طراحی سایت توسط بهترین تیم طراح وب در تهران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
طراحی سایت توسط بهترین تیم طراح وب در تهران

در دنیای دیجیتال داشتن وب‌سایت مهم‌ترین ابزار موفقیت یک کسب و کار است. شما می‌توانید به وسیله یک طراحی سایت حرفه‌ای و خیره کننده از بین رقبای خود متمایز شوید و به کسب و کار خود رونق ببخشید. در واقع وب‌سایت شما، ویترین کسب و کار شماست، ما در تهران سایت این موضوع را بخوبی درک کرده و با استفاده از تجربه و تکیه بر مهارت و دانش فنی کادر متخصص خود بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد.

 

اهمیت طراحی سایت

طراحی سایت یک الزام برای ورد از دنیای سنتی به دنیای مدرن امروزی است. سایت قوی‌ترین ابزار بازاریابی برای نمایش هر چه قوی‌تر برند و خدماتتان به مردم است. این روزها بدلیل شیوع بیماری، آلودگی هوا و مشغله زندگی افراد ترجیح می‌دهند برای رفع نیازهای خود به فضای اینترنت پناه ببرند، با توجه به بحث فیلترینگ و از رونق افتادن شبکه‌های مجازی قدرتمندترین و موثرترین ابزار کسب درآمد بدون شک طراحی سایت است.

 

طراحی سایت ارزان در تهران

از مهم‌ترین دلایل تفاوت قیمت در طراحی سایت، نوع طراحی می‌باشد. مانند کدنویسی، طراحی اختصاصی و یا استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده (وردپرس).  هر کدام دارای مزیت‌هایی می‌باشد که فرد با توجه به اهداف سازمان و نیازهای خود می‌تواند یکی را انتخاب کند. اگر اول راه هستید و بودجه محدودی دارید ما به شما طراحی سایت وردپرس را پیشنهاد می‌دهیم. طراحی سایت با استفاده از سیستم وردپرس بسیار مقرون‌بصرفه‌تر می‌باشد. همچنین امکان توسعه وب‌سایت در آینده نیز امکان‌پذیر است. 

 

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین روش‌های طراحی سایت است. بسیاری از وب‌سایت‌های معروف در دنیا بوسیله وردپرس طراحی شده‌اند. سسیستم وردپرس در ابتدا برای وبلاگ نویسی استفاده می‌شد اما با گذشت زمان و ارتقا آن امروزه می‌توان تمامی سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، سازمانی و… را با وردپرس طراحی کرد. وردپرس یک cms رایگان است که با هزینه کم و در مدت زمان کوتاهی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا برای کسب و کار خود یک سایت داشته باشید.

 

مزایای طراحی سایت وردپرس 

کاربری راحت و آسان

کار کردن با وردپرس نیاز به دانش فنی نداشته و بسیار راحت است. شما می‌توانید به راحتی  پست، تصویر، وبلاگ و… را به سیستم خود اضافه کنید.

 

مدیریت آسان

از هر کامپیوتری درهر جایی که باشید می‌توانید وب‌سایت خود را مدیریت کنید. می‌توانید افزونه‌های آن‌را تعییر دهید. همچنینی برای بروزرسانی وب‌سایتتان دیگر به طراح وب‌احتیاجی ندارید و خودتان می‌توانید اینکار را بکنید.

 

عدم نیاز به دانش فنی

برای تغیر در وب‌سایتتان احتیاجی به دانش کدنویسی ندارید و با استفاده از قالب‌های آماده و رایگان وردپرس می‌توانید در وب‌سایتتان تغیر ایجاد کنید و یا به آن محتوا، بلاگ و… اضافه کنید.

 

مورد علاقه گوگل

سایت‌هایی که بوسیله وردپرس طراحی شده‌اند بدلیل کدنویسی اصولی و تمیزی که دارند مورد علاقه گوگل هستند؛ زیرا خوانش کدهای آن‌ها آسان‌تر است.

 

سئو پذیری بالا

سایت‌های وردپرسی با استفاده از افزونه سیو یی که دارند بهینه می‌‌باشند.

 

سفارشی سازی

با استفاده از تم‌های اختصاصی و قالب‌های متنوع و در دسترس وردپرس می‌توانید سایت خود را منحصراً برای برندتان سفارشی سازی کنید.

