بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

مجموعه : مجله خودرو
بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان

خودرو های شاسی بلند طرفداران خاص خودرا دارد و اصولا گرانقیمت نیز میباشد ، در ایننجا به معرفی گران ترین و بهترین خودرو های شاسی بلند دنیا خواهیم پرداخت.

 

شاسی بلند هایی که در اینجا به شما معرفی خواهیم نمود از قدرت و شتاب و همچنین از نظر قیمت جزو گرانترین و بهترین شاسی بلندهای جهان میباشد.

 

1- خودروی لندرور رنجروور

لندرور در نسخه کاملا لوکس خود تمام امکانات و تجهیزاتش رابه کار بسته است تا خودروی تمام لوکسی چه از نظر فنی و چه از نظر زیبایی داخلی و مواد بکار رفته رابه مشتریان وفادارش ارائه کند. قیمت این ماشین که از نظر آپشن‌هاي‌ استفاده شده در ان خاص و سفارشی است 244 هزار دلار تخمین زده میشود.

 

دراین مدل هم همان موتور 550 اسب بخاری استفاده شده است اما فناوری‌هایي که در اتاق اتومبیل استفاده شده به مراتب پیشرفته‌تر است و اسانی بیشتری را برای سرنشینان فراهم می کند.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

 

برای مثال 20 حالت تنظیم صندلی‌ها بصورت برقی و استفاده از چرم‌هاي‌ بسیار مرغوب و بسیاری امکانات دیگر دلیل قیمت بالای این مدل نسبت به سایر مدل‌ها بوده است.

 

ظاهر بیرونی این لندرورها بر اساس طرح کلی مدل‌هاي‌ گذشته است با این تفاوت که کمی تهاجمی‌تر شده است و سادگی نسبی در طراحی ان به‌چشم می خورد که در سایر رقبا این موضوع کمتر دیده می شود و انها جثه بزرگ‌تری دارند.

 

2- کادیلاک اسکالاید پلاتینیوم

کادیلاک اسکالاید بزرگ و پر ابهت است و با جلو پنجره بزرگی که دارد با زبان بی‌زبانی حرف‌هاي‌ زیادی در رابطه با قدرت پنهانش دارد. کادیلاک دراین خودروی لوکس و قیمتی‌اش از پیشرانه‌اي با حجم 2/ 6 لیتر استفاده کرده است که از نوع EcoTec3 است که با داشتن 8 سیلندر خورجینی میتواند 420 اسب بخار قدرت تولید کند

 

و این اتومبیل را قادر می‌سازد که با کمک جعبه دنده 8 سرعته در مدت زمان 8/ 5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که برای خودرویی با این عظمت کاملا مناسب و حیرت‌انگیز است.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

 

قیمت پایه این اتومبیل 91 هزار دلار است ودر نسخه‌هاي‌ پیش‌فرض فقط محور عقب محرک هستند و سیستم چهار چرخ محرک انتخابی است.

 

دراین ماشین هم انواع مختلفی از سامانه‌هاي‌ ضد تصادف و ایمنی درنظر گرفته شده است تا جان سرنشینان دراین غول فلزی در امان باشد. درسال‌هاي‌ اخیر این مدل به‌روز‌رسانی شده است تا توان رقابتی خودرا در دنیای همه ی جا روها حفظ کند.

 

3- کادیلاک اسکالاید ESV

مدل اسکالاید ESV نسبت به مدل‌هاي‌ گذشته خود تغییرات جزئی را درسال 2016 تجربه کرده است با این حال جزو خودروهایی است که 8 نفر با بارها و ملزوماتشان میتوانند در ان به اسانی و با ایمنی بالا سفر کنند و حتی کاروان یا‌ تریلری به ان وصل شود و از نظر قدرت و شتاب باوجود تمام این شرایط ماشین عملکرد بالا و مناسبی داشته باشد.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

گرانترین شاسی بلندهای دنیا

 

موتور این مدل هم مانند پلاتینیوم 2/ 6 لیتر حجم دارد و مشخصات مشابهی دارد و میتواند 420 اسب بخار قدرت را در دور موتور 5600 دور در دقیقه تولید کند.

 

صندلی‌هاي‌ عقب دراین اتومبیل امکان افقی شدن دارند ودر صورت نیاز به فضای بیشتر در معرض قرار می گیرد. در بین خودرو های لوکس با سایز بزرگ قابلیت‌هاي‌ آفرود اهمیت کمتری دارد و عموما شرکت‌هاي‌ ماشین‌ساز تلاش میکنند شرایط آسایش و ایمنی سرنشینان را فراهم ‌کنند.

 

4- لندرور رنجروور اسپرت

لندرور از جمله شرکت‌هایي بوده که از همان روزهای اول به‌طور ویژه‌اي وارد دنیای ماشین‌هاي‌ شاسی‌بلند شده است. عموما این ماشین‌ساز از موتورهای چهار سیلندر در تعداد زیادی از محصولاتش استفاده کرده است و خودرو های مکعبی این ماشین‌ساز انگلیسی در سراسر دنیا پراکنده شده‌اند.

