دکوراسیون و چیدمان مبلمان اداری

دکوراسیون و چیدمان مبلمان اداری

 دکوراسیون مبلمان اداری

در چیدمان و نیز دکوراسوم اداری مدلهای مختلفی هست و نیز برای داشتن برترین میز باید دقت کافی را داشت اتاق مدیریت بخش مهمی از هر دفتر کاری هست و میز مدیریت و کنفرانس از مهمترین و اصلی ترین میزهای هر شرکتی میباشند که باید در گزینه آن، موارد مهمی را مد نظر گرفت.

 

کسانی که برای نخستین بار وارد یک شرکت میشوند، قطعا در ابتدا جذب دکوراسیون و چیدمان مبلمان داری شرکت خواهند شد. از این رو گزینش یک میز مدیریت مدرن و خوشگل، الزام کار یک مدیر هست. قیمت میز مدیریت وکنفرانس باید منطقی باشد در واقع گزینه هایي مناسب هست که کیفیت بالا همراه با برترین قیمت میز مدیریت را در برداشته باشند.

 

میز مدیریت دست دوم

در یک میزمدیریت مفید، صرفا بزرگی ملاک نیست بلکه کاربرد آن، تناسب با اتاق و زیبایی، مد نظر هست. میز مدیریتی مثل تمامی میزهای اداری با اصول ارگونومیک طراحی میشود و از لحاظ زیبایی، نسبت به میزهای اداری یک درجه بالاتر هست. حال در نظر بگیرید اگر بخواهید میز اداری ارزان گزینه کنید باید به سراغ میز و صندلی اداری دست دوم بروید ولی میز اداری ارزان قیمت نمی‌تواند از نظر اندازه، زیبایی و کارایی و… انتظارات شما را فراهم کند

 
میز مدیریتی خارجی

طراحی اصولی میزهای مدیریتی باعث می‌شود، مدیر در ساعات طولانی کار، خستگی کمتری را حس کند. ارتفاع مناسب میز و فاصله استاندارد میان چشم تا میز، از ایجاد کمردردها و سردردهایی که معمولا بر اثر غیر استاندارد بودن میز و صندلی رخ می‌دهد پیشگیري می‌کند. برای یرآورده شدن این نتظارات نیازی میز مدیریتی خارجی نیست ساخت برترین نوع مبلمان اداریدر ایران با رعایت همۀ استانداردها، راحتی و آرمش را در محیط کار فراهم کرده هست و انواع میز مدیریت کلاسیک چوبی، میز مدیریت چوبی ساده، میز مدیریت ام دی اف، میز مدیریتی سلطنتی و… را ساخت کرده هست.

 

چرا میز مدیریت استاندارد

فضا حرف اول را در گزینه میز مدیریت میزند. اگر اتاق شما زیادی بزرگ باشد، گزینه میز مدیریتی که از ابعاد کوچک بهره میبرد، کار مناسبی نیست و اگر اتاق شما کوچک باشد، گزینش میز بزرگ که  بیشترین فضا را اشغال کند کار هوشمندانه اي نیست و عبور و مرور در اتاق به سختی انجام میگیرد و زیبایی میز هم به خوبی دیده نمیشود. به طور کلی میز مدیریتی بزرگ تر از میز کارمندی هست چرا که بر روی میز یک مدیر، کاتالوگ، سیستم کامپیوتر، لوگوی شرکت و تقویم قرار می‌گیرد و در این بین باید فضایی نیز وجود داشته باشد تا مدیر به راحتی کارهایی مثل نوشتار و چک کردن زونکن ها را انجام دهد. پس در وهله اول، نیاز خود را بسنجید تا گزینه صحیحی از میز مدیریت داشته باشید.

 

از دیگر اصول مهم در گزینه میز مدیریت، گزینش طرح و رنگ مناسب هست که با کار و سلیقه خریدار مرتبط باشد. رنگ میز مدیریت نباید کسل کننده باشد. اصولا میزهای مدیریتی در رنگ هاي قهوه اي، مشکی و کرم ساخته میشوند گرچه این بدین معنا نیست که رنگ هاي دیگری در بازار وجود ندارد اما بهتر هست از رنگ هاي تیره تر بهرهگیری شود چرا که یک مدیر، شخصی هست که دیگر افراد باید از آن حساب ببرند و این میز برای کسانی که با خصوصیات اخلاقی وی آشنا نباشند، بیانگر جدیت یک مدیر در اجرای پروژه هاي کاری اش هست.

 

قیمت میز مدیریت

میزهای مدیریت اشکال گوناگونی دارند و همانند میزهای کارمندی ساده نیستند به همین علت قیمت میز مدیریت وکنفرانس در بازار متفاوت هست که قیمت میز کنفرانس اداری با دقت به ابعاد و نوع آن تعیین میشود. میزهای مدیریتی نیم گرد و مدرن، از میزهای مدیریتی شیک و عالی برای هر شرکتی هست. گرچه در این بین باز هم افرادی وجود دارند که خواستار سادگی اند، مدیرانی که میزهای معمول مدیریتی را ترجیح می‌دهند و با طراحی هاي مدرن میزهای اداری موافق نیستید.

 

به گزارش تالاب:به طور کلی باید گفت قیمت میز کارمندی، قیمت صندلی مدیریت، میز مدیریتی، میز کنفرانس و… با دقت به نوع کارایی، جنس، رنگ و ابعاد منتخب شما ارائه میشود.

 

شرکت مبلمان اداری با ساخت میزهای مدیریتی شیک و با کیفیت، که مطابق استانداردهای روز تهیه شده اند، بار دیگر محیط هاي کاری مشتریان را متفاوت تر از همۀ وقت کرده هست. ساخت همۀ پسند انواع میزهای مدیریت که به سبک مدرن و کلاسیک ساخته شده اند، از دیگر افتخارات شرکت فضا گویا هست.

 

جدیدترین مطالب سایت