جان پسر ترامپ از همسرش بعد 13 سال زندگی طلاق گرفت (عکس)

جان پسر ترامپ از همسرش بعد 13 سال زندگی طلاق گرفت (عکس)

جان ترامپ پس از 13 سال زندگی مشترک با همسرش طلاق گرفت . جان پسر دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات امریکا با حضور در دادگاه پس از 13 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد.

 

به گزارش گروه خبری تالاب : در حضور رسانه ها ، پسر ترامپ از زن هنرمند و مدل خود بعد از 13 سال زندگی مشترک جدا شد. پسر و عروس دونالد ترامپ ورود پسر و عروس دونالد ترامپ به دادگاه برای جدایی به نقل از دیلی میل آن ها در دادگاه منهتن نیویورک به همراه وکلای خویش حضور یافتند و بی آنکه توضیح بیشتری در باره طلاق خویش بدهند راه خودرا از هم جدا کردند. جان حاصل ازدواج دونالد ترامپ با نخستین زنش، ایوانا است.

 

جان پسر ترامپ از همسرش بعد 13 سال زندگی طلاق گرفت (عکس)

پسر و عروس دونالد ترامپ در دادگاه

 

دونالد جان ترامپ فرزند ارشد و 40 ساله ترامپ در حالی با وانسا همسر هنرمند و مدل خود متارکه کرد که دارای 5 فرزند هستند.

جان پسر ترامپ از همسرش بعد 13 سال زندگی طلاق گرفت (عکس)

ایوانا قبل از طلاق از پسر ترامپ

 

این فرزند ترامپ مدتها متولی شرکت و سازمان تجاری پدرش بود او در انتخابات 2016 هدایت کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ را عهده دار بودو نفش بسزایی در تخریب و افشاگری علیه هیلاری کلینتون داشت جان ترامپ بعد از دیدار و نشست مشترکش با سیاستمدار روسی جنجال برانگیخت.

جان پسر ترامپ از همسرش بعد 13 سال زندگی طلاق گرفت (عکس)

عکس دو نفره ایوانا و پسر ترامپ

 

او در مجموع یک تاجر و چهره تلویزیونی شناخته میشود و با این شهرت با مدل امریکایی وانسا ازدواج کرد.

 


 

ترامپ پس از ازدواج، ایوانا را معاون مدیر و مسئول طراحی و معماری در شرکت خود کرد، جایگاهی که با استفاده از آن نقش مهمی را در بازسازی هتل کومودور و تبدیل آن به هتل گراند هیات ایفا کرد.

 

ترامپ از وی سه فرزند شامل یک دختر و دو پسر به نام های دونالد جونیور «Donald Junior»، ایوانکا «Ivanka» و اریک «Eric» دارد. ازدواج وی با ایوانا در سال 1991 به پایان رسید و این دو از هم طلاق گرفتند.

 

ترامپ دو سال (1993) بعد با یک بازیگر تازه کار به نام مارلا ماپلس «Marla Maples» ازدواج کرد. این در حالی که بود که پیش از ازدواج، این دو یک فرزند مشترک به نام تیفانی «Tiffany» داشتند. با این حال، ترامپ در سال 1997 طی یک فرآیند پر سر و صدا از مارلا جدا شد، طلاقی که پس از دو سال (1999) نهایی شد. طی این طلاق توافق شد که مبلغ 2 میلیون دلار به مارلا پرداخت شود.

 

ترامپ در سال 2005 برای بار سوم ازدواج کرد. این بار همسر جدیدش یک مدل و طراح جواهرات اسلونیایی تبار به نام ملانیا ناوس «Melania Knauss» بود که از وی یک پسر به نام بارون ویلیام «Barron William» دارد که در سال 2006 متولد شد. این اولین فرزند ملانیا و پنجمین فرزند ترامپ بود.

 

دونالدِ پسر، 37 ساله و یکی از سه معاون پدر است. وی 12 ساله بود که والدینش از هم طلاق گرفتند. او علاقه خاصی به مادربزرگ مادری خود به نام میلوس «Milos» داشته و در دوران کودکی، تابستان ها به خانه مادربزرگش در حومه پراگ می رفت و چندین هفته را در آنجا به سر می کرد. وی همانند پدرش فارغ التحصیل دانشکده امور مالی وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا است و مدرکی دانشگاهی در رشته امور مالی و املاک را از این دانشگاه کسب کرده است.

جان پسر ترامپ از همسرش بعد 13 سال زندگی طلاق گرفت (عکس)

جان پسر ترامپ و همسر و فرزندش

 

تفریح مورد علاقه وی شکار گوزن با استفاده از تیر و کمان است. وی در سال 2001 پس از فارغ التحصیلی به کار در شرکت پدرش پرداخت. او همانند پدرش همسری را برگزید که پیشتر مدل بوده است، دونالد جوان، همسرش را در یک نمایش فشن و مدل ملاقات کرد و پس از کمی کش و قوس، با خرید یک حلقه 100 هزار دلاری از وی خواستگاری کرد. وانسا ترامپ «Vanessa Trump» و دونالد جوان، پنج فرزند دارند.

 

ایوانکا، 33 ساله، دختر بزرگ ترامپ نیز مانند پدر و برادرش دانش آموخته دانشکده وارتونِ دانشگاه پنسیلوانیا است. وی در سن 17 سالگی برای مدتی به عنوان یک مدل نیز فعالیت داشته است تا جایی که مجله ووگ «Vogue» به وی پیشنهاد همکاری داد، هرچند وی این درخواست را نپذیرفت.

 

ایونکا هم یکی از سه معاونان پدرش است و تخصص وی «جوش دادن» معامله ها و طراحی پروژه های جدید است. وی با جارد کوشنر «Jared Kushner» که فرزند یک میلیارد یهودی است ازدواج کرده است. اما از آنجا که خانواده جارد یهودی بوده اند، ایوانکا هم یهودی شده است و طبق آداب و رسوم آن ها عمل می کند.

 

طلاق پسر ترامپ آیا تاثیری روی محبوبیت ترامپ در امریکا خواهد گذاشت ؟

جدیدترین مطالب سایت