ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

رابطه ریحانا با مرد ثروتمند عرب با حاشیه های‌ جنجالی روبه‌رو بودو حال این‌که خبر پایان رابطه ریحانا از پسر ثروتمند عرب همه ی جا پخش شده است.

 

آخر رابطه دوستی و عشقی ریحانا 30 ساله خواننده مشوهر آمریکایی با پسر ثروتمند عرب به جدایی ختم شد.

 

عاقبت رابطه عاشقانه ریحانا خواننده مشهور جهان با مرد میلیاردر عرب

 

خواننده مشهور ریحانا و حسن جمیل

طبق گزارش هاى منتشر شده طى هفته هاى گذشته که گفته میشد؛ ریحانا رابطه اش را با دوست پسر میلیاردرش حسن جمیل پایان داده، امروز این خبر تکذیب شد و علت دیده نشدن انها با یکدیگر طى چند هفته اخیر به نوعى خسته شدن ریحانا از مردها عنوان شده. حسى که گاها سراغ او می آید.حسن جمیل میلیاردر اهل عربستان سعودی است او از مدیران ارشد کمپانى تویوتا نیز هست.

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

ریحانا در کنار حسن جمیل وارث سعودی شرکت تویوتا

 

درباره حسن جمیل بیشتر بدانید

وارث اهل سعودی شرکت تویوتا مدتی است با ریحانا خواننده سرشناس آمریکایی ارتباطی جنجالی را آغاز کرده است. به گزارش تالاب حسن جمیل اهل عربستان سعودی که وارث شرکت خودروسازی تویوتا است و اکنون از مدیران ارشد ان نیز به شمار می رود با ریحانا خواننده مشهور آمریکایی از مدت ها پیش ارتباطی بسیار جنجالی را آغاز کرده است.

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

در حالی‌که این دو مدام زیر ذره بین پاپاراتزی ها قرار دارند اکنون مشخص شده است که جمیل برای ادامه ارتباط جنجالی خود با ریحانا به ازدواج خود پایان داده است، ان هم در حالی‌که فقط سه ماه از ازدواج می گذشت.همسر جمیل، «لینا» نام داشت و هنرمند سرشناسی در امور نقاشی و هنرهای تجسمی بود.

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

لینا همسر سابق حسن جمیل

 

وارث شرکت خودروسازی تویوتا اندکی پس از ازدواج با «لینا» با ریحانا آشنا می‌شود و کم کم تصمیم می گیرد به خاطر این خواننده جنجالی آمریکایی به سرعت از همسر خود جدا شود. نکته بسیار جالب این است که ریحانا به جمیل نیز وفا نکرد.

 

در حالی‌که جمیل برای این خواننده سرسناش آمریکایی از همسر خود گذشت مدتی بعد متوجه شد که ریحانا دیگر علاقه ای به ارتباط با او ندارد. البته این ارتباط هنوز تمام شده نیست.

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

ریحانا و نامزد سابقش حسن جمیل

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

اما نگاهی هم داشته باشیم به رابطه های قبلی ریحانا

کریس براون» Chris Brown » درباره‌ی شبی که به دوست دختر سابق خود ریحانا «Rihanna» در ماشین بعد از یک مهمانی در سال 2009 حمله کرد سخن می‌گوید . دریک فیلم مستند جدید ؛ کریس براون» Chris Brown» گفت که او و ریحانا «Rihanna» دعوایی خشونت آمیز در رابطه با زنی دیگر باهم داشتند.

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

زمانی که کریس براون واقعاً ریحانا را زد و به بازوی ریحانا ضربه وارد کرد .ریحانا «Rihanna» با لبی پاره و کبودی هایی در بدنش بعد از آن اتفاق ؛ عکس گرفته شده بود .به گزارش تالاب براون 5 سال تعلیق مجازات گرفت و برای حمله‌ای که انجام داد مجبور شد که خدمات اجتماعی «کار اجباری برای عموم» انجام دهد.

 

در فیلم مستند ؛ کریس براون خطاب کرد  به زندگی من خوش آمدید ؛ کریس براون گفت بعد از این‌که کریس براون اقرار کرد که او با یک کارمند سابقبی وفایی و بد قولی کرده ؛ رابطه‌ی بین او و ریحانا رنج آور بوده است .»بعد از این‌که کریس براون به ریحانا  درباره‌ی خیانتش به او گفت ؛ کریس براون گفت که ریحانا  از او متنفر شد و رابطه‌ی انها با روند زیاد شونده‌ای ناپایدار و متزلزل شد .