 

اما محصول جدید لندرور رنجروور اسپرت با حجم موتور 5 لیتری با 8 سیلندر و توربو شارژر 550 اسب بخار نیرو تولید میکند که برای خودرویی لوکس کاملا مناسب است. طراحی داخلی این اتومبیل کاملا راننده‌محور است و همه ی چیز برای داشتن یک تجربه رانندگی در ایمنی و اسانی بالا فراهم شده است.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

 

انتقال 550 اسب بخار قدرت به چرخ‌ها نیاز به جعبه دنده‌اي ویژه دارد که در مورد لنجرور اسپرت این وظیفه خطیر به وسیله جعبه دنده‌اي 8 سرعته و اتوماتیک انجام میشود. لندرور توانست از خودروهایی ساده و مکعبی به خودروهایی پیشرفته و نیرومند با قیمت 111 هزار دلار برسد.

 

5- مرسدس بنز AMG GL

مرسدس بنز در کلاس AMG GL به‌عنوانی خودرویی لوکس و بزرگ کاندیدای دیگری دارد که قیمت بالایی دارد. این ماشین از نظر پیشرانه حجم بیشتری از سوخت و هوا را میتواند در خود جای دهد و با موتوری 8 سیلندر با حجم 5/ 5 لیتر این اتومبیل میتواند 550 اسب بخار نیرو را در 5250 دور در دقیقه تولید کند

 

و با داشتن دو توربو شارژر در بین خودرو های هم‌رده قابلیت‌هاي‌ بنز را در ساخت خودرو های همه ی جا رو و لوکس به رخ بکشد.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

بهترین خودروهای جهان

 

دراین مدل هم مانند GL550 بنز از جعبه دنده پر قدرت 7 سرعته و اتوماتیک استفاده کرده است و سامانه‌هاي‌ هوشمند بسیاری درکنار هم قرار گرفته‌اند تا ایمنی سرنشینان دراین اتومبیل در بالاترین سطح ممکن تضمین شود.

 

این خودروی 2600 کیلوگرمی درکنار قدرت فوق‌العاده‌اي که دارد نسبت به رقبای خود سبک‌تر است که نشان از فناوری بالا در ساختش دارد. قیمت این خودروی لوکس و نیرومند 121 هزار دلار برآورد می شود که نسبت به همکلاسی خود 30 هزار دلار گران‌تر است.

 

6- لینکلن نویگیتورL

لینکلن از زیرمجموعه‌هاي‌ شرکت فورد است که با داشتن ویژگی‌هاي‌ شاسی ‌بلندهای لوکس و بزرگ در فهرست گران‌قیمت‌ترین‌هاي‌ سال 2016 قرار گرفته است. فورد تجربه طولانی در ساخت خودرو های‌تراک و نیرومند دارد ودر برند لینکلن از سال 1998 تا امروز توانسته موفق عمل کند.

 

لینکلن در مدل نویگیتور L از موتور اکوبوست 5/ 3 لیتری مجهز به تویین توربوشارژر استفاده میکند که می تواند قدرتی برابر با 380 اسب بخار تولید و با کمک جعبه دنده‌هاي‌ 6 سرعته و خودکار به چرخ‌هاي‌ 22 اینچی منتقل کند.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

 

قیمت مشخص شده برای این خودروی همه ی جا رو 76 هزار دلار است. سامانه‌هاي‌ متعددی دراین ماشین ایمنی و امنیت را برای سرنشینانش تضمین می کند و با داشتن انواع مختلف کیسه‌هاي‌ هوا این لوکس قیمتی می تواند سرنشینان خودرا در برابر انواع تصادف محافظت کند.

 

این اتومبیل 5 متر طول و 9/ 1 متر ارتفاع دارد و با وزن 2800 کیلوگرمی ابعاد لازم برای قرار گرفتن در بین شاسی‌بلند‌هاي‌ بزرگ را دارد.

 

7- تویوتا لندکروزر

لندکروزر از جمله خودروهایی بوده که در نسل‌هاي‌ متعدد از گذشته دور تا به امروز در خط تولید تویوتا وجود داشته است و قدرت و کیفیت ساخت این خودرو های ژاپنی از جمله دلایل ماندگاری لندکروزرها بوده است.

 

در مدل 2016 تویوتا از موتور هوشمند iForce با حجم 7/ 5 لیتر و هشت سیلندر با 32 سوپاپ استفاده کرده است که میتواند 381 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه را تولید کند.

 

جعبه دنده‌اي که تویوتا برای این مدل درنظر گرفته است 8 سرعته و خودکار است و سامانه‌هاي‌ متعددی دراین اتومبیل استفاده شده است که تمام این امکانات باعث شده است این ماشین از قیمتی معادل 83 هزار دلار شروع شده و بر اساس آپشن‌هایي که دارد قیمت ان بیشتر هم شود.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

بهترین شاسی بلند دنیا

 

آفرود با این اتومبیل تجربه‌اي متفاوت است و تمام حسگرها و فناوری‌ها درکنار هم قرار گرفته‌اند تا سرنشینان سفرهایی ایمن و آسان داشته باشند. شعار تبلیغاتی تویوتا برای این مدل «ایکونی برای همیشه» است که قطعا این شعار از جانب تویوتا اغراق آمیز نخواهد بودو محصولات گذشته به‌خوبی نشان ‌دهنده این واقعیت بوده است.

 

8- اینفینیتی QX80

اینفینیتی محصول شرکت نیسان است که در رده خودرو های بزرگ و شاسی‌بلند و البته لوکس قرار می گیرد و با قدرت 400 اسب بخارش حرف‌هاي‌ زیادی در آفرود برای زدن دارد.

 

موتور استفاده شده دراین خودروی 5 متری 6/ 5 لیتر حجم دارد که با 8 سیلندرش قدرت فوق العاده رابه هر چهار چرخش منتقل می کند. در مدل QX80 جعبه دنده 7 سرعته و خودکار امکان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها در 2/ 6 ثانیه را فراهم می کند که برای خودرویی با این ابعاد و وزنی معادل 2700 کیلو بنظر مناسب است.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

 

از نظر قیمت اینفینیتی توانسته نسبت به رقبایی که دارد ارزان‌تر به دست مشتریانش برسد و با 64 هزار دلار می تواند یکی از انتخاب‌هاي‌ افرادی باشد که به‌دنبال خودرویی نیرومند، لوکس و جا‌دار می گردند.

 

به‌طور پیش فرض دراین مدل چرخ‌هاي‌ عقب محرک است و نسخه چهارچرخ محرک به‌ صورت آپشن ارائه می شود که در بین خودروهایی با این اندازه و ویژگی کمتر به‌چشم می خورد.

 

9- لکسوس LX 570

ژاپنی‌ها باوجود شرکت‌هایي مانند تویوتا و نیسان سهم زیادی در خودرو های تولیدی در دنیا دارند و در بین این خودروها شاسی ‌بلندهای همه ی جا روی ژاپنی جایگاه خاص خودشان را دارند.

 

سری LX در لکسوس از سال 1996 تا به امروز در خط تولید حضور داشته است ودر مدل 570 لکسوس موتوری با حجم 7/ 5 لیتری را انتخاب کرده است که میتواند 383 اسب بخار قدرت تولید کند و با جعبه دنده 8 سرعته می تواند در مدت زمان 2/ 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. در بین اتومبیل سازان زبان طراحی شاسی‌بلند‌ها بسیار شبیه به هم هستند.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

 

لکسوس از نظر ایمنی نمره قابل توجهی کسب کرده است و با استفاده از کیسه‌هاي‌ هوای پرده‌اي برای تمام سرنشینان و همان‌ گونه برای زانوهای آن ها در برابر صدمات ناشی از تصادفات قدرت حفاظتی بالایی دارد.

 

سایر سامانه‌هاي‌ مرسوم مانند‌ترمز‌هاي‌ ضد قفل، کروزر بازرسی و تنظیم خودکار دمای داخل ماشین دراین محصول لوکس هم دیده میشود. قیمت اعلام شده برای این خودروی 2700 کیلوگرمی 89 هزار دلار است.

 

10- مرسدس بنز کلاس GL550

برندی مانند بنز با سالها تجربه در صنعت ماشین‌ همواره سبک و سیاق خاص خودش را در زبان طراحی استفاده کرده و این موضوع باعث شده است همواره محصولاتی قابل اتکا، مقاوم و گرانقیمت را در فهرست محصولات خود داشته باشند.

 

بنز برای کلاس GL550 از قلب تپنده پر قدرت 7/ 4 لیتری استفاده کرده است که 8 سیلندر خورجینی‌اش میتواند قدرتی معادل 429 اسب بخار تولید کند که با دو توربو شارژر از قدرت موتور نهایت استفاده را میکند. قدرت فوق‌العاده تولید شده توسط موتور دراین کلاس با کمک جعبه دنده‌اي 7 سرعته و خودکار به هر چهار چرخ 21 اینچی ماشین منتقل میشود.

بهترین ماشین های شاسی بلند جهان (قیمت + مشخصات)

 

بنز سری GL را در مدل‌هاي‌ مختلفی با پیشرانه‌هاي‌ متفاوتی تولید کرده است اما نیرومند‌ترین و گران‌ترین آن ها سری GL550 است که با 91 هزار دلار یک سر و گردن از رقبای چهارچرخ محرکش بالا‌تر قرار گرفته است. سامانه‌هاي‌ رفاهی و ایمنی زیادی دراین خودروی لوکس، بزرگ و جادار درنظر گرفته شده است تا محصول نهایی درخور برند بنز باشد.

 

بهترین خودرو های شاسی بلند دنیا که جزو گران ترین خودرو های شاسی بلند دنیا هم میباشد را بشناسید.

جدیدترین مطالب سایت