رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی ؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی ؟

در ادامه مقاله رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی چیست؟ چرا استفاده از این ترفند بهترین راه تبلیغات اینترنتی است؟ مدتی طولانی بود که وب مسترها و مدیران بازاریابی در سایت جهانی گوگل به دنبال شیوه های جدید و پیشرفته تر از بهینه سازی سایت بودند که به کمک آن بتوانند در یک بازه زمانی کوتاه سئو سایت را به بهترین شکل ارتقا دهند.

 

تا اینکه متوجه شدند به تازگی گوگل یکی از بهترین راه های تبلیغات اینترنتی را تحت عنوان رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی معرفی می کند. قدرت و تاثیر به کارگیری آن تبلیغات و معرفی آسان کسب و کار موضوعی بود تا بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به این اصطلاح به عنوان معامله ای سه سر سود نگاه کنند. حال بیایید با هم بدانیم که رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی چیست (رپرتاژ آگهی از لحاظ املایی غلط بوده اما در میان کاربران بسیار رایج است) و چه مزیت هایی را برای سئو سایت به ارمغان می آورد.

رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی ؟

معرفی کامل رپرتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی همان گونه که از نام آن مشخص است به گونه آگهی تجاری گفته می شود که با بهره مندی از ساختار گزارش روایتی در سایت های رایج خبری منتشر می گردد. با این مشخصه که چند کلمه کلیدی در محتوای خبری متن به وب سایت شما به عنوان آگهی دهنده لینک فالو می شود. تیتر رپرتاژ آگهی یا همان رپورتاژ آگهی به مثابه سایر شیوه های خبری در همان صفحه اول سایت برای بازدید کنندگان گوگل قابل شناسایی است و جالب اینکه این آگهی تبلیغاتی مفید و تاثیرگذار هیچ گاه از سوی سایت های منتشر کننده حذف نمی شود.

 

به علاوه آنکه چون کاربران مختلف از طریق بهتر و بیشتر می توانند با محصولات و خدمات تبلیغ دهنده آشنا شوند در نتیجه اثرگذاری آن به مراتب بیشتر از سایر شیوه های تبلیغاتی سئو سایت مشابه است. چنانچه شما به عنوان تبلیغ دهنده سایت خود بتوانید رپرتاژ آگهی را برای معرفی خدمات یا محصولاتتان در خبرگزاری های معتبر منتشر کنید آن ها می توانند اعتبار بسیار بالایی را برای آگهی خبری و تبلیغاتتان ایجاد کنند.

برای اینکه اطلاعات بیشتری راجب رپورتاژ آگهی چیست بدست آوریم میتوانید مقاله رپورتاژ آگهی چیست تسمینو را مطالعه نمایید

مزیت های رپورتاژ آگهی

یکی از دلایل بارز موفقیت برندهای بزرگ در سراسر دنیا این است که اخبار تبلیغاتی یا رپورتاژ آگهی خود را در سایت های خبری تخصصی و معتبر منتشر می کنند. در واقع به کمک چنین انتشار اثرگذارانه ای طوفان تبلیغاتی خود را در سراسر جهان به جریان انداخته و در نتیجه آن میلیون ها مشتری علاقه مند و وفادار را به سمت و سوی هدف خود جذب می کنند. در این شیوه از بازاریابی اینترنتی، تبلیغات کاربران به شیوه آگهی خبری در سایت های معتبر و شناخته شده ای که مهر تایید آن ها از سوی میلیون ها بازدید کننده زده شده است انتشار پیدا می کند.

چنین شیوه از انتشار آگهی باعث می شود تا کاربران با اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری از سایت شما بازدید کرده و به مشاهده محصولاتتان بپردازند. مهم تر آنکه رپرتاژ آگهی با هدف تبلیغات و افزایش مخاطبان از لحاظ سئو سایت در گوگل و همچنین افزایش کاربران سایت در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی بسیار مورد توجه است. به عبارتی می توان آن را نوعی تبلیغات غیر مستقیم دانست که مخاطبان در زمان بازدید از آن بیشتر اعتماد کرده و در نتیجه تمامی محتوای خبری را با میل و اشتیاق بیشتری مطالعه می کنند. از دیگر مزیت های استفاده از رپرتاژ آگهی یا همان رپورتاژ آگهی به شرح زیر است:

 

اثرگذاری منحصر به فرد بر روی مخاطبان به موجب اینکه محتوا به صورت یک آگهی خبری منتشر می شود و باعث ایجاد اطمینان خاطر بیشتر در مخاطبان می گردد.

انتشار محتوای سئو سایت در خبرگزاری های معتبر و شناخته شده دنیا که بازدیدکنندگان بی شماری دارند.

