بازیگر ایرانی فیلم پورن بعد از عروسی در تهران لو رفت

مجموعه : اخبار حوادث
بازیگر ایرانی فیلم پورن بعد از عروسی در تهران لو رفت

ازدواج با بازیگر ایرانی فیلم پورن

دختر ایرانی که در فیلم های مستجهن و غیر اخلاقی پورن در خارج شرکت کرده بود بعد از ورود به تهران با پسری آشنا و با وی ازدواج کرده بود. و اما ماجرای لو رفتن بازیگر فیلم پورن ایرانی …

 

لو رفتن عکس هاي مستهجن و پورن دختر تهرانی  باعث شد تا شوهر این زن از شغل قبلی همسرش با خبر شود.

 

عروس و داماد تهرانی که در دادگاه حاضر شده اند تقاضای طلاق و جدایی دارند و مرد ادعا می کند که زنش بازیگر فیلمهای پورن است. مرد جوان با در دست داشتن مدرک و عکس‌هاي غیر اخلاقی به سوی کلانتری 134 شهرک قدس رفت تا از همسر خود که باعث فریب دادن در ازدواج شده بود شکایت کند.

 

به گزارش تالاب از شکایت ابتدایی پرونده به دادسرای ناحیه 2 تهران فرستاده شد تا پیگیری‌هاي لازم صورت گیرد.وقتی تازه داماد رو به روی دادیار مهدی صفریان قرارگرفت گفت: نزدیک به 2 سال پیش با همسرم دریک میهمانی آشنا شدم. با گذشت چند ماه از آشنایی‌مان متوجه شدیم رفتارهای مشترک زیادی باهم داریم و تصمیم گرفتیم تا باهم ازدواج کنیم.

 

اوایل، زندگی خوبی داشتیم تا بعد از 6 ماه متوجه رفتار‌هاي عجیب همسرم شدم. او روی تلفن همراه و لپ‌تاپ خود رمز گذاشت و اجازه نمی‌داد من نزدیک وسایلش شوم و همه ی وقت خودرا در فضای مجازی سپری میکرد. اوایل اهمیتی ندادم اما با گذشت زمان نسبت به وی شک کردم

 

تا این که یک روز از سر کار زودتر به خانه برگشتم و متوجه شدم همسرم در خانه نیست و لپ‌تاپش هم روشن است از فرصت استفاده کرده و به صورت رندومی همه ی فایل‌ها را بررسی کردم که ناگهان به یک بخش رسیدم.وقتی آنرا باز کردم با عکس‌ها و فیلم‌هاي غیر اخلاقی وی مواجه شدم.

 

ابتدا شوکه شدم و فکر کردم اشتباه میکنم با دیدن چند فیلم و عکس متوجه شدم که اشتباه نمیکنم و کسیکه در فیلم‌ها و عکس‌ها دیده می شود، همسرم است. وقتی وارد خانه شد ابتدا شروع به داد و بیداد کرد که من چرا بدون اجازه وارد لپ‌تاپش شدم وقتی عکس‌ها را نشان دادم خیلی خونسرد گفت:

 

سایت تالاب : این عکس‌ها به زمان گذشته مربوط می شود و قرار بود که من با این مرد ازدواج کنم که نشد اما عکس‌ها و فیلم‌ها خلاف حرف‌هاي همسرم را ثابت می کند و فهمیدم او وقتی در خارج از ایران بود در فیلم مستهجن بازیگر بوده است و رفتارهای غیر‌اخلاقی زیادی داشته و با فریب دادن من وارد زندگی‌ام شده است، به خاطر همین تصمیم گرفتم شکایت کنم تا همه ی موضوع کاملاً مشخص شود.

 

بعد از ادعاهای این مرد، همسرش در دفاع از خود گفت: این عکس‌ها به دوران قدیم من در خارج از ایران بر‌می گردد و قرار بود من با این مرد ازدواج کنم که نشد.وی افزود: شوهرم بدون اجازه به لپ‌تاپ من دست زده و این عکس‌ها را برداشته ودر همه ی سایت‌هاي مجازی پخش کرده است که من به پلیس سایبری مراجعه کردم و علیه او شکایت مطرح کرده‌ام.

 

با ادعاهای این زوج دادیار صفریان مأموریتی رابه پلیس سایبری داد که پس از بررسی‌هاي تخصصی آنان مشخص شد ادعاهای شوهر این زن واقعیت دارد و وی در خارج از ایران با دوری از اعتقادات مذهبی و اجتماعی دریک منجلاب گرفتار شده و سپس با پشیمانی به ایران بازگشته است.بدین‌ترتیب پس از این بررسی‌ها و صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه فرستاده شد تا رأی نهایی صادر شود.

بازیگر ایرانی فیلم پورن بعد از عروسی در تهران لو رفت

تحلیل قضایی پرونده

دادیار مهدی صفریان، دکترای حقوق

پرونده پیش ‌روی از چند منظر قابل بررسی است. از منظر اجتماعی ازدواج یک رویداد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در زندگی هر فرد تلقی می شود. نتیجه ازدواج هرچه باشد دارای آثار فردی و اجتماعی زیادی است. تشابهات فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و نزدیکی دیدگاه‌هاي زوجین و پرهیز از انتخاب صرفاً احساسی سبب یک ازدواج موفق خواهد بود

 

متأسفانه دراین پرونده زوجین دارای تقارن مذهبی نبوده و پایبند نبودن به اعتقادات مذهبی و حتی آداب و سنن در زوجه به وضوح به چشم می خورد. از منظر حقوقی نیز ابعاد این پرونده قابل تأمل است. بر‌اساس اصل صلاحیت شخصی که در ماده 7 قانون مجازات اسلامی نیز منعکس شده است، اگر هر ایرانی در بيرون از کشور مرتکب جرم یا جرایمی شده ودر ایران یافت و مسترد شود، بر‌طبق قانون ایران مجازات خواهد شد.

 

جرایم زوجه در خارج از ایران در قوانین ایران جرم‌انگاری شده و دارای ضمانت اجرای کیفری است. دراین پرونده زوجه که در سنین نوجوانی به بيرون از کشور به منظور ادامه تحصیل رفته است، به علل سستی اعتقادات مذهبی و فرهنگی و خلأ ارزش‌هاي اجتماعی مرتکب وقوع این رفتار مجرمانه می شود.

 

به گزارش تالاب مشکل در جایی حادتر می شود که زوج از طریق رایانه شخصی زوجه به فیلم‌هاي غیر‌اخلاقی وی دسترسی پیدا می کند و پس از جست‌و‌جوی اینترنت و با دستیابی به موارد بیشتر، اقدام به انتشار این فیلم‌ها کرده ودر گام آخر به پلیس سایبری مراجعه می کند.

 

نکته قابل ذکر این که در قانون نحوه مجازات اشخاصی که در امور سمعی و بصری فعالیت‌هاي غیر‌مجاز می کنند، انتشار و توزیع این‌گونه فیلم‌ها به هر نحو دارای خصیصه کیفری بوده و حسب مورد دارای ضمانت شلاق، جزای نقدی و حبس است.

 

به هر روی اشتباه زوج و زوجه دراین پرونده باعث ایجاد مشکلات عدیده برای هر دوی انها گشته است. پایبندی به اصول مذهبی، فرهنگی و اعتقادات و ارزش‌هاي اجتماعی صحیح میتواند در پیشگیري این‌گونه جرایم نقش مهمی ایفا کند.

 

جدیدترین مطالب سایت