شاید برای شماهم پیش آمده باشد بخواهید خواسته تان سریعتر اجابه شود و همیشه باید خواسته هایمان را فقط از خداوند بخواهیم.
دعای سریع الاجابه حضرت امیرالمونین و معصومان دیگر جزو سریع الاجابه ترین دعاها برای رسیدن بـه خواسته و مراد هستند، چنانچه در روایات از این دعاها برای اجابت بسیار گفته شده اسـت.
دراین بسته ما گلچینی از بهترین ذکر ها و دعاهای سریع الاجابه را برای شـما گرد آورده ایم. امید اسـت خواسته هاي شـما عزیزان هرچه زودتر بـه صلاحتان اجابت شود.
یکیدیگر از ذکرهای بسیار مهم استغفار اسـت کـه معروفترین صیغه آن « استغفر الله ربی و اتوب الیه» کـه از فواید آن بخشش گناهان، گشایش در رزق و حتّي باعث بچه دار شدن اسـت.
امام رضا «ع» می فرماید:
هر شخص مؤمن در وقت سحر با طهارت دست بـه سوى آسمان بردارد و ده مرتبه با نیّت خالص و توجّه بـه خدا و معناى آن بگوید: « یا باسِط» و بـه روى خود بمالد، هیچ وقت محتاج نگردد و از غم فقر و نیازمندى رهایى یابد و از جایى کـه گمان نداشته باشد نعمت بـه او رسد و روزى او زیاد شود.
امام صادق علیه السلام فرمودند:
آن کس کـه هزار مرتبه بگوید « لا حول ولا قوه الا بالله» خدای تعالی زیارت کعبه را روزی اش خواهد نمود و درصورتی کـه مرگش نزدیک باشد، خدا آنرا بـه تأخیرخواهد انداخت تا حج را روزی اش سازد.
رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند:
پنج چیز اسـت کـه چه قدر در میزان سنگین اند؛ گفتن سبحان الله و الحمد الله و لا اله الاّ الله و اللّه اکبر و فرزند شایسته اي اسـت کـه از مسلمانی بمیرد و او در مرگ آن فرزند دامن صبر از دست ندهد و بـه حساب خداوند منظور بدارد.
برای گشایش رزق و روزی در هرروز ۷۷ مرتبه یا غَفور یا وَدود” بگوئید.
دعای سریع الاجابه از حضرت امیرالمؤمنین «ع» برای حاجت ضروری
در روایات آمده اسـت کـه مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین «ع» شکایت کرد از دیر شدن جواب دعایش فرمود چرا نمی خوانی دعای سریع الاجابه را پرسید کـه آن کدام دعا اسـت فرمود بگو:
اَللّهُمَّ اِنّي اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ
نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلي کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ يُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَيْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ
عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَيَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَيَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْيُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَيَتَصَدَّعُ
لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَيَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّي حینَ يَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَيْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ
الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ الَّذی سَمَّيْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَيْتَ بِهِ عَلي عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَيْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَيْتِهِ وَ
اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّيَ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.
خدایا از تو می خواهم بـه اسم بزرگ، بزرگ تر، محفوظ پنهان، نور پایدار، برهان آشکار، آنکـه نوری اسـت با نور و نوری اسـت از نور و نوری اسـت در نور و نوری اسـت بر هر نور و نوری اسـت بالای هر نور و نوری اسـت کـه روشنی گیرد بـه آن هر تاریکی و با آن هر سختی شکسته شود و هر شیطان گردنکشی و هر جبّار لجبازی، نوری کـه هیچ زمینی باوجود آن قرار نگیرد و هیچ آسمانی باوجود آن نایستد، هر هراسندهاي بـه آن ایمنی یابد و سحر هر جادوگری بـه آن باطل می شود و بـه آن تجاوز هر متجاوزی و حسد هر حسدورزی از بین می رود ودر برابر عظمتش خشکی و دریا میشکافد و حمل میکند آنرا کشتی، زمانی کـه فرشته بـه آن سخن می گوید، پس برای موج بر کشتی راهی نباشد و آن نام توست، نام بزرگ تر بزرگ تر برجستهتر برجستهتر، نور اکبر کـه خودرا بـه آن نامیدی و با آن بر عرشت استوار شدي و بـه محمّد و اهلبیتش بـه تو رو میکنم و از تو میخواهم بـهحق تو و بـهحق ایشان، این کـه بر محمّد و خاندان محمّد سلام فرستی و با من چنینوچنان کنی.
بـه جای کذا و کذا حاجت بخواهد.
دعای مقاتل بن سلیمان از امام سجاد«ع»
امام سجاد «ع» بـه مقاتل بن سلیمان، دعایی را تعلیم داده، کـه مقاتل گوید هر کس این دعا را صد بار بخواند، دعایش مستجاب خواهد شد. این دعا چنین اسـت:
«إِلَهِي کَيْفَ أَدْعُوکَ وَ أَنَا أَنَا وَ کَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْکَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْکَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِینِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُکَ [أَدْعُوکَ ] فَتَسْتَجِیبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِیبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْکَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَکَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَي عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُکَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَي مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِیهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجاً عَاجِلاً غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.»
دعای سریع الاجابه فرج
کفعمی درکتاب بلدالامین دعایی از حضرت علی «ع» نقل کرده کـه اگر شخص گرفتار، ترسیده، نگران و غم دیده، آنرا بخواند، حق تعالی گشایش در کار او ایجاد نماید، کـه این دعا چنین اسـت:
یا عِمادَ مَنْ لا عِمادَ لَهُ وَ یا ذُخْرَ مَنْ لا ذُخْرَ لَهُ وَیا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ ویا حِرْزَ مَنْ لا حِرْزَ لَهُ وَیا غِیاثَ مَنْ لا غِیاثَ لَهُ وَیا کَنْزَ مَنْ لا کَنْزَ لَهُ وَیا عِزَّ مَنْ لا عِزَّ لَهُ یا کَریمَ الْعَفْوِ یا حَسَنَ التَّجاوُزِ یا عَوْنَ الضُّعَفاَّءِ یا کَنْزَ الْفُقَراَّءِ یا عَظیمَ الرِّجاَّءِ یا مُنْقِذَ الْغَرْقی یا مُنْجِيَ الْهَلْکی یا مُحْسِنُ یا مُجْمِلُ یا مُنْعِمُ یا مُفْضِلُ اَنْتَ الَّذی سَجَدَ لَکَ سَوادُ اللّيْلِ وَنُورُ النَّهارِ وَضَوْءُ الْقَمَرِ وَشُعاعُ الشَّمْسِ وَحَفیفُ الشَّجَرِ وَدَوِيُّ الْماَّءِ یا اَللّهُ یا اَللّهُ یا اَللّهُ لا اِلهَ إ لاّ اَنْتَ وَحْدَکَ لا شَریکَ لَکَ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَافْعَلْ بِنا ما اَنْتَ اَهْلُهُ.
پس از دعا هرچه حاجت داری تقاضای کن
دعای توسل
محمد ابن بابویه دعای توسل را از ائمه «ع» نقل کرده و گفته اسـت کـه این دعا را در هیچ امری نخواندم، مگر آن کـه اثر اجابت آنرا بـه زودی یافتم.
دعای اسم اعظم
سید علیخان شیرازی درکتاب «کلم طیب» نقل فرموده:اسم اعظم خدای تعالی آن اسـت کـه افتتاح او «الله» و اختتام او «هو» اسـت، هر کـه اسم اعظم خدای تعالی را روزی 11 بار ورد خود قرار بدهد، هر آینه هر امر مهم جزئی و کلی برای او راحت شود و آن اسم اعظم پنج آیه از پنج سوره مبارکه بقره، آل عمران، نساء، طه و تغابن اسـت، با این ویژگی کـه حروف آن نقطه ندارد و تغییری در اعراب انها صورت نمیگیرد:
«الله لا إله إلا هو الحی القیوم…» تا آخر آیه الکرسی
«الله لا اله الا هو …نزل علیک الکتاب …»
«الله لا إله آن هو لیجمعنکم …»
«الله لا إله آن هو له الاسماء…»
«الله لا إله الا هو و علی إلله…»
ذکر حضرت جواد «ع»
برای گشایش مشکلات و رفع گرفتاری، و برطرف شدن غم و اندوه، تداوم بر این ذکر کـه حضرت جواد «ع» تعلیم فرموده بسیار سودمند اسـت:
يَا مَنْ يَکْفی مِنْ کُلِّشَي ءٍ وَلا يَکْفی مِنْهُ شَي ءٌ اِکْفِنی ما اَهَمَّنی
دعای سریع الاجابه از پیامبراکرم«ص»
دعای سریع الاجابه دیگر دعای پرارزشی اسـت کـه پیغمبر اکرم«ص» در روز جنگ بدر و امام حسین«ع» در روز عاشورا آنرا خواندند. این دعا از امام صادق«ع» نیز نقل شده اسـت:
اَللّهُمَّ اَنْتَ ثِقَتی فی کُلِّ کُرْبَة، وَ اَنْتَ رَجآئی فی کُلِّ شِدَّة، وَ اَنْتَ لي فی
خدایا تویی تکیه گاه من در هر گرفتاری و تویی امید من در هر سختی و تو برای من در
کُلِّ اَمْر نَزَلَ بی ثِقَةٌ وَعُدَّةٌ؛ کَمْ مِنْ کَرْب يَضْعُفُ عَنْهُ الْفُؤادُ؛ وَ تَقِلُّ فیهِ
هر پیش آمدی تکیه گاه و ذخیره ام هستی چه بسیار گرفتاری کـه ناتوان شود ازآن دل و کم شود در آن
الْحیلَةُ؛ وَ يَخْذُلُ عَنْهُ الْقَریبُ وَ الْبَعیدُ؛ وَ يَشْمَتُ بِهِ الْعَدُوُّ؛ وَ تَعْنِینی فیهِ
چاره و یاری ندهد در آن خویش و بیگانه و شماتت کند بدان دشمن و خسته ام کند در آن
الاْمُورُ؛ اَنْزَلْتُهُ بِکَ؛ وَ شَکَوْتُهُ اِلَيْکَ؛ راغِباً فیهِ عَمَّنْ سِواکَ؛ فَفَرَّجْتَهُ
کارها و من آنرا بـه درگاه تو آوردم و شکوه اش بـه تو کردم و بـه جز تو از دیگران روگرداندم و تو بگشودی
وَکَشَفْتَهُ وَ کَفَيْتَنیهِ؛ فَأَنْتَ وَلِيُّ کُلِّ نِعْمَة، وَ صاحِبُ کُلِّ حاجَة، وَ مُنْتَهی
و برطرف کردی و کفایت کردی پس تویی سرپرست هر نعمت و صاحب هر حاجت و سرحد نهایی
کُلِّ رَغْبَة، فَلَکَ الْحَمْدُ کَثیراً؛ وَ لَکَ الْمَنُّ فاضِلاً
هر شوق پس تو راست ستایش بسیار و تو راست منّت فزون
دعاهای سریع الاجابه از امام صادق «ع»
از امام صادق «ع» روایت شده کـه هر شخصی ده بار «یا الله» بگوید، بـه او گفته می شود، لبیک، حاجت تو چیست؟
همچنین از امام جعفر صادق «ع» روایت اسـت کـه هر کس «یا رب یا الله» بگوید بـه گونه اي کـه تا نفس او قطع شود، گفته می شود لبیک حاجت تو چیست؟
دعای سریع الاجابه از امام موسی کاظم « ع»
کفعمی در بلد الأمین دعائی عظیم الشّأن و دعای سریع الاجابه از امام موسی کاظم « علیه السلام» نقل کرده اسـت کـه ایشان فرمودند:
اَللّهُمَّ اِنّي اَطَعْتُکَ فی اَحَبِ
خدایا همانا من در محبوبترین
الْأَشْیآءِ اِلَيْکَ وَهُوَ التَّوْحیدُ؛ وَلَمْ اَعْصِکَ فی اَبْغَضِ الْأَشْیآءِ اِلَيْکَ وَهُوَ
چیزها در نزد تو کـه عبارت از توحید و یگانگیت بود از تو پیروی کردم ودر مبغوضترین چیزها در نزدت کـه عبارت از
الْکُفْرُ؛ فَاغْفِرْ لي ما بَيْنَهُما یا مَنْ اِلَيْهِ مَفَرّي آمِنّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ
کفر بتو بود نافرمانیت نکردم پس انچه دراین میان اسـت ازگناهانم بیامرز ايکـه بسوی اوست گریزگاه من مرا از آنچه بـه خاطر
اِلَيْکَ؛ اَللّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْکَثیرَ مِنْ مَعاصیکَ؛ وَاقْبَلْ مِنِّي الْيَسیرَ مِنْ
آن بسویت پناه آوردم امان بخش خدایا بیامرز گناهان بسیارم را و بپذیر از من
طاعَتِکَ؛ یا عُدَّتی دُونَ الْعُدَدِ؛ وَیا رَجآئی وَالْمُعْتَمَدَ؛ وَیا کَهْفی
طاعت اندکم را اي ذخیره در مقابل سایر ذخیره ها و اي مایه امید و تکیه گاه من و اي پناهگاه
وَالسَّنَدَ؛ وَیا واحِدُ یا اَحَدُ؛ یا قُلْ هُوَ اللَّهُ اَحَدٌ؛ اَللَّهُ الصَّمَدُ؛ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ
ونگهبانم و اي یگانه اي یکتا ايآن کـه در وصف خود بـه پیغمبرت گفتی بگو او خدای یکتا اسـت خدا بی نیاز اسـت، نزاید و نه
يُولَدْ؛ وَلَمْ يَکُنْ لَهُ کُفُواً اَحَدٌ؛ اَسْئَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَيْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ
زاییده شده و نیست برایش همتا و مانندی هیچ کس از تو می خواهم بـه حق آنانکه از میان خلق خود آن ها را برگزیدی
وَلَمْ تَجْعَلْ فی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ اَحَداً؛ اَنْتُصَلِّيَ عَلي مُحَمَّدٍ وَآلِهِ؛ وَتَفْعَلَ
ودر خلق خود هیچ کس را مانند ایشان نکردی کـه سلام فرستی بر محمد و آل او و درباره من انجام دهی
بی ما اَنْتَ اَهْلُهُ؛ اَللّهُمَّ اِنّي اَسْئَلُکَ بِالْوَحْدانِيَّهِ الْکُبْری وَالْمُحَمَّدِيَّهِ
آنچه را تو شایسته آنی خدایا از تو خواهم بـه حق مقام وحدانیت و یکتایی بزرگ خودت و بـه مقام محمدی
الْبَيْضآءِ؛ وَالْعَلَوِيَّهِ الْعُلْیا، وَبِجَمیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلي عِبادِکَ؛
آن مقام تابنده و بـه مقام علوی آن مقام والا و بـه تمام حجتهای خود بر بندگانت
وَبِالْإِسْمِ الَّذِي حَجَبْتَهُ عَنْخَلْقِکَ؛ فَلَمْ يَخْرُجْ مِنْکَ اِلاَّ اِلَيْکَ؛ صَلِعَلي
و بـه حق آن نامی کـه از خلق خود پنهان داشتی کـه اظهار نشود از تو مگر بخودت کـه سلام فرستی بر
مُحَمِّدٍ وَآلِهِ؛ وَاجْعَلْ ليمِنْ اَمْری فَرَجاً وَمَخْرَجاً؛ وَارْزُقْنی مِنْحَيْثُ
محمد و آل محمد و برای من در کارم گشایش و راه نجاتی قرار دهی و بـه من روزی دهی از آنجا کـه
اَحْتَسِبُ وَمِنْ حَيْثُ لااَحْتَسِبُ؛ اِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشآءُ بِغَيْرِ حِسابٍ.
گمان دارم و از آنجا کـه گمان ندارم کـه تو روزی دهی هر کـه را بخواهی بیحساب.
پس حاجت خودرا بطلب
دعای سریع الاجابه از امام رضا علیه السلام :
راوی گوید :چون حضرت ابو الحسن رضا علی بن موسی صلوات الله علیهما رحلت نمودند، تعویذی یافته شد کـه بر آن حضرت بسته بودو در آخر آن نوشته شده بود آنکه پدر آن حضرت فرمودند کـه جد ایشان حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام بـه برکت این دعا از شر دشمنان پناه میجستند و دائما این تعویذ را در بند شمشیر خود آویخته بودند ودر آخر این دعا نامهای خدا عزّ و جلّ اسـت و آن حضرت بر اولاد و اهل خود شرط نمودند آنکه این دعا را بر هلاکت و ضرر مؤمنی نخوانند.
