چطور تیپ مشکی بپوشیم ؟

مجموعه : دنیای مد
چطور تیپ مشکی بپوشیم ؟

چطور تیپ مشکی بپوشیم ؟
 

تیپ مشکی ویژگی هایی دارد که آن را خاص و همیشگی می‌کند؛ مثلا ساده و کلاسیک است، هیچگاه از مد نمی‌افتد و حالتی رازآلود و جذاب دارد.
برای بسیاری تیپ مشکی، یک استایل هرروزه است، همان‌هایی که وقتی در کمد لباس‌هایشان را باز کنید، پر است از ردیف‌های مشکی تی شرت و شلوار و پیراهن.

آن‌ها دلشان می‌خواهند همیشه و بدون هیچ زحمتی خاص و متفاوت به نظر برسند و البته پوشیدن مشکی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است.
اگرچه تیپ مشکی یک استایل راحت و دم دستی به نظر می‌رسد، اما قوانینی دارد که اگر رعایتشان نکنید به جای آنکه جذاب‌تر دیده شوید، یک تیپ خسته‌کننده خواهید داشت.

چطور تیپ مشکی بپوشیم ؟

قانون اول: پارچه‌های متفاوت به کار ببرید
وقتی سرتا پا مشکی می‌پوشید، دیگر لازم نیست سر تا پای لباس‌هایتان هم یک جنس داشته باشد. پس مانتو و شلوار نخی یا پیراهن و شلوار پارچه‌ای مشکی را با هم ست نکنید.

از پارچه‌های مختلف در استایل خود استفاده کنید، مثل جین، کتان، مخمل و چرم.

چطور تیپ مشکی بپوشیم ؟

قانون دوم: سایز درست را انتخاب کنید
انتخاب سایز درست هر لباس اهمیت زیادی در استایل شما دارد، به ویژه اگر سرتاپا مشکی می‌پوشید. مشکی این مزیت را دارد که اندام شما را خوش‌فرم و لاغرتر نشان دهد، برای آنکه از این ویژگی رنگ مشکی بیشترین استفاده را کنید به جای لباس‌های گشاد و آزاد، لباس‌هایی را انتخاب کنید که درست فیت بدن شما است.

 

چطور تیپ مشکی بپوشیم ؟

قانون سوم: به اکسسوری‌ها توجه کنید
تیپ سراپا مشکی، یک استایل کاملا ساده و مینیمالیستی است، بنابراین اکسسوری‌هایی که در این زمینه مینیمال به کار می‌برید، می‌تواند بیشتر دیده می‌شود.

به همین دلیل هم وقتی برای استایل مشکی خود، ساعت مچی، گردنبند، کمربند و … انتخاب می‌کنید، باید دقت بیشتری به خرج دهید. رنگ جزییات چرمی و فلزهای به کار رفته در هر اکسسوری و فرم رسمی یا روزمره آن‌ها باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

نکته: یک کمربند باریک و ظریف می‌تواند مانتو یا پیراهن مشکی بلند شما را زیبا‌تر نشان دهد.

 

چطور تیپ مشکی بپوشیم ؟

قانون چهارم: بهترین کفش‌ها را بپوشید

کفش‌ها همیشه می‌توانند تاثیری باورنکردنی در استایل شما داشته باشند، بدون اغراق می‌توان گفت که کفش‌ها اولین بخش در تیپ شما هستند که دیده می‌شوند.

وقتی تیپ مشکی را انتخاب می‌کنید، کفش‌ها حتی بیشتر از همیشه می‌توانند توجه‌ها را به خودشان جلب کنند، پس بهتر است کفش شما به اندازه کافی تمیز و براق باشد.

بوت‌های بندی و کفش رسمی مردانه و بوت پاشنه دار یا کفش کالج زنانه انتخاب‌های خوبی برای تیپ مشکی هستند. مثلا نیم بوت‌های تیمبرلند (Timberland) با حالتی قدرتمند و منحصر به فرد می‌توانند زیبایی خاصی به استایل مشکی شما بدهند.

 

چطور تیپ مشکی بپوشیم ؟

قانون پنجم: مرتب باشید و به جزییات اهمیت بدهید
وقتی قرار است همه لبا‌س‌های شما از بالا تا پایین مشکی رنگ باشد، باید مطمئن شوید که همه آن‌ها مرتب، تمیز و اتوکشیده هستند.

در تیپ تیره همه جزییات نمود بیشتری پیدا می‌کنند، از طرح روی تی شرت یا مانتو دخترانه و زنانه تا فرم لباس روی بدن. پس به تمام این جزییات توجه کنید.

نکته آخر این است که به کیفیت اهمیت دهید. لباسی را انتخاب کنید که با یک بار شستن یا پوشیدن، از مشکی به زغالی و نوک مدادی تغییر رنگ ندهد.

لباس‌های نخی برای فصل تابستان انتخاب‌های بهتری هستند و البته دوام بالاتری هم دارند.

 

منبع: مجله فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل – 5 قانون برای تیپ سرتا پا مشکی

جدیدترین مطالب سایت