10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

مدل موی شـما یکی از ساده‌ترین و مدرن ترین روشها برای تغییر ظاهر شـما بدون توجه بـه سن یا جنسیت اسـت. اگر هرروز از دیدن همان عکس هاي‌ قدیمی خود خسته شده اید، مدل موی خودرا تغییر دهید. مدل هاي‌ مو برای خانمها و آقایان بسیار زیاد اسـت و عده اي از آن ها ممکن اسـت برای شـما مناسب باشند. 

 

راهنمای گام به گام برای پیچاندن و بافتن موهای خود

بـه خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه کاری را انجام دهید کـه اکثر مردم انجام نمیدهند، مانند پیچاندن موهایتان! این پست از مجله تفریحی تالاب بـه شـما یاد می‌دهد کـه خودتان اینکار را انجام دهید. آنقدرها هم کـه در ابتدا بـه نظر میرسد سخت نیست. و احتمالاً دوست دارید یاد بگیرید کـه چگونه.

 

1. بهتر اسـت مو هاي سالم را زمانی کـه صاف هستند بچرخانید، بنابر این قبل از شروع پیچش ان را بشویید و مرطوب کنید. وقتی موها خشک شد، ان را صاف کرده و شروع بـه چرخاندن ان کنید. هنگام خیس شدن، مو هاي فر باید بافته شوند.

 

2. با استفاده از شانه هاي‌ دم موش، موها را در امتداد خط وسط بـه سمت پایین تا پشت گردن تقسیم کنید.

 

3. با یک قسمت کوچک در خط مو، از درونی ترین مرزهای قسمت شروع کنید. و این موها را بـه دو قسمت مساوی ببرید.

 

4. دو قسمت مو را ببافید و بچرخانید ودر امتداد قسمت تقسیم شده بـه عقب برگردید.

 

5. همانگونه کـه بـه سمت پایین حرکت می‌کنید، خط مو را از قسمت جداکننده بادقت در پیچ و تاب قرار دهید. حرکات ملایم توسط کسانی کـه می‌خواهند از آسیب بـه سلول هاي‌ موی خود پیشگیري کنند استفاده می شود.

 

6. اگر خط مو بـه اندازه کافی بلند باشد، پیچش از جمجمه جدا می شود. می توانید پیچ‌ها را در این جا برطرف کنید یا از یک گیره کوچک برای پیشگیری از باز شدن انها استفاده کنید. هرچه فر قوی تر و قابل‌توجه‌تر باشد، نگه داشتین همه ی ان آسان‌تر خواهد بود.

 

7. اینکار را در سراسر خط مو انجام دهید، از تاج شروع کنید و تا شقیقه ها ادامه دهید. می توانید با طراحی بخش‌هایي کـه منجر بـه دو رشته مو میشوند، بـه جای حرکت مستقیم، تنوع بیشتری ایجاد کنید.

 

لطفاً توجه داشته باشید کـه پیچ‌هاي‌ معمولی دو رشته‌اي کـه آزادانه آویزان می شوند برای مو هاي طبیعی ایده‌آل هستند، اگر چه پیچ‌هاي‌ صاف ممکن اسـت با بافت‌هاي‌ سالم و آسان بـه نظر برسند. اگر چه پیچ و تاب تخت بـه دلیل تطبیق پذیری ان مورد ستایش قرار می‌گیرد، اما مدل موی بافته شده نیز ممکن اسـت بـه پرتر شدن کمک کند.

 

بیشتر بخوانید: مدل های جدید بافت موی دختر بچه «کودکان»

 

بهترین مدل بافت موی چرخشی برای زنان

این روند کوتاه کردن مو بـه سرعت تبدیل بـه محبوب ترین مدل برای خانمها می شود. تعداد زیادی از زنان در حال تلاش برای استفاده از مدل موی پیچ خورده امروزی هستند. در زیر پنج مدل موی ساده برای زنان آورده شده اسـت.

 

1. پیچ و تاب های جانبی برای صورت های گرد

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

این روشی مبتکرانه برای افزودن ابعاد بـه صورت پهن و گرد اسـت! لیفت قابل توجه ابرو چشم را بـه سمت بالا می‌کشد تا از پیچ و تاب هاي‌ ضخیم قدردانی کند. حجم کم یا نداشتن گونه ها، صورت را باریک میکند و توجه را بـه ان چشم هاي‌ زیبا جلب می‌کند!

