اضافه کردن مو یا اکستنشن مو چیست ؟

مجموعه : نکات آرایشی
اضافه کردن مو یا اکستنشن مو چیست ؟

اضافه کردن مو یا اکستنشن مو چیست ؟

اکستنشن یا همان اضافه کردن یا بیش تر کردن مو میتواند زیبایی خاصی به مو و صورت بدهد در ادامه تالاب را دنبال کنید.

 

حتما شما هم در جامعه و تبلیغات مختلف نام اکستنشن مو را شنیده اید،اما شاید ندانید که این کلمه به چه معناست. خب ما به شما خواهیم گفت. اگر شما هم از آن دسته از خانم‌هایی هستید که موهای کم‌پشتی دارند و یا موهای خود را کوتاه کرد‌ه‌اند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی پشیمان شده‌اند، در این مواقع، تنها راه داشتن موهای پرپشت، بلند و زیبا، اضافه‌کردن مو به موهای طبیعی و یا همان اکستنشن مو است.

 

 

از اکستنشن چه میدانید؟
اکستنشن مو می‌تواند موها را پرتر و سالم‌تر نشان دهد و حتی برای بعضی افراد که دچار ریزش مو شده‌اند و یا افرادی که دارای موی نازک هستند، یک جایگزین مناسب محسوب شود.اکستنشن مو شامل موهای مصنوعی و موهای طبیعی است. موهای طبیعی انسان ممکن است بیشتر مورد توجه افراد متقاضی اکستنشن قرار بگیرد اگرچه این موها نسبتا گران‌تر هستند.

 

می‌توانید رنگ این موهای اضافی را متفاوت از موهای طبیعی خودتان انتخاب کنید تا به‌عنوان هایلایت یا مش استفاده شوند. این موها چنانچه توسط متخصصین این ‌کار، لابه‌لای موهای طبیعی اضافه شوند غیرقابل تشخیص خواهند بود.بیشتر اکستنشن‌ها حدود ۳ تا ۴ ماه لابه‌لای موهای شما دوام می‌آورند. البته دوام این موها بستگی به نظر فرد و نحوه مراقبت از آن‌ها دارد. شما می‌توانید طول موهایتان را حداکثر ۲۶ یا ۳۰۰ سانتی‌متر بلند کنید.

 

به این نکته توجه کنید که هر چه طول موهای مصنوعی و مقدار آن‌ها بیشتر باشد، فشار بیشتری به پوست سرتان وارد می‌شود. فشار زیاد ممکن است باعث آسیب و ریزش موهای طبیعی و کم‌پشت شدن آن‌ها شود. بهترین طول موی اضافه شده برای خانمی که قد متوسطی دارد، ۲۲سانتی‌متر یا کوتاه‌تر از آن است.

 

موهای مصنوعی را درست مانند موهای طبیعی می‌توانید بشویید و نرم‌کننده به آنها بزنید. شامپوها و لوسیون‌های خاصی برای موهای اضافی موجود است که از آن‌ها می‌توانید در هنگام خواب، شنا و… برای زیبایی و حفاظت بیشتر موها استفاده کنید.روش‌های متعددی برای اتصال این موها وجود دارد.

 

روش اتصال حرارتی موها
یکی از ساده‌ترین روش‌های اکستنشن، به این ترتیب است که ابتدا یک دسته ی باریک از موهای شما جدا شده و کمی بالاتر از ریشه موها، محلول چسبناک خاصی (کراتین) مالیده می‌شود و یک دسته‌ی باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار می‌گیرد و به وسیله گیره یا انبر ویژه‌ای، این موها به هم فشرده شده و حرارت انبر، چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی می‌چسبند. این روش به اتصال حرارتی معروف است.

 

روش Clip-in Extension
از جمله سایر روش ها Clip-in Extension که توسط کلیپس‌های خاص به موهای فرد وصل می‌شود و به راحتی در خانه قابل جدا کردن هستند.

 

روش پیچاندن
روش دیگر پیچاندن به سایر موها است که از ریشه به موها وصل و پیچانده می‌شود. در این روش نیز مانند روش قبل حجم و ضخامت و طول موها بیشتر می‌شود ولی احتمال ریزش مو و آسیب مو در این روش بیشتر است.در روش دیگر موها درست از زیر به پوست سر وصل می‌شود که توسط تکنسین‌های حرفه‌ای انجام می‌گیرد. در این روش میزان آسیب به اندازه روش قبل نیست ولی امکان نازک‌شدن موها و آسیب به موها وجود دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت