انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

امروزه و در قرن ۲۱ نیاز به قهوه از مهمترین نیازهای بشر شده است.به طوری که دیگر کسی به درخت قهوه و فر آورده های آن به دید نوشیدنی نگاه نمیکنه بلکه به عنوان دارو و معجزه و یکی از بزرگترین بیزینس های دنیا حساب میشه… جایی که نفت و شرکت های فرآورده های نفتی در رتبه اول و سپس صنعت غول آسای قهوه قرار گرفته است.

 

از الان به بعد دیگه دیدتون فراتر یه نوشیدنی ساده شده به همین راحتی از این رو کشورهای زیادی به تولید قهوه روی آورده اند.که البته بد هم نبوده براشون و پول خوبی توش است.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

حالا چرا همه کشورها نمیتونن قهوه کاشت کنن ؟

الان بتون میگم چنتا عامل داره که مهم ترین آن شرایط و موقعیت فیزیکیه برای کاشت قهوه است به صورت ساده تر کشورهای دور و اطراف خط استوا شرایط مطلوبتری دارند از قاره امریکا گرفته تا افریقا و اسیای شرقی …از کشور های نظیر کلمبیا برزیل نیکاراگوئه و اتیوپی و هند واندونزی و…

 

همچنین از مزیت های مهم قهوه اینه که سطح هوشیاری شما را بالا می‌بره و این خاصیت به خاطر وجود یک ماده‌ی محرک در قهوه به نام کافئین است که در واقع ، رایج‌ترین ماده‌ی روان‌گردان در دنیا است…
کافئین پس از ورود به سیستم اعصاب مرکزی ، به سراغ آدنوزین (عامل احساس خستگی و خواب ‌آلودگی) می‌رود و مانع فعالیت آن می‌شود…

 

برای خرید و اطلاعات بیشتر با اینستاگرام و شماره زیر تماس بگیرید

پیج اینستاگرام 2020 قهوه : instagram.com/2020ghahveh

شماره تماس :  09035994512

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

میدونستین کافئین تقریبا در تمام مکمل ‌های چربی‌ سوزی موجود در بازار، وجود داره؟

یک دلیل خوب برای این ادعا هست: کافئین یکی از معدود مواد طبیعی است که خاصیت چربی ‌سوزی آن ، در عمل ، اثبات شده است.مطالعات متعدد نشان میده کافئین می‌تونه میزان سوخت و ساز بدن را ۳ تا ۱۱ درصد بالا ببره و بسیار تاثیرگذار است.مطالعات دیگه نشون میده که کافئین دقیقا میتونه چربی‌سوزی را به اندازه‌ی ۱۰ درصد در افراد چاق و ۲۹ درصد در افراد لاغر، افزایش بده… هرچند، این امکان وجود دارد که با مصرف طولانی ‌مدت قهوه، این اثرات کم شود.

 

اما به این صورت که کافئین به سلول‌های چربی دستور میده چربی بدن را بشکنند ، این چربی‌ها در قالب اسیدهای چرب آزاد و منبع سوخت ، وارد جریان خون می‌شوند که به جز مغز ، ماهیچه‌های قلبی و اسکلتی، اسیدهای چرب را ترجیح می‌دهند.با وجود این آثار، عجیب نیست کافئین بتونه عملکرد فیزیکی را به طور میانگین ۱۲-۱۱ درصد، بالا ببره… پس ، منطقی است نیم ساعت قبل از بیرون رفتن از خونه و شروع روز کاری، یک فنجان قهوه‌ی غلیظ‌ نوش جان کنید.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

چنتا از خواص مهم قهوه برای بدن

یادتون هست شب‌های امتحان وقتی هنوز دو سوم کتاب را نخوانده بودید به اولین چیزی که پناه می‌بردید یک فنجان قهوه بود. بله، همه مردم قهوه را به خاطر شب زنده داری اش خوب می شناسند. ولی واقعیت این است که قهوه ویژگی‌های دیگری نیز برای سلامتی بدن دارد.اول یک فنجان قهوه برای خود درست کنید و این مقاله را بخوانید تا با مواردی اثبات شده از خواص قهوه برای سلامتی، آشنا شوید. در حقیقت قهوه یک نوشیدنی واقعا سالم است. این نوشیدنی، سرشار از آنتی‌ اکسیدان‌ ها و مواد غذایی مفیدی است که می‌توانند در بهبود سلامتی شما مؤثر باشند.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

قهوه می‌تواند انرژی شما را بالا ببرد و شما را هوشیارتر کند.

قهوه باعث می‌شود کمتر احساس خستگی کنین و هوشیاری شما را بالا می‌بره. این خاصیت به خاطر وجود یک ماده‌ی محرک در قهوه به نام کافئین است که در واقع، رایج‌ترین ماده‌ی روان‌گردان در دنیا است.
به عبارت ساده، پس از نوشیدن قهوه، کافئین جذب جریان خون می‌شود. این ماده پس از عبور از ایست بازرسی مغز، به سیستم اعصاب مرکزی می‌رسه. کافئین پس از ورود به سیستم اعصاب مرکزی، به سراغ آدنوزین (عامل احساس خستگی و خواب ‌آلودگی) می‌رود و مانع فعالیت آن می‌شود.

 

کافئین سبب افزایش تولید نوراپی‌نفرین و دوپامین می‌شود. نوراپی‌نفرین برای حفظ دقت، کنترل احساسات، یادگیری و ادراک ضروری است و دوپامین عامل توانایی، انرژی و لذت هست.آزمایش‌های کنترل‌ شده‌ی بسیار روی انسان‌ها، نشان میده قهوه، جنبه‌های مختلفی از عملکرد مغز را بهبود می‌بخشه.برای نمونه: حافظه، خلق و خو، هوشیاری، انرژی، زمان واکنش و عملکرد شناختی…

 

خلاصه: کافئین مانع فعالیت یک پیام‌رسان عصبی بازدارنده در مغز می‌شود و این امر یک اثر تحریک‌کننده به جا می‌گذارد و آن بهبود بخشیدن انرژی، خلق و خو و جنبه‌های مختلفی از عملکرد مغز است.

 

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

قهوه می‌تونه اثرات چربی‌ سوزی داشته باشه

آیا می‌دونستین کافئین تقریبا در تمام مکمل‌های چربی‌ سوزی موجود در بازار، وجود داره؟ یک دلیل خوب برای این ادعا هست: کافئین یکی از معدود مواد طبیعیه که خاصیت چربی‌سوزی آن، در عمل، اثبات شده مطالعات متعدد نشان می‌دهد کافئین می‌تواند میزان سوخت و ساز بدن را ۳ تا ۱۱ درصد بالا ببرد. مطالعات دیگر حاکی از آن است که کافئین دقیقا می‌تواند چربی‌سوزی را به اندازه‌ی ۱۰ درصد در افراد چاق و ۲۹ درصد در افراد لاغر، افزایش دهد. هرچند، این امکان وجود دارد که با مصرف طولانی‌ مدت قهوه، این اثرات کم شود.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

خلاصه: مطالعات بسیاری نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند روند چربی‌سوزی در بدن را افزایش بده و میزان سوخت‌و‌ساز بدن را بالا ببره.کافئین می‌تواند عملکرد فیزیکی را به طور چشمگیری بهتر کند.کافئین، سیستم عصبی را تحریک می‌کنه و این کار سبب می‌شود، سیگنال‌ شکستن چربی بدن به سلول‌ها فرستاده شود.

 

اما کافئین سطوح اپی ‌نفرین (آدرِنالین) خون را نیز بالا می‌بره و بدن انسان به وسیله‌ی افزایش آدرنالین، به استرس‌های فیزیکی و احساسی، پاسخ می‌دهد که به آن پاسخ «جنگ یا گریز» میگویند.کافئین به سلول‌های چربی دستور می‌ده چربی بدن را بشکنن.این چربی‌ها در قالب اسیدهای چرب آزاد و منبع سوخت، وارد جریان خون می‌شوند که به جز مغز، ماهیچه‌های قلبی و اسکلتی، اسیدهای چرب را ترجیح می‌دهند.با وجود این آثار، عجیب نیست کافئین بتواند عملکرد فیزیکی را به طور میانگین ۱۲-۱۱ درصد، بالا ببرد. پس، منطقی است نیم ساعت قبل از بیرون رفتن از خانه و شروع روز کاری، یک فنجان قهوه‌ی غلیظ‌ نوش جان کنید.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

خلاصه: کافئین می‌تواند میزان آدرنالین را افزایش دهد و اسیدهای چرب را از بافت‌های چربی آزاد کنه… کافئین همچنین، منجر به بهبود قابل‌توجه عملکرد فیزیکی میشود.در کافئین، مواد غذایی ضروری وجود دارد. قهوه چیزی بیش از یک نوشیدنی سیاه رنگ است. بسیاری از همین مواد مغذی که در دانه‌های قهوه وجود دارند، در نوشیدنی نهایی نیز یافت میشود.

