جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش !+ عکس

جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش !+ عکس

دراین پست از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مطالبی از جدایی تیوشا ضیغمی از همسرش و ناگفته هاي‌ ان را منتشر کرده ایم. اخیرا شایعاتی درباره طلاق نیوشا ضیغمی بـه گوش میرسد کـه خانم بازیگر با انتشار استوری اي و بایگانی کردن عکسهای همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده اسـت.

 

نیوشا ضیغمی از همسرش جدا شده است؟

جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش !+ عکس 

حدود 12 سال از زندگی مشترک نیوشا ضیغمی و همسرش می گذرد و حاصل این ازدواج دختری بـه اسم لنا اسـت کـه سال 97 بـه دنیا آمده اسـت.اخیرا شایعاتی درباره طلاق نیوشا ضیغمی بـه گوش میرسد کـه خانم بازیگر با انتشار استوری اي و بایگانی کردن عکسهای همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده اسـت.

 

نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه اي کـه مهر طلاق دارد را منتشر کرد. او استوری خودرا بعد از ساعاتی حذف کرد کـه همین موضوع سبب دوگانی درباره خبر های جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده اسـت.

 

همان‌ گونه اگر بـه پیج خانم نیوشاضیغمی سر بزنید متوجه میشید کـه ایشون عکس‌هاشون رو با همسرشون پاک کردند و حتی هم دیگر را هم دییگر دنبال نمی‌کنند. ولی هنوز خبر قطعی از این موضوع بـه گوش نرسید و خانم ضیغمی این موضوع را تایید رسمی نکردند.

 

بیشتر بخوانید: زایمان نیوشا ضیغمی در بیمارستان + نیوشا ضیغمی بعد از تولد دخترش لنا

 

علت طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش

جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش !+ عکس

ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی از جایی شروع شد کـه با انتشار یک عکس بـه مناسبت روز تولدش در اینستاگرام شایعه طلاق از شوهر پولدارش را در فضای مجازی داغ شد. ماجرا از این قرار اسـت کـه غیبت همسر نیوشا ضیغمی در عکس منتشره از تولد این بازیگر زن سینمای کشور ایران موجب ایجاد حاشیه طلاق او و همسرش شده اسـت. هنوز نیوشا ضیغمی واکنشی بـه شایعات منتشر شده درباره طلاق خود نشان نداده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: تصویر دیده نشده و عاشقانه نیوشا ضیغمی در کنار همسرش

 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش !+ عکس

نیوشا ضیغمی بازیگر ؛ تهیه کننده و مدل ایرانی متولد 18 تیر 1359 در تهران اسـت. مرحوم پدرش محسن ضیغمی دبیر بازنشسته و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته اسـت ؛ یک خواهر بنام روشا دارد و اصالتا از سمت مادر کرد مهاباد می‌باشد

فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد کـه حالا کلینیک زیبایی اداره می‌کند و یک شوهر تاجر نقره دارد.

 

از آشنایی تا ازدواج نیوشا ضیغمی

جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش !+ عکس

نیوشا ضیغمی در آبان سال 1389 وقتی 30 ساله بود با آرش پولادخان «تاجر نقره» ازدواج کرد ؛ شاید جالب باشد بدانید کـه مهریه این زوج تنها دو سکه طلا اسـت!

 

گفته هاي‌ نیوشا ضیغمی: حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب اسـت چون او من را قبل از آشنایی مان بـه شکل رسمی بـه واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد کـه از قبل، پیش فرض هایي نسبت بـه من داشته باشد. در هرحال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق هاي‌ زندگی ام بود.

 

آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از این کـه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی وی را همسر آینده خودم می‌دیدم اما تنها دلشوره ام این بود کـه نیوشا با تصویری کـه از او در کارهایش میبینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم کـه صرفاً بـه او بـه عنوان یک هوادار نزدیک شوم بـه همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره بـه این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی بـه او نزدیک شوم کـه خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود کـه بـه مراتب از آنچه کـه فکر می‌کردم صادق و مهربان تر بود.

 

شهرت در بازیگری

جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش !+ عکس

بعد از فارغ التحصیلی در کلاس هاي‌ بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا بـه مسعود جعفری جوزانی «کارگردان» برای سریال در چشم باد معرفی شد. ضیغمی با این سریال درسال 1382 وقتی 23 سال داشت نخستین تجربه هنری خودرا کسب کرد.

 

با فیلم مواجهه درسال 1383 بـه سینما راه یافت و یک سال بعد با فیلم شوریده بـه کارگردانی محمدعلی سجادی نامزد سیمرغ بلورین فجر شد. شهرت او اما با فیلم پارک وی سال 1385 بـه کارگردانی فریدون جیرانی شروع و سپس با فیلم اخراجی ها در همین سال ادامه یافت.

 

کلینیک نیوشا ضیغمی

جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش !+ عکس

نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی می‌گوید:«من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم کـه متاسفانه بـه دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری دکتری کـه دراین کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این دکتر هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم. در هر صورت بـه دلایل اتفاقاتی کـه افتاد ان مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه اي کـه دراین میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.»

جدیدترین مطالب سایت