بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

هر مردی بدون توجه بـه موقعیت، ان کلاهی را دارد کـه بـه ان میرسد. اگر کلاه خاصی بـه ذهنت ان رسید، شرط می‌بندیم کـه شـما مقصر هستید کـه ان را روی سرتان می گذارید. بـه هرحال آخرین باری کـه شستیدش کی بود؟ اگر با این مقاله در مورد بهترین کلاه برای مردان «عمدا یا ناخواسته» برخورد کردید، این ممکن اسـت نشانه اي باشد برای این‌که درب جدیدی برای خود داشته باشید.

 

ما این جا هستیم تا در مجله تفریحی تالاب بـه شـما کمک کنیم برای هر موقعیتی کلاه درست را پیدا کنید. بهترین کلاه هاي‌ مردانه با فرم صورت شـما مطابقت دارد، پیشانی شـما را نمیخاراند و بـه اسانی با لباس هاي‌ شـما مدل میشود.

 

برای انتخاب بهترین کلاه مردانه چه چیزهایی را باید در نظر گرفت

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

 

سبک

نخستین چیزی کـه باید تصمیم بگیرید سبک کلاه مورد نظر شـما اسـت. بـه طور کلی، کلاه بیسبال، سطل هاست، کلاه کپ، کلاه تخت و فدورا دسته هاي‌ اصلی بهترین کلاه برای مردان هستند.

 

کلاه هاي‌ بیسبال و کلاه هاي‌ سطلی معمولی ترین ها هستند، در حالی کـه کلاه هاي‌ تخت و فدورا رسمی ترین و کلاسیک ترین ها هستند.

 

بیشتر بخوانید: مدل جدید کلاه مردانه طرح شاپو

 

فصلی بودن

تعداد زیادی از بهترین کلاه‌ها برای مردان بی‌طرفند، اما کاملاً فصلی هستند، بسته بـه سبک و جنس.

 

کلاه‌هاي‌ بیسبال و کلاه‌هایي با لبه‌هاي‌ بزرگ تر مانند سطل و کلاه‌هاي‌ خورشیدی برای هوای گرم‌تر بهترین هستند تا از شـما در برابر نور مستقیم خورشید محافظت کنند. یکیدیگر از بهترین کلاه‌ها برای مردان، فدوراهای پشمی هستند کـه برای ماه‌هاي‌ سردتر مناسب‌تر هستند.

 

مواد

مشابه فصلی بودن، مواد نیز یک عامل تعیین کننده اسـت. اگر یک کلاه همه ی کاره در تمام طول سال میخواهید، بـه سراغ پارچه هاي‌ بادوام و همه ی کاره مانند پنبه بروید.

 

برای عملکرد یا لباس هاي‌ ورزشی، مواد سبک وزن، خنک کننده و عرق گیر مانند پلی استر یا نایلون را انتخاب کنید. برای آب و هوای زمستانی، پشم و ترمه بهترین گزینه برای بیشترین گرما و آرامش هستند.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کلاه و عینک تابستانی برای کودکان

 

بهترین کلاه های مردانه

خوشبختانه برای شـما، اکثر بهترین کلاه‌ها برای مردان کاملاً بی‌روند هستند، بنابر این این گزینه‌ها همه ی کاره خواهند بودو برای چندین سال در کمد لباس شـما ماندگار خواهند بود.

1. بهترین کلاه مردانه: پوشاک ورزشی نایک Futura

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

اگر بلاتکلیف هستید، بـه کلاسیک ها پایبند باشید. کلاه Futura Sportswear نایک بهترین کلاه برای مردان روزمره اسـت کـه چیزی می‌خواهند کـه تقریبا با همه ی چیز بـه خوبی ست شود.

 

این کلاه بیسبال با ساختار نمادین Swoosh و ساختار بادوام نایک، یک آیتم واقعاً جاودانه اسـت کـه هرگز از مد نمی افتد.

 

و با مراقبت مناسب، تا آخر عمر نیز دوام می آورد. این کلاه جهانی رابا هر چیز غیررسمی بپوشید تا ظاهری بی نظیر در خارج از کار داشته باشید. فقط سعی نکنید ان رابا کت و شلوار ست کنید.