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

کریس براون گفت ریحانا براش مهم نبود ؛ اون فقط بعد از آن موضوع دیگر به من اعتماد نکرد .از آن جا ؛ این رابطه فقط روند انحطاط را پیدا کرد بخاط این‌که دعوا وجود داشت ؛ دعوای لفظی و دعوای فیزیکی هم بود …« ما با همدیگر دعوا میکردیم . ریحانا من را می‌زد ؛ من او را می‌زدم . اما هیچ وقت رابطه‌امون درست نشد.

 

ریحانا دریک مهمانی زنی را دید که کریس براون با او عشق بازی می‌کرد ؛ پس از آن پیامی را از آن زن در تلفن ِکریس براون دید که کریس براون منجر به بحث و دعوا در خودرو شد .

 

من یادم میاد که ریحانا داشت سعی می کرد که به من لگد بزند . این تنها بخاطر ناراحتی اون بود . اما پس از آن من واقعاً ریحانا را زدم . با یک مشت بسته ؛ مثل این‌که من ضربه‌ی محکمی زدم ولب ریحانارا ترکاندم ! و وقتی که دیدمش کامل توی شوک بودم .چرا من ِلعنتی ریحانا را زدم ؟

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

« از آن جا ؛ ریحانا فقط توی صورتم تف کرد ؛ خون توی صورتم تف کرد ؛ بنابراین این من را بیشتر عصبانی کرد . این واقعاً یک دعوای واقعی در ماشین بود .»کریس براون می‌گوید که او خودرو را کنار جاده نگه داشت و ریحانا خودش تا خانه رانندگی کرد و رفت .

 

کریس براون در مورد عکسی که برای پلیس فاش شد و جراحات ریحانا در ان معلوم بود گفت :« من با نگاه کردن به عکس سرخورده و سرد میشوم و می‌گویم هی ؛ رفیق ؛ این من نیستم .» من از آن روز متنفر هستم . ان جا قرار است تا ابد محل تباهی من باشد .

 

خشم ریحانا از رابطه جنیفر لوپز ودر یک

حال ریحانا با دیدن عکس اینستاگرام جدید دریک «Drake»؛ هنرمند سبک هیپ‌هاپ، با جنیفر لوپز و احتمال رابطه‌ی عشقی جدید دریک و لوپز، بد شده است.

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

این خواننده‌ی 28 ساله از اوایل سال 2016 روابط خود با دریک را بیشتر کرده بود اما این رابطه در نهایت به راه به جایی نبرده و به اتمام رسیده بود. گفته میشود حالا ریحانا با دیدن رابطه‌ی عشقی جدید دریک ناراحت شده است.این منبع همچنین گفت است دیدن عکس دریک و لوپز به قدری حال ریحانا را بد کرد که او می‌خواست تلفن همراهش را از ساختمان به پایین پرت کند.

 

با این حال به نظر میرسد ریحانا کمی هم از این‌که دریک او را فراموش کرده است احساس راحتی میکند. این منبع گفته است ریحانا از این‌که دیگر حسی به این مرد ندارد خوشحال است. چه بهتر که جنیفر لوپز به جای ریحانا در رابطه‌ی عشقی جدید دریک باشد.

 

تنها چیزی که دریک در ان خوب است زیاد حرف زدن و عمل نکردن به ان است.اصل این ماجرا از آنجایی آب میخورد که یکی از نزدیکان لوپز مدعی شد جنیفر لوپز 47 ساله از بودن با دریک لذت می برد.

 

این منبع توضیح داده است جنیفر منتظر تعطیلات سال نو و هیجان‌های مخصوص به تعطیلات کریسمس است. او هنوز هم به دیدن دریک ادامه می‌دهد ودر یک حتی از خانه‌ی او هم دیدن کرده است. او چیزی جز تعریف کردن از دریک نمیگوید.

 

البته ان‌ها در حال کار کردن روی موزیک جدید خود نیز هستند اما واضح است که از بودن کنار یکدیگر لذت می برند. جنیفر عاشق بودن در مرکز توجه است و بسیار از بودن در کنار دریک خوشحال به نظر میرسد. دریک بسیار جذاب و دلربا است و با جنیفر بسیار محترمانه رفتار می‌کند. او از بودن در کنار دریک لذت می برد.»

 

منبع دیگر نیز که به این ماجرا نزدیک است مدعی شده که این دو نفر تلاش میکنند تا رابطه‌ی عشقی جدید دریک را مخفی کنند. ان‌ها در تلاش هستند تا با وسط کشیدن بحث کاری، این رابطه را پنهان کنند اما در حقیقت رابطه‌ی عشقی جدید دریک و لوپز کاملاً مشهود است.

