ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

ازدواج غیر رسمی بازیگران سریال غورباقه

نوید محمدزاده فرشته حسینی جزء بهترین بازیگران کشورمان با کارنامه درخشان در زمینه تئاتر و سینما فعالیت میکنند ؛ چندی پیش شایع در رابطه بودن این دو فرد در فضای مجازی پیچیده بود ؛ البته نوید محمدزاده و فرشته حسینی همیشه در پست ها و استوری هایشان لباس هایشان را ست میکردند کـه خبر از یک رابطه پنهانی را می دهد.

 

بـه گزارش تالاب  نوید محمدزاده تبریک تولد فرشته حسینی را بـه صورت متفاوت تبریک گفت و نشان از در رابطه بودن این دو فرد با یکدیگر را داد ؛ هنوز خبری از ازدواج رسمی این دو فرد باهم نشده اما اینجوری کـه گمان می‌رود نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج سفید کردند.

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

سن نوید محمدزاده چند سال است؟

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین ماه سال 1365 اسـت.

 

نوید محمدزاده فرزند چندم است؟

این هنرمند کشورمان درخانواده اي پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده اسـت.

 

مدرک تحصیلی نوید محمدزاده

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران اسـت و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

 

از فوتبال بازی کردن تا بازیگری نوید محمدزاده

نوید محمدزاده علاقه زیادی بـه فوتبال داشت ودر دوران نوجوانی قرار بود کـه فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند کـه با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش بـه کلی تغییر کرد.

اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده بـه اندازه اي بود کـه وی را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

 

نوید محمدزاده چگونه وارد سینما شد؟

نوید محمدزاده از چهره هاي‌ جوان دنیای هنر اسـت کـه بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده ودر این موسسه زیر نظر هنرمندانی هم چون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده اسـت.

 

این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه اي نداشته اما دراین سال در فیلم «در بین ابرها» بـه کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده اسـت ودر همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از ان نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده اسـت.

 

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا بـه تئاتر حرفه اي راه پیدا کرد و برای بازی دراین نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از ان در فیلم «آندو» بـه کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد کـه این نمایش مجوز اکران نگرفت.

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

 

کاربران در شبکه هاي‌ اجتماعی از پوشش پژمان بازغی تعریف و تمجید کرده اند اما پوشش نامناسب نوید محمد زاده را انتقاد کرده اند و بسیاری گفتن:این پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصیل ایرانی نیست و حتی خارجی ها هم با پوشش رسمی آمده اند اما تنها یک فرد با این پوشش در بین آن ها حضور دارد کـه ان هم ایرانی اسـت!

 

سینمای کشور ایران در جشنواره کن یک نماینده دارد، فیلم ” ناهید ” بـه کارگردانی آیدا پناهنده با حضور پژمان بازغی و نوید محمد زاده بـه عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش هاي‌ مردم را در پی داشت.

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

 

دقایقی بعد از انتشار عکس پژمان بازغی و نوید محمد زاده، اینبار نوید محمد زاده عکسی را در صفحه پروفایلش منتشر کرد و گفت:

این لباس توریستی من اسـت کـه درجشنواره کن پوشیده ام . عکس لباس اصلی رو میزارم . نگران آبروی ایران هم نباشید ! مرسی از این همه ی محبتتون ! سپس کامنت هایي گذاشته شد کـه عده اي گفتند طرز لباس پوشیدن هر کس بـه خودش مربوط اسـت و عده اي دیگر گفتند شـما فقط بخاطر خودتان نرفته اید و نماینده یک ملت هستید پس باید متناسب با فرهنگ ایران لباس بپوشید. تعدادی از کامنت هاي‌ مردم در شبکه اجتماعی اینستاگرام رو باهم میخونیم:” نوید جان بـه خدا هیچ کدوم از هنرمندان اونجا با این تیپ نمیان کـه تو اومدی ! همشون کت شلوار میپوشن تو مثلاً نماینده مردم ایرانی ! بازیت خوبه اما اي کاش اونجا نبودی…”

 

شاهکار نوید محمدزاده در سینما با فیلم «عصبانی نیستم»

نوید محمدزاده روی پرده نقره اي سینما هم خوش درخشیده اسـت، برای بازی در فیلم «خشمگین نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، ولی اتفاقاتی افتاد کـه این جایزه بـه رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران بـه عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما بـه علت فشار گروه هایي خارج از سینما فیلم خشمگین نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه بـه رضا عطاران اهدا شد.

