جدیدترین مدل آرایش های دخترانه (25 مدل آرایش)

مجموعه : آرایش صورت
جدیدترین مدل آرایش های دخترانه (25 مدل آرایش)

یک چیز درسال جدید مشخص شد: ما آماده ایم دوباره آرایش کنیم. تعداد زیادی از بزرگ‌ترین ترندهای آرایشی سال کـه همه ی بـه این اسـت کـه اضافی‌ترین، رنگارنگ‌ترین و براق‌ترین خودتان باشید. با این اوصاف، عده اي از ظاهرهای پرطرفدار برای جنبه هاي‌ مینیمالیستی ما نیز جذاب هستند، از فونداسیون تقویت کننده چهره گرفته تا بسته بندی هاي‌ سازگار با محیط زیست. برای مشاهده آرایش هاي‌ جدید بـه ادامه این پست از مجله تفریحی تالاب بروید.

 

25 مدل آرایش صورت دخترانه جدید

شب سال نو احساسات بی‌شماری را بـه ارمغان می‌آورد، اما محبوب‌ترین ان‌ها طبق معمولً حول این موضوع هستند کـه برای مناسبت‌هاي‌ خاص چه بپوشیم و چگونه ان را بپوشیم. ظاهر آرایشی کـه در طول سالها استفاده میشود با توجه بـه روندهای زیبایی فعلی تغییر کرده اسـت، اما آیا واقعاً برای داشتن یک شب موفق باید تمام آرایش خودرا انجام دهید، بـه‌خصوص اگر برنامه‌هایتان کم باشد؟

 

اگر رویکرد شـما بـه زیبایی ساده و آرام اسـت، آرایش هاي‌ زیادی وجوددارد کـه می توانید استفاده کنید کـه برای کامل شدن نیازی بـه ساعت ها نیست. پیش از این، فهرستی از آرایش‌هاي‌ جدید را دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب جمع آوری کرده‌ایم کـه برای انجام ان‌ها لازم نیست حرفه‌اي باشید.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین مدل های آرایش عروس | مدل میکاپ عروس

 

1. چشم های کنفتی

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

این ظاهری کـه پاتریک تا برای جیجی حدید ایجاد کرده اسـت، مظهر همه ی چیزهایی اسـت کـه ما در مورد گلم سال نو دوست داریم. دارای یک درب برنزی ملایم، با نگین هاي‌ براق کنفتی شناور کـه بـه دقت دریک شکل منحنی قرار گرفته اند، و یک لبه قرمز واقعی پررنگ.

 

2. دوتایی قدرت سبز و بنفش

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

هنرمند آرایش جوی آدنوگا ملکه گرفتن رنگ هایي اسـت کـه فکر می‌کنید باهم تضاد دارند و باعث می شود انها بـه زیبایی باهم کار کنند.

 

3. پوشیده شده با طلا

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

چه کسی گفت کـه ورق طلا بـه شدت برای هنر و صنایع دستی محفوظ اسـت؟ فانی بـه ما نشان داد کـه چگونه می توان ان را بـه صورت ماهرانه‌اي بـه چشمی برجسته تبدیل کرد و ما نمی توانیم از ان سیر شویم. فانی توضیح میدهد: با یک جفت موچین و چسب مژه چشمی، تکه‌هاي‌ کوچک ورق طلا را بادقت برداشتم و بـه آرامی روی پلکم چسباندم. “در ابتدا عالی بـه نظر نمیرسید، اما باید بـه روند اعتماد کنید!” او افزود. بهترین نکته در مورد این ظاهر بـه گفته فانی؟ لازم نیست کامل باشد! از آنجایی کـه آن ها تکه هاي‌ طلای کوچکی هستند، هر چه آشفته تر باشد بهتر اسـت.

 

4. آستر کبالت

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

از داغ ترین رنگ ناخن سال برای ظاهر چشم خود الهام بگیرید: آبی کبالتی. این پر جنب و جوش، جسورانه اسـت و احتمالاً در تمام طول شب از شـما تعریف و تمجید می کند. Andra با این ظاهر بسیار جلوتر از منحنی بود، کـه از رنگ دریک آستر بالدار گرافیکی استفاده می کند.

