آخرین قیمت سکه،طلا و ارز 6 بهمن 93

آخرین قیمت سکه،طلا و ارز 6 بهمن 93
قیمت ارز. طلا. سکه روزدوشنبه 93/11/6
 
 
نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح اخیر امروز یکشنبه در بازار یک میلیون و ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان، طرح قدیم یک میلیون و ۳۷ هزار تومان، نیم سکه ۵۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع سکه ۲۶۸ هزارتومان و سکه گرمی ۱۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد.
 

همینطور نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۱۰۵ هزار و ۲۸۴ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۹۵ دلار هست.

 

در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳۴۵۱ تومان، هر یورو را ۳۹۵۲ تومان، هر پوند را ۵۲۵۳ تومان و هر درهم کشور امارات را ۹۴۷ تومان اعلام کردند.

 

جدول قیمت سکه و ارز در یکشنبه

 

«قیمت‌ها به تومان»

نوع سکهقیمت بازار
سکه‌تمام‌طرح‌اخیر۱۰۳۸۵۰۰
سکه‌تمام‌طرح‌قدیم۱۰۳۷۰۰۰
نیم سکه۵۱۹۵۰۰
ربع سکه۲۶۸۰۰۰
گرمی۱۷۳۵۰۰
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۰۵۲۸۴
نوع ارز 
دلار۳۴۵۱
یورو۳۹۵۲
پوند۵۲۵۳
درهم۹۴۷

…………………………

قیمت ارز. طلا. سکه روزشنبه 93/11/4
 
 
نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح اخیر امروز شنبه در بازار یک میلیون و ۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان، طرح قدیم یک میلیون و ۳۹ هزار تومان، نیم سکه ۵۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع سکه ۲۷۰ هزارتومان و سکه گرمی ۱۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد.

همینطور نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۱۰۵ هزار و ۷۴۵ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۹۵ دلار هست.

در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳۴۵۴ تومان، هر یورو را ۳۹۶۹ تومان، هر پوند را ۵۲۷۶ تومان و هر درهم کشور امارات را ۹۴۹ تومان اعلام کردند.

 

جدول قیمت سکه و ارز در شنبه

«قیمت‌ها به تومان»

نوع سکهقیمت بازار
سکه‌تمام‌طرح‌اخیر۱۰405۰۰
سکه‌تمام‌طرح‌قدیم۱۰۳9۰۰۰
نیم سکه۵205۰۰
ربع سکه۲۷۰۰۰۰
گرمی۱۷3۵۰۰
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۰۵745
نوع ارز 
دلار۳۴۵4
یورو3969
پوند۵۲76
درهم۹۴۹

……………………….

 
قیمت ارز. طلا. سکه روزجمعه 93/11/3
 
 
نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح اخیر در روز جمعه در بازار یک میلیون و ۳۸ هزارتومان، طرح قدیم یک میلیون و ۳۷ هزار تومان، نیم سکه ۵۱۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۷۰ هزارتومان و سکه گرمی ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد.
 
همینطور نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۱۰۵ هزار و ۸۶۱ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۹۷ دلار هست.
 
در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳۴۵۸ تومان، هر یورو را ۴۰۶۲ تومان، هر پوند را ۵۲۸۳ تومان و هر درهم کشور امارات را ۹۴۹ تومان اعلام کردند.

 

جدول قیمت سکه و ارز در جمعه

«قیمت‌ها به تومان»

نوع سکهقیمت بازار
سکه‌تمام‌طرح‌اخیر۱۰۳۸۰۰۰
سکه‌تمام‌طرح‌قدیم۱۰۳۷۰۰۰
نیم سکه۵۱۹۰۰۰
ربع سکه۲۷۰۰۰۰
گرمی۱۷۴۵۰۰
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۰۵۸۶۱
نوع ارز 
دلار۳۴۵۸
یورو۴۰۶۲
پوند۵۲۸۳
درهم۹۴۹
………………………..
 
قیمت ارز. طلا. سکه روزپنج شنبه 93/11/2
 
 
 
سکه تمام با کاهش 3 هزار تومانی در مقایسه با روز قبل یک میلیون و 38 هزار و 500 تومان و هر دلار کشور آمریکا با کاهش 12 تومانی 3456 تومان عرضه می‌شود.
 
 
هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 105 هزار و 745 تومان، نیم سکه 519 هزار و 500 تومان و ربع سکه 271 هزار تومان داد و ستد می‌شود.
 

منبع: isna.ir

جدیدترین مطالب سایت