 

یک فنجان قهوه حاوی مواد مغذی زیر است:

ریبوفلاوین (ویتامین ب۲): تامین‌کننده‌ی ۱۱ درصد از میزان توصیه شده‌ی روزانه

 

پانتوتنیک اسید (ویتامین ب۵): تامین‌کننده‌ی ۶ درصد از میزان توصیه شده‌ی روزانه

 

منگنز و پتاسیم: تامین‌کننده‌ی ۳ درصد از میزان توصیه شده‌ی روزانه

 

منیزیوم و نیاسین (ویتامین ب۳): تامین‌کننده‌ی ۲ درصد از میزان توصیه‌ شده‌ی روزانه

 

گرچه شاید به نظر مهم نباشه، اما اغلب مردم، روزانه بیش از یک فنجان قهوه می‌نوشند.

 

 بنابراین، اگر ۴-۳ فنجان قهوه بنوشید، آنگاه این مقادیر اندک، به سرعت زیاد می‌شوند.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

همچنین دیابت نوع ۲ یک بیماری بسیار جدی و شایع است که هم‌اکنون حدود ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا به آن مبتلا هستند. در این نوع دیابت، بدن انسولین تولید می‌کنه، اما یا میزان آن کافی نیست یا بدن نمی‌تونه از انسولین تولید شده استفاده کنه. در این شرایط، قند موجود در بدن نمی‌تونه وارد سلول‌های بدن شود و در اثر تجمع آن، بدن دچار نارسایی میشود.بنا به برخی دلایل، میزان ابتلا به دیابت نوع ۲ در کسانی‌ که قهوه مصرف می‌کنند، به طور چشمگیری پایین است.

 

مطالعات نشان می‌دهد ریسک ابتلا به این بیماری در افرادی که بیشترین میزان قهوه را مصرف می‌کنند، ۲۳ تا ۵۰ درصد کمتر است و نتایج یک بررسی دیگر نیز حاکی از کاهش ۶۷ درصدی احتمال ابتلا به این بیماری است.طبق بررسی‌های‌ گسترده‌ از داده‌های ۱۸ تحقیق روی مجموع ۴۵۷۹۲۲ نفر، نوشیدن روزانه یک فنجان قهوه خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را تا ۷ درصد کاهش میدهد.معمولا افراد بالای ۶۵ سال به این بیماری مبتلا می‌شوند. متاسفانه، هیچ درمان شناخته شده‌ای برای آلزایمر وجود ندارد.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

با وجود این، کارهای زیادی را می‌توان برای پیشگیری از این بیماری انجام داد از جمله، تغذیه سالم و ورزش، اما نوشیدن قهوه هم می‌تواند به طور شگفت‌آوری مؤثر باشد.طبق تحقیقات انجام شده، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر در کسانی که قهوه مصرف می‌کنن، بیش از ۶۵ درصد کمتر است.پس از آلزایمر، بیماری پارکینسون دومین بیماری رایج در حیطه‌ی عملکرد مغز است. این بیماری در اثر مرگ سلول‌های ترشح‌کننده‌ی دوپامین (یک انتقال‌دهنده‌ی عصبی) به وجود می‌آید. مانند آلزایمر، برای پارکینسون هم هیچ درمان شناخته‌ شده‌ای وجود نداره که این امر اهمیت پیشگیری از آن را دو چندان میکند.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

طبق مطالعات انجام شده، مصرف قهوه خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را بین ۳۲ تا ۶۰ درصد کاهش میدهد.در این مورد، به نظر می‌رسد خود کافئین به وجود آورنده‌ی این اثر است. بنابراین، کسانی که قهوه‌ی بدون کافئین مصرف می‌کنند از ریسک پارکینسون در امان نیستند.کبد عضو شگفت‌ انگیزی است که صدها عملکرد مهم در بدن را انجام میدهد.بیماری‌های متعددی از جمله هپاتیت و کبد چرب، اساسا بر کبد تأثیر می‌گذارند.بسیاری از این بیماری‌ها منجر به حالتی در کبد می‌شوند که به آن سیروز کبدی میگویند.