 

این منبع در ادامه افزوده است: «ان‌ها چندین هفته است که همدیگر را ملاقات می‌کنند و دوستان لوپز می‌گویند او از بودن با دریک لذت می برد. فاصله‌ی سنی این دو هنرمند ان‌ها را اذیت نمی‌کند. ان‌ها در کنار یکدیگر خوش می‌گذرانند و این تنها چیزی است که اهمیت دارد.»

 

رابطه ریحانا و لئوناردو دی کاپریو رسوایی به بار آورد

لئوناردو دی کاپریو امروز ضمن دروغ خواندن این خبر، از مجله فرانسوی اووپس با درخواست چند میلیون دلار غرامت مالی، شکایت کرد اما سخنگوی مجله گاسیپ فرانسوی بر درست بودن خبر اصرار ورزیده و میگوید ما هرگز دروغ منتشر نمی‌کنیم،ریحانا دوماهه حامله است و قرارست بزودی برای نگهداشتن یا انداختن بچه‌اش تصمیم بگیرد

 

10 ژانویه گذشته این دو با یکدیگر در مراسم تولد طراح سرشناس «نیکی اروین» حضور پیدا کرده اند و لحظات رمانتیکی را باهم گذرانده اند.دی کاپریو به تازگی رابطه خود را با تونی گارن به اتمام رسانده و مجرد است.هرچند دوستان دی کاپریو وجود چنین رابطه ای را انکار کرده اند، این دو پس از مراسم جشن تولد نیز با یکدیگر دریک مهمانی دیگر با نائومی کمبل و فیفتی سنت حضور پیدا کرده اند.

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو در 11 نوامبر 1974 در شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفورنیا متولد شد.پدرش جورج دی کاپریو نویسنده کتاب‌های کومیک و مادرش ارمهاین ایندربرکن و مادربزرگش هلنا ایندربرکن.اجداد لئوناردو اهل ایتالیا و کشور کشور آلمان بودند و سه/ چهارم دی کپریو در واقع آلمانی است.نام لئوناردو توسط مادر او و به خاطر نام لئوناردو داوینچی هنگامی

 

که نقاشی این هنرمند را در ایتالیا مشاهده نمود بر او گذاشته شد.مادر و پدر لئو هنگامی که تنها یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محلهٔ فقیرنشینی با نام ایکو پارک که موسوم به زاغه‌های هالیوود است زندگی کرد و بزرگ شد.

 

ریحانا نیز در 20فوریه سال 1988 در شهر سنت مایکل در کشور باربادوس در منطقه کارائیب متولد شد.ریحانا دختری معمولی بود که دوران راهنمایی اش را در مدرسه سیصد و ده ساله کامبرمیر در باربادوس گذراند.

 

در سال 2003 با کمک دو نفر از همکلاسی هایش یک نمایش موسیقی سه نفره را اجرا کرد.در سال 2004؛ او برنده مراسم دوشیزه زیبای کامبرمیر شد و نمایش کوتاهی اجرا کرد.او با اجرای موزیک قهرمان از ماریا کری برنده جایزه نمایش استعدادهای مدرسه اش شد و شاید همین امر سبب ورود او به عرصه خوانندگی بود.

 

رابطه ریحانا و کریم بنزما

پس از این‌که ریحانا و کریم بنزما «فوتبالیست» چندین بار در مکان های عمومی لس آنجلس و نیویورک دیده شدند،آن ها رسما این رابطه را تایید کردند.قرار است ریحانا 27 ساله،اهل بارابادوس «کشوری جزیره ای در شمال شرق ونزوئلا» و ستاره 27 ساله فرانسوی رئال مادرید ؛ کریم بنزما ؛ به بارابادوس رفته تا بنزما با خانواده ریحانا آشنا شود.

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

یکی از دوستان نزدیک ریحانا گفت هنوز مشخص نیست این دو بخواهند مراسمی داشته باشند یا نه اما حضور در جمعی خانوادگی میتواند به انجام مراسم ازدواج سرعت بخشد.چندی پیش شایعاتی مبنی بر رابطه ریحانا و لئوناردو دی کاپریو مطرح شده بود که ماه گذشته ،لئوناردو با نامزد جدید خود در حال دوچرخه سواری دیده شد و به این شایعات خاتمه بخشید.

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

عکس رابطه ریحانا ،رابطه ریحانا با مردان ،تمام رابطه های ریحانا ،ریحانا خواننده آمریکایی

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

عاقبت رابطه و همخوابی ریحانا خواننده مشهور جهان با مرد میلیاردر عرب

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانا با مرد ثروتمند عرب !

 

جدیدترین مطالب سایت