برخورد شدید و جریمه با شئونات اسلامی در خودرو

برخورد شدید و جریمه با شئونات اسلامی در خودرو

برخورد شدید و جریمه با شئونات اسلامی در خودرو 

شئونات اسلامی و عامل بی حجابی در کشور بیداد میکند ، اما این شئونات اگر از حدش بگذرد مسئله ساز خواهد شد مخصوصا در اتومبیل های شخصی در ادامه این خبر با سایت تالاب همراه باشید.

 

 

فرمانده ناجا با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی گفت: با افرادی که که شئونات اسلامی را در داخل خودروها نیز رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد شد.

 

برخورد با عدم رعایت شئونات اسلامی داخل خودرو

فرمانده ناجا با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی گفت: با افرادی که که شئونات اسلامی را در داخل خودروها نیز رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد شد.سردار حسین اشتری با اشاره به اینکه پلیس خوب، پلیس حرفه‌ای است، افزود: پلیس خوب علاوه بر اینکه باید از نظر اعتقادی، اخلاقی و توانمندی‌های جسمی‌ سرآمد باشد، به سمت حرفه گرایی نیز پیش برود چرا که در تأمین امنیت، آرامش و نظم جامعه موثر خواهد بود.

 

فرمانده ناجا از کاهش چهار درصدی جرایم در کشور خبر داد و افزود: برخورد و کشف جرایم در کشور سرعت خوبی گرفته و پلیس موفق به رسیدگی پرونده‌ها و جرایم در کمتر از ۱۲ ساعت شده است.

 

اشتری در ادامه با اشاره به نحوه ادامه فعالیت تلگرام در آینده نزدیک، گفت: چگونگی نحوه ادامه فعالیت تلگرام در کشور در شورای عالی فضای مجازی مطرح و تصمیمات نهایی در رابطه با چگونگی ادامه فعالیت در این فضا اتخاذ خواهد شد.

 

وی با اشاره به کشف ۸۵ درصدی جرایم در فضای مجازی، اظهار کرد: نیروی انتظامی و پلیس فتا اشراف خوبی در این فضا دارند و اگر مردم شکایتی داشته باشند با سرعت رسیدگی خواهد شد. اشتری در ادامه به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: با افرادی که که شئونات اسلامی را در داخل خودروها نیز رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد شد.

 

به گزارش تالاب اشتری در رابطه با موضوع حجاب و عفاف نیز گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبات در خصوص عفاف و حجاب، وظیفه قانونی و ذاتی بر عهده نیرویانتظامی گذاشته که اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته و آمارها موید این موضوع است.

 

وی در ادامه گفت: تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و از همین رو ناجا آمادگی کامل برای برقراری امنیت انتخابات را دارد تا با همکاری تمام دستگاه‌ها، شاهد انتخاباتی امن و با مشارکت بالای مردمی باشیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق خبر داد و اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس، در سال جاری برخورد با کالای قاچاق بوده که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و افزایش کشفیات نیز حاکی از تلاش همکاران انتظامی در این راستا است.

 

جدیدترین مطالب سایت