 

5. خنثی های گلم

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

اگر رنگ‌هاي‌ خنثی بیشتر مورد توجه شـما هستند، اما همان‌ گونه می خواهید ظاهر خودرا فوق‌العاده زیبا نگه دارید، ما در ماه اکتبر بـه بررسی اثر هنری هانگ روی سیمون اشلی می پردازیم. محصولات کلیدی او با استفاده از زیبایی کاملاً Fenty شامل پالت سایه چشم Snap Shadows Mix & Match در “True Neutrals” و Stunna Lip Paint Longwear Fluid Lip Color در “Unveil” بود.

 

6. براق پاش

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

فصل جشن بدون سطل هاي‌ زرق و برق چیست؟ آنقدرها هم سرگرم کننده نیست، می‌توانیم بـه شـما بگوییم. ما از این ظاهر بازیگوش خلق شده توسط بری سیر نمیشویم. این ظاهر با پایه صورتی تند و درخشان شروع می شود، روی ان مجموعه‌اي از زرق و برق رنگارنگ کـه بادقت بالای ان قرار گرفته و با رژگونه فراوان و کمی هایلایتر بـه اتمام رسیده اسـت.

 

7. لب قرمز کلاسیک

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

شـما نمی توانید با یک چشم دودی و یک لب قرمز براق مانند آرایشگر آرتی اشتباه کنید. او یک درخشندگی طلایی روی پلک‌هایش، مقدار زیادی آستر دودی روی خط مژه‌هاي‌ بالا و پایین‌اش، مقدار زیادی ریمل برای ایجاد مژه‌هاي‌ کرکی و یک لب قرمز پررنگ و تقریبا خط‌دار اضافه کرده اسـت.

 

8. ابروهای درخشان

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

خوب، برای این با ما بمانید! این ظاهر بـه این صورت ایجاد میشود کـه ابتدا ابروها را پف کرده و ان‌ها را بـه اندازه‌اي کـه دوست دارید پر کنید. در مرحله بعد، چسب زرق و برق را بردارید و ان را از انتهای ان بمالید و با گردگیری سبک از زرق و برق انتخابی خود «ما طلا یا نقره را برای اینکار دوست داریم» با استفاده از لکه هاي‌ شل یا یک گلدان سایه درخشان، کار را بـه اتمام برسانید. حداقل آرایش بـه این ابروها اجازه می دهد در مرکز قرار بگیرند و مطمئناً شروع کننده مکالمه سرگرم کننده اي برای عصر خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های آرایش عروس و تاج و شینیون عروس

 

9. شیمر را با هم مخلوط کنید

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

بـه کتی جین هیوز اجازه دهید تا شـما را متقاعد کند کـه رنگ متفاوتی را برای هر چشم امتحان کنید. در اینستاگرام او ورق بزنید تا روزها الهام بگیرید، اما یک مورد خاص وجوددارد کـه ما کاملاً برای فصل جشن می‌دزدیم. دارای سایه هاي‌ درخشان برنزی و صورتی در شست و شوی رنگ بر روی درب ان اسـت کـه با لبه صورتی هلویی برای تکمیل ان ترکیب شده اسـت. این روندی اسـت کـه می توانید کاملاً با رنگ چشم و مو هاي خود هماهنگ کنید تا رنگ هایي را بـه دست آورید کـه درکنار هم بی دردسر بـه نظر میرسند.

 

10. لب های براق

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

تعداد زیادی از ما وقتی صحبت از لب‌هاي‌ قرمز بـه میان می آید دیوانه مات می شویم، اما نیما تانگ دقیقاً بـه ما نشان می دهد کـه چرا نباید فراموش کنیم کـه یک لایه براق روی لب اضافه کنیم. این لب رابا مژه‌هاي‌ کرکی و سایه‌هاي‌ درخشان ترکیب کنید تا ظاهری برجسته در شب داشته باشید. حتی بهتر از ان؛ یک نکته از نیما بگیرید و ناخن هایتان رابا لب هایتان هماهنگ کنید!

 

11. خط چشم نامرئی

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

ترند محبوب آرایش TikTok امسال خط چشم نامرئی بود. یکی از ساده‌ترین راه ها برای ایجاد این ظاهر استفاده از شابلون اسـت. بـه سادگی روی درب خود نگه دارید تا بال را مسدود کنید و رنگ سایه خودرا باهم ترکیب کنید. وقتی شابلون را بردارید، این اثر فضای منفی باورنکردنی را دریافت خواهید کرد. در مورد اشکال و سایه هایي کـه می توانید استفاده کنید، امکانات بی پایان هستند!

