با ضروری ‌ترین لوازم آرایش ناخن آشنا شوید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
با ضروری ‌ترین لوازم آرایش ناخن آشنا شوید

ناخن های نامرتب و شکننده ای دارید؟

لوازم و ابزار آرایش ناخن را نمی شناسید؟

از لب پر شدن لاک ناخن هایتان خسته شده اید؟

تقریبا می توان گفت کمتر خانمی پیدا می شود که به نظافت و ظاهر ناخن هایش بی تفاوت باشد و دوست نداشته باشد که همواره ناخن های تمیز و آراسته ای داشته باشد. علاقه به لاک های رنگارنگ ناخن، از همان دوران کودکی در میان دخترهای کوچک به چشم می خورد.

در سال های گذشته تعداد خانم هایی که به آرایشگاه ها برای دیزاین ناخن مراجعه می کردند کم بود و دیزاین ناخن تنها به زمان مراسم ها و جشن های خاص نظیر جشن عروسی ختم می شد.

 

اما امروزه استقبال از این حرفه به قدری چشمگیر شده است که تقریبا در تمامی سالن های زیبایی، قسمتی به میز ناخن کار اختصاص داده شده است؛ به طوری که در اطراف محل زندگیتان دست کم سه الی چهار تا آرایشگاه مجهز به ناخن کار و ابزار مانیکور و پدیکور وجود دارد.

 

بازار رقابتی در شاخه آرایش ناخن موجب شده شرکت های سازنده و کمپانی های مختلف، محصولات متنوعی را برای آرایش ناخن تولید و روانه بازار کنند.

 

فرقی نمی کند به طور حرفه ای به کار آرایش و دیزاین ناخن می پردازید و یا قصد مرتب کردن ناخن های دست و پایتان را در خانه دارید و می خواهید با یک لاک ناخن ساده، ناخن هایتان را لاک بزنید و کمی تنوع بدهید؛ به هر حال بایستی شناخت کافی از لوازم آرایش ناخن داشته باشید تا به بهترین نحو ناخن ها را آرایش کنید.

 

در این نوشتار لیستی از ضروری ترین لوازم آرایش ناخن، ویژگی ها و کاربرد آن ها را برای شما شرح می دهیم و راه کارهایی برای جواب سوال های بالا که مشکل بسیاری از خانم هاست ارائه می دهیم. با ما تا انتهای این مطلب از الانزا همراه باشید.

 

لاک ناخن

لاک ناخن در رنگ های متنوع، از رنگ های تیره گرفته تا رنگ های روشن و شاد و فانتزی، همه و همه در صدر لیست ضروری ترین لوازم آرایش ناخن جای دارند.

قطعا برای شما پیش آمده، وقتی که خسته و بی حوصله هستید با زدن لاک، روحیه تان تغییر کند؛ رنگ های شاد برای روزهایی که احساس خستگی می کنید، گزینه خوبی به شمار می آیند و انرژی فوق العاده ای به شما می دهند.

لاک های لایت و روشن انتخاب های خوبی برای محل کار و محیط های عمومی هستند، این لاک ها در عین حال که به ناخن رنگ می دهند و آن را تا حدی از سادگی خارج می کنند، زیاد به چشم نمی آیند.

با ضروری ‌ترین لوازم آرایش ناخن آشنا شوید

اگر پوست سبزه یا سفید دارید و به دنبال لاکی خیره کننده و منحصربفرد می گردید ما به شما لاک های کروم و آیینه ایی را پیشنهاد می دهیم، این سبک از لاک مرزهای زیبایی و جذابیت دست ها را در کوتاه ترین زمان ممکن جا به جا کرده است و بسیار در میان خانم ها طرفدار دارد. در این مدل لاک شما گاهی رنگ لاک را با رنگ فلز و نقره ایی خیره کننده اشتباه می گیرد و همین خاص بودن آن را منحصربفرد کرده است.

 

اما جدای از رنگ لاک ناخن ، کیفیت پارامتر مهمی است که نباید از آن غافل شد؛ لاک های ارزان قیمت و بدون نام برند، در بسیاری از فروشگاه های آرایشی به چشم می خورند که به دلیل قیمت بسیار پایینی که دارند، طرفداران زیادی دارند.

 

اما بایستی این نکته را در نظر داشته باشید که یک لاک بی نام و نشان و ارزان قیمت، از متریال نامرغوبی تهیه شده و کیفیت چندانی ندارد.

این لاک ها خیلی زود لب پر می شوند و شروع به ترک خوردن و در نهایت پاک شدن می کنند. لاک های بی کیفیت نه تنها زود پاک می شوند، بلکه باعث زرد شدن سطح ناخن و آسیب های جدی به بافت ناخن می شوند.

 

امروزه با توجه به پیشرفت شرکت های سازنده لوازم آرایشی داخلی، محصولات خوبی نظیر لاک های با کیفیت و با برندهای شناخته شده عرضه می شوند که قیمت های مناسبی هم دارند.

 

بنابراین اگر نمی توانید لاک های خارجی تهیه کنید و می خواهید لاکی مرغوب و با قیمت مناسب خریداری کنید، به شما برندهای ایرانی نظیر این لی و سیترای را پیشنهاد می کنیم.

