نکاتی که شما را بعد از دعوا آرام میکند

نکاتی که شما را بعد از دعوا آرام میکند

چگونه در هنگام دعوا آرام باشیم ؟ 

 

در هنگام دعوا بیشتر افراد بسیار عصبانی می‌شوند در ادامه می‌توانید با نکاتی که شما را بعد از دعوا آرام می کند تالاب را دنبال نمایید. 

 

اگر فردی با دوست یا همکارش جر و بحث کند و بدین دلیل گریبانگیر فشار عصبی شود می‌تواند با پناه بردن به این روش تا حدی از بار این فشار و اضطراب رها شود.

 

فواید قرار گرفتن در دسترس تابش نور آبی برای سلامت روان 

پیش از این دانشمندان تحقیقاتی را در مورد مزایای نور آبی و از جمله نقش آن در کشتن باکتریها، کمک به بازرسی بعضی مریضی هاي پوستی و غیره انجام داده بودند.

 

پژوهشگران دانشگاه گرانادا در اسپانیا، میگویند نور آبی مزایای دیگری هم دارد و افراد بعد از سنجیدن شرایط روانی نامناسب و فشار و اضطراب می‌توانند با قرار گرفتن در دسترس تابش نور آبی به شرایط بهتری دست یابند.

 

آنان میگویند فشارهای روانی کوتاه مدت که در اثر روابط با اشخاص در اجتماع به وجود می‌آید، بدین شیوه قابل کاهش هست. همچون مثال اگر فردی با دوست یا همکارش جر و بحث کند و بدین دلیل گریبانگیر فشار عصبی شود میتواند با پناه بردن به نور آبی تا حدی از بار این فشار و اضطراب رها شود.

 

محققان با انجام آزمایش هایي بر روی ۱۲ داوطلب ۱۸ تا ۳۷ ساله به این نتایج دست یافته اند. سلامت افراد یادشده پس از تنش عصبی و قرارگرفتن در دسترس تابش نور آبی به مدت ۱۰ دقیقه التیام یافته و حالات مغز و قلب آن ها بهتر شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت