دستگیری منتشر کننده عکس دختر 13 ساله در اینترنت توسط پلیس

دستگیری منتشر کننده عکس دختر 13 ساله در اینترنت توسط پلیس

عکس های لخت دختر 13 ساله در اینترنت

پسری که با انتشار عکس های لخت و عریان دختر 13 ساله از او انتقام گرفت !! این اقدام وی با بررسی سریع پلیس در حال انجام است. دختری 13 ساله که با اعتماد کاملا اشتباه به غریبه ها راه اشتباهی را برای خود انتخاب کرد :  شاهد انتشار عکس های‌ عریان اش در فضای مجازی هم بود. به گزارش تالاب انتشار عکسهای مستهجن دختر 13 ساله ؛ مرد 40 ساله ای بدلیل ربودن دخترش به کلانتری سپاد مشهد مراجعه کرد.وی گفت دخترم 13 سال دارد ودر مقطع راهنمایی تحصیل می‌کند.

 

مجله تالاب: اگر چه دوست داشتم دخترم همواره در مسیر مدرسه حجاب کامل خودش را رعایت کنداما هیچوقت برای اینکار به او اصرار نمیکردم در واقع هنوز وی را دختر کوچکی می پنداشتمکه اگر کمی بزرگ‌تر شود خودش مسیر درست را انتخاب می کند بهمین دلیل شاید من هم در تربیت فرزندم غفلت کردم و راه و روش درست زندگی رابه او نیاموختم.

 

دخترم با ان که کم سن بود ولی خواستگاران زیادی داشت که ما به هیچ کدام از ان ها پاسخ مثبت ندادیم تا این که حدود شش ماه قبل نوجوان 17 ساله ای در مسیر معاشرت به مدرسه سرراه دخترم سبز می شدو برای او ایجاد مزاحمت می کرد.

 

وقتی برای خواستگاری به خانه ام آمدند،محترمانه به آن ها پاسخ منفی دادم. با این وجود ان ها دست بردار نبودندو حتی مادر ان پسر نیز مدام مزاحم دخترم می شد.

 

وقتی متوجه شدم ان ها هرروز کار زشت خودشان را تکرار میکنند، به ناچار مدرسه دخترم را عوض کردمتا این موضوع موجب افت تحصیلی اش نشود ولی آنها باز هم به مزاحمت هایشان ادامه دادند.

دستگیری منتشر کننده عکس دختر 13 ساله در اینترنت توسط پلیس

عکس دختر بدون لباس

 

وقتی ماجرای رفتارهای نامتعارف و خارج از عرف ان جوان در منزل ما پیچید، پسرانم ناراحت شدند و تهدید کردند که اگر بار دیگر مزاحمتی برای خواهرشان ایجاد شود وی را تنبیه می‌کنند.

 

مرد 40 ساله ادامه داد دخترم که این حرف ها را شنیده بود، از ترس این که حادثه تلخی رخ ندهدبه منزل خواستگارش می‌رود تا آنها را از خشمگین بودن برادرانش آگاه کند.

 

ولی مادر ان پسر با حیله و نیرنگ دخترم رابه داخل خانه می کشاند و دیگر به او اجازه خارج شدناز منزل را نمی‌دهد. از سوی دیگر ما که نگران دخترمان بودیمماجرای گم شدن وی را به پلیس گزارش دادیم و پیگیر موضوع شدیم.

 

در همین حال، خواستگار دخترم که در جریان شکایت ما قرار گرفته بوداو رابه منزل یکی از دوستانش منتقل و به زور و تهدید عکسهای زننده ای را از او ضبط کرده است.آنها بعد از گذشت 10 روز از این ماجرا دخترم رابا چادر و پوشیه به دادگاه آورده و ان جا رها کرده اند.

 

مدتی بعد هم عکسهای زشتی راکه از دخترم گرفته بودند در فضایِ مجازی انتشار دادند.در این هنگام یکی از خواستگاران قدیمی دخترم که هنوز به او علاقه مند است این عکسهای را دریافت کرده بود که ان ها رابه ما نشان داد و ما را از ماجرا آگاه کرد.ان گونه برخی از احساسات و دلسوزی یک دختر 13 ساله سوء استفاده کرده اند.

 


 

دستگیری منتشر کننده عکس دختر 13 ساله در اینترنت توسط پلیس

عکس زن بدون لباس

 

انتقام عجیب زن کرجی با انتشار عکس های لخت از خودش

زن جوان اهل کرج عکس های خصوصی اش را که با شوهرش گرفته بود به اشتراک گذاشت. این زن که در فکر انتقام از شوهرش بود دست به این عمل زشت زد. زن جوان که از طلاق عاطفی رنج می‌برد برای انتقام از همسرش عکس‌های خصوصی‌شان را منتشر کرد.