 

2. مدل موهای قهوه ای، شاه بلوطی و طلایی پیچ خورده

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

این نمونه خیره‌کننده از مدل‌هاي‌ موی بلند نوبیایی پرشور برای ظاهری شیک و مدرن برجسته شده اسـت. و این ظاهر خیره کننده شامل انتخاب رنگ مو با الهام از رنگ هاي‌ شاه بلوطی و طلایی اسـت.

 

3. پیچش طناب خیره کننده

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

دراین مدل موی عتیقه پیچ‌خورده، از طناب‌هاي‌ زیبا برای تقلید از بافتن استفاده می شود. کناره هاي‌ کوتاه یک الگوی دوست داشتنی در نیمی از خط مو ایجاد میکند. ضلع بـه شکل خورشیدی اسـت و طراحی منحصر بـه فردی از اواسط قرن نوزدهم دارد!

 

4. مدل موی پیچ خورده واقع گرایانه

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

شـما می توانید این مدل موی سنگالی رابا مو هاي طبیعی کوتاه بپوشید. و هنر این سبک در جهت پیچش اسـت کـه سیالیت و بافت چشمگیری ایجاد میکند!

 

5. پیچش های مارپیچی

 

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

چنین مدل‌هاي‌ موی شیک و مد روز دارای یک حرکت مواج دوست‌داشتنی در لبه‌ها هستند. چرخش دریک “دم اسبی” درست بالای تاج محکم می شود و آبشاری از فر و پری ایجاد می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام بافت مو مدل تیغ ماهی

 

مدل موی ساده برای مردان

فرض کنید می‌خواهید تغییری نسبت بـه ظاهر معمولی خود داشته باشید، گزینه هاي‌ زیادی برای مدل مو هاي ساده مردانه. طول مو هاي شـما هر چه کـه باشد، یک مدل موی پیچ خورده آسان پیدا خواهید کرد کـه مناسب شـما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مدل موی ساده برای مردان بخوانید!

 

1. پیچش پهن

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

پیچ هاي‌ صاف با تخت ظاهری شبیه دردلاک دارند و بـه همین ترتیب ساخته می شوند. آرایشگر شـما مو هاي شـما را بـه همین ترتیب ودر خطوط موازی از جلو بـه عقب تقسیم می‌کند.

 

2. پیچش مثلثی

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

موها را بـه روشی خاص تقسیم کنید تا پیچش هاي‌ دو رشته اي برجسته شود. بـه جای استفاده از مدل سنتی باکس، مو هاي خودرا بـه قسمت هاي‌ مثلثی تقسیم کنید. سپس با استفاده از تکنیک 2 رشته، یک بار دیگر مو هاي خودرا بچرخانید.

 

3. پیچ های ضخیم یکنواخت

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

مدل موی با دو مدل پیچشی با ضخامت یکنواخت کـه بـه عنوان چرخش گوشتی نیز شناخته می شود، برای مردانی اسـت کـه می‌خواهند برجسته باشند. مردانی کـه ظاهر بومی آفریقایی را ترجیح میدهند، می توانند با حلقه‌ها و سایر زیورآلات این مدل را تزئین کنند.

 

4. پیچ و تاب رنگی

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

بـه لطف عده اي از افراد معروف، مو هاي رنگ شده و تا حدی روشن شده مردان در حال بازگشت اسـت. اضافه کردن تاب هاي‌ سفید شده یک راه عالی برای تغییر ظاهر و جلب توجه ودر عین حال آسان تر کردن تغییرات رنگ در آینده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: مدل مو و بافت مو 2022 + مدل موی دخترانه 1401 زیبا و عاشقانه

 

5. Cwisted Crew Cut

10 مدل بافت موی شیک تابستانه برای مردان و زنان

کات خدمه برای مدت طولانی مورد علاقه مردان بوده اسـت و سبکی متمایز دارد کـه برای از بین بردن ان نیاز بـه رفتاری مطمئن دارد. مدل خدمه پیچ خورده حال و هوای مد روز دهه 90 دارد و برای مردانی مناسب اسـت کـه میخواهند مدل مو هاي ان دوران را تقلید کنند.

 

در پایان

با این اطلاعاتی کـه بـه دست آورده‌اید، اکنون زمان مناسبی اسـت کـه مدل‌هاي‌ مختلف مو را آزمایش کنید و مدل موی مناسب خودرا پیدا کنید! این ده مدل موی شیک برای مردان و زنان را در حین امتحان کردن، در معرض خود نگه دارید، ودر کمترین زمان بـه یک مدل مو تبدیل خواهید شد!

جدیدترین مطالب سایت