معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک

معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک

معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک 

در سال یکی از بهترین دکوراسیون دیوار ها را به شما معرفی میکنیم در ادامه با معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک سایت تالاب را دنبال کنید.

 

اگر می خواهید که دکوراسیون شما زیبا و خاص باشد می توانید سراغ دیوارها نیز بروید و آن ها را تغییر دهید تا زیبا و شیک شوند. ماه اسفند ماهی پر جنب و جوش برای همه خانواده ها است. اگر شما هم به فکر تغییر دکوراسیون خانه تان برای نوروز هستید پیشنهاد می کنیم از دیوارهای تان شروع کنید.

 

با ایده هایی ارزان دیوارهای خانه تان را برای نوروز پتینه کاری کنید

تغییر دکوراسیون دیوار یکی از بهترین راه ها برای به روز کردن دکوراسیون خانه تان برای نوروز است. با ما همراه شوید تا شما را با چند روش ارزان قیمت و جالب برای تغییر دکوراسیون دیوارهای تان آشنا کنیم.

 

دیوار ستون وسط سالن پذیرایی را پتینه کنید

برای این کار شما به اسفنج سوراخ دار سفت که مخصوص پتینه کاری است و مقداری رنگ دلخواه تان نیاز دارید. بهترین رنگ برای کارهای پتینه رنگ های آکرلیک است. پایه این رنگ ها چون آب هستند نیاز به زمان بسیاری برای خشک شدن ندارند. اگر رنگ بسیار سفت است آن را با کمی آب رقیق کرده و اسفنج را درون رنگ

 

فرو ببرید تا سطح بیرونی اسفنج آغشته به رنگ شود. اسفنج را روی سطح دیوار تان به صورت ضربه ای بزنید. با این کار بعضی جاها پررنگ و بعضی جاها کمرنگ می شوند و نمای زیبایی به ستون خانه تان می دهند.

معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک 2023

بهترین رنگ برای کارهای پتینه رنگ های آکرلیک است

 

از تابلوهای دست ساز خودتان استفاده کنید

دو عدد بوم نقاشی سفید را خریداری کرده و کل سطح آن را با رنگ متناسب با دکور خانه تان رنگ آمیزی کنید. با قلموی نازک طرح های هندسی مختلفی روی سطح تابلو بکشید و صبر کنید تا تابلو کاملا خشک شود. برای تزیین دیوار نشیمن تان از این تابلوها استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم یکی از تابلوها را عمودی و دیگری را افقی نصب کنید.

معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک 2023

برای تزیین دیوار نشیمن تان از این تابلوهای دست ساز استفاده کنید

 

دیوار اتاق کودک تان را رنگ آمیزی کنید

به گزارش تالاب کودک شما بالطبع اگر دختر باشد عاشق رنگ صورتی است. پیشنهاد می کنیم برای دیوار اتاق خواب دخترتان از رنگ های صورتی پر رنگ و کمرنگ استفاده کنید. دراور کودک تان را هم با صورتی کمرنگ رنگ آمیزی کنید. بهترین پیشنهاد برای کف اتاق کودک تان استفاده از پارکت است.

معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک 2023

برای دیوار اتاق خواب دخترتان از رنگ های صورتی پر رنگ و کمرنگ استفاده کنید

 

دیوار اتاق خواب تان را با کاغذ دیواری تک رنگ مدل دار کنید

به مغازه کاغذ دیواری فروشی بروید و از آنها تکه های ته مانده رول های کاغذی دیواری را خریداری کنید. حتما رنگ کاغذ دیواری را با توجه به رنگ دکوراسیون اتاق تان انتخاب کنید. کاغذ دیواری را در اندازه های مختلف بریده و در قسمت های مختلف دیوار اتاق خواب تان بچسبانید.

معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک 2023

کاغذ دیواری را در اندازه های مختلف بریده و در قسمت های مختلف دیوار اتاق خواب تان بچسبانید

 

دیوار چوبی حیاط تان را با رنگ های روغنی شاد رنگ آمیزی کنید

برای دیوار چوبی حیاط خانه تان پیشنهاد می کنیم از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید. نگران کثیف شدن این دیوار نباشید، چون از رنگ روغنی استفاده می کنید به راحتی می توانید آن را بشویید. پیشنهاد ما برای طرح این دیوارها، طرح های عمودی است.

معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک 2023

برای دیوار چوبی حیاط خانه تان پیشنهاد می کنیم از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید

 

کاشی های حمام و سرویس بهداشتی تان را نونوار کنید

اگر کاشی های حمام و سرویس بهداشتی شما سفید است و دوست دارید آنها را رنگی کنید، نیازی به تعویض کردن ندارید. چون محیط سرویس بهداشتی و حمام مرطوب است باید از رنگ های روغنی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای رنگ آمیزی کاشی ها از رنگ یک تکه استفاده نکنید. با قلموی آغشته

 

به رنگ روی سطح کاشی بکشید و سپس تا رنگ ها خشک نشده اند با قلمو روی رنگ ها بکوبید تا حالت ابر و بادی به خود بگیرد. اگر می خواهید فقط یک سری از کاشی ها را رنگ آمیزی کنید می توانید برای سری بالا و پایین از نوار چسب های پهن استفاده کنید.

معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک 2023

برای رنگ آمیزی کاشی ها از رنگ یک تکه استفاده نکنید

 

پایین دیوار اتاق نشیمن تان را با شابلون های مختلف طرح دار کنید

از مغازه هایی که لوازم پتینه دارند به راحتی چند شابلون بزرگ دیواری خریداری کنید. کار با این شابلون ها بسیار ساده است. شابلون ها را روی دیوار بچسبانید و فیکس کنید. قلمو را درون رنگ غلیط فر برده و با ضربات عمودی روی سوراخ های شابلون ضربه بزنید تا رنگ از آن عبور کند، بعد از خشک شدن شابلون را از روی دیوار بردارید.

معرفی بهترین دکوراسیون های دیوار خانه بسیار شیک 2023

پایین دیوار اتاق تان را با شابلون های مختلف طرح دار کنید

جدیدترین مطالب سایت