جزئیات تجاوز جنسی به دانش آموزان در مدرسه اصفهان (عکس)

جزئیات تجاوز جنسی به دانش آموزان در مدرسه اصفهان (عکس)

ماجرای تجاوز به دانش آموزان اصفهانی در مدرسه

به گزارش خبرگزاری هاي‌ ایسنا و باشگاه خبرنگاران جوان توضیحاتی در مورد واقعیت هاي‌ تجاوز در مدرسه به دانش آموزان در اصفهان را در با جزئیات بیشتر در این جا بخوانید:
 
 
به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حال حاضر تحقیقات دراین زمینه در حال انجام است و عده اي از والدین دانش‌آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شد و فرد مورد اتهام نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده، دستگیر شده است.
 
جزئیات تجاوز جنسی به دانش آموزان در مدرسه اصفهان (عکس)

متهم تجاوز جنسی به دانش آموزان دستگیر شد

توضیحات دادستان اصفهان درباره ادعای اذيت جنسی دانش‌آموزان دریک مدرسه ابتدایی بدین شرح است: در پی وصول گزارشی مبنی بر اذيت و اذیت چند دانش آموز در یکی از مدارس ابتدایی اصفهان دستور ویژه قضایی صادر و متهم این پرونده که یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می برد.

 

تجاوز به تعدادی دانش آموز در مدرسه‌اي در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر اصفهان در شبکه‌هاي‌ مجازی منتشر شد. آموزش و پرورش اصفهان در خصوص این اتفاق اعلام کرد که عده اي از والدین دانش‌آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شده است.

 

شب گذشته خبری مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش آموز در مدرسه‌اي در ناحیه 4 آموزش و پرورش شهر اصفهان در شبکه‌هاي‌ مجازی منتشر شد. علیرضا مهدی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص این اتفاق اظهار کرد: به محض این که اداره کل آموزش و پرورش از این موضوع مطلع شد اداره کل و ناحیه مربوطه بررسی‌هاي‌ خودرا بر روی موضوع آغاز کردند.

 

وی افزود: در حال حاضر تحقیقات دراین زمینه در حال انجام است و عده اي از والدین دانش‌آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شده است.

جزئیات تجاوز جنسی به دانش آموزان در مدرسه اصفهان (عکس)

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد:

فرد مورد اتهام دستگیر شده است، او نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است. مهدی تاکید کرد: منتظر نظر نهایی دکتری قانونی هستیم، آموزش و پرورش ناحیه چهار نیز از این فرد بدلیل از بین بردن شأن آموزش و پرورش شکایت کرده است.

 

همچنین یکی از اولیا دانش آموز به خبرنگار ایسنا گفت: مگر این مدرسه دوربین نداشته که چنین اتفاقی رخ داده است، کودکان با ترس و لرز به این مدرسه وارد میشوند و از سرویس بهداشتی ترس دارند.

 

وی افزود: کودکان ما از ترس نمیتوانند صحبت کنند، گفته می شود روی دست یکی از کودکان با چاقو ردی گذاشته‌اند تا فرزندان نتوانند صحبت کنند. یکیدیگر از این اولیا ادامه داد: این مدرسه 400 دانش آموز دارد و باید از همه ی اولیا پرسیده شود، با خاطرجمعی فرزند خود رابه این مدرسه سپرده‌ایم.

 

او گفت: تعدادی از اولیا ظاهراً دارای برگه دکتری قانونی بوده‌اند. گفته می شود که دوربین مدرسه نیز دستکاری شده است.

 

جزئیات تجاوز جنسی به دانش آموزان در مدرسه اصفهان (عکس)

جزئیات ماجرا جنجالی تجاوز به دانش آموزان اصفهانی ؟

روزنامه قانون نوشت: دوشنبه شب خبر رسید که به تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌اي در ناحیه ۴ آموزش‌و‌پرورش شهر اصفهان تجاوز شده است. این خبر برای نخستین بار در شبکه‌هاي‌ اجتماعی منتشر شد تا این که دیروز تعدادی از مسئولان صحت ان را تایید کردند و درباره جزییات ان اخباری منتشر شد.

 

والدین یکی از دانش آموزان گفته که کودک‌شان از ترس توانایی صحبت کردنش را از دست داده و روی دست یکی از کودکان با چاقو ردی گذاشته‌اند تا نتواند صحبت کند. یکیدیگر از والدین هم گفته که ما برگه دکتری قانونی هم به همراه داریم.

 

مادر و پدر یکیدیگر از دانش آموزان هم گفته چرا مدرسه دوربین نداشته و دانش آموزان با ترس و لرز وارد مدرسه میشوند و از سرویس بهداشتی می ترسند.

 

همچنین یکیدیگر از والدین از داشتن خاطرجمعی به اولیای مدرسه سخن گفته و این که دراین مدرسه ۴۰۰ دانش آموز درس میخوانند و با چه اطمینانی بچه‌ها رابه این مدرسه فرستاده اند. البته گفته می شود که دوربین مدرسه هم دستکاری شده است.

 

از سوی دیگر از صبح دیروز ۱۲ آذر تعدادی از خانواده دانش آموزان در مقابل این مدرسه تجمع کردند. به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حال حاضر تحقیقات دراین زمینه در حال انجام است.

 

به گزارش تالاب علیرضا مهدی، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز با اشاره به این موضوع گفت: «به محض این که اداره کل آموزش و پرورش از این موضوع مطلع شد، اداره کل و ناحیه مربوطه بررسی‌هاي‌ خودرا روی موضوع آغاز کردند».

 

وی افزود: «در حال حاضر تحقیقات دراین زمینه در حال انجام است و عده اي از والدین دانش‌آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شده است.

 

جزئیات تجاوز جنسی به دانش آموزان در مدرسه اصفهان (عکس)

فرد مورد اتهام دستگیر شده ویکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است». مهدی تاکید کرد: «منتظر نظر نهایی دکتری قانونی هستیم، آموزش و پرورش ناحیه چهار نیز از این فرد بدلیل از بین بردن شأن آموزش و پرورش شکایت کرده است».

 

همچنین به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از والدین کودکان، فرد متجاوز یکی از اعضای اولیا و مربیان مدرسه است که به دانش‌آموزان در دستشویی مدرسه تجاوز می‌کرده‌است.

 

این ماجرا دو سال بطور مستمر اتفاق می‌افتاده و فرد متجاوز با نام «نادری» کودکان رابا قمه تهدید می‌کرده است که اگر این موضوع را فاش کنند، خانواده‌هاي‌‌شان رابه قتل می رساند. کودکان نیز از ترس تهدید‌هاي‌ فرد متجاوز به مدت یکسال مورد تجاوز جنسی این مرد و همدستان احتمالی‌اش قرار می گرفتند و همان‌ گونه سکوت میکردند.

 

اما مهر این سکوت زمانی شکسته شد که یکی از دانش‌آموزان موضوع رابا مشاور مدرسه در بین گذاشت و پیگیری خانواده‌ها رابه همراه داشت. خبر‌ها حاکی از ان است که والدین این دانش‌آموزان با تجمع در محل دبستان این عمل وقیحانه را مورد اعتراض قرار دادند و خواستار برخورد قانونی و اشد مجازات از سوی قوه قضاییه و آموزش و پرورش برای این افراد خاطی و شیطان صفت شدند. گفتنی است این ماجرا با همدستی مدیر مدرسه که یک خانم هم بوده، اتفاق افتاده است.

 

در حالیکه خبر‌ها از تجاوز به دانش‌آموزان اصفهانی منتشر شده و والدین هم از تجاوز به فرزندان‌شان خبر داده‌اند، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفته است: «موضوع اتفاق افتاده در یکی از مدارس پسرانه اصفهان در حد کودک‌آزاری و تجاوز به اثبات نرسیده است».

 

به گزارش تالاب دیروز در اصفهان شایعه شده است فردی غیر از کادر آموزشی این مدرسه به چند دانش آموز تعرض کرده است. علی اصفهانی، دادستان اصفهان افزود:

 

جزئیات تجاوز جنسی به دانش آموزان در مدرسه اصفهان (عکس)

 

این موضوع ۱۰ آذر امسال با شکایت چهار نفر از اولیای دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر اصفهان به دستگاه قضایی اعلام شد. وی اضافه کرد: «دراین گزارش اعلام شد که فردی که یکی از اولیای همان مدرسه و عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است، تعدادی از دانش آموزان را مورد اذيت و اذیت جنسی قرار داده است».

 

دادستان اصفهان افزود: «پس از اعلام گزارش به دستگاه قضایی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفت و دانش آموزانی که ادعای تعرض جنسی در مورد ان‌ها اعلام شده بود به دکتری قانونی معرفی شدند».

 

وی تصریح کرد: «متهم نیز دستگیر و تا کنون موضوع را انکار کرده است و تحقیقات مقدماتی درباره ابعاد این ماجرا همان‌ گونه ادامه دارد و خبر‌هاي‌ تکمیلی اعلام خواهد شد».

 

اصفهانی با تاکید بر قاطعیت، دقت و سرعت دستگاه قضایی در برخورد با جرایم گفت: «والدین و خانواده‌ها مطمئن باشند که اگر جرم این فرد که خود نیز از اولیای دانش آموزان است اثبات شود توسط دستگاه قضایی مجازات میشود».

 

منابع: ایسنا – باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین مطالب سایت