار

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

شـما فردی غیرعادی از زودیاک هستید. عشق شـما بـه چیزهای غیرمعمول اغلب زندگی شـما را بـه مسیرهای هیجان انگیز و غیرمنتظره میبرد. وقتی نوبت بـه انتخاب وسایل خانه می رسد، اقلامی را می خواهید کـه برجسته باشند و مکالمه را شروع کنند. بنابر این، اطلس پیشنهاد می کند “شمع آزاد ایستاده بـه شکل سرگرم کننده.” «چه کسی بـه یک لیوان نیاز دارد وقتی می توانید پاکت را کمی فشار دهید؟» در مورد عطر، چیزی غیرمعمول و شگفت‌آور شیرین انتخاب کنید «مثل پاپایای گرمسیری و انار».

 

بیشتر بخوانید: نكات قابل توجه در حین استفاده از شمع

 

اسفند: شمع نارگیل نمک دریایی

شمع مخصوص متولدین هر ماه + توضیحات جالب

دلسوز، رویاپرداز، و کمی عرفانی، شـما یک متفکر عمیق هستید. بـه عنوان آخرین علامت زودیاک، شـما تمام انرژی نشانه هاي‌ دیگر را در بر میگیرید، کـه شـما را نسبت بـه تغییرات خلق و خوی اطرافتان کاملا حساس می کند. ماهیت انعکاسی و احساسی شـما، شـما را بـه یک دوست و شریک باورنکردنی تبدیل می کند، اما بـه این معناست کـه برای رفع فشار بـه زمان زیادی نیاز دارید.

 

«بـه‌عنوان نشانه‌اي از آب، جذب رایحه‌هایي میشوید کـه شـما را بـه یاد پیاده‌روی‌هاي‌ طولانی در ساحل می‌اندازد و نسیم نمکی اقیانوس کـه از میان موهایتان می‌وزد». یک رایحه گرمسیری کـه شـما را بـه جزیره اي می‌برد تنها چیزی اسـت کـه برای پشت سر گذاشتن مشکلات خود بـه ان نیاز دارید. بـه رایحه‌هاي‌ نارگیل، آناناس و هوای شور فکر کنید کـه پری دریایی درونی شـما را برجسته میکند و بـه شـما اجازه میدهد تا کمی ذهنت ان سرگردان شود.

 

در پایان

سوزاندن شمع میتواند بـه شـما در التیام زندگی خود بـه طرق مختلف کمک کند. آن ها بهزیستی شـما را التیام می بخشند، استرس را کاهش میدهند و باعث میشوند از خواب، خلق و خوی و سلامت عمومی بهتر بهره مند شوید. ما بـه شـما پیشنهاد می‌کنیم ان را امتحان کنید، شروع بـه سوزاندن شمع کنید و زندگی شـما بـه طور قابل توجهی التیام خواهد یافت.

جدیدترین مطالب سایت