 

به گزارش پارس ناز، سرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس پلیس فتای استان البرز به شوک گفت: سی‌ام فروردین ماه سال‌جاری مرد جوانی با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت عکس خصوصی وی و همسرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

 

پلیس به دنبال شناسایی عامل انتشار عکس‌های خانوادگی بود که مشخص شد همسر این مرد جوان به نام «ندا» خودش عکس‌های خصوصی‌شان را منتشر کرده است.

 

بدین‌ترتیب مرد جوان از همسرش شکایت کرد و او در بازجویی کارآگاهان پلیس فتا، انگیزه خود را انتقام عنوان کرد.این زوج جوان مدت‌ها بود که در گرداب طلاق عاطفی به سر می‌بردند و متأسفانه زن جوان که از این مسأله خسته شده بود، برای انتقامگیری از شوهرش عکس‌های خصوصی‌شان را منتشر می‌کند.
چند سال داری؟ ۲۷ سال.

 

چند وقت است ازدواج کردی؟ سه سال.

 

بچه هم دارید؟ نه بچه‌ای نداریم.

 

علت اصلی انتشار عکس‌های خصوصی و خانوادگی‌ات چه بود؟ برای انتقام از شوهرم.

 

چرا تمایل داشتی از شوهرت انتقام بگیری؟ چون او هیچ علاقه‌ای به من نداشت و از طرفی مرا هم طلاق نمی‌داد. من در خانه پدرم بودم و چند ماه در تنهایی زندگی می‌کردم که چنین کاری کردم.

 

با انتشار عکس‌های خودت، آیا فکر نکردی حیثیت خودت هم زیر سؤال می‌رود؟ آنقدر میلم برای انتقام شدید بود که اصلاً به این چیزها فکر نمی‌کردم.

 

الان که در بازداشت هستی چه احساسی داری؟ پشیمان هستم، چون به خودم ضربه زدم.

 


 

ماجرای تلخ دویدن دختر لخت شیرازی در خیابان چه بود؟

دختر شیرازی در خیابانها لخت و عریان می دوید که تصویر های وی نیز به سرعت در شبکه های‌ مجازی منتشر شد, وی در هنگامِ دویدن مست بوده هست. دختر عریان و لخت در خیابان های شیراز در حال قدم زدن هست. این دختر لخت که بدون لباس در خیابانها ظاهر شده هست به احتمال فراری هست.

 

به گزارش تالاب دختر لخت شیرازی را در خیابان های شیراز در ادامه می بینید. ماجرای دختری مست و عریان در خیابان گلستان شیراز غوغایی شد. این دختر عریان در خیابان گلستان شیراز شروع به دویدن کرد.دختر بدون لباسی که در شهرک گلستان شیراز توسطِ نیروهای بسیج بانو توقیف شد بر اثر مصرف چندان شیشه از حالت طبیعی بیرون آمده و با چنین وضعیتی در خیابانها سرگردان بود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: خانمی که در ایام نوروز در شهرک گلستان شیراز اقدام به کشف حجاب کامل کرده بود دچار جنون ادواری هست. طهماسب یزدانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز بعد‌ از ‌ظهر امروز در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت; روز 12 فروردین در شبکه های‌ مجازی دعوتی از جانب جریانات معلوم‌ الحالی برای کشف حجاب انجام‌ شده بود.

 

عکس دختر عریان

 

وی افزود: در این مورد بنا بود عده‌ای لخت و عریان وارد خیابانها و معابر شوند که در شهرک گلستان نیز یک مورد رخداد افتاده بود.

 

برهنه شدن یک دختر در خیابان شهرک گلستان شیراز

این مقام قضایی ادامه داد: در این شهرک خانمی به‌ صورت دختر لخت به خیابان آمده بود که پرونده این فرد بادقت به پخش تصویر و فیلم ان در شبکه های‌ مجازی و حساسیت ایجادشده, با جدیت پیگیری و این بانو مجرد بازداشت شد.وی اضافه کرد;

 

پس از دستگیری مشخص شد که وی از نظر وضع روانی مریض بوده و باید در بیمارستان ابن‌سینا بستری شود و پزشکان گفته اطرافیان این بانو مبنی بر جنون ادواری را تائید کردند

 

یزدانی همینطور گفت: دشمنان نظام نسل‌کشی را در حکم کار قرار داده‌اند که یکی از وسیله‌ ها در این مورد شیوع ماهواره, بدحجابی و ماده مخدر هست.دادستان شیراز در مورد قلیان‌ کشی نیز گفت; شیراز به‌ عنوان شهر علما و فضلا و 15 هزار شهید دفاع مقدس, شهر حافظ و سعدی و سومین حرم اهل‌بیت,

 

نباید به‌ عنوان قلیان‌ کشی شهره شود. یزدانی اضافه کرد؛ ما به نیروی انتظامی فرمانِ اکید دادیم که با مصرف قلیان در معابر عمومی و پارک‌ ها برخورد شده و جمع‌ آوری شود.

جدیدترین مطالب سایت