 

2. بهترین کلاه کوتاه برای مردان: کلاه بافتنی مومی لندن

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

زمستان و کلاه جفت مناسبی هستند و اگر بـه دنبال ارتقای انتخاب امسال هستید، کلاه ماهیگیر بسیار محبوب اسـت.

 

این سبک کلاه کوتاه‌تر، فرم‌هاي‌ صورت گرد یا الماسی را تکمیل میکند، مانند این سبک برتر از وکس لندن. ساخته شده از بافتنی آجدار پشم بره، نرم تر از پشم معمولی اسـت، بنابر این لازم نیست نگران خارش پیشانی باشید.

 

هر یک از شش رنگ همه ی کاره رابا لباس‌هاي‌ معمولی خود مانند ژاکت کشباف و شلوار جین برای ظاهری مینیمال و پاریسی طراحی کنید، یا ان رابا ژاکت پف دار مورد علاقه خود بپوشانید تا مد کلاسیک زمستانی را تجسم کند.

 

3. بهترین کلاه بیسبال برای مردان: کلاه امضای Axel Arigato

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

ما میدانیم کـه چقدر ان را دوست دارید، اما زمان ان رسیده اسـت کـه کلاه بیسبال کالج پوشیده را جای گزین کنید.

 

اکسل آریگاتو با کلاهک نرمی کـه فوراً هر لباسی را بالا میبرد، اینجاست تا روز را نجات دهد. «A» گلدوزی شده با دست، یکگام خوب از لوگوی معمولی تیم ورزشی شـما اسـت و بـه جای آبجوهای رقصی، پیچیدگی را بـه نمایش میگذارد.

 

این سبک تک رنگ ساده ودر عین حال منحصر بـه فرد، شـما را مجبور می کند تا سوالات زیادی در مورد این‌که کلاه شـما از کجا آمده اسـت، مطرح کنید. فرقی نمی کند بـه یک برانچ یا یک قرار گالری می روید، این کلاه بیسبال رابا یک تی شرت سفید ساده و شلوار جین مدل دهید تا ظاهری شیک و آرام داشته باشید.

 

4. بهترین کلاه پدر برای مردان: کلاه جین ضبط نشده با گیره متضاد

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

این کلاه با ساختار کلاسیک شش پانل، از جین ارگانیک ساخته شده و دارای لوگوی سفید ساده Unrecorded اسـت.

 

ان رابا هر چیزی برای ظاهری غیررسمی بپوشید، از لباس هاي‌ ورزشی گرفته تا جمعه هاي‌ شیک پوش در دفتر.

 

برای بهترین استایل پدر، ان رابا کفش‌هاي‌ پدر نقره‌اي نیوبالنس و جوراب‌هاي‌ مچ پا سفید ست کنید. هر کجا کـه بروید، این کلاه پدری با تعارفات فراوان همراه خواهد بود.

 

5. بهترین کلاه بینی برای مردان: کتانی ارگانیک بسته و کتانی پنبه ای

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

در حالی کـه کتانی طبق معمولً برای کلکسیون هاي‌ تابستانی محفوظ اسـت، بـه خوبی با این کتانی برای مردان مطابقت دارد.

 

این ترکیب پنبه‌اي ارگانیک فوق‌العاده نرم، بـه جای پشم‌هاي‌ کلاسیک، بـه گونه‌اي طراحی شده اسـت کـه بـه اندازه کافی گرم باشد بدون این‌که باعث عرق کردن سر شـما شود.

 

این کلاه با یک سنجاق فلزی با نشان Closed تکمیل شده اسـت کـه تنها بـه سبک منحصر بـه فرد این کلاه مردانه افزوده اسـت.

 

6. بهترین کلاه سطلی برای مردان: Bound Dogtooth Bucket Hat

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

با این کلاه سطلی، پسر الکترونیکی درونی خودرا آزاد کنید. این الگو در حال بازگشت بزرگی اسـت، و این کلاه کاملاً همتراز با آخرین ترندها اسـت، ایده آل برای پوشیدن لباس هاي‌ بهار یا پاییز و ارتقای انتخابی برای هر لباسی بی‌رحمانه. Bound در لباس‌هاي‌ ساده تخصص دارد و این کلاه سطلی بـه چشم می خورد.

