آیا با حجامت کردن آلرژی درمان میشود ؟

آیا با حجامت کردن آلرژی درمان میشود ؟

حجامت میتواند آلرژی را بهتر کند 

 

حجامت یکی از عملیات طب هاي سنتی هست که بسیار می تواند خون را رقیق کند و پوست شما را روشن تر کند . 

 

آلرژی فصلی رابا حجامت درمان کنید. کارشناس طب سنتی گفت: حجامت تاثیر بسزایی در درمان آلرژی‌ها به خصوص آلرژی فصلی دارد.

 

محمدرضا نصرتی اظهار کرد: انجام حجامت مختص آلرژی، در مراکز مورد تایید حکمای طب سنتی و زیر نظر طبیب طب سنتی تاثیر بسزایی در درمان آلرژی داشته و کمک شایانی به رفع علایم آزار دهنده این مریضی خواهد کرد.

 

به گزارش تالاب وی آلرژی‌هاي فصلی را واکنش غیر طبیعی و بعضا طبیعی بدن در مقابل مواد طبیعی و غیر طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: آلرژی فصلی نوعی مریضی هست که محصول بهرهگیری بشر از آلایندههای شیمیایی و کشاورزی بوده و به عبارت دقیق می توان گفت، بهرهگیری مداوم بشر از مواد تراریخته و محصولاتی که به سموم کشاورزی آلوده هست، سطح ایمنی بدن را در مواجهه با مواد طبیعی و غیر طبیعی به شدت به مساله کشیده و با علایم چون ترشحات حلق و بینی و چشم واسطه ایجاد ناراحتی‌هاي تنفسی می شود.

 

‌نصرتی، تغذیه را نیز از راه‌هاي مهم در درمان عنوان کرد و گفت: اجتناب از خوردن غذا هاي کارخانه‌اي، غذا هاي کنسروی، گوشت گاوی و مرغ، میوه‌هاي هورمونی، روغن هاي نباتی، شکر، نمک یددارو چای سیاه ‌از برترین راه‌هاي درمان و پیش گیری از ابتلا به آلرژی هاي فصلی هست.

 

وی ادامه داد: عدم مصرف میوه‌ها در غیر فصل آن به رفع علایم و درمان آلرژی‌هاي فصلی کمک میکند، به طوری‌که طبیبان طب سنتی و حکمای طب ایرانی نیز همه ی وقت بر مصرف هر میوه در فصل مختص آن پیشنهاد میکنند.

 

به گزارش تالاب کارشناس طب سنتی ترکیب سیاه دانه وعسل را در طب سنتی از دیگر راه‌هاي درمان این مریضی نام برد و تصریح کرد: ترکیب این دو مواد به نسبت یک به سه از داروهای مهم در خصوص عوامل کاهنده و درمان کننده آلرژی‌هاي فصلی در طب سنتی هست.

 

جدیدترین مطالب سایت