 

12. ترکیب روند

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

اگر نمی توانید در مورد یک ترند یا رنگ تصمیم بگیرید، اینکار را نکنید! این ظاهر دارای رنگ‌هاي‌ آبی، صورتی، اسطوخودوس، نقره‌اي با آستر شناور، هاله‌اي پراکنده و ترندهای خط مژه‌هاي‌ پایین اسـت. اجازه دهید این ظاهر تمام لباس امسال شـما باشد.

 

13. پاپ از نئون

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

اگر میخواهید کمی رنگ بـه آرایش خود اضافه کنید اما نمیخواهید ساعت‌ها روی ان وقت بگذارید، یک رنگ پررنگ اضافه کنید – بـه معنای واقعی کلمه! افزودن یک رنگ پر جنب و جوش در گوشه هاي‌ داخلی چشم یک راه خلاقانه برای افزودن رنگ بـه هر آرایش بدون نیاز بـه ترکیب پر زحمت اسـت. با همه ی رنگ ها کار می کند اما ما بـه خصوص رنگ هاي‌ نئون را دوست داریم.

 

14. کریستال در همه جا

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

ما معتقدیم کـه اگر می خواهید می توانید و باید هرروز چشم‌هاي‌ کریستالی بپوشید، اما این امر بـه ویژه در شب سال نو صادق اسـت! ما این ظاهری را کـه نیکی ولف برای ادیسون رای درسال گذشته خلق کرده بود، با یک آستر تک بالدار، مژه‌هاي‌ کرکی و نگین‌هایي در امتداد تمام خطوط مژه‌هاي‌ بالا و پایین او می‌پسندیم.

 

15. قرمز شراب کلاسیک

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

همانگونه کـه هانگ وانگو در این جا انجام داده اسـت، ان رابا درب هاي‌ مسی و لبه قرمز شرابی کلاسیک و درجه یک نگه دارید. همان طور کـه او در پست خود می‌گوید، این ظاهر درخشان واقعا برای همه ی مناسبت هاي‌ تعطیلات عالی اسـت.

 

16. آستر پر جنب و جوش

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

اگر می خواهید کمی رنگ را در آرایش خود امتحان کنید، اما بـه ظاهری پر از گلم مطمئن نیستید، یا زمانی برای متعهد شدن بـه ان ندارید، سعی کنید یک خط چشم و بال ساده با یک خط چشم رنگی انجام دهید. هر رنگی را انتخاب کنید کـه مورد علاقه شـما باشد، ما بـه خصوص این رنگ صورتی را دوست داریم.

 

17. رژگونه، رژگونه و بیشتر رژگونه

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

اگر وقت تان تنگ شده اسـت، این نکته از کتی را امتحان کنید. روی بهترین لب قرمزتان بکشید، کمی روی پلک‌هایتان بکشید تا رنگ کاملاً شسته شود، سپس یک برس رژگونه بردارید و ان رابا رنگ از دهانتان پر کنید تا روی گونه‌هایتان پخش شود. تا-دا! شـما فقط با استفاده از یک محصول رنگی، یک آرایش کامل با رنگ صورتی بـه دست می آورید.

 

18. لب های آسمانی

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

چه کسی گفته کـه رنگین کمانی درخشان فقط برای چشم اسـت؟ خب، این ما یا دانسا مایریکز نبودیم کـه نشان داد چگونه میتوانید لب‌هاي‌ برجسته رویاهای خودرا خلق کنید. این ظاهر از پالت Lightwork III Experience Danessa برای ایجاد یک لب آسمانی و چند بعدی استفاده می کند – آرایشی عالی برای سال نو.

 

19. آستر تیز

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

اگر اهل زرق و برق یا رنگ هاي‌ زیاد نیستید، هنوز هم می توانید با استفاده از لاینر گرافیکی تاثیر زیادی روی آرایش خود بگذارید. این ظاهر دارای یک آستر دو بال با نقاط برجسته همراه با یک لب خنثی برای حداکثر تاثیر اسـت.

