تجاوز جنسی وحشتناک پدر سنگدل به دختر 18 ساله اش (عکس)

تجاوز جنسی وحشتناک پدر سنگدل به دختر 18 ساله اش (عکس)

تجاوز جنسی ترسناک پدر سنگدل به دختر 18 ساله اش

متاسفانه آمار قتل تجاوز در دنیا رو به افزایش بوده و بعضی مواقع با اخبار تجاوز ترسناک روبه‌رو هستیم. یک دختر نوجوان پس از آنکه پدرش در خانه شان در کوهستان هاي‌ گینه نو به او تجاوز کرد، با یک چاقوی مخصوص بریدن بیشه ها سر وی را ازبدن جدا کرد که کارش بسیار ترسناک و بد بوده.

 

به گزارش تالاب به اکنون ساکنان این دهکده یک حلقه حفاظتی به دور دختر 18 ساله کشیده و وی را تحویل پلیس نمی‌دهد، چرا که معتقدند کار شوم این پدر، مجازاتش مرگ بوده است. یکی از رهبران کلیسای محلی به نام پاستور لوکاس کومی اهل دهکده رانگ در کوهستان هاي‌ غربی میگوید،

 

تجاوز جنسی وحشتناک پدر سنگدل به دختر 18 ساله اش (عکس)
 

تجاوز جنسی وحشتناک پدر سنگدل

 
تمام مردم ان دهکده اجازه نمی‌دهند که ان دختر تحت پیگرد قانونی قرار گیرد. پاستور می‌گوید:”مردم و رهبران ما در منطقه به دیدن پيکر بدون سر پدر این دختر رفته و دختر علت کشتن پدرش را برای انها تشریح کرد.”او در ادامه به روزنامه نگاران گفت که پدر این دختر که در دهه 40 سالگی خود به سر می‌برد، به گزارش نیک صالحی وقتی مادر و دو فرزند دیگر خانواده شب به دیدن اقوامشان رفته بودند به او تجاوز کرده بود.

 

او چند بار مرتکب این عمل شد و صبح نیز قصد تجاوز به وی را داشت که دختر با چاقو سر وی را ازبدن جدا کرد. همه ی ي ما به صورت متفق القول موافقیم که او آزاد باشد،

 

چرا که این پدر سزاوارش مرگ بود. همچنین ما موافق بودیم که هیچ مراسم تدفین رسمی برای این پدر برگزار نشود.

 

بر طبق گزارشات جرایم جنسی تبدیل به یکی از اصلی ترین نگرانی هاي‌ دولت گینه نو شده و کودکان بسیار کم سن را بعنوان برده هاي‌ جنسی خرید و فروش می‌کنند که بسیار بد است.

 



 

قتل وحشتناک دختر 14 ساله پس از آزار جنسی

یک کارگر ساختمانی اهل کشور لیتوانی به قتل دختر مدرسه‌اي ۱۴ ساله انگلیسی متهم شد. پلیس اسکاتلند یارد تاکید کرد انگیزه قاتل مسائل جنسی بوده است. مدارک مستحکم گرد آوری شده علیه قاتل “آرنیس زالکانز”  نشان میدهد که او مسئول ربودن و قتل  دختر ۱۴ ساله است و  طبق گفته  کارگاه “اندی چارلمز” انگیزه قاتل سوء استفاده جنسی بوده است.

 

DNA “زالکانز”در کفش “آلیس” ۱۴ ساله ؛ یک ته سیگار در صحنه جرم و همچنین جلد موبایل دختر که در زیر خاک حیاط خانه این مرد دفن شده بود توسط پلیس کشف شد.

 

همچنین پوشش مخصوصی که برای مخفی کردن پيکر دختر نوجوان توسط قاتل استفاده شده بود ،با پوشش هاي‌ ساختمانی که در محل کاراین مرد وجود داشت ؛ مطابقت میکند.

کارگاه “چالمرز” در گفت‌وگو با روزنامه “اسکاتلند امروز” بیان داشت : دلیل مرگ آلیس خفگی گزارش شده است.

 

تجاوز جنسی وحشتناک پدر سنگدل به دختر 18 ساله اش (عکس)

وی افزود: ما معتقدیم انگیزه اصلی این مرد مساِئل جنسی بوده با این که او هنوز به تجاوز اعتراف نکرده است ولی بنظر میرسد مرد جنایتکار پس از سوء استفاده جنسی از این دختر قربانی وی را کشته است. همچنین این قاتل تلاش کرده است تا بادقت و کاملا عمدی پيکر دختر نوجوان را پنهان و معدوم کند.

 

آلیس آخرینبار در حالیکه شبی در پارکی در غرب لندن راه می رفت ؛ دیده شده بود.

 

کارگاه چالمرز میگوید : پيکر” آلیس” در بستر رودخانه  “برنت” نزدیک خانه ان دختر در محله “هانول” در حالی‌که با طنابی سخت  درون پوششی ساختمانی پیچیده شده بود کشف شد.همچنین روی پيکر با یک چرخ دوچرخه و چند بدنه درخت برروی ان پنهان شده بود.

 

وی در ادامه تاکید کرد: پيکر “آلیس” ۱۴ ساله به صورت لخت  ودر وضعیت وحشتناکی کشف شده بود.

جست و جوی گسترده پلیس برای پیدا کردن “آلیس” ۱۴ ساله به مدت ۱ ماه ادامه داشت تا زمانی  که در هفته گذشته پيکر او کشف شد.

 

خانواده داغدار ” آلیس” در بیانیه اي به روزنامه ها گفتند :این غیرممکن است که بتوانیم غم ازدست دادن و مرگ فجیع “آلیس” را توصیف کنیم.مرگ او حفره اي عمیق در زندگی همه ی ما به جا گذاشته است که هرگز پر نخواهد شد.هر روز و هرلحظه یادآوری “آلیس” ما را دیوانه میکند.مرگ ترسناک او شوک عمیقی برای همه ی بود.اقدامی بی احساسانه که هنوز درک و فهم ان برای همه ی مشکل است.

 

همچنین خانواده مقتول تاکید کردند که سوالات بی جواب بسیاری در ذهن انها وجوددارد.مثل این که مسئولان چرا برای محاکمه  قاتل “زالکانز”  به دنبال زمان بیشتری هستند در حالیکه این مرد ۴۱ ساله در گذشته سابقه قتل ترسناک دیگری را نیز داشته است.او در گذشته  بدلیل قتل همسرش  به صورت فجیع  ۷سال در زندان به سر برده است.

 

قاتل ” زالکانز” با استفاده ازدوربین مداربسته سوپر مارکتی در نزدیکی پارکی که “آلیس” آخرینبار زنده دیده شده بود ؛ توسط پلیس دستگیر شد.

 

پلیس بیان کرد که ” زالکانز” ۲ بار به محلی که “آلیس” آخرینبار زنده دیده شده ؛ بازگشته بود تا گزارشاتی که درباره ناپدید شدن او وجود داشت ،را پیگیری کند.

 

کارگاه “چالمرز” گفت: مدارک و شواهد میگوید “آلیس” قبل از این که والدینش متوجه ناپدید شدن او شوند ،مرده بود .بنابر این جست و جوی پلیس دراین ۱ ماه کاملا بی فایده بوده است و آلیس زودتر از ان در ۱ ماه پیش کشته و جسدش پنهان شده بود.

 

محاکمه این قاتل هنوز ادامه دارد و جلسه بعدی دادگاه اواخر این هفته برگزار خواهد شد تا قاضی درمورد حکم این قاتل روانی تصمیم گیری کند.

 

جدیدترین مطالب سایت