خودکشی مجری مشهور آشپزی آنتونی بوردن (عکس)

خودکشی مجری مشهور آشپزی آنتونی بوردن (عکس)

آنتونی بوردن مجری مشهور آشپزی خودکشی کرد!

وی که از آشپزهای مشهور دنیا می‌باشد به علت نامعلومی دست به خودکشی زده است. پیکر بیجان برنامه ساز و آشپز بسیار مشهور جهان در حالت حلق آویز پیدا شد . وی که مجری سی آن آن نیز بود از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار بوده و برنامه هاي‌ پرطرفداری داشت.

 

او تنها یک فرزند داشت و از دو همسرش طلاق گرفته بود .پیکر بی جان آنتونی بوردن مجری، برنامه ساز و آشپز مشهور در اتاق هتلش در فرانسه پیدا شد.

 

به گزارش تالاب : صبح جمعه پيکر آنتونی بوردن در هتل محل سکونت او در فرانسه پیدا شد. گفته می شود که علت مرگ او خودکشی بوده ودر سن ۶۱ سالگی ودر حالی‌که مشغول کار روی یکی از قسمت‌هاي‌ فصل جدید برنامه مشهور خود Parts Unknown بود، دست به خودکشی زده است.

خودکشی مجری مشهور آشپزی آنتونی بوردن (عکس)

بیوگرافی آنتونی بوردن

آنتونی بوردِین  Anthony Bourdain متولد  ۲۵ ژوئن ۱۹۵۶ – درگذشتهٔ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ سرآشپز و مجری آمریکایی بود.

 

آنتونی بوردین درسال ۲۰۰۰ میلادی با انتشار کتاب پرفروش «آشپزخانه سری: ماجراجویی در جهان شکم» به شهرت رسید. او دراین کتاب به معرفی غذاها و ترفندهای خاص آشپزی کشور های مختلف پرداخت.

 

اولین برنامه تلویزیونی او درسال ۲۰۰۲ میلادی در شبکه تلویزیون کابلی «فود نت‌ورک» پخش شد. درسال ۲۰۰۵ به شبکه تلویزیونی تراول پیوست. او برای برنامه‌هاي‌ خود دراین شبکه، دو بار برنده جایزه امی شد.

خودکشی مجری مشهور آشپزی آنتونی بوردن (عکس)

از سال ۲۰۱۳ به شبکه سی‌آن‌آن پیوست و برای این شبکه، مجموعه «بخش‌هاي‌ ناشناخته» را ساخت که به غذا هاي مناطق مختلف جهان اختصاص داشت. وی هنگام مرگ در حال تهیه فصل یازدهم این مجموعه بود.

 

آنتونی بوردین برای قسمتی از مجموعه «بخش‌هاي‌ ناشناخته» دربارهٔ غذا هاي ایرانی درسال ۲۰۱۴ به تهران و اصفهان سفر کرد. جیسون رضاییان، گزارشگر آن زمان واشینگتن پست در ایران وی را همراهی می کرد.

 

آنتونی بوردین برخورد ایرانی‌ها با خود و گروه فیلم برداری را دوستانه و گرم توصیف کرد و گفت: «تهران اصلا آن طور نبوده که انتظار داشته‌است. نه خیلی شرقی و نه خیلی غربی جایی در آن وسط.

 

شبکه CNN بعنوان میزبان تعدادی از برنامه‌هاي‌ محبوب بوردن با تأیید این خبر، بیانیه‌اي صادر کرده که به شرح زیر است:

در کمال تأسف باید خبر درگذشت دوست و همکارمان آنتونی بوردن را تأیید کنیم. عشق او به ماجراجویی‌هاي‌ جدید، پیدا کردن دوستان تازه، تجربه غذاها و نوشیدنی‌هاي‌ با کیفیت و روایت داستان‌هاي‌ جالب و جذاب از نقاط مختلف دنیا، وی را به یک راوی و قصه‌گوی بی‌نظیر تبدیل کرده بود.

 

مهارت و استعداد او همیشه ما را شگفت‌زده می کرد و بی شک دلمان برای او تنگ خواهد شد. برای خانواده و دختر آنتونی بوردن دراین موقعیت دردناک آرزوی صبر و تحمل می کنیم.

 

خودکشی مجری مشهور آشپزی آنتونی بوردن (عکس)

آنتونی بوردن

در بیانیه سی آن آن آمده که پيکر آنتونی بوردن مجری، برنامه ساز و آشپز مشهور صبح جمعه توسط دوست و همکارش اریک ریپرت پیدا شده و علت آن خودکشی بیان شده است.

 

سی آن آن گفت بوردن در حین فیلم برداری قسمتی از سریال «بخش هاي‌ ناشناخته» بود.

 

در بیانیه سی آن آن آمده است:

 

عشق او به ماجراجویی هاي‌ عالی، دوستان جدید، غذای خوب، نوشیدنی و داستان هاي‌ فراموش ناشدنی جهان، وی را قصه گویی یکتا ساخته بود. استعداد او برای متحیر کردن ما هرگز متوقف نشد.

 

پلیس استراسبورگ و اورژانس اطلاعات فوری درباره مرگ وی ارایه ندادند.آنتونی بوردن که از چهره‌هاي‌ معتبر گردشگری جهان است و برنامه‌اي تلویزیونی رابه نام «آنتونی بوردن: مهمان ناخوانده» اجرا میکند به ایران نیز سفر کرده بود.

 

بوردن بیشتر به خاطر اجرای برنامه‌هاي‌ متنوع خود مشهور بود؛ از جمله A Cook’s Tour تولید Food Network، برنامه Anthony Bourdain: No Reservations برنده جایزه امی «Emmy» و همین‌طور برنامه محبوب Parts Unknown.

 

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که بوردن درسال ۲۰۱۴ برای تولید بخش‌هایي از Parts Unknown به ایران آمد. او از این سفر خود به نیکی یاد کرده و ایرانی‌ها را مردمی مهمان‌نواز معرفی کرده بود.

 

جدیدترین مطالب سایت