عوامل موثر بر قیمت رپورتاژ آگهی چیست ؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
عوامل موثر بر قیمت رپورتاژ آگهی چیست ؟

مقدمه در رابطه با قیمت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یا روپورتاژ خبری روشی است برای تبلیغات و بازاریابی که یک شیوه قدیمی است و بیش از یک قرن قدمت دارد. انجام این کار به افراد متخصص نیاز دارد که بتوانند مخاطببن را در مسیری مشخص همراهی کنند. قیمت رپورتاژ آگهی با توجه به تجربه فرد متخصص، رزومه وی و همچنین محل تبلیغ متفاوت است، که جلوتر به بررسی کامل آن می‌پردازیم.

 

امروزه رپورتاژ آگهی به صورت مدرن و تبلیغات در اینترنت انجام می‌شود، زیرا فضای مجازی و اینترنت مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل است که رپورتاژ آگهی یک قدم مهم برای تبلیغات و ارتباط برقرار کردن با کاربران است. بنابراین  امروزه قیمت رپورتاژ آگهی با توجه به مخاطبین سایت خبری که موضوع را تبلیغ می‌کنند و بازدید سایت متفاوت است.

 

رپورتاژ اگهی بر روی سئو سایت نیز تاثیر مثبتی دارد. همانطور که می‌دانید سئو به دو دسته تقسیم می‌شود. یکی سئو داخلی است که شامل مجموعه کارها و فعالیت‌های شما در سایت خودتان است و دیگری سئو خارجی است که شامل مجموعه کارهایی است که خارج از سایت خودتان انجام می‌ دهید به عنوان مثال کاری انجام دهید تا سایت‌های معتبر مطالب شما را به اشتراک بگذارند و لینک سایت شما را بگذارند. یکی از این کارها رپورتاژ آگهی است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه این کار را انجام دهید.

 

موارد موثر بر قیمت رپورتاژ آگهی

همانطور که پیش‌تر بیان شد، قیمت رپورتاژ آگهی مشخص نیست  و به موارد مختلفی بستگی دارد. در ادامه برخی از این موارد بررسی شده‌‌اند.

یکی از این موارد اسپم اسکور سایت است که نشان می‌دهد یک سایت آیا در گوگل نشان داده می‌شود یا اسپم است. مقدار آن بین 0 تا 100 است و هرچه این مقدار بیشتر باشد، به این معنا است که درصد اسپم بودن سایت کمتر است و احتمال دیده شدن آن در صفحه اول گوگل بالا است. بنابراین قیمت رپورتاژ آگهی در این سایت‌ها به مراتب بالاتر از سایت‌هایی است که اسپم اسکور آن‌ها کمتر است.

 

مورد دوم که بر قیمت رپورتاژ آگهی تاثیر بالایی دارد، اعتبار دامنه سایت مربوطه است. اعتبار دامنه میزان امتیاز دریافت شده از موتورهای جست و جو را نشان می‌دهند. اگر مقدار این امتیاز را بین 0 تا 100 در نظر بگیریم، هرچه این مقدار بالاتر باشد، باید هزینه بیشتری برای رپورتاژ آگهی پرداخت شود.

 

رتبه الکسا که تعداد بازدید کنندگان سایت را نشان می‌دهد و هرچه این مقدار بالاتر باشد، به آن معنا است که سایت مد نظر بازدید کننده بیشتری دارد. در نتیجه قیمت رپورتاژ آگهی در این سایت‌ها بالاتر می‌روند.

 

نکاتی که باید در رپورتاژ آگهی رعایت شوند

اگر به دنبال آموزش رپورتاژ آگهی رایگان هستید از شما دعوت می‌کنیم تا ادامه متن را مطالعه نمایید.

آماده سازی و تدوین رپورتاژ که مرحله اول و مهم کار است و باید کانال‌های توزیع محتوای درستی را برای انشار مختوا انتخاب کرد.

رعایت ساختار: هر متنی برای نوشتن نیاز به ساختار مشخصی دارد و باید اصول اولیه آن رعایت شود.

اصلا کپی نکنید: یک رپورتاژ آگهی خوب باید منحصر به فرد باشد و به هیچ عنوان کپی نباشد.

از کلمات کلیدی استفاده شود: در یک رپورتاژ آگهی انتخاب و استفاده از یک کلمه کلیدی نکته بسیار مهمی است و بهتر است علاوه بر کلمه کلیدی اصلی از کلماتی که با کلمه کلیدی اصلی هم خانواده هستند نیز استفاده شود. این کار به مخاطبان شما کمک می‌کند تا متوجه شوند که موضوع اصلی کار شما چیست. این کار همچنین در پیشرفت سئو سایت و بیشتر دیده شدن شما نیز کمک می‌کند و سبب بالا رفتن قیمت رپورتاژ آگهی می‌شود.