 

در این بیماری، کبد به دلیل عفونت مزمن، فرسوده می‌شود.ثابت شده است که قهوه میتونه در برابر سیروز، از کبد محافظت می کند.کسانی‌ که هر روز ۴ فنجان یا بیشتر قهوه می‌نوشن، ۸۰ درصد کمتر در معرض این بیماری هستند.همچنین افسردگی یک اختلال روحی جدیه که کیفیت زندگی را تا حد زیادی پایین میاره.این بیماری به طور باورنکردنی شایع است و هم اکنون حدود ۴.۱ درصد مردم امریکا دچار افسردگی شدید هستند.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

طبق مطالعه‌ای که از سوی دانشگاه هاروارد انجام شد و در سال ۲۰۱۱ به چاپ رسید، زنانی که هر روز ۴ فنجان یا بیشتر قهوه می‌خوردن، ۲۰ درصد کمتر دچار افسردگی می‌شدند.در مطالعه‌ی دیگری که روی ۲۰۸۴۲۴ نفر انجام شد، دریافتند کسانی که هر روز ۴ فنجان یا بیشتر قهوه می‌خوردن، ۵۳ درصد کمتر دست به خودکشی می‌زدند.همچنین سرطان یکی از شایع‌ترین دلایل مرگ در دنیا است و عامل آن، رشد کنترل نشده‌ی سلول‌ها در بدن است.

 

قهوه، به ظاهر، مقابل انواعی از سرطان از جمله سرطان کبد و روده‌ی بزرگ، خاصیت دفاعی داره… سرطان کبد، سومین دلیل عمده‌ی مرگ در دنیا است، در حالی که سرطان روده بزرگ در رده‌ی چهارم قرار داره…
مطالعات نشان میده ریسک ابتلا به سرطان کبد در افرادی که قهوه مصرف می‌کنند، ۴۰ درصد پایین‌تر است.طبق تحقیقی که بر روی ۴۸۹۷۰۶ نفر انجام شد، خطر ابتلا به سرطان روده‌ی بزرگ در کسانی که روزانه ۴ یا ۵ فنجان قهوه می‌خوردند، ۱۵ درصد کمتر بود.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

اغلب ادعا می‌شود کافئین می‌تواند باعث فشار خون بالا میشود.این درست است، اما اثر آن اندک است (بین ۳ تا ۴ mm/Hg) و اگر آن را به طور منظم مصرف کنین، معمولا این اثر از بین میرود.با وجود این، ممکن است در برخی افراد، این اثر ماندگار باشه، بنابراین اگر فشار خون بالا دارید، در مصرف قهوه احتیاط کنید… با این وصف، مطالعات انجام شده با این افسانه که قهوه، خطر بیماری‌ قلبی را افزایش می‌دهد، مغایر است. در واقع، شواهدی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه زنانی که قهوه می‌خورند کمتر به بیماری‌های قلبی دچار میشوند.

 

برخی تحقیقات نیز نشان میده قهوه‌ خورها ۲۰ درصد کمتر دچار سکته‌ی قلبی میشوند.در فرهنگ غربی، برای کسانی‌ که از رژیم غذایی استاندارد پیروی می‌کنن، قهوه سالم‌ترین جنبه‌ی این رژیم محسوب میشود. دلیل این امر، وجود مقادیر سرشار آنتی‌اکسیدان در قهوه است. آنتی‌اکسیدان‌ها نقش مهمی در پیشگیری از سرطان، پیری پوست و غیره دارند.در واقع، بررسی‌ها نشان می‌ده که اغلب مردم، بیش از میوه‌ها و سبزی‌ها، از قهوه، آنتی‌اکسیدان دریافت می‌کنند.

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

با توجه به نکات گفته شده حرف آخر ما این است که قهوه یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌ها در این کره‌ی خاکی است.ما به شما کمک میکنیم که فرهنگ غنی قهوه نوشیدن رو به خونه بیارین…

 

همچنین در تهیه انواع چای هندی (ماسالا) ، کاپوچینو ، هات چاکلت، انواع نسکافه و…

و انواع تجهیزات مثل فرنچ پرس ، انواع دستگاهای قهوه ساز برقی

و رو گازی ، پیچر ، جذوه ، و…کنارتونیم 

انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

به این صورت که از دان قهوه مورد پسندتون ( چه از لحاظ طعم و عطر چه کافئین و…) با توجه به هرسلیقه ای و چه انواع دستگاهای قهوه ساز واسه نوشیدن یه قهوه دلچسب و دلپذیر همراهیتون میکنیم.

 

 پس اگر به دنبال انواع قهوه ،تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی ، اسپرسو ساز با بهترین قیمت تکی و عمده می توانید از طریق اینستاگرام و شماره تلفن زیر با ما تماس بگیرید.


پس صفر تا صد نوشیدن قهوه رو با افتخار همراهتون هستیم …

 

برای خرید و اطلاعات بیشتر با اینستاگرام و شماره زیر تماس بگیرید

پیج اینستاگرام 2020 قهوه : instagram.com/2020ghahveh

شماره تماس :  09035994512

جدیدترین مطالب سایت