 

ان رابا پولو، شلوار، تی شرت و شلوار جین بپوشید. هر چه کـه ان را بپوشید، این کلاه سطلی یک اکسسوری برجسته برای کمد لباس هر مردی اسـت. با این حال، بهتر اسـت لباس خودرا تا حد امکان حداقل نگه دارید تا بـه کلاه تمام توجهی کـه سزاوار ان اسـت داده شود.

 

7. بهترین کلاه سطلی برای مردان: کلاه سطلی ارگانیک راهرو

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

بهترین کلاه‌ها برای مردان بـه اندازه‌اي جذاب هستند کـه کمی بـه لباس شـما اضافه کنند، اما بـه اندازه کافی همه ی کاره هستند تا با همه ی چیز مطابقت داشته باشند.

 

این کلاه سطلی راهرو دقیقاً اینکار را انجام میدهد. این کلاه سطلی کـه از پنبه ارگانیک محکم ساخته شده اسـت، بـه سرعت بـه کالای اصلی جدید هوای گرم شـما تبدیل خواهد شد.

 

طرح کلاسیک با جزئیات گلدوزی شده با ذوق تزیین شده اسـت و شـما می‌دانید کـه انها در مورد گل هاي‌ بهار چه می‌گویند. این کلاه را در ورودی خود بگذارید، و خواهید دید کـه ان رابا تمام لباس‌هاي‌ غیررسمی‌تان – ژاکت‌هاي‌ جین، تی‌شرت‌ها، و غیره میپوشید.

 

8. بهترین کلاه پشمی برای مردان: کلاه بیسبال یک روزه مارس

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

گاهی اوقات هوای سرد نیاز بـه کلاه دارد، اما در مورد ان مواقعی کـه حوصله له کردن موهایتان را زیر بافتنی پشمی ندارید چطور؟ این کلاه بیسبال پشمی A Day’s March یک حد وسط محکم ارائه می‌دهد. این کلاه بیسبال از 80% پشم ساخته شده اسـت، نرم و آسان اسـت، سر شـما را گرم نگه می دارد و همچنین از صورت شـما در برابر نور خورشید محافظت می کند.

 

طراحی مینیمال با یک زبانه فلزی براق برای تنظیم تناسب درکنار هم قرار گرفته و حسی مدرن بـه ان می بخشد. این کلاه بیسبال پشمی کـه برای بهار، پاییز و زمستان بهترین اسـت، بـه اندازه کافی رسمی اسـت تا ظاهر شـما را زیبا کند ودر عین حال برای پوشیدن روزانه بـه اندازه کافی غیررسمی اسـت.

 

9. بهترین کلاه زمستانی برای مردان: Loro Piana Ribbed Cashmere Beanie

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

یک کلاه زمستانی خوب برای آب و هوای سرد ضروری اسـت و هیچ چیز بـه گرمی ترمه وجود ندارد. این ترمه لورو لورو پیانا تقریبا بـه همان اندازه مجلل اسـت کـه با توجه بـه این‌که این برند بـه خاطر عده اي از بهترین ترمه هاي‌ موجود در جهان شهرت دارد، بـه همان اندازه اسـت.

 

کلاه مشکی همه ی کاره بـه لطف بافتنی متفکرانه و مواد غیر قابل مقاومت با تمام لباس هاي‌ زمستانی شـما هماهنگ میشود. این کلاه لوکس را بـه خواربار فروشی یا در سفر های اسکی بپوشید. هر جا کـه انتخاب کنید، ترمه هر مناسبتی را مجلل می کند.

 

10. گرم ترین کلاه برای مردان: کلاه هوا نورد غاز کانادا

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

این‌که Canada Goose بـه خاطر تجهیز سفر های قطبی شناخته شده اسـت، جای تعجب ندارد کـه عده اي از گرم ترین و بهترین کلاه ها را برای مردان می سازد.