 

توسعه آسان

با توجه به بروزرسانی مدام و ارائه قالب‌های متنوع هر ساله در سیستم وردپرس امکان توسعه و ارتقا وب‌سایت در آینده امکانپذیر است.

طراحی سایت توسط بهترین تیم طراح وب در تهران

طراحی سایت فروشگاهی

از ملزومات مشاغل فروشگاهی داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای است؛ زیرا امروزه اکثر افراد جامعه مایحتاج خود را از طریق اینترنت و بصورت آنلاین تهیه می‌کنند. تهران سایت در کنار شماست تا هر آنچه برای یک وب‌سایت فروشگاهی موفق نیاز دارید را برایتان محیا کند.

 

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

می‌توانید سایت فروشگاهی خود را با استفاده از سیستم وردپرس طراحی کنید  امروزه حدود 30 درصد سایت‌های فروشگاهی با استفاده از وردپرس طراحی شده‌اند. برای این منظور باید افزونه ووکامرس را سیستم وردپرس خود نصب کنید. سایت وردپرسی  شما شامل تمامی امکانات یک سایت فروشگاهی اعم از گالری تصاویر، ویدئو، درگاه پرداخت و… می‌باشد. اما اگر حجم محصولات فروشگاهی شما زیاد است و شامل دسته‌بندی‌های متنوعی است ما به شما طراحی سایت فروشگاهی بصورت اختصاصی را پیشنهاد می‌دهیم.

 

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در تهران سایت با استفاده از متدهای برتر دنیا طراحی می‌شود. از مهمترین امکاناتی که در طراحی سایت فروشگاهی برایتان فراهم خواهیم کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی سایت فروشگاهی بصورت ریسپانسیو مطابق با گوشی‌های موبایل

ساخت پنل کاربری اختصاصی برای مشتریان

بارگزاری سرویس پیامرسان و ایمیل برای اطلاع‌رسانی به مشتریان

درج ماژول تخفیفات

درج گالری تصاویر و ویدئو برای محصولات

جستجو پیشرفته

نمایش کالاهای پرفروش و تخفیف‌دار

امکان ثبت نظرات کاربران

پشتیبانی آنلاین

تعریف حداقل و حداکثر خرید محصول

تعریف آیتم قابل سفارش

امکان تعیین زمان ارسال

انتخاب روش‌های ارسال مرسوله

کیف پول اعتباری برای کاربران

مجهز به درگاه پرداخت با امنیت بالا

امکان ارائه فاکتور

امکان اتصال به چاپگر

گزارشگیری از سفارشات

 

شرکت‌های طراحی سایت معتبر و حرفه‌ای می‌توانند یک سایت اصولی و حرفه‌ای به شما تحویل دهند که تمامی استانداردها در آن رعایت شده باشد. از طرفی شرکت‌هایی را انتخاب کنید که خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت را نیز انجام می‌دهند؛ زیرا رعایت نکات سئو در سایت‌های فروشگاهی بسیار پر اهمیت است و گاهی تفاوت فروش محصولات در لینک 1 و 2 می‌تواند صدها میلیون تومان باشد. پس شرکت طراحی سایتی را انتخاب کنید که طراحی سایت شما را بر اساس اصول سئو و مبحث دیجیتال مارکتینگ قوی راه‌اندازه کرده باشد. قطعاً بدین گونه سریع‌تر به هدف خود خواهید رسید.

 

خدمات طراحی سایت با تهران سایت

مجموعه تهران سایت فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه طراحی سایت، سئو سایت و بازاریابی اینترنتی آغاز کرده و تا کنون بیش از 1500 نمونه کار موفق را در رزومه خود ثبت کرده است. از مزایای همکاری با تهران سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

طراحی زیبا و چشم‌نواز، با رعایت اصول شناختی روانشناسی رنگ‌ها

رعایت تمام استانداردهای جهانی

کدنویسی اصولی

طراحی سایت بصورت ریسپانسیو

طراحی سایت با سئوپذیری بالا

طراحی با هر زبان برنامه‌نویسی بدون محدودیت

برگزاری جلسات مشاوره و آموزشی رایگان

پشتیبانی قوی

و…

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات تهران سایت به وب‌سایت مجموعه به نشانی tehransite.com مراجعه کنید. در خصوص دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تلفن 77711200021 با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب سایت