به موجب عدم حذف آگهی از سایت ماندگاری آن را به نسبت سایر شیوه های تبلیغاتی افزایش می دهد.

نمایش رپورتاژ آگهی انتشار یافته در تمامی جست و جوهای گوگل که بسیار مفید و کارساز است.

هایپر لینک چند کلمه کلیدی به وب سایت کاربران تبلیغ دهنده به منظور راهنمایی بیشتر مخاطبان و هدایت آن ها به سایت شما

در نهایت از لحاظ هزینه، قیمت رپرتاژ آگهی در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی مقرون به صرفه تر بوده و حتی بازدهی بالاتری هم دارد.

 

رپرتاژ آگهی در ایران معامله دو سر سود

آیا می دانستید مردم ایران هم از مشاهده رپرتاژ آگهی در رسانه های مختلف لذت می برند؟ به واقع آن ها تبلیغات خبری را با دید اخبار قابل استفاده عموم نگاه می کنند که می توانند از آن اطلاعات مورد نیاز خود را برای تصمیم گیری آگاهانه در خصوص یک خرید ناب و لذت بخش دریافت کنند. بی شک اگر یک رپورتاژ آگهی خوب و هوشمندانه نگاشته شود می تواند تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربران را در قالبی گیراتر و جذاب تر از تبلیغات معمولی در اختیارشان قرار دهد. حال سوال اینجا است که وب مسترها، بازاریابان آنلاین و یا حتی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در ایران تا چه اندازه با این شیوه تبلیغاتی موثر آشنایی دارند؟ آیا واقعا برندهای موفق و شناخته شده ایرانی برای جذب بیشتر مشتریان خود در داخل و خارج از ایران از رپرتاژ آگهی استفاده می کنند؟

 

در پاسخ به این سوال و نمونه های مشابه آن باید گفت که بلی درست است اگرچه در ایران هنوز هم خیلی از صاحبان شرکت ها از مزیت های شگفت انگیز رپورتاژ آگهی بی اطلاع هستند اما به جرات می توان گفت بسیاری از مدیران خلاق، باهوش در برندهای پیشرو و شناخته شده جهانی برای جذب مخاطبان و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار از این ترفند موثر تبلیغاتی استفاده می کنند. جالب است بدانید که رپرتاژ آگهی برای برندسازی خیلی از موسسات، صنایع، استارتاپ های کوچک و بزرگ و به ویژه کسب و کارهای اینترنتی نتایج شگفت انگیزی را به بار می آورد. از جمله آن می توان به کسب اعتبار خاص برندها در یک بازه زمانی کوتاه به واسطه این ابزار تبلیغاتی اشاره کرد.

 

رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی ؟

رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی برای سئو سایت

درباره تاثیرات رپرتاژ آگهی در سئو و بهینه سازی سایت چه می دانید؟ باید گفت درست از زمانی که دریافت رتبه اول گوگل برای کسب و کارهای مختلف اینترنتی بهترین و سریع ترین راه درآمد و رسیدن به سوددهی بالا به اوج خود رسید همه افراد اعم از سئوکارها و وب مسترها به دنبال یافتن بهترین ابزار تبلیغاتی برای ارتقای سئو سایت خود بودند؛ اما با در نظر گرفتن الگوریتم های جدیدی که هر روزه از سوی وب سایت جهانی گوگل به نمایش گذاشته می شود بایستی همواره دانش خود را در راستای دستیابی به شیوه های تبلیغاتی به روز و موثر تقویت کرد. به این طریق است که به آسانی می توان رتبه اول جستجوی گوگل را به وب سایت خود اختصاص داد. از جمله مزیت هایی که رپرتاژ آگهی که با اثرگذاری بالا در دریافت رتبه اول گوگل برای سئو سایت ها به ارمغان می آورد به شرح زیر است:

عدم حذف رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر جهانی

اتوریتی و دریافت رتبه بسیار بالا در خبرگزاری

هایپرلینک چند کلمه کلیدی اصلی به صورت فالو

نکات مهم در رپورتاژ آگهی تسمینو

مهم ترین نکته در اثرگذاری بالای رپرتاژ آگهی نحوه تهیه آن است. از این رو نیاز است تا از تیم متخصص حرفه ای دارای اعضای کاربلد و آگاه از قوانین و مقررات سئو سایت نظیر شرکت رپورتاژ آگهی تسمینو راهنمایی بگیرید.

دوم آنکه حتما رپورتاژ آگهی شما در سایت های خبرگزاری معتبر انتشار یابند.در نهایت آگهی تبلیغاتی شما با در نظر گرفتن کسب و کار و نوع مخاطبان وب سایتتان تهیه و منتشر شود.

و در نهایت برای خرید رپورتاژ آگهی میتوانید از آدرس Tesmino.com/reportage اقدام نمایید.

جدیدترین مطالب سایت