 

اگر چه این برند دارای انواع مختلفی از کلاه ها برای انتخاب اسـت، انتخاب ما کلاه هوانوردی اسـت کـه بـه همان اندازه شیک و دنج اسـت. در مد کلاسیک هوانوردی یا تله اي، این کلاه دارای دو لبه گوش آستردار با عایق بـه سمت پایین و یک تزئین خز قابل جابجایی اسـت.

 

بدنه کلاه در واقع بر خلاف سایر کلاه ها در بین بهترین کلاه هاي‌ مردانه مقاوم در برابر آب اسـت و ان را بـه همراهی ایده آل برای هوای مرطوب و سرد تبدیل می کند. فرقی نمیکند فصل زمستان شـما را بـه کجا میبرد، چه با باران، چه برف مواجه باشید، این سربند شیک شـما را گرم و خشک نگه می‌دارد.

 

11. بهترین کلاه کامیون برای مردان: Goorin Bros. The Farm Trucker Hat

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

اگر قدمت این برند بـه روزهای چرخ دستی بازمی‌گردد، می توانید مطمئن باشید کـه آن ها کلاه خوبی می‌سازند. کامیون داران عده اي از نمادین ترین کامیون هاي‌ جهان هستند کـه با توجه بـه این‌که این برند بیش از 125 سال اسـت کـه وجوددارد، منطقی اسـت.

 

 

این خط ویژه کامیون داران در اوایل دهه 2000 شروع بـه کار کرد و بـه ان نفوذ زیادی در دنیای بهترین کلاه هاي‌ مردانه داد. این طرح خاص یکی از نخستین‌هایي بود کـه منتشر شد و جایگاه خودرا بـه عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای تمام دوران حفظ کرد.

 

12. بهترین کلاه دویدن برای مردان: کلاه دویدن با قابلیت تنفس سینچ پشتی Lululemon

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

چیزی کمتر از حق امتیاز در بازی لباس هاي‌ ورزشی، Lululemon در مورد بهترین کلاه هایي کـه برای مردان هنگام تمرین استفاده میشود، ان را نگه می دارد.

 

این کلاه پشتی سینچ برای تنفس مطلوب با پانل هاي‌ جانبی مشبک برای حداکثر جریان هوا و ساختاری سبک وزن و عرق طراحی شده اسـت کـه حتی هنگام دویدن در گرمای 100 درجه شـما را خسته نمی کند.

 

چیزی کـه ما بیشتر از همه ی در مورد این کلاه دویدن دوست داریم این اسـت کـه از بسته شدن ضربه محکم یا سگک معمولی چشم پوشی می کند و بـه جای ان از یک بند کشی برای بـه دست آوردن تناسب سفارشی هر بار استفاده می کند.

 

بنابر این، چه در حال تکان دادن یک سر پر از موهایتان باشید و چه موهایتان را بادقت اصلاح کنید، این کلاه طوری طراحی شده اسـت کـه بـه شـما بچسبد، حتی اگر در هنگام دویدن بـه سرعت شکستن رکورد بزنید.

 

13. بهترین کلاه حصیری برای مردان: Banana Republic Classic Straw Fedora

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

بهترین کلاه‌ها برای آقایان، بـه‌ویژه آنهایی کـه از نی ساخته میشوند، می توانند بـه اسانی با کوچکترین جزئیات بـه کارتونی تبدیل شوند، اما این فدورا حصیری بـه سبک آمریکایی موز جمهوری موز وفادار اسـت و حسی باکلاس و مردانه دارد.

 

سایه طبیعی پیچیده، نوار کلاسیک سیاه غلات، و اندازه کامل لبه پهن، بهترین ویژگی ها را در مورد لوازم جانبی تابستانی نشان میدهد.

 

با یک بند کشی قابل تنظیم در داخل بند برای تناسب سفارشی، این کلاه رابا یک پیراهن کتانی سفید و شورت طرح‌دار مورد علاقه‌تان برای ظاهری شاداب در تابستان بسازید. و کفش هاي‌ قایق را فراموش نکنید.

