خبر خوشحال کننده ارزان شدن خودرو

خبر خوشحال کننده ارزان شدن خودرو

خبر خوشحال کننده ارزان شدن خودرو عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان این که دیگر وقت آن رسیده خودروسازان از حاشیه امن تولید خودرو های‌ بی کیفیت خارج شوند تا مقدمات کاهش قیمت ماشین تا پایان سال فراهم شود، گفت: پیش بینی ها بر این است که اتومبیل ارزان می‌شود.

 

محمد‌رضا خان‌محمدی اظهار کرد: مشکل تولید خودروی بی کیفیت و گران مربوط بـه تولیدکنندگان است و در این رابطه نباید بـه دولت انتقادی کرد چرا که براساس آمایش صنعتی، کشور نباید وارد صنعت خودروسازی می شد.

 

نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان همه ی ساله هزینه­ های‌ گزافی را صرف واحد R&D کرده اند این در حالی است بهبودی در کیفیت خودروها و رفاه مصرف کنندگان حاصل نشده است.

خبر خوشحال کننده ارزان شدن خودرو

 

خان‌محمدی افزود: با این حال، در این سال‌ها روند کیفی خودروسازان رو بـه رشد بوده اما سرعت بخشیدن بـه این روند در یک یا دو سال امکان پذیر نیست و بـه یک دهه زمان نیاز دارد.

 

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات آتی مانند کاهش قیمت اتومبیل تا پایان سال گفت: برای پایین آوردن قیمت عوامل مختلف تأثیر گذاراسـت باید همه ی ي آن تک تک بررسی شده و حل و فصل شود. انتظار میرود با اعمال شیوه های‌ مدیریتی جدید و ارزان شدن مواد اولیه، قیمت اتومبیل تا پایان سال کاهش یابد.

 

نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حمایت های‌ دولتی از اتومبیل سازان گفت: دولت نباید فقط با اتکا بـه تعرفه بـه دنبال حفظ تولید ملی باشد و برای خودورسازان حاشیه امن ایجاد کند.

 

خان محمدی افزود: خودروسازان داخلی همواره مایلند با خودروسازان خارجی همکاری کنند، با این حال رابطه متقابل خودروسازان داخلی و خارجی باید یا ظرفیت کامل خودروسازان باشد.

 

وی ادامه داد: خودروسازان خارجی که میخواهند با خودرسازان ایرانی همکاری کنند باید آخرین استانداردها و پیشرفت های‌ بـه روزشان را در کشور اجرا کنند تا محصولات با کیفیت بهتری بـه مردم عرضه شود.

 

خبر خوشحال کننده ارزان شدن خودرو

 

این عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دیگر وقت آن رسیده که خودروسازان تدبیری برای کیفیت پایین و قیمت بالای خودروها بیاندیشند و از این حاشیه امن ایجاد شده خارج شوند.

 

خان‌محمدی درباره راهکارهای کاهش قیمت اتومبیل از سوی تولیدکنندگان گفت: خودروسازان باید سرمایه های‌ خود را از بخش های‌ مختلف که در آن وارد شده اند بـه سمت واحدهای تولیدی هدایت کنند.

 

وی افزود: در خودروسازی های‌ کشور شرکت های‌ هرمی وجود دارد که مدیران باید انها را منحل کرده و منابع مالی بـه کار رفته درآنجا را برای افزایش تولید، ارتقای بهره وری و کاهش هزینه ها صرف کنند.

 

قیمت هر وب سایت چقدر است؟

قیمت سکه، طلا و ارز در بازار «جدول»

آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی

جدیدترین مطالب سایت