قتل بی رحمانه همسر با استفاده از چاقو، چکش و تبر + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
قتل بی رحمانه همسر با استفاده از چاقو، چکش و تبر + عکس

مردی با یک نقشه عجیب به شکلی بی رحمانه همسر خود را به قتل رساند. مردی اهل ” استرالیا ” همسر خود را به طور وحشیانه و با 172 ضربه چکش و تبر به قتل رساند .

 

این مرد 30 ساله که به اتهام قتل همسرش بوسیله “چاقو و تبر و  وسایل تیز باغبانی ” در 11 اکتبر سال 2013 توسط پلیس بازداشت شد .

 

براساس گزارش پلیس، آقای ” رود ری کوین کوربت ” 30 ساله در صبح روز جنایت با اوژانس تماس گرفت و ادعا کرد که همسرش زخمی به خانه آمده است.

 

قتل بی رحمانه همسر با استفاده از چاقو، چکش و تبر + عکس

قتل همسر

 

وقتی اورژانس به محل حادثه که خانه آنها در ” پرت شرقی “واقع در ” پکن هام ” بود رسید با دیدن خانم ” تایی فورد ” که غرق در خون بود و به سختی نفس می کشید رو به رو شدند.این قربانی که از 172 مورد جراحت در همه ی اعضای بدنش رنج می برد به بیمارستان انتقال یافت اما چندی بعد جان خود را از دست داد.پزشکان اورژانس که ادعای آقای ” کوربیت ” را باور نکردند با پلیس تماس گرفتند و او در خانه اش بازداشت شد .

 

قتل بی رحمانه همسر با استفاده از چاقو، چکش و تبر + عکس

قتل بی رحمانه همسر با چاقو و چکش و تبر

 

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این جنایتکار همسر 18 ساله خود را با وسایلی از جمله چاقو و چکش و تبر و وسایل باغبانی زخمی کرده و گلوی او را به منظور خفه کردن فشار داده به طوری که پزشکان 41 مورد جراحت در ناحیه سر و گردن 32 مورد در بازوی راست 30 مورد در بازوی چپ 11مورد در پای راست و 19 مورد در پای چپ و همچنین 29 مورد در ناحیه ستون فقرات گزارش دادند .مادر قربانی خانم ” هیدن ” در گزارش خود گفت : دخترش 2 ماه قبل از این جنایت در 11 اکتبر براثر خشونت و ضرب و شتم ” کوربیت ” جنینش را سقط کرد و بعد از او تصمیم به جدایی گرفت .در بازجویی های به عمل آمده از ” کوربت ” جنایت کار اعتراف کرد که همسرش او را تهدید می کرد و می گفت : که به پلیس گزارش می دهد که فرزندمان براثر رفتار وحشیانه من به قتل رسید و باعث سقط آن شدم و او می خواست از من جدا شود و من به این دلیل دست به این جنایت زدم .

گفتنی است،او که تاکنون در حبس منتظر روز دادگاه بود در دادگاهی که برگزار شد به 18 سال زندانی محکوم شد.

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

منبع : باشگاه خبرنگاران

جدیدترین مطالب سایت