نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

با افزایش سن، سلیقه شـما تغییر می کند. ودر حالی کـه ورود بـه یک فصل جدید میتواند با مجموعه‌اي از چالش‌ها همراه باشد، تغییر سبک میتواند بـه شـما آرامش خاطر بدهد. اگر چه ممکن اسـت فصل جدیدی را در زندگی خود شروع کنید، اما بـه این معنا نیست کـه باید شخصیت را از کمد لباس خود بیرون بیاورید – ممکن اسـت فقط بخواهید چند ارتقا دهید. در ادامه این مطلب از مجله تفریحی تالاب بخوانید تا متوجه شوید کـه کارشناسان لباس بـه شـما توصیه می کنند با استقبال از میانسالی کنار بگذارید.

 

4 نکته برای پوشیدن کت چرمی بالای 60 سال به گفته استایلیست ها

با افزایش سن، تعداد زیادی از ما نسبت بـه سبک شخصی خود اعتماد بـه نفس بیشتری پیدا میکنیم. ما میدانیم کـه چه چیزی را دوست داریم و چه چیزی را دوست نداریم، می‌دانیم چه چیزی برایمان خوب بـه نظر میرسد، و تعداد انگشت شماری از لباس هاي‌ معمولی داریم کـه می‌توانیم در عرض چند ثانیه آن ها را بپوشانیم تا احساس کنیم کـه یک میلیون دلار هستیم. با این حال، لباس‌هاي‌ خاصی وجود دارند کـه میتوانند حتی جسورترین کمدها را هم مرغوب کنند و کت‌هاي‌ چرمی یکی از آن ها هستند.

 

این تاپرهای پیچیده می توانند ما را در انتخاب غرق کنند «یکی در هر رنگ و برشی کـه می‌توانید تصور کنید موجود اسـت» و یک چالش استایل ارائه می دهند. اما نترس برای شنیدن بهترین روش‌ها برای استایل دادن بـه کت چرمی بالای 60 سال، از استایلیست‌هاي‌ شخصی مطلع شوید. برای چیدن شیک‌ترین لباس‌هاي‌ خود آماده شوید.

 

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

بیشتر بخوانید: عکس مدل جدید لباس زنانه و دخترانه مجلسی 2023

 

1. برش کلاسیک را انتخاب کنید.

اگر این نخستین باری اسـت کـه پس از مدتی کت چرمی می پوشید، بهتر اسـت از یک چیز ساده استفاده کنید. سخت‌افزار بیش از حد و ظاهر مد روز بـه سختی میتوان بـه بلوغ رسید. برای بـه حداقل رساندن خطوط و خطوط شدید، یک سبک کت بلیزر یا برش بمب افکن بی انتها را درنظر بگیرید. بـه این ترتیب، ژاکت شـما همه ی کاره خواهد بودو بـه اسانی مدل می شود.

 

تارا وست، یک استایلیست مد کـه بـه مشتریان در کانکتیکات، بوستون، نیویورک سیتی و لس آنجلس خدمات ارائه میدهد، همچنین یک سبک کت بلیزر کلاسیک را برای مشتریان بالای 60 سال پیشنهاد می کند. . او خاطرنشان می کند: «برش‌هاي‌ سفارشی و دکمه‌هاي‌ فلزی بزرگ در حالی کـه ظاهر شـما را چاپلوسی میکنند، بـه اسانی بـه خط باسن ضربه میزنند و بـه اندازه کافی شکل بـه شانه می دهند، ظاهری زیبا ایجاد میکنند». انها رابا یک بلوز ابریشمی، تانک یا تیشرت بپوشید تا ظاهری سرد و غیر رسمی داشته باشید.

 

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

2. یا جلیقه.

ممکن اسـت بپرسید ان چیست؟ نصف پیراهن اسـت، نیمی ژاکت. این یک شبح زیبا و انتقالی برای یک بازی معمولی‌تر با چرم اسـت. با توجه بـه طول نیم تنه مشتری من، و با درنظر گرفتن تناسب و استایلی کـه آن ها ترجیح می دهند، یک کت چرمی بلندتر را توصیه میکنم. اگر چرم بلند قد یا بلند تری دارید، تیشرت و شلوار جین را امتحان کنید. این فورا ظاهر شـما را بـه روز می کند و ارتقا می دهد تا بی انتها ودر عین حال مد روز باشد.”

 

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

3. “سیاه شخصی” خود را پیدا کنید.

بله، این امکان وجوددارد کـه یک کت چرمی کلاسیک در رنگی غیر از مشکی و شتری پیدا کنید. انچه را کـه «سیاه شخصی شـما» می‌نامم را پیدا کنید. بـه این معنی اسـت کـه رنگ چشم یا مو هاي برجسته خودرا بگیرید و تا جایی کـه می‌توانید ان را عمیق تر کنید. بـه رنگ هاي‌ آبی سرمه اي، شرابی، قهوه اي شکلاتی و سبز زمردی فکر کنید.” این رنگ‌ها ویژگی‌هاي‌ شـما را بدون مشکل در استایل کردن، افزایش می دهند.

 

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

4. یک چرم مات انتخاب کنید.

یک نکته کوچک اما مهم برای استایل، انتخاب یک کت چرم مات اسـت. «با افزایش سن، مواد براق تمایل دارند عیوب پوست مانند خطوط ریز، چین و چروک، لکه‌هاي‌ خورشیدی و موارد مشابه را برجسته کنند. “بـه همین دلیل، بـه چرم هاي‌ نرم کره اي برسید، نه ثبت اختراع.” اگر حتی ان‌ها خشن بـه نظر میرسند، ممکن اسـت بخواهید مسیری کاملاً متفاوت را انتخاب کنید. «برای برخی، ژاکت‌هاي‌ جیر ممکن اسـت انتخاب بهتری نسبت بـه چرم‌هاي‌ سنتی باشند، زیرا کت را نرم می کنند ودر عین حال بـه شـما اجازه می دهند تا لباسی جاودانه بپوشید». البته، ساده‌ترین راه برای شناخت نوع چرم کـه بـه بهترین شکل ویژگی هاي‌ شـما را تکمیل می کند، امتحان کردن یک دسته اسـت. بنابر این، شـما می خواهید یک روز را برای رفتن بـه مغازه ها در جستجوی همتای چرم عالی خود برنامه ریزی کنید. لایه بندی شیک در پیش اسـت.

 

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

5 نکته برای پوشیدن شلوار جین اگر بالای 60 سال دارید

هیچ چیز کلاسیک‌تر از جین نیست، و هنگامی کـه شلوار جین مورد علاقه‌تان را داشته باشید، برای سال‌هاي‌ آینده جزء اصلی کمد لباس شـما خواهند بود. با این حال، یافتن ان جفت عالی همیشه آسان نیست. این موضوع در هر سنی صادق اسـت، اما با توجه بـه بازاریابی تعداد زیادی از برندها برای جمعیت جوان‌تر، این امر برای زنان مسن‌تر حتی سخت‌تر اسـت. بـه همین دلیل اسـت کـه برای پوشیدن شلوار جین بالای 60 سال با استایلیست‌هاي‌ مد مشورت کردیم.

 

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

بیشتر بخوانید: انواع مدل لباس زنانه مجلسی ساده برند Burvin

 

1. به جیب ها توجه کنید.

جیب هاي‌ پشت شلوار جین ممکن اسـت آخرین چیزی باشد کـه بـه ان توجه می‌کنید، اما بـه گفته استایلیست ها، انها می توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند. جیب هاي‌ پشتی بـه افزایش حجم کمک می کنند، کـه با افزایش سن چیز خوبی اسـت. “مطمئن شوید کـه انها خیلی پایین یا خیلی بزرگ نباشند، در غیر این صورت، اثر توهم نوری یک برآمدگی کمتر و گسترده تر خواهد بود.” او همچنین میگوید کـه اگر در اطراف باسن پرتر هستید، جیب‌هاي‌ زاویه دار جلوه لاغری ایجاد می کنند.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

2. شستشوی تیره را انتخاب کنید.