 

14. بهترین کلاه کوهنوردی برای مردان: کلاه بریمر بریز هورایزن نورث فیس

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

برای مردان ماجراجو کـه دائماً در حال حرکت هستند، این کلاه نورث فیس یکی از بهترین وسایل در فضای باز اسـت. این کلاه لبه کامل از مواد ضد عرق ساخته شده اسـت و محافظت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه میدهد و ان را بـه یک انتخاب واضح برای روزهای طولانی در آفتاب تابستان تبدیل می کند.

 

این دستگاه با تمام موارد ضروری مانند بند چانه با بند کشی قابل تنظیم برای جلوگیري از پرواز، عرقی بند داخلی و روکش مشبک برای جریان هوای بیشتر مجهز شده اسـت.

 

این کلاه همراهی ایده آل برای یک لباس در فضای باز اسـت، همچنین برای فعالیت هایي مانند ماهیگیری با هواپیما، ورزش هاي‌ آبی و سایر گردش هاي‌ تابستانی در فضای باز مناسب اسـت.

 

15. بهترین کلاه فدورا برای مردان: قفل و شرکت چلسی فدورا

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

 

چلسی فدورا نخستین بار توسط Lock & Co در دهه 1980 معرفی شد و از ان زمان فارغ التحصیل شد تا بـه طرح اولیه فدورا تبدیل شود.

 

این نمایش با نمد خرگوش سفت ساخته شده اسـت و با ابریشم سفید مجلل پوشانده شده اسـت تا احساس نرمی کره اي در مقابل سر کاربر ایجاد کند. هدبند چرمی داخلی هوشمند نیز تناسب ایمن را بـه شـما می‌دهد.

 

این کلاه با لبه‌اي 6 سانتی‌متری بـه اندازه‌اي بزرگ اسـت کـه می تواند بدون این‌که خسته‌کننده باشد، بیانیه‌اي داشته باشد. ان رابا یک کت و شلوار چهارخانه خوش‌ پوش یا یک کت شلواری کلاسیک برای استایل بریتانیایی ست کنید.

 

16. بهترین کلاه آفتابی برای مردان: کلاه نجات غریق حصیری چاپ Billabong Tides

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

این کلاه آفتابی از شرکت Billabong برای هرکسی کـه زمان خودرا زیر اشعه ماوراء بنفش سپری می کند ضروری اسـت. این کلاه دارای تمام اجزای خوبی اسـت کـه یک کلاه آفتابی باید مانند لبه بزرگ، ساختار نی و تعداد زیادی چاپ چشم نواز برای انتخاب باشد.

 

این کلاه کـه بـه سبک کلاسیک نجات غریق ساخته شده اسـت، دارای یک بند چانه قابل تنظیم برای تناسب آسان و مطمئن اسـت.

 

ان رابا کت شنا مورد علاقه خود و یک پیراهن هاوایی چاپ شده برای فیلم Insta این فصل ست کنید. و هر کاری کـه انجام میدهید، از جایگاه نجات غریق دوری کنید، در غیر این صورت ممکن اسـت از شـما انتظار میرود کـه جان چند نفر را نجات دهید.

 

17. بهترین کلاه برای مردان طاس: Borsalino Paris Goose Beak کلاه تخت

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

کلاه تخت یکی از بهترین کلاه‌ها برای مردان طاس اسـت کـه دقیقاً از Peaky Blinders بـه ​​دست می آید، زیرا تعادل ظریفی بین محافظت در برابر آفتاب و گرما برای یک سر لخت برقرار می کند.

 

این شرکت قدیمی کـه توسط برند ایتالیایی کلاه Borsalino ساخته شده اسـت، شهرت زیادی در تولید سرپوش هاي‌ مجلل مردانه دارد. اگر چه این کلاه بـه طور خاص از ساختار پشمی سنتی جدا میشود. در عوض، دارای یک کتانی سبک وزن با روکش نرم آکسفورد اسـت کـه شـما را در تمام فصول حمل می کند.

 

18. بهترین کلاه لبه تخت برای مردان: ملزومات ترس از خدا + لوگوی دوران جدید-چاپ کلاه بیسبال صدفی

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

این کلاه لبه صاف بهترین گزینه برای علاقه مندان بـه سبک خیابانی اسـت، زمانی کـه می‌خواهید ظاهری آرام داشته باشید.