 

برای اطلاعات بیشتر و شناخت بهتر برای خرید لاک، می توانید مطلب ویژگی های لاک ناخن خوب چیست؟ را در مجله الانزا بخوانید.

لاک پاک کن

لاک پاک کن ها همان طور که از نامشان مشخص است، برای پاک کردن لاک طراحی شده اند. لاک ها به دلیل فرمولاسیون های مختلف، درجه سختی متفاوتی دارند، بعضی زود پاک می شوند و بعضی مقاوم تر بوده و دیرتر پاک می شوند.

 

در سال های خیلی قبل برای پاک کردن لاک، تنها محلول های استون وجود داشتند؛ هرچند استون ها قدرت بالایی دارند و خیلی زود لاک را از سطح ناخن پاک می کنند، با این حال به بافت ناخن آسیب می زنند. از این رو شرکت ها پاک کننده هایی را به بازار عرضه کردند که فاقد استون بوده و برای ناخن ضرری ندارند.

با ضروری ‌ترین لوازم آرایش ناخن آشنا شوید

اساس و پایه طراحی این محصول همان‌طور که از نامش هم مشخص است، به منظور پاک کردن لاک ناخن صورت گرفته است. از آن‌جایی که لاک در میان لوازم آرایشی، بسیار پرطرفدار است و زیاد استفاده می‌شود، شرکت‌های تولید کننده درصدد تولید و تنوع بیشتر محصولات پاک کننده لاک ناخن برآمده‌اند تا به راحتی بتوانید لاک قبلی خود را پاک کرده و ناخن‌ها را برای زدن لاک جدید آماده کنید.

 

انواع پدهای لاک پاک کن، مدل های جدیدتری هستند که در سال های اخیر تولید و روانه بازار شده اند. این پدها در ظرف های کوچک و جمع و جوری تولید شده و فضای زیادی از کیف دستی تان را نمی گیرند. این پدها برای پاک کردن لاک در بیرون از خانه بسیار مفید هستند.

لاک پاک کن های قلمی مدل های دیگری از پاک کننده های لاک هستند که برای پاک کردن اضافی لاک در کناره های ناخن فوق العاده اند.

 

سوهان ناخن و ناخن گیر

سوهان ناخن و ناخن گیر ابزاری بسیار کاربردی برای مانیکور و پدیکور محسوب می شوند. سوهان ناخن شامل دو نوع دستی و برقی می شود.

سوهان های دستی که انواع مختلفی به لحاظ شکلی و عملکرد دارند، برای استفاده در خانه و سالن های زیبایی مناسب هستند. سوهان دستی ابزار خوبی برای مانیکور و پدیکورهای ساده در خانه هم به شمار می آیند.

 

سوهان های دستی در فرایند کاشت ناخن، به شما این امکان را می دهند تا ناهمواری ها و برجستگی های سطحی ناخن را از بین ببرید. همچنین می توانید برای فرم و شکل دادن اطراف ناخن آن ها را به کار ببرید.

 

این سوهان ها معمولا دارای شماره هستند و بر حسب درجه سختی، شماره های متفاوتی دارند. داشتن چند سوهان دستی با شماره های مختلف برای صاف کردن سطح ناخن ضروری است.

 

سوهان های دستی از لحاظ جنسی به انواع فلزی، سمباده ای، شیشه ای و کریستالی تقسیم می شوند. برای اینکه لبه های ناخن زبر و سخت نشوند و به عبارتی آسیب نبینند، پیشنهاد می کنیم از میان سوهان های کریستالی و شیشه ای انتخاب داشته باشید.

 

سوهان های برقی که تکنولوژی های پیشرفته تری دارند، برای از بین بردن برجستگی ها و فرم دادن به ناخن در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

با ضروری ‌ترین لوازم آرایش ناخن آشنا شوید

ناخن گیرهای معمولی و حرفه ای هم ابزار دیگری برای آراستن و مرتب کردن ناخن ها هستند. قبل از لاک زدن و مانیکور و پدیکور، بایستی ناخن ها را به وسیله ناخن گیر کوتاه و مرتب کنید.

 

ناخن گیرهای حرفه ای که ناخن کارها از آن ها استفاده می کنند، تیغه های بسیار تیزی دارند و از مقاومت بالایی برخوردارند. این ابزار برای کوتاه کردن ناخن های ترمیمی و دارای لاک ژلیش مناسب هستند.

 

در مجموع سوهان و ناخن گیر جزو ابزار و لوازم آرایش ناخن محسوب می شوند.

 

جمع بندی

در این نوشتار با ذکر لوازم آرایش ناخن، شما را با ضروری ترین لوازم مورد نیاز برای دیزاین و آراستن ناخن آشنا کردیم. تمامی محصولات مورد نیاز برای کوتاه و مرتب کردن ناخن ها و آرایش ناخن، نظیر لاک ناخن، لاک پاک کن، ناخن مصنوعی، ابزار مانیکور و پدیکور را می توانید در قسمت آرایش ناخن فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) مشاهده کنید. این محصولات از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی با بهترین قیمت ها در سایت الانزا گنجانده شده اند.

جدیدترین مطالب سایت