شکایت مهران مدیری بدلیل شایعه دریافت هدیه میلیاردی

شکایت مهران مدیری بدلیل شایعه دریافت هدیه میلیاردی

شکایت مهران مدیری بدلیل شایعه دریافت هدیه میلیاردی

خبری در اینترنت منتشر شد مبنی بر دریافت 3 میلیاردی مهران مدیری کارگردان و بازیگر مشهور ایرانی از یک موسسه مالی بصورت هدیه که پس از آن این خبر در سرتاسر اینترنت پخش شد .

 

اینکه همدیگر را بدون هیچ مدرکی قضاوت میکنیم واقعا کار درستی نیست آن هم در مورد هنرمندان و افراد مشهوری که زحمت زیادی برای مردم کشیدن.

 

پس از این شایعه مهران مدیری شکایت کرد و به دادگاه رفت.

 

وکیل مهران مدیری اعلام کرد که موکلش بدلیل نشر اکاذیب ؛ نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شکایت اقدام کرده است.

 

به گزارش تالاب روزنامه شرق مورخ ۹۷/۴/۲۷ درمطلبی مدعی شده بود، مهران مدیری علاوه بر دریافت مبلغی بعنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن الحجج ؛ مبلغی را هم بعنوان وام دریافت کرده که تا به امروز، بخشی از اقساط ان را پس داده است.

 

مهران مدیری به اتفاق وکیل خود، شخصا در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود بر علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند.

 

مدیری در روزهای گذشته اعلام کرده بود که بدلیل انتشار این خبر و همچنین فیلم آنلاین که دراین خصوص منتشر شده است، از روزنامه مذکور شکایت میکند.

 

روزنامه شرق ۲۷ تیر ماه مطلبی را منتشر کرد و دراین پست مدعی شد، مهران مدیری ـ بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون ـ علاوه بر دریافت مبلغی بعنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن‌الحجج، مبلغی را هم بعنوان وام دریافت کرده است.

شکایت مهران مدیری بدلیل شایعه دریافت هدیه میلیاردی

شکایت مهران مدیری بدلیل شایعه دریافت وام میلیاردی

 

احسان علیخانی ـ مجری و تهیه‌کننده «ماه عسل» ـ دیگر فردی است که به دریافت وام سه میلیاردی متهم شده است که او هم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به این اتهام واکنش نشان داده است.

 

گفتنی است؛ در روزهای گذشته خبری مبنی بر دریافت هدیه میلیاردی دو مجری معروف صدا و سیما از موسسه ثامن الحجج منتشر شده که دو اسم احسان علیخانی و مهران مدیری جزء انها بود.

 

به گزارش تالاب در همین حال، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در پاسخ به این سوال که آیا مجری این شبکه، خارج از عرف برنامه‌سازی و ساختار شبکه سه از موسسه لغو مجوز شده ثامن‌الحجج پولی دریافت کرده است، اظهار داشت: موضوع احسان علیخانی بعنوان تهیه‌کننده و چندین عنوان برنامه ساخته شده، یک کار مشترک و اسپانسری  بوده و همه ی موارد در چارچوب و ضوابط مشخص صورت گرفته است.

 

کریمان تاکید کرد: این موسسه حدود ۵۰۰ شعبه داشته ودر حال فعالیت بوده است؛ این که بعداً دچار آسیب شده و جلوی فعالیت ان گرفته شده؛ داستان دیگری است.

 

وی افزود: پس از لغو مجوز، مجوز پخش تبلیغات ان در تلویزیون هم گرفته شد، احسان علیخانی صرفاً با معرفی مجموعه سیما،کاری را انجام داده و اینها با نظارت و نظارت شبکه بوده است، کما این که مراجع ذی صلاح هم نسبت به این قضیه اطلاع پیدا کرده‌اند، پس بنظر میرسد این شتابزدگی در قضاوت و انتشار خبر ناقص، بیشتر یک کار ژورنالیستی و رسانه‌اي است.

 

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پایان گفت: شخص احسان علیخانی و همچنین سازمان صداوسیما پیگیر مطلب منتشر شده از طریق مراجع قضایی هستند و یقیناً تا شفاف‌شدن دقیق ماجرا دست از پیگیری بر نخواهند داشت.

 

جدیدترین مطالب سایت