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل آرایش چشم و ابرو،مدل آرایش لب زنانه

 

20. عشق به خط مژه پایین

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

اگر می خواهید رنگی بـه آرایش خود اضافه کنید اما مطمئن نیستید کـه چطور، Joy بـه ما می‌آموزد کـه چگونه بـه خط مژه‌هاي‌ پایینی خود کمی رنگ اضافه کنیم تا بـه هر ظاهری سرگرم‌کننده باشد. با ترکیب چند جواهر کوچک، ان را حتی بیشتر کنید.

 

21. طراحی دیسکو بر روی خط چشم فضای منفی

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

خط چشم فضای منفی بـه خودی خود تأثیر گذاراسـت. اما مانند آرایشگر لیزا الدریج کـه در این جا انجام داده اسـت، از یک درب فویل استفاده کنید، و آرایش سال نو شـما بحث مهمانی خواهد بود. توجه داشته باشید، اجرای یک دست ثابت نیاز دارد، اما چند اشتباه و یک لب لخت تمام چیزی اسـت کـه برای تکمیل ظاهر نیاز دارید.

 

22. چشم های رنگین کمانی

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

این آرایش در بهترین حالت خود حس خوبی دارد. برای خاطرجمعی از عدم وجود لبه هاي‌ سخت، بـه یک پالت سایه چشم پر از رنگدانه هاي‌ منقبض و یک برس ترکیبی نرم نیاز دارید. تصور کنید پلک شـما یک نقاشی آبرنگ اسـت و یک سایه چشم بنفش را از گوشه داخلی تا وسط پلک بالا بکشید. یک سایه سبز را بـه گوشه بیرونی بکشید و روی استخوان ابرو صورتی بزنید ودر حین حرکت صاف کنید. یک آستر سرمه فیروزه‌اي در امتداد خط آب پایین، ظاهر را بـه هم می کشد، بـه دنبال ان رژگونه صورتی از شقیقه‌ها تا گونه‌ها ودر نهایت یک لب قرمز آبدار.

 

23. چشم پروانه ای

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

بـه نظر می‌رسد وسواس ما با دوستان بال رنگارنگمان پایانی ندارد. نه تنها مدل موی پروانه اي بـه عنوان یکی از بزرگ ترین مدل هاي‌ مو در فصل آینده مد اسـت، بلکه می تهمینه، آفريننده محتوای زیبایی، بـه تازگی با استفاده از آسترهای مایع نازک، پلک بالایی خودرا بـه خیره کننده ترین بال پروانه آبی تبدیل کرده اسـت. برای افزودن حس کارناوال بـه جشن ها عالی اسـت.

 

24. ظاهر دودی خیس

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

ما عاشق یک برداشت ویرانگر از آرایش کلاسیک هستیم. در این جا هنرمند میکاپ زهر فاین از یک چشم دودی شکلاتی سنتی استفاده می کند و کمی روغن روی ان می‌مالد تا ظاهر را زیباتر کند. این پیچ و تاب مدرن بـه قول او “فریبنده تر” اسـت. ما نمی توانستیم بیشتر بـه توافق برسیم و نمی توانیم صبر کنیم تا این ریف جوهری و منعکس کننده نور را امتحان کنیم.

 

25. بال گورخر

جدیدترین مدل آرایش های دخترانه سال 2023

ان لباس سیاه کوچولو سزاوار چیزی بیش از یک تلنگر ساده قدیمی از گربه اسـت. نگاهی بـه خلاقیت روشن هنرمند آرایشگر Ash Kholm نداشته باشید، کـه یک بال راه راه گورخری تیز را ارائه می دهد کـه بـه هر رنگ چشمی جذابیت می بخشد. بـه سادگی لبه چشم گربه اي سیاه خودرا با خط مایع سفید رنگی بکشید، ابروهای خودرا پر کنید و بقیه آرایش خودرا خنثی نگه دارید.

 

در پایان

ما باید حواسمان باشد کـه همیشه خودمان را بروز نگه داریم و از مد عقب نمانیم. دراین پست از مجله تفریحی تالاب برای شـما عزیزان لیستی از جدید ترین مدل آرایش هاي‌ دخترانه را منتشر کرده ایم.

جدیدترین مطالب سایت