نوشتن تیتر جذاب مخاطبان را تشویق می‌کند تا به سایت شما سری بزنند و تمام متن شما را بخوانند. برای این کار ذهن خلاقی نیاز است و همچنین در این مورد می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

استفاده از تصاویر در یک رپورتاژ آگهی بسیار برای مخاطبان تاثیر گذار و جذاب است و آن‌ها را ترغیب می‌کند تا به سایت شما سر بزنند و مطالب شما را مطالعه کنند.

نوشتن مطالب به صورت کوتاه و مفید: مطالب طولانی و زیاد مخاطب را خسته می‌کند و سبب می‌شود تا از سایت شما خارج شوند. زیرا امروزه اکثر مخاطبان حوصله خواندن مطالب طولانی و بلند را ندارند.

عوامل موثر بر قیمت رپورتاژ آگهی چیست ؟

مزایای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی و پرداخت هزینه برای آن بسیار مهم است. قیمت رپورتاژ آگهی با توجه به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. در زیر برخی از دلایل مهم بودن و مزایای رپورتاژ آگهی بررسی شده اند.

 

برای معرفی برند، شرکت، محصول و به طور کلی فعالیت خودتان، می‌بایست آن را به طور تاثیر گذاری به مخاطبان معرفی کنید. رپورتاژ آگهی این کار را برای شما راحت می‌کند و فعالیت و زمینه کاری شما را به بهترین نحو به مخاطبان معرفی می‌کند

رپورتاژ آگهی با سرعت بیشتر و در زمان کوتاه‌تری شما را به اقشار مختلف جامعه معرفی می‌کند. به این صورت که هرکسی که در صفحات مرتبط با موضوع شما جست و جو می‌کند، رپورتاژ آگهی شما را مشاهده می‌کند.

 

با توجه به مزایایی که این راه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی برای سایت و کسب‌وکار شما دارد، می‌توان گفت که قیمت رپورتاژ آگهی مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر روش‌ها خواهد بود.

 

با استفاده از رپورتاژ آگهی، برند، محصول و یا کسب وکار شما اعتبار بالاتری دریافت خواهد کرد. قیمت‌رپورتاژ آگهی با توجه به مکان تبلیغ آن متفاوت خواهد بود.

 

رپورتاژ آگهی سئو سایت شما را بالاتر می‌برد که این امر تاثیر بالایی در بهتر دیده شدن شما و همچنین دیده شدن شما در صفحه اول گوگل را دارد.

 

قیمت رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می‌شود؟

همان طور که بیان شد، قیمت‌ رپورتاژ آگهی با توجه به موارد مختلفی محاسبه می‌شود. امروزه افراد مختلفی چه به صورت تکی و چه به صورت تیم، رپورتاژ آگهی تهیه می‌کنند. برای این کار در ابتدا نیازهای مخاطبین را شناسایی می‌کنند و با بررسی و تجزیه و تحلیل آن‌ها و رقبای شما، محتوای مناسب رپورتاژ آگهی شما را تهیه می‌کنند.

 

در صورتی که از تیم حرفه‌ای که در زمینه رپورتاژ آگهی خبره هستند استفاده کنید، می‌توانید با خیال راحت و اطمینان خاطر دیده شدن خودتان توسط مخاطبین را مشاهده نمایید. باید بدانید که قیمت رپورتاژ آگهی توسط تیم‌های خبره در این زمینه بالاتر است اما این هزینه به عنوان سرمایه گذاری برای شما به حساب می‌رود.

 

اگر بخواهید رپورتاژ آگهی شما بر روی محل‌های پر بازدید قرار بگیرد، مسلما هزینه‌ای که باید پرداخت شود نیز بالاتر می‌رود. به عنوان مثال قیمت رپورتاژ آگهی روی شبکه‌های تلویزیونی بین المللی بسیار بالاتر خواهد بود و اما مخاطبین بیشتری را نیز به خود جذب خواهد کرد. در مقابل برخی از وبسایت‌ها هستند که رپورتاژ آگهی رایگان بر روی وب سایت خود قرار می‌دهند.

 

نتیجه‌گیری در رابطه با قیمت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری تبلیغی است که برای بالا بردن مخاطبین محصول یا وب سایت خود انجام می‌دهید. در این مطلب عواملی که بر روی قیمت رپورتاژ تاثیر می‌گذارند بررسی شدند. رپورتاژ آگهی باید به صورت اصولی انجام شود، در  غیر این صورت هزینه‌ای که شما برای رپورتاژ آگهی خود پرداخت کرده‌اید، بیهوده خواهد بود. پلتفرم تسمینو این اعتماد را به شما خواهد داد تا با خیال راحت پیشرفت وب سایت و کسب و کار خودتان را مشاهده کنید.

جدیدترین مطالب سایت