ماجرای تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان در غرب تهران

ماجرای تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان در غرب تهران

تجاوز ناظم به گروهی از دانش آموزان در مدرسه ای در تهران 

نظام مدرسه ای در غرب تهران با نشان دادن فیلم های‌‌ پورن و مستهجن به دانش آموزان و رابطه جنسی گروهی با دانش آموزان دستگیر شد. رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای دستور رسیدگی سریع این پرونده را صادر کرد.

 

متاسفانه ناظم مدرسه با تجاوز و رابطه جنسی با دانش آموزان در حال محاکمه است.

 

زنگ خطر در مدارس ایران ! جزئیات درباره آزار و آزار جنسی دانش آموزان در تهران را در ادامه بخوانید.

 

جدیدترین اخبار و جزئیات ماجرای تجاوز ناظم مدرسه به دانش آموزان

شاید پرونده ای با این ابعاد سابقه نداشته است، پرونده ای که در ان شواهد حاکی از اذیت و آزار گروهی دانش آموزان students پسر یک دبیرستان در غرب تهران است.ان طور که ما اطلاع حاصل کرده، یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه نوبت اول در منطقه دو تهران، با اذیت و آزار جنسی گروهی از دانش آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه ها شده است.

 

به گزارش تالاب یکی از اولیای دانش آموزان در گفتگو با ما اظهار کرد: پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و حتی ما تصور می‌کردیم او دچار بیماری شده است . او را پیش دکتر بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است.

 

اینطور که پدر دانش آموز یاد شده اعلام میکند یکی از مسئولان مدرسه با پخش عکسهای مستهجن Obscene از طریق گوشی تلفن همراه، بچه ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می کرده است.

 

عکس هایي که پدر و مادر دانش آموزان از این مسئول مدرسه ارائه کرده اند نشان میدهد فرد یاد شده دستبند به دست و در حضور پلیس اقرار میکند او با پخش عکسهای فیلم های‌ مستهجن، بچه ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است.

 

ماجرای تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان در غرب تهران

اولیای دانش آموزان میگوید همین حالا بچه ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجودی که فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده اند.مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت:

 

ماجرای تکان‌ دهنده اذیت و آزار جمعی از دانش‌ آموزان یک دبیرستان پسرانه در غرب تهران از سوی وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و وزارت آموزش و پرورش استان تهران هم در کنار خانواده‌ها از معاون متخلف مدرسه شکایت کرده است.

 

مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه موضوع رابه طور جدی پیگیری میکنیم اظهار داشت: متاسفانه هفته پیش گزارشی از این موضوع به وزارت آموزش و پرورش رسید عده ای از خانواده‌ها اعلام کردند که دانش‌ آموزان شان پرخاشگر شدند وقتی علت پرخاشگری را پرسیدند به این نتیجه رسیدند که در مدرسه دانش‌ آموزان شان مورد تعارض قرار گرفته‌اند. با اطلاع از این موضوع سریعاً وارد عمل شدیم و فرد خاطی را تحویل مراجع قضایی دادیم.

 

نظری با اشاره به اینکه معاون مدرسه School نیروی آزاد مدرسه بوده است، تأکید کرد: متأسفانه فرد خاطی نیروی رسمی ما نبوده است و مدیر مدرسه باید بازرسی جدی تری روی نیروهای آزاد داشته باشد. بنابر این مدیر مدرسه به خاطر این کوتاهی عزل شده است و پرونده این مدرسه به شورای بازرسی آموزش و پرورش رفته است تا بتوانیم در این شورا مجوز لغو مدرسه را بگیریم.

ماجرای تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان در غرب تهران

پیگیری موضوع آزار جنسی دانش آموزان در تهران

وی تاکید کرد از هنگام گزارش این موضوع به طور جدی پیگیر وضعیت دانش‌ آموزان بوده‌ایم و هنوز هم در حال بررسی موضوع هستیم و تا رسیدن به حکم قضایی از حق دانش‌آ موزان نمی‌گذریم.نظری همچنین به آموزش‌ های‌ خود مراقبتی به دانش‌ آموزان اشاره کرد و گفت این اتفاق به ما هشدار میدهد که اگر بخواهیم درباره بهداشت فردی خود مراقبتی،

 

ارتقای آگاهی زیستی و سلامت بدن برای دانش‌ آموزان صحبت کنیم خطایی انجام نداده‌ایم بلکه همه ی ي ي ي این موضوعات به دانش‌ آموزان کمک میکند تا ان ها در شرایط بحرانی از خود محافظت کنند . البته کسانی که مخالف این موضوع هستند باید بدانند که هم‌اکنون خیلی از دانش‌ آموزان ما آموزش‌های‌ خودمراقبتی ندیده‌اند و این به نفع ان ها نیست.