پس بدرستی کـه هر کس این دعا را بخواند دعای او نزد خدا عزّ و جلّ برنمیگردد. و دعا این اسـت :
اللَّهُمَّ بِکَ أَسْتَفْتِحُ وَ بِکَ أَسْتَنْجِحُ وَ بِ مُحَمَّدٍ صَلَّي اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ أَتَوَجَّهُ اللَّهُمَّ سَهِّلْ لِي حُزُونَتَهُ وَ کُلَّ حُزُونَهٍ وَ ذَلِّلْ لِي صُعُوبَتَهُ وَ کُلَّ صُعُوبَهٍ وَ اکْفِنِي مَئُونَتَهُ وَ کُلَّ مَئُونَهٍ وَ ارْزُقْنِي
مَعْرُوفَهُ وَ وُدَّهُ وَ اصْرِفْ عَنِّي ضَرَّهُ وَ مَعَرَّتَهُ إِنَّکَ تَمْحُو مَا تَشَاءُ وَ تُثْبِتُ وَ عِنْدَکَ أُمُّ الْکِتَابِ أَلا إِنَّ أَوْلِیاءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ إِنَّا رُسُلُ رَبِّکَ لَنْ يَصِلُوا إِلَيْکَ طه حم لا
يُبْصِرُونَ وَ جَعَلْنا فِي أَعْناقِهِمْ أَغْلالًا فَهِيَ إِلَي الْأَذْقانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ. وَ جَعَلْنا مِنْ بَيْنِ أَيْدِیهِمْ سَدًّا وَ مِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْناهُمْ فَهُمْ لا يُبْصِرُونَ أُولئِکَ الَّذِینَ طَبَعَ اللَّهُ عَلي قُلُوبِهِمْ وَ
سَمْعِهِمْ وَ أَبْصارِهِمْ وَ أُولئِکَ هُمُ الْغافِلُونَ لا جَرَمَ أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ ما يُسِرُّونَ وَ ما يُعْلِنُونَ فَسَيَکْفِیکَهُمُ اللَّهُ وَ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ وَ تَراهُمْ يَنْظُرُونَ إِلَيْکَ وَ هُمْ لا يُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْيٌ
فَهُمْ لا يَرْجِعُونَ طسم تِلْکَ آیاتُ الْکِتابِ الْمُبِینِ.
لَعَلَّکَ باخِعٌ نَفْسَکَ أَلَّا يَکُونُوا مُؤْمِنِینَ. إِنْ نَشَأْ نُنَزِّلْ عَلَيْهِمْ مِنَ السَّماءِ آیَهً فَظَلَّتْ أَعْناقُهُمْ لَها خاضِعِینَاللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُکَ بِالْعَيْنِ الَّتِي لَا تَنَامُ وَ بِالْعِزِّ الَّذِي لَا يُرَامُ وَ بِالْمُلْکِ الَّذِي لَا يُضَامُ
وَ بِالنُّورِ الَّذِي لَا يُطْفَأُ وَ بِالْوَجْهِ الَّذِي لَا يَبْلَي وَ بِالْحَيَاهِ الَّذِي لَا تَمُوتُ وَ بِالصَمَدِيَّهِ الَّتِي لَا تُقْهَرُ وَ بِالدَّيْمُومِيَّهِ الَّتِي لَا تَفْنَي وَ بِالاسْمِ الَّذِي لَا يُرَدُّ وَ بِالرُّبُوبِيَّهِ الَّتِي لَا تُسْتَذَلُّ أَنْ تُصَلِّيَ
عَلَي مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَفْعَلَ بِي کَذَا وَ کَذَا
پس حاجت خودرا بگو کـه آن شاء الله تعالی برآورده میشود.
دعای سریع الاجابه بعد از نماز
هر کـه این دعا را بعد از نماز بدون آن کـه حرکتی کند و حرف بزند بخواند هر حاجتی کـه بخواهد برآورده می شود:
«اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَيُّ القَيُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن يُصَلِيَ عَلي محمد و ال محمد و اَن يَتوبَ عَلَيَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشورا»
این دعا کـه در یکی از صفحات قرآن شخصی ایشان نوشته شده بود بـه شرح زیر اسـت:
هر کس در میان الطلوعین یعنی بین فجر کاذب و فجر صادق «5 دقیقه قبل از اذان صبح تا 5 دقیقه بعد از اذان» این ذکر را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده می شود ولو اگر تشرف بـه خدمت امام زمان «عج» باشد:
صلوات «14 بار»
یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی «40 بار»
صلوات «14 بار»
استجابت دعا مانند هر پدیده دیگری دارای آداب و قوانینی اسـت کـه باوجود آن آداب و شرایط اسـت کـه دعا بـه اجابت میرسد، درغیر اینصورت اگر مانعی برای استجابت دعا وجود داشته باشد کـه ما بـه آن علم نداریم، حتی اگر دعای سریع الاجابه هم بخوانیم ممکن اسـت مستجاب نشود.
بهتر اسـت بـه خداوند بسپاریم کـه اگر در صلاحیت ما اسـت خواسته مارا برآورده کند و بارها تجربه کرده ایم اگر خواسته اي برآورده نشد یک اتفاق بهتر در راه اسـت .
با آرزوی برآورده شدن همه ی خواسته هاي شـما عزیزان .