البته، نخستین قانون استایل این اسـت کـه لباسی بپوشید کـه در ان احساس اسانی می‌کنید، و اگر ان شلوار جین سفید یا روشن تر اسـت، عالی اسـت! اما اگر بـه دنبال یک جلوه لاغری هستید، ممکن اسـت بخواهید جین تیره یا جین مشکی را انتخاب کنید. «برای رنگ جین، ترفند این اسـت کـه بدانید چه چیزی را می خواهید بر ان تأکید کنید یا روی ان بی‌تأکید کنید، و بر اساس ان لباس بپوشید». بـه یاد داشته باشید کـه رنگ‌هاي‌ تیره استتار میکنند، بنابر این اگر چیزی وجوددارد کـه میخواهید ان را صاف، پنهان یا بـه حداقل برسانید، بـه سراغ شست و شوی جین تیره بروید.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

3. با کمر بلند برو.

بیایید با ان روبه‌رو شویم: شلوار جین قد کوتاه برای افراد بسیار کمی جذاب اسـت. اما عکس این موضوع در مورد شلوارهای کمر بلند صادق اسـت. «کمرهای بلند با افزایش سن، جذاب‌تر می شوند، زیرا بـه کشیده شدن پاها و مخفی کردن رویه مافین بـه یک‌باره کمک میکنند.» برای خانم‌هاي‌ گلابی‌شکل، ایرینا فدورچاک، استایلیست اروپایی و بنیان‌گذار فیلوسو مد، قبلاً بـه شلوار جین کمر بلند Best Life پیشنهاد کرده بود شکم را پنهان کند و شکل بدنی ساعت شنی ایجاد کند.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

4. روی یک جفت جین پایه چکمه سرمایه گذاری کنید.

«مناسب ‌ترین مدل شلوار جین، بوتلگ کلاسیک اسـت. “این بـه لطف شبح ضد روند، خط سجاف تمام قد و جلوه دراز شدن کلی، روی همه ی چهره ها کار می کند.” بـه همین ترتیب، یک شلوار جین با برش مستقیم یا بوت برش، بدون تاکید بر نواحی مشکل‌دار، سایه را کشیده میشود.” این شلوار جین همچنین انتخاب کفش را آسان می کند، زیرا آن ها بـه طور خاص برای کار با چکمه طراحی شده اند. ست کردن شلوار جین بوتلگ، چکمه‌هاي‌ مچ پا، و یک ژاکت کوتاه را برای یک ظاهر کلاسیک پیشنهاد می شود. تعداد زیادی از استایل ها همچنین دارای دهانه پاهای باریکی هستند کـه در داخل چکمه هاي‌ بلند جای میگیرند.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

5. هنگام خرید مراقب باشید.

اندازه‌ها بین برندها بسیار متفاوت اسـت، بنابر این کارشناسان می گویند نباید با درنظر گرفتن تعداد مشخصی وارد یک تجربه خرید شوید. با این حال، پیدا کردن یک شلوار جین مناسب چیزی بیش از خاطرجمعی از بستن زیپ اسـت. حتماً بنشینید، چمباتمه بزنید و خم شوید، تا بدانید شلوار چقدر کاربردی و آسان در زندگی روزمره شـما خواهد بود. همچنین ایده خوبی اسـت کـه جفت‌هایي رابا بالاپوش و کفش‌هایي کـه اغلب با ان‌ها می پوشید، امتحان کنید. اگر یک جفت تخت عالی دارید، ممکن اسـت با شلوار جین چکمه اي کار نکنند. یا اگر تاپ بلند تری دارید کـه نمی توان ان را داخل ان قرار داد، ممکن اسـت با شلوار جین کمر بلند خنده‌دار بـه نظر برسد.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

5 نکته برای پوشیدن چکمه های بالای 65 سال

در تابستان، پوشیدن لباس آسان اسـت. اما در پاییز و زمستان همه ی چیز چالش برانگیز می شود. لایه بندی وارد ترکیب می شود و ما را بـه این فکر می کند کـه چه چیزی با چه چیزی بهترین جفت می شود و چگونه می توان لباس هایمان را بـه شیک ترین شکل ممکن تزئین کرد. بزرگ ترین معضل ما؟ چکمه. اما نترس در این جا، ما با استایلیست‌هاي‌ شخصی صحبت کردیم تا تمام نکات پوشیدن چکمه‌هاي‌ بعد از 65 سالگی را بیاموزیم. برای شروع شیک‌ترین دهه‌تان بـه ادامه این پست بروید.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

بیشتر بخوانید: ژورنال زیبا و متنوع لباس زنانه جدید

 

1. یک نیم بوت قابل اعتماد را امتحان کنید.

اگر در حال حاضر یک نیم بوت، پوشیده ترین کفش کمد شـما باشد، ما را حيرت زده نمی‌کند. «چکمه‌هاي‌ مچ پا کـه بـه دلیل تطبیق‌پذیری شهرت دارند، برای اکثر زنان از پاییز تا بهار، مخصوصاً برای زنان 65 ساله، یک کمد لباس هستند. برای ظاهری کلاسیک با یک شلوار کوتاه و ژاکت برش یا با شلوار لي و یک کت بلند یا ژاکت برای جلوه‌اي معمولی‌تر و چند لایه ست کنید. همچنین می‌توانید این استایل رابا دامن یا لباس بلند ست کنید.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

2. یا یک چکمه تا زانو.

چکمه هاي‌ تا زانو در چرخه ترند لحظه اي سپری می کنند، اما در عین حال کاملاً کلاسیک هستند. روش مورد علاقه من برای مدل دادن بـه چکمه‌هاي‌ تا زانو برای هر سنی، بـه ویژه برای زنان بالای 65 سال، دامن مدادی بالای زانو اسـت. چند اینچ بالاتر از زانو کافی اسـت، اما واقعاً بـه سطح اسانی فرد بستگی دارد. با یک جفت جوراب شلواری زیر، این ظاهر می تواند شـما را بـه هر جایی از دفتر تا باغ سیب ببرد.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

3. یک پاشنه برای شب قرار ملاقات در نظر بگیرید.

شب قرار وقت شماست تا مرزها را کنار بگذارید و بهترین احساس را داشته باشید. بنابر این، اگر می خواهید یک بوت پاشنه دار انتخاب کنید. «هر چیزی برای استایل چکمه‌اي مناسب اسـت – چکمه‌اي، قد سه‌چهارم یا بلندی تا روی زانو – تا زمانی کـه در آسمان بلند باشد». از آنجایی کـه شب اسـت بـه سراغ رنگ‌هاي‌ سرگرم‌کننده، متالیک، تزیینات، ثبت اختراع یا پایتون بروید و خطوط بدن خودرا دنبال نمایید تا بهترین استایل خودرا انتخاب کنید – اگر زاویه‌دار هستید، نوک تیز و اگر اینطور نیستید، پنجه‌هاي‌ نوک تیز، اگر اینطور نیستید، انگشت‌هاي‌ نوک تیز را انتخاب کنید. اگر لاغر هستید، پاشنه بلند.» با لباس ها و دامن هاي‌ شیک ست کنید تا ظاهر خودرا کامل کنید.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

4. برای دفتر محافظه کار باشید.

برای روزها در دفتر، باید ان را محافظه کارانه نگه دارید. چکمه هاي‌ مناسب اداری بستگی زیادی بـه محیط اداری شـما دارند، اما یک قانون خوب این اسـت کـه از یک نیم بوت با رنگ سنتی مناسب برای دفتر استفاده کنید. مشکی، برنزه و زغالی همیشه مناسب اسـت. با ست کردن این لباس با یک لباس کاری کـه طبق معمولً با یک کفش پنجه بسته می پوشید شروع کنید و از همانجا تنظیم کنید. بیشتر چکمه ها را می توان با همه ی چیز از شلوار و جین گرفته تا دامن و لباس ترکیب کرد.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

5. در روز تعطیل خود چیزی شیک را امتحان کنید.

فقط بـه این دلیل کـه سن شـما بالا میرود بـه این معنی نیست کـه نمیتوانید روندها را آزمایش کنید. برای زنان بالای 65 سال، چکمه هاي‌ وسترن و رزمی را پیشنهاد می شود. اگر تصمیم دارید غرب وحشی را انتخاب کنید، او یک چکمه کابویی با شفت تا زانو را توصیه می کند. اگر ترجیح میدهید بـه چکمه‌هاي‌ رزمی مدل دهید، ان‌ها رابا لباس‌هایي ست کنید تا لباس‌هاي‌ غیر رسمی و مدرن‌تر شوند. هر سبکی بـه بهترین شکل بازیگوش، جالب و غیرمنتظره اسـت.

نکاتی برای استایل شیک زمستانه خانم های بالای 60 سال

 

جدیدترین مطالب سایت