 

هنرنمایی محمدزاده در فیلم ابد و یک روز

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

ابد و یک روز فیلمی بـه کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 اسـت. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین «6 سیمرغ دربخش اصلی، 2 سیمرغ  و بهترین فیلم و بهترین کارگردانی دربخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران» سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را بـه دست آورد.

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

 

سکوت نوید محمدزاده در جشنواره

نوید محمدزاده بعد از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل با سکوت و بوسه هاش متفاوت ترین حضور را بین برندگان سودای سیمرغ داشت.

 

نوید محمدزاده در لانتوری

فیلم لانتوری با بازی نوید محمدزاده ساخته رضا درمیشیان در پایان چهارمین روز جشنواره در اولین دقایق روز جمعه در برج میلاد بـه نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره بین المللی برلین نیز نمایش داده شد ولی جایزه اي را کسب نکرد.

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

فیلم لانتوری کـه در جشنواره امسال نیز با انتقادهای بسیاری بـه دلیل محتوای سیاه ان مواجه شد با این حال نتوانست نظر جشنواره برلین را هم جلب کند و بـه نوشته سایت دویچه وله، فیلمی کـه با سروصدای زیاد در جشنواره فجر اکران شده بود، در برلین بـه بایگانی جشنواره پیوست.

در ادامه بخشی از نقد دبورا یانگ منتقد آمریکایی بر این فیلم را کـه در هالیوود ریپورتر منتشر شده، بخوانید تا مشخص شود اینکار برای جشنواره هاي‌ خارجی تدارک دیده شده تا چهره اي زشت از ایران را نشان دهد.

 

فیلم های سینمایی که نوید محمدزاده در آن بازی کرده است

تفریق مانی حقیقی 1399
شب، داخلی، دیوار وحید جلیلوند 1399
متری شیش و نیم سعید روستایی 1397
سرخ پوست نیما جاویدی 1397
مغزهای کوچک زنگ زده هومن سیدی 1396
خفگی فریدون جیرانی 1395
بدون تاریخ بدون امضا وحید جلیلوند 1395
ابد و یک روز سعید روستایی 1394
خشم و هیاهو هومن سیدی 1394
لانتوری رضا درمیشیان 1394
ناهید آیدا پناهنده 1393
سیزده هومن سیدی 1392
خشمگین نیستم رضا درمیشیان 1392
لرزاننده چربی محمد شیروانی 1391
در بین ابرها روح الله حجازی 1387
نوید محمدزاده و هومن سیدی

بازی نوید محمدزاده در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

نوید محمدزاده در صدا و سیما

داستان ما، قصهٔ تو 1391
اجرای نوید
برنامه دوستان – پخش از شبکه جام جم

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

 

سریال هایی که نوید محمدزاده در آن بازی کرده است

سریال قورباغه 1397

سهمی برای دوست 1391

 

تئاتر های نوید محمدزاده

پسران آفتاب1387
ماه در مرداب1388
فاصلهٔ تاریک ستاره ها1389
دهانی پر از پرنده1389
نورگیر1390
زمستان 661390
ایستاده ها سر سوراخ سوپ خوری1391
پچ پچ هاي‌ پشت خط نبرد1391
ویران1391
مرد بالشی1392
یک دقیقه سکوت1392
هم طناب1392
روایت ناتمام یک فصل معلق1392
شکلک1393
دل سگ1393
آخرین نامه1393
بالاخره این زندگی مال کیه؟1393
کامنت1394
ستوان اینیشمور1394
شب آوازهایش را می‌خواند1394
خدای کشتار1395
دکلره1395
دیابولیک:رومئو و ژولیت1395
آخرین نامه1396
پچ پچ هاي‌ پشت خط نبرد1396
الیور توئیست1396
دیابولیک:رومِئو و ژولیت1397
خدای کشتار1397
فلیک1397
بینوایان 1397
مرد بالشتی 1398

 

نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینما کـه در سریال قورباغه بـه کارگردانی هومن سیدی با فرشته حسینی بازیگر افغان کشورمان، نقش خواهر و برادر را بازی می‌کردند در ماهها اخیر با توجه بـه عکس هایي کـه بـه اشتراک گذاشتند گمانه زنی هایي را در خصوص ازدواج این دو بازیگر در بین هواداران خود بـه وجود آوردند.