 

از نظر جزئیات، لوگوی لاستیکی Essentials و چشمک هاي‌ گلدوزی شده برای خود صحبت می‌کنند. این لهجه هاي‌ کوچک اسـت کـه واقعاً این کلاه را متفاوت می کند. اما مشخصات فنی نیز با پارچه هاي‌ پوسته اي سبک وزن و چسباندن نوار چسب برای تنظیم زیاد شـما را رها نمی کند.

 

برچسب اطلاعاتی ‘9Fifty Strapback’ روی لبه ان واقعاً این را بـه ‘عموزاده باحال’ کلاه هاي‌ بیسبال کلاسیک «و نوستالژیک» دوران جدید تبدیل می کند، اگر چه اگر می‌خواهید ان را مانند یک بزرگسال بپوشید، قبل از بیرون آوردن ان برچسب را بردارید. یک چرخش این کلاه رابا سایر اقلام پرطرفدار از خط Essentials برای یک لباس ضد شکست طراحی کنید یا با یک هودی دلير و یک شلوار جین ان را ساده نگه دارید.

 

19. بهترین کلاه گلف برای مردان: کلاه توری مشبک ورزشی مردانه Titleist

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

حتی غیر گلف بازها هم این سمبل را می شناسند: کلاه Titleist. چه یک گلف باز مشتاق باشید و چه نباشید، کلاه گلف Titleist باعث میشود کـه در فضای سبز بـه نظر برسید. این کلاه گلف با پارچه عملکردی خاص برند و پنل پشتی میکرو مشبک، شـما را در آفتابی ترین روزها خنک نگه می دارد.

 

پارچه ممتاز و قابل تنفس نیز ابداع شده اسـت تا بو رابا خاصیت دفع عرق کاهش دهد. حتی اگر طرفدار گلف نیستید، این کلاه ایده‌آل برای تمام ورزش‌هاي‌ فعال اسـت و یک هدیه برتر گلف برای هر دوستدار بازی در زندگی شـما اسـت.

 

20. بهترین کلاه روزمره برای مردان: کلاه بوم کارهارت

بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

چه در خارج از منزل کار کنید و چه تمام روز در دفتر مینشینید، کلاه بیسبال چیزی اسـت کـه ممکن اسـت برای بستن یک لباس بـه هم نیاز داشته باشید.

 

یا با یک نکته کاربردی تر، خورشید را از چشمان خود دور نگه دارید. این کلاه برزنتی Carhartt بـه اندازه کافی ناهموار اسـت کـه می‌توان در هنگام کندن خاک از ان استفاده کرد، اما همان‌ گونه بـه اندازه کافی براق اسـت تا بـه یک لباس هوشمند اضافه شود.

 

بیشتر بخوانید: مدل های شیک ست کلاه ، شال گردن و دستکش

 

بهترین مدل مو هنگام استفاده از کلاه مردانه چیست؟

بهترین چیز در مورد استفاده از کلاه برای مردان، بـه نظر ما، این اسـت کـه شـما نباید زیاد نگران مدل مو هاي خود باشید. این برای پوشاندن مو هاي کلاه یا بـه طور کلی روزهای بد مو هاي شـما ایده آل اسـت. کلاه با همه ی مدل هاي‌ مو، از مو هاي طاس یا کوتاه تا بلند، بـه خوبی هماهنگ میشود.

 

نحوه مدل دادن به کلاه مردانه

اگر از رنگ‌هاي‌ متنوعی مانند مشکی، سرمه‌اي و بژ استفاده کنید، مدل دادن کلاه‌ها بسیار آسان اسـت. نکته حرفه اي: لباس خودرا تک رنگ نگه دارید. سعی کنید رنگ کلاه خودرا با یکی از چیزهایی کـه می پوشید مطابقت دهید – پیراهن، شلوار، ژاکت یا حتی کفش. برای ظاهری رسمی تر، بـه سراغ کلاه هایي مانند فدورا یا کلاه هاي‌ تخت بروید.

جدیدترین مطالب سایت