دکوراسیون داخلی منازل + بازسازی فضای نشیمن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دکوراسیون داخلی منازل + بازسازی فضای نشیمن

تعمیرات ساختمان همیشه میتواند گزینه ی مناسبی برای نوسازی و بازسازی منزل باشد و روح تازه ای به کالبد خانه های قدیمی و فرسوده بدهد . شرکت بازسازی ساختمان هیرادکو با بهره گیری از برترین مهندسان و معماران ساختمانی آماده ارایه بهترین خدمات برای بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی منازل شماست .

 

 برای بازسازی منزل باید بهترین روش ها و مراحل را در این پروسه طی کرد تا نتیجه ای رضایت بخش را برای دکوراسیون داخلی منازل شاهد باشیم . برای بازسازی منزل میتوان این پروسه را در سه بخش بازسازی حیاط خانه ، بازسازی فضای داخلی خانه و بازسازی تاسیسات خانه انجام داد .

 

بازسازی حیاط

یکی از فضاهایی که باید به آن رسیدگی کرد و آن را در روند بازسازی منزل دوباره طراحی و اجرا کرد ، حیاط منازل است . این بازسازی در بخش های مختلفی میتواند صورت بگیرد . یکی از این بخش های تعمیرات دیوار و کف حیاط است .

 

ممکن است دیوار خانه ها دچار خرابی و شکستگی هایی شده باشند که میزان خرابی آنها متفاوت است . در این جا باید با استفاده از مصالحی مرغوب و با کیفیت این دیوار ها را بازسازی کرد . متریال های رایج برای دیوار حیاط میتواند بتن ساده ، آجر ها با طرح ها و رنگ های مختلف ، دیوار سنگی یا هر متریالی که ممکن است زیبایی حیاط خانه شما را دو برابر کند ، میتواند در این فضا قرار گیرد .

 

پس از آن نوبت به کف حیاط میرسد که بازسازی کنیم . کاشی ها و سنگ های گوناگون میتوانند برای کف حیاط بسیار مناسب باشد .

 

پس از بازسازی و نوسازی کف و دیوار حیاط نوبت به باغچه خانه میرسد . باغچه ها میتوانند جذابیت خانه را افزایش دهند و فضایی مطبوع و دلنشین را برای افرادی که به آنجا وارد میشوند ، ایجاد کنند .

با طراحی و استفاده از ایده های متفاوت و جذاب میتوانید انواع و اقسام باغچه ها و آبنما ها یا حوض را برای حیاط ایجاد کرد . با کاشتن گیاهان و گلهای مختلف یا حتی درختان میوه میتوان زیبایی این باغچه را چند برابر کرد .

دکوراسیون داخلی منازل + بازسازی فضای نشیمن

دکوراسیون داخلی منازل

برای بازسازی فضاهای داخلی خانه باید اتاق خواب ها ، فضای نشیمن ، سرویس و حمام و طراحی داخلی آشپزخانه را مدنظر داشت و طراحی ها را در این فضاها به کار برد .

 

بازسازی فضای نشیمن

برای بازسازی فضای نشیمن از به کار بردن و اجرای هیچ ایده ای نترسید . بجای رنگ های معمول و تکراری سفید و بی روح ، رنگ های شاد و جذاب را برای فضای نشیمن منازلتان استفاده کنید .

 

از کاغذ دیواری ها با طرح های زیبا و جذاب بهره ببرید و متریال های قوی را برای اینکار برگزینید . ترکیب های رنگی زیبا را برای داشتن یک هارمونی رنگی فضایی مناسب انتخاب کنید . در ادامه مبلمانی راحت و شیک را برای ایجاد دکوراسیون لوکس در منازلتان انتخاب کنید و فضاهای دلخواه خود را برای فضای نشیمن ایجاد کنید .

 

بازسازی اتاق خواب

برایدکوراسیون داخلی منزل به اتاق خوابی که پسرانه است یا دخترانه دقت داشته باشید . اتاق خواب والدین و کودکان دارای فضاهای متفاوت و رنگ و متریالی که برای آن استفاده میکنید نیز متفاوت است . برای طراحی اتاق خواب به سلیقه ی افرادی که درآن اتاق حضور دارند توجه کنید و بر اساس آن طراحی و بازسازی اتاق خواب را انجام دهید .

 

بازسازی آشپزخانه

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه باید کابینت هایی که دچار خرابی شده اند را بازسازی کرد یا با طراحی هایی دیگر بر اساس نیاز خانواده فضای آشپزخانه را افزایش داد یا مدل های مختلفی برای آشپزخانه برگزید . استفاده از رنگ و متریال مناسب با حال و هوای آشپزخانه و آپارتمان بسیار مهم است .

 

شرکت معماری

جدیدترین مطالب سایت