نوید محمدزاده در آخرین پست اینستاگرامی خودویدئویی را منتشر کرده کـه در ان فرشته حسینی نیز حضور دارد و تولد وی را با متنی عاشقانه تبریک گفته اسـت.

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

متن نوید محمدزاده درمورد فرشته حسینی

جانمی جان

افغان بخوام بگم

جان من اَستی

کوردی بخوام بگم

گیانمی گیان.

تولدت مبارک.

می دونم 6اُمی

از هم اکنون مبارک.

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

 

دراین ویدئو کـه در مدت کوتاه بازدید بالایی داشته اسـت نوید محمدزاده از هشتگ عشق من استفاده کرده اسـت.

فرشته حسینی نیز در استوری اینستاگرام خود پاسخ داد:

جهانی کـه من و تو ساختیم

در روز تولد نوید محمدزاده، خانم بازیگر تولد وی را کمی متفاوت تبریک گفته بود:

برای همیشه تو را آنگونه بـه یاد می آورم. ایستاده بر روی صخره اي با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی کـه خود دیدی بـه چشمِ دل. همانی کـه هیچ کس هنوز نمی‌داند!.

تولدت مبارک.

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

 

پس از ان عکسهایی از ین دو بازیگر منتشر شد کـه نشان می داد این دو لباس خودرا با یکدیگر ست کرده اند.

در اواخر فروردین ماه سال جاری، نوید محمدزاده بـه همراه فرشته حسینی همه ی مجسمه هاي‌ یک هنرمند افغانی را خریدند. این مجسمه ساز طی یک گفتگو اي در برنامه محاکات گفته بود کـه نوید محمدزاده بـه همراه فرشته حسینی بـه انبار مجسمه هاي‌ او آمده و آقای بازیگر پس از بالا بردن نرخ مجسمه ها، تمام انها را خریداری کرده بود.

 

فرشته حسینی چند سال سن دارد؟

 

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 اسـت ؛ وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او درخانواده‌اي پرجمعیت بـه دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران اسـت.

 

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی کـه ۹ سال سن داشت آغاز کرد و بـه‌خاطر حساسیت‌هایي کـه خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی درکنار تئاتر در فیلم‌هاي‌ سینمایی و مستند هم بازی کرده‌اسـت.

 

اولین فیلم فرشته حسینی

او اولین‌بار بازی در فیلم من یک دختر شادم بـه کارگردانی سامره رضایی درسال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن بـه کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌ المللی فیلم مراکش موفق بـه کسب بهترین بازیگر زن برای بازی دراین فیلم شد.

 

 

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

 

فرشته حسینی بازیگر نقش لیلا در سریال قورباغه، در فیلم هاي‌ سینمایی مختلفی هم چون هفت و نیم، سونامی، رفتن، شکست هم زمان بیست استخوان و یلدا نقش آفرینی کرده اسـت. او برای بازی در فیلم رفتن موفق بـه کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنوارهٔ بین المللی فیلم مراکش شد.

 

کاربران شبکه هاي‌ اجتماعی عکس هایي را کنار هم قرار داده اند کـه نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران معروف لباس هاي‌ مشترکی دارند یا باهم ست کرده اند و یا لباس ها یکی اسـت. کـه این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌ هاي‌ پیرامون عاشقانه هاي‌ بین انها قوت بخشیده بود.

 

ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی (بیوگرافی + عکس)

 

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی هنوز تایید نشده اسـت اما آن طور کـه معلوم اسـت ؛ نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج سفید کرده اند کـه برای این دو بازیگر آرزو خوشبختی و موفقیت روز افزون داریم.

جدیدترین مطالب سایت