 

یکی از مسئولان مدرسه با پخش عکسهای مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه‌ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است. علاوه بر این فرد یاد شده دستبند به‌دست و در حضور پلیس اقرار کرد که با پخش عکسهای فیلم‌ های‌ مستهجن، بچه‌ه ا را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است. اولیای دانش‌ آموزان میگویند هم‌اکنون بچه‌ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجودی که فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی بشدت آسیب دیده‌اند.

 

آزار جنسی گروهی دانش‌آموزان در مدرسه‌ غرب تهران

شاید پرونده‌ای با این ابعاد سابقه نداشته است؛ پرونده ای که در ان شواهد حاکی از اذیت و آزار گروهی دانش‌آموزان پسر یک دبیرستان در غرب تهران است.

 

به گزارش عصرایران، خبرآنلاین با انتشار این خبر نوشت: یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول واقع دریک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، با اذیت و آزار جنسی گروهی از دانش‌آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه‌ها شده است.

 

یکی از اولیای دانش‌آموزان در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و حتی ما تصور می کردیم او دچار بیماری شده است. او را پیش دکتر بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است.

 

اینطور که پدر دانش‌آموز یادشده اعلام میکند، یکی از مسئولان مدرسه با پخش عکسهای مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است.

 

تصاویری که پدر و مادر دانش‌آموزان از این مسئول مدرسه ارائه کرده‌اند نشان می دهد که فرد یادشده دستبند به دست و در حضور پلیس اقرار میکند او با پخش عکسهای فیلم‌های‌‌ مستهجن، بچه‌ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است.

 

اولیای دانش‌آموزان میگویند هم‌اکنون بچه‌ها تحت درمان روانشناسی هستند و باوجود اینکه فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده‌اند.

 

دربخش‌های‌‌ تکمیلی گزارش، جزئیات بیشتر از این فاجعه به همراه واکنش مسئولان آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.

 

شکایت آموزش‌ و پرورش

مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش می گوید: ماجرای تکان‌دهنده اذیت و آزار جمعی از دانش‌آموزان یک دبیرستان پسرانه در غرب تهران از سوی وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و وزارت آموزش و پرورش استان تهران هم در کنار خانواده‌ها از معاون متخلف مدرسه شکایت کرده است.

 

مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره ماجرای آزار جنسی گروهی دانش آموزان در غرب تهران میگوید: ماجرای تکان‌دهنده اذیت و آزار جمعی از دانش‌آموزان یک دبیرستان پسرانه در غرب تهران از سوی وزارت آموزش و پرورش پیگیری می شود و وزارت آموزش و پرورش استان تهران هم در کنار خانواده‌ها از معاون متخلف مدرسه شکایت کرده است.

 

مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه موضوع رابه طور جدی پیگیری میکنیم اظهار داشت: متأسفانه هفته پیش گزارشی از این موضوع به وزارت آموزش و پرورش رسید عده ای از خانواده‌ها اعلام کردند که دانش‌آموزانشان پرخاشگر شدند وقتی علت پرخاشگری را پرسیدند به این نتیجه رسیدند که در مدرسه دانش‌آموزانشان مورد تعارض قرار گرفته‌اند. با اطلاع از این موضوع سریعاً وارد عمل شدیم و فرد خاطی را تحویل مراجع قضایی دادیم.

 

نظری با اشاره به اینکه معاون مدرسه نیروی آزاد مدرسه بوده است، تأکید کرد: متأسفانه فرد خاطی نیروی رسمی ما نبوده است و مدیر مدرسه باید بازرسی جدی تری روی نیروهای آزاد داشته باشد. بنابر این مدیر مدرسه به خاطر این کوتاهی عزل شده است و پرونده این مدرسه به شورای بازرسی آموزش و پرورش رفته است تا بتوانیم در این شورا مجوز لغو مدرسه را بگیریم.

 

وی تأکید کرد: از هنگام گزارش این موضوع به طور جدی پیگیر وضعیت دانش‌آموزان بوده‌ایم و هنوز هم در حال بررسی موضوع هستیم و تا رسیدن به حکم قضایی از حق دانش‌آموزان نمی‌گذریم.

 

یکی از مسئولان مدرسه با پخش عکسهای مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه‌ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است. علاوه بر این فرد یاد شده دستبند به‌دست و در حضور پلیس اقرار کرد که با پخش عکسهای فیلم‌های‌‌ مستهجن، بچه‌ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است.

 

اولیای دانش‌آموزان میگویند هم‌اکنون بچه‌ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجودی که فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی بشدت آسیب دیده‌اند.

 

مقام معظم رهبری درباره موضوع آزار جنسی در یک مدرسه غرب تهران

 

دستوری را خطاب به رییس قوه قضاییه صادر کردند.

 

به گزارش عصرایراث، در متن اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری آمده است: در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.

 

متن دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله آملی ریاست ارجمند قوه قضاییه

با درود

خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید.

سید علی خامنه‌ای

۸ خرداد ۱۳۹۷

 